Scirocco 1.8T by Rezi
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 16v by Rezi
no nic dziwnego, ze przeklamuje, jak zegar do 170 stopni podlaczyles pod czujnik do 150
niektore czujniki (na pewno oryginalne vdo) maja wytloczony zakres temperatur.
niektore czujniki (na pewno oryginalne vdo) maja wytloczony zakres temperatur.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
w audi są zegary do 170stopni i czujnik 180 (nr czujnika 049919563A)
jeszcze nie mam zakupionych czujników
jak coś Ci przekłamuje to najlepiej to manometrem potwierdzić
jeszcze nie mam zakupionych czujników
jak coś Ci przekłamuje to najlepiej to manometrem potwierdzić
Re: Scirocco 16v by Rezi
dostałem całość w komplecie i myślałem sobie że coś poknociłem lub mam uszkodzone zegary lub czujnik ale na zlocie Dudi mnie oświecił co jest nie tak a w sklepie nie mogłem się dogadać ze sprzedawcą co do czujnika
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
podniosę temat z małym update'm (jakby to kogo interesowało ):
W celu odświeżenia zegarów zacząłęm szlifować ramki, zastanawiam się czy robić polerkę czy pomalować na czarny półmat?
Odnośnie sciro to silnik znów zrobił out, po montażu nowych panewek wałka pośredniego że stukanie nie ustało.
W SRT garage została zwalona głowica i ... rozwiązanie problemu przyszło samo.
Zawory dotykały nacięć w tłokach :/ wszystkie są proste a cała głowica szczelna. Zostało tylko podfrezować nacięcia na tłokach, złożyć do kupy i cieszyć się zapier*** 16stką
już tyle gratów czeka na montaż że nie mogę się połapać co i jak..
W celu odświeżenia zegarów zacząłęm szlifować ramki, zastanawiam się czy robić polerkę czy pomalować na czarny półmat?
Odnośnie sciro to silnik znów zrobił out, po montażu nowych panewek wałka pośredniego że stukanie nie ustało.
W SRT garage została zwalona głowica i ... rozwiązanie problemu przyszło samo.
Zawory dotykały nacięć w tłokach :/ wszystkie są proste a cała głowica szczelna. Zostało tylko podfrezować nacięcia na tłokach, złożyć do kupy i cieszyć się zapier*** 16stką
już tyle gratów czeka na montaż że nie mogę się połapać co i jak..
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Scirocco 16v by Rezi
Poler wyglada ciekawiej ale wymaga co jakis czas zabawy i kosmetyki.
Ruda swoje robi na "surowej" stali.
Czarny mat jest bardziej trwały lecz mniej "widowiskowy"
Ja z polerowanymi ramkami wytrwałem około pół roku
Potem lakiernia podkład i powrót do czarnego.
Pozdrawiam.
Ruda swoje robi na "surowej" stali.
Czarny mat jest bardziej trwały lecz mniej "widowiskowy"
Ja z polerowanymi ramkami wytrwałem około pół roku
Potem lakiernia podkład i powrót do czarnego.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco 16v by Rezi
To są juz jakieś założenia co do zakończenia prac mechanicznych ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Po dłuższej przerwie podnoszę temat bo podupadł. Niech nikt nie myśli, że się poddałem
Na wstępie chce złożyć podziękowania dla SRT Garage, szczególności Cieplakowi za ogrom włożonej pracy.
Auto wróciło dzisiaj do mnie, mechanicznie chyba już igła. Chociaż jeden zacisk się zesrał i muszę montować i tak docelowe z MK4. Scirocco odpala od kopa (może jakiś filmik wrzucę do weekendu) silnik to taka mała niewiadoma, bo na bloku jest wybite oznaczenie GX, nr części (wał, korby, tłoki) to 9a, na bloku jest 2.0... głowica to 16v kr po portingu. Trwa docieranie, ale to raczej na wiosnę bo w 3city już sól na drogach
Z planów na zimę to:
-zaciski mk4
-aku w bagażnik
-ogarnięcie wnętrza - maty wygłuszające na podłogę
-elektryka w środku (wiązka pod 3x VDO)
I powoli kończą się moje pomysły na to scirocco jakiś detailing i czekanie na rarytasy..
