Do trzech razy sztuka - Mk3

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
AgaZaKa
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 646
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK

Odp: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: AgaZaKa »

Troche zimowych zdjec mojego Scirocco, zebyscie nie zapomnieli o mnie ;)

Bylo to pierwsze spotkanie mojego scirocco ze sniegiem i byc moze ostatnie. Snieg pada w moich okolicach bardzo rzadko, a ja na codzien uzywam innego srodka transportu. W czwartek pojechalam na spacer do lasu i z zaskoczeniem odkrylam, ze na parkingu w lesie byl swiezy snieg.

http://www.orangego.pl/Gallery/ZabaZima/

Obrazek

Aga
Scirocco 2.0 TSI DSG Viper Green (sprzedany) i Scirocco GTI 1983 Diamond Silver (sprzedany)

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3289
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Odp: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: Sołtys »

Czyżby fotki były robione pod następny kalendarz :D czuję że po tej zimie na grudzień/styczeń będzie wysyp zdjęć ;)
Fajne foty
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
Awatar użytkownika
AgaZaKa
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 646
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK

Odp: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: AgaZaKa »

Raczej pamiatka dla mnie. Nie wiedzialam, ze bedzie lezal snieg jak wyjezdzalam z domu i mialam tylko kompaktowy aparat.

Aga

-- niedziela, 1 sierpnia 2010, 21:40 --

Dzisiaj mija rok od kupna zaby. Przejechalam w tym czasie ok 12tys km, i przekroczylam dzisiaj 20tys km przebiegu. Wziawszy pod uwage, ze jezdze autem glownie w weekendy i wakacje to nawet niezly wynik. Wyjazdy na zloty do Niemiec i PL nabily mi troche kilometrow. Jak widac w podpisie, srednie spalanie w tym okresie to ok 8.6l/100km, 80% autostrady lub poza miastem, reszta lekki miejskich ruch, w wiekszosci bez korkow.

Wrazenia po roku:
-caly czas trzeszczy mi plastik na kolumnie B po stronie pasazera (lewej) i szyby piszcza przy odsuwaniu, mimo usuwania tej userki wczesniej (naprawa wystarczyla na 1 dzien). Nie chce mi sie jezdzic do VW z tymi duperelami.
-ten samochod jest za szeroki na moj garaz ;) Musze meczyc sie za kazdym razem, zeby dobrze trafic w brame i wcisnac sie miedzy kolumny.

Poza tym jestem zadowolona. Ulubione gadzety to regulacja twardosci zawieszenia i shift paddles.

Pare zdjec z nocnej sesji na zlocie w Zbaszynie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Scirocco 2.0 TSI DSG Viper Green (sprzedany) i Scirocco GTI 1983 Diamond Silver (sprzedany)

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Asfalt
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 720
Rejestracja: 01 mar 2008, 09:54
Model: Scirocco II
Numer GG: 1825771

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: Asfalt »

Jak były robione te zdjęcia?? Ktoś chodził z latarką i doświetlał czy jak? :) Fajne!
Awatar użytkownika
AgaZaKa
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 646
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: AgaZaKa »

Doswietlane punktowo lampa blyskowa, tak jak reszta samochodow sfotografowanych na zlocie przez Kshyvego. Takie biale kropki na zdjeciach to wlasnie ta lampa, jak byla zle trzymana.

http://www.scirocco.pl/hbd/Zbaszyn_09/index2.html

-- niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:30 --

Trojka dobila do 25K km. Po miesiacach weekendowego uzywania awansowala na daily driver i teraz robie po 200km dziennie. Jesli nie zmieni sie lokalizacja mojej pracy, to do konca roku moge nawet podwoic obecny przebieg.

Obrazek

Auto skonczylo 2 lata na poczatku kwietnia. Nie mialam zadnych usterek, ale po ostatnim serwisie okropnie halasuja mi plastiki z lewej z tylu.

-- piątek, 30 grudnia 2011, 13:31 --

Moje wczesniejsze przewidywanie co do przebiegu na koniec 2011r. prawie sie sprawdzilo, w sumie mam 48729km na liczniku. Na poczatku roku mialam ok. 23K, wiec lacznie przejechalam 25k km. 80% przebieg po autrostradach: dojazdy do pracy i wyjazdy do Niemiec i na wakacje w UK.

Od czasu jak zaczelam dojezdzac do pracy to zaczely dokuczac mi halasy plastikow wewnetrznych. Serwis stwierdzil, ze to szyby w drzwiach stukaja i wymienil podnosniki szyb, co zaowocowalo kolejnymi wizytami w serwisie i poprawkami. Nic nie poposulo sie w aucie przez te 2,5 roku i miejmy nadzieje, ze tak pozostanie.