Na wstępie chce złożyć podziękowania dla SRT Garage, szczególności Cieplakowi za ogrom włożonej pracy.
Auto wróciło dzisiaj do mnie, mechanicznie chyba już igła. Chociaż jeden zacisk się zesrał i muszę montować i tak docelowe z MK4. Scirocco odpala od kopa (może jakiś filmik wrzucę do weekendu) silnik to taka mała niewiadoma, bo na bloku jest wybite oznaczenie GX, nr części (wał, korby, tłoki) to 9a, na bloku jest 2.0... głowica to 16v kr po portingu. Trwa docieranie, ale to raczej na wiosnę bo w 3city już sól na drogach
Z planów na zimę to:
-zaciski mk4
-aku w bagażnik
-ogarnięcie wnętrza - maty wygłuszające na podłogę
-elektryka w środku (wiązka pod 3x VDO)
I powoli kończą się moje pomysły na to scirocco jakiś detailing i czekanie na rarytasy..
- Turek GD
- Zaawansowany
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 gru 2007, 08:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2565941
Re: Scirocco 16v by Rezi
w końcu
to teraz ogarnąć bliźniaczy garaż i jedziemy z projektami
to teraz ogarnąć bliźniaczy garaż i jedziemy z projektami
VW SCIROCCO 2.8 VR6... power of dream
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Czas podnieść temat przed zlotem
W aucie dużo się pozmieniało. Może na początku od zewnątrz. Auto prezentuje się tak:
(Przedni zderzak nie jest ustawiony bo wymaga jeszcze poprawek, do zalepienia kilka dziurek po kimś kto do belki przykręcał nakładkę, swoją drogą mój stary zderzak mimo, że był ścięty na rogu to był w 100% oryginalny, wszystkie klipy w środku i nic nie połamane , musiałem z 2 nakładek złożyć jedną.. to samo z tyłem, który muszę poprawić bo nie trzyma się na ślizgu z jednej strony) W skrócie, kochani handlarze co sprzedają części "igiełka 100% oryginał" albo http://memytutaj.pl/media/created/yinpg7.jpg
Next point: po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin i przejechaniu kilkunastu km silnik doczekał się zestawu:
+
tak sobie silniczek pracuje
http://s783.photobucket.com/user/rezik/ ... b.mp4.html
(nie patrzeć na wskaźniki, silnik jest porządnie rozgrzany tylko burdel z kablami i czujnikami na filmiku)
Co do elektryki to jeden czujnik pokazywał mi 70stopni temp oleju, drugi na mfa 110, jeden to EPS (przekłamywał) drugi meyle, szybki zakup za 17,5zł drugiego czujnika i temperatury są równe i na dodatkowym zegarze i na MFA.
Kontynuując temat elektryki to zmieniłem podświetlenie na LED, jest duża poprawa, szczególnie w dzień
Stare zdjęcia pokazują jeszcze "makaron" pod deską rozdzielczą, ale już wszystko poupinane i poskładane
Muszę teraz tutaj podziękować Turkowi za pomysł z rozwiązaniem "ukrytego" i schludnego spryskiwacza
A więc, wykorzystałem ori zbiornik z tyłu, który jest we wnęce. Wężyk pociągnąłem pod autem do przodu i pod błotnikiem wychodzi wprost na ścianę grodziową i łączy ze spryskami. Nie mam aktualnego foto, ale wygląda to tak jakby wężyk od sprysków wpadał w otwór odpływowy "półki" nad ścianą grodziową i szedł nie wiadomo gdzie Nie mogłem znaleźć nigdzie przejścia w otworach technologicznych w prawym przednim rogu samochodu, ale nie mogłem znaleźć wyjścia w nadkolu :/ dlatego wężyk umieściłem pod autem. W manetce pin jest przepięty i nie muszę manetki odpychać tak jakbym chciał z psikać tylną szybę, tylko normalnie do siebie żeby umyć przednią, jedynie dźwięk z tyłu głowy jest trochę inny niż w normalnej sroce
Heblung zmienił się również, na przodzie oczywiście ori 16v 256 tarcze z zaciskami, a na tyle zaciski od Seata Leona.
Dorobiłem takie oto wężyki
W planach, jak nie będzie co robić to zmieni się pozostałe na stalowy oplot, pozostałe mają przebieg 0km i są w stanie bdb, więc głupotą byłoby je zmieniać
Układ zalany rbf660. Sroka staje dęba...
Do pełni szczęścia i 100% używania na co dzień sroki brakuje mi:
-ogarnięcia tylnej szyby - zmiana na barwioną, bez dziury na wycieraczkę + naklejenie napisu od Hamer_mocne
-obniżenie + założenie przednich nadkoli
-ustawienie geometri i ogarnięcie przeglądu
-zmiana kółka rozrządu na regulowane + hamownia i ew korekty softu
-jakieś pierdółki + posprawdzanie czy wszystko jest ok z silnikiem, zwieszeniem, elektryka itd
Zlot niebawem..
W aucie dużo się pozmieniało. Może na początku od zewnątrz. Auto prezentuje się tak:
(Przedni zderzak nie jest ustawiony bo wymaga jeszcze poprawek, do zalepienia kilka dziurek po kimś kto do belki przykręcał nakładkę, swoją drogą mój stary zderzak mimo, że był ścięty na rogu to był w 100% oryginalny, wszystkie klipy w środku i nic nie połamane , musiałem z 2 nakładek złożyć jedną.. to samo z tyłem, który muszę poprawić bo nie trzyma się na ślizgu z jednej strony) W skrócie, kochani handlarze co sprzedają części "igiełka 100% oryginał" albo http://memytutaj.pl/media/created/yinpg7.jpg
Next point: po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin i przejechaniu kilkunastu km silnik doczekał się zestawu:
+
tak sobie silniczek pracuje
http://s783.photobucket.com/user/rezik/ ... b.mp4.html
(nie patrzeć na wskaźniki, silnik jest porządnie rozgrzany tylko burdel z kablami i czujnikami na filmiku)
Co do elektryki to jeden czujnik pokazywał mi 70stopni temp oleju, drugi na mfa 110, jeden to EPS (przekłamywał) drugi meyle, szybki zakup za 17,5zł drugiego czujnika i temperatury są równe i na dodatkowym zegarze i na MFA.
Kontynuując temat elektryki to zmieniłem podświetlenie na LED, jest duża poprawa, szczególnie w dzień
Stare zdjęcia pokazują jeszcze "makaron" pod deską rozdzielczą, ale już wszystko poupinane i poskładane
Muszę teraz tutaj podziękować Turkowi za pomysł z rozwiązaniem "ukrytego" i schludnego spryskiwacza
A więc, wykorzystałem ori zbiornik z tyłu, który jest we wnęce. Wężyk pociągnąłem pod autem do przodu i pod błotnikiem wychodzi wprost na ścianę grodziową i łączy ze spryskami. Nie mam aktualnego foto, ale wygląda to tak jakby wężyk od sprysków wpadał w otwór odpływowy "półki" nad ścianą grodziową i szedł nie wiadomo gdzie Nie mogłem znaleźć nigdzie przejścia w otworach technologicznych w prawym przednim rogu samochodu, ale nie mogłem znaleźć wyjścia w nadkolu :/ dlatego wężyk umieściłem pod autem. W manetce pin jest przepięty i nie muszę manetki odpychać tak jakbym chciał z psikać tylną szybę, tylko normalnie do siebie żeby umyć przednią, jedynie dźwięk z tyłu głowy jest trochę inny niż w normalnej sroce
Heblung zmienił się również, na przodzie oczywiście ori 16v 256 tarcze z zaciskami, a na tyle zaciski od Seata Leona.
Dorobiłem takie oto wężyki
W planach, jak nie będzie co robić to zmieni się pozostałe na stalowy oplot, pozostałe mają przebieg 0km i są w stanie bdb, więc głupotą byłoby je zmieniać
Układ zalany rbf660. Sroka staje dęba...
Do pełni szczęścia i 100% używania na co dzień sroki brakuje mi:
-ogarnięcia tylnej szyby - zmiana na barwioną, bez dziury na wycieraczkę + naklejenie napisu od Hamer_mocne
-obniżenie + założenie przednich nadkoli
-ustawienie geometri i ogarnięcie przeglądu
-zmiana kółka rozrządu na regulowane + hamownia i ew korekty softu
-jakieś pierdółki + posprawdzanie czy wszystko jest ok z silnikiem, zwieszeniem, elektryka itd
Zlot niebawem..
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Toś się chłopie wykosztował na olej . No ale wszystko co najlepsze dla naszych maleństw .Rezi pisze:ext point: po przepracowaniu odpowiedniej ilości godzin i przejechaniu kilkunastu km silnik doczekał się zestawu:
Co do podświetlania zegarów to zrobiłeś tak jak ja miałem wcześniej, tyle, że we włączniki dałem czerwone diody. No ale teraz mam inaczej zrobione światełka, więc nie będzie dwóch takich samych na zlocie .
Wkręca się super. ładna równa praca na wolnych, nie to co u mnie .
A te dorobione węże rewelka. Też będę musiał dać do zakucia bo zapewne już są spękane.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 16v by Rezi
gdzie masz wpięty dodatkowy czujnik na dodatkowe zegary, mógł byś pokazać jakieś foto?
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Obar: jak to mówią: "nie stać nas na tanie rzeczy" wolałem wydać kilkanaście zł więcej i mieć spokój ducha, że przez olej nic się nie stanie z silnikiem. Co do wężyków, to komplet 6szt to koszt 510zł (ogarnia koleś cutomowe wężyki w stylu scirocco z zaciskami mk4, dowolne długości itd) gdyby było kilka os chętnych można jakiś rabat pewnie zorganizować zresztą można wejść na http://www.przewodywoplocie.pl i poczytać jakie są opcje do wyboru + jest dożywotnia gwarancja
Kostrzyk: ciśnienie oleju jest na podstawie filtra - czujnik to ta "bańka" VDO, a temperatura oleju jest jedna z tyłu głowicy, a druga (MFA) z boku, tam gdzie temp wody na licznik. Postaram się wrzucić niedługo foto podglądowe, wiązkę i tak mam owiniętą taśmą parcianą.
Zrobisz soft pod swój silnik i też zauważysz poprawę ale musisz mieć ogarniętego tunera, co w każdym zakresie sprawdzi afr, czy nie ma stuku itp.Wkręca się super. ładna równa praca na wolnych, nie to co u mnie .
Kostrzyk: ciśnienie oleju jest na podstawie filtra - czujnik to ta "bańka" VDO, a temperatura oleju jest jedna z tyłu głowicy, a druga (MFA) z boku, tam gdzie temp wody na licznik. Postaram się wrzucić niedługo foto podglądowe, wiązkę i tak mam owiniętą taśmą parcianą.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 16v by Rezi
rezi a opisał byś mi do czego idą czujniki temperatury w bloku, który idzie na kompa, a który na wtrysk rozruchowy?
BTW strasznie drogo te przewody wychodzą, w wawie pytałem to mi zawołali łącznie ok. 360 zeta, wszystko dorabiają na życzenie, czyli nie ma znaczenie jakie będą zaciski.
BTW strasznie drogo te przewody wychodzą, w wawie pytałem to mi zawołali łącznie ok. 360 zeta, wszystko dorabiają na życzenie, czyli nie ma znaczenie jakie będą zaciski.
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Posłużę się tym: http://i45.photobucket.com/albums/f70/m ... G00150.jpg
1-temperatura oleju (u mnie MFA)
2-czujnik temp wody na ecu (w digi I jest na króćcu a ma taki sam opór)
3-termo time switch - ten czujnik na jest podłączony do dodatkowego wtrysku
4-temperatura wody na licznik
5-temperatura oleju (u mnie na dodatkowy zegar)
1,3,5 to te same czujniki
Też stalowy oplot i teflonowa osłona + dożywotnia gwarancja?
1-temperatura oleju (u mnie MFA)
2-czujnik temp wody na ecu (w digi I jest na króćcu a ma taki sam opór)
3-termo time switch - ten czujnik na jest podłączony do dodatkowego wtrysku
4-temperatura wody na licznik
5-temperatura oleju (u mnie na dodatkowy zegar)
1,3,5 to te same czujniki
Też stalowy oplot i teflonowa osłona + dożywotnia gwarancja?
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 16v by Rezi
tylko stalowy oplot o teflonie nic nie wspominałem
a znasz może nr z etki czujnika nr 2,3?
a znasz może nr z etki czujnika nr 2,3?