W 2011 przedarlam sie przez kolejny komplet opon na przedniej osi i wymienilam je przy okolo 45K km. Tym razem wytrzymaly 20k km, pierwszy komplet ledwie 15K km.
Scirocco 2.0 TSI DSG Viper Green (sprzedany) i Scirocco GTI 1983 Diamond Silver (sprzedany)

Obrazek Obrazek
michalfree
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 480
Rejestracja: 08 sty 2008, 17:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 10470958

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: michalfree »

Hej Aga,,miło Cię czytać,...mimo takich jakby etapowych wpisów :D ;
czy zużycie tak szybkie opon na przedniej osi w trójce jest czymś "normalnym??"; czy tylko Tobie się to przytrafiło?
Tym bardziej że zdecydowana większość przebiegu jest po dobrych nawierzchniach; noo chyba że aż tak ostro jeżdzisz :roll: :roll: ;

Pozdrawiam ..prawie noworocznie/ hej
Awatar użytkownika
AgaZaKa
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 646
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: AgaZaKa »

Pierwszy komplet opon padl pewnie ofiara testerow w salonie - samochod ex-demo. Jezdze spokojnie i po dobrych nawierzchniach, ale mimo to bieznik zanika. Czytalam o tym na angielskim forum i niektorzy tez zrobili tylko 15K km na jednych oponach, inni robia i po 40k km. Warto dodac, ze nie zmieniamy opon na zimowki, stad szybsze zuzycie. Musze sie popytac jak schodza opony w innych mocnych auta, mam pare osob w pracy, zrobie "wywiad" z nimi.
Scirocco 2.0 TSI DSG Viper Green (sprzedany) i Scirocco GTI 1983 Diamond Silver (sprzedany)

Obrazek Obrazek
gliwa
Początkujący
Początkujący
Posty: 51
Rejestracja: 10 gru 2007, 19:56
Numer GG: 2012101
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: gliwa »

Angielskie MK3 mi sie jakos wlasnie bardziej podobaja jak nasze:D Ładna sroczka;)
"Nie wazne co Cipka może zrobić dla Ciebie ale co Ty możesz zrobić dla Cipki" J.F.Gliwa

SIlver A6 C5 - jest
Grey Scirocco GT II 1.8 JH - R.I.P
Awatar użytkownika
AgaZaKa
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 646
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: AgaZaKa »

Juz prawie 3 lata jak jezdze Zaba. Na liczniku ponad 63K km. Od czerwca 2011 do czerwca 2011 zrobilam ok. 25tys km, glownie przez dojazdy do pracy. Od tego czerwca nabijam kilometry jeszcze szybciej, bo po 225km dziennie co daje okolo 5tys km miesiecznie. Auto dalej sprawdza sie, ale troche irytuja mnie wizyty na stacji benzynowej co 2,5 dnia.

Przy okazji niedawnego przejazdu przez Niemcy przetestowalam czy producent nie klamie i czy da rade wycisnac top speed wedlug katalogu. Udalo sie, ale auto nie chcialo pojechac ani 1km/h szybciej. Oczywiscie wedlug danych GPS, bo licznik, to pokazywal z 10km/h wiecej niz GPS i wedlug licznika przekroczylam top speed.

W przyszlym miesiacu konczy mi sie leasing i moge auto oddac, wykupic lub sprzedac jakiemus dealerowi. Oddawac nie oplaca sie, bo zaplace kare za 20tys mil ekstra przebiegu, ktory zrobilam. Mialam wykupic auto i zatrzymac je, ale okazuje sie, ze moge bardzo tanio wziac w leasing inne nowe sportowe auto. Ze strony finansowej warunki sa bardzo dobre, ale jakos szkoda mi rozstawac sie z Scirocco. Zawsze latwo je znalezc na parkingu, widac je z daleka, usmiecha sie do mnie codziennie rano :-) Ktos tez tak mial, ze trudno mu bylo sprzedac auto?

Na rzecz nowego auta przemawia:
-tani leasing
-silnik diesla, co oznacza ze uda mi sie ograniczyc czestotliwosc wizyt na stacji benzynowej
-nowe auto, gwarancja, zadnych przyszlych problemow mechanicznych do naprawy

Wada potencjalnego nabytku jest troche twarde zawieszenie i brak jego regulacji.

I jak tu rozstac sie z Scirocco mk3? (dwojka oczywiscie pozostanie w moim garazu)

A tu fotka z urlopu sprzed dwoch lat, na ukoronowanie postu.

Obrazek
Scirocco 2.0 TSI DSG Viper Green (sprzedany) i Scirocco GTI 1983 Diamond Silver (sprzedany)

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: vorph666 »

nowe sportowe auto... w dieslu... I can't live on this planet anymore :shock:
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: kostrzyk »

a co ma być tym nowym sportowym autem?
Obrazek
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: vorph666 »

kostrzyk pisze:a co ma być tym nowym sportowym autem?
porsche 911 2.0 TDI :lol:

sorry ale nie mogłem się oprzeć
Załączniki
911.jpg
(106.31 KiB) Nie pobierany
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
Awatar użytkownika
AgaZaKa
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 646
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: AgaZaKa »

vorph666 pisze:nowe sportowe auto... w dieslu... I can't live on this planet anymore :shock:
Tez kiedys tak myslalam, dopoki nie zaczelam robic 225km dziennie. Zreszta juz wczesniej znajomy probowal mnie przekonac do Audi z dieslem, ktore bardzo sobie chwali.

Moge kupic dupowoz z dieslem, moge kupic cos sportowego, skoro takie robia. Dodam, ze rozwazalam opcje Scirocco 2.0 TDI 170KM, ale leasing jest duzo drozszy niz w przypadku branego pod uwage Mercedesa SLK 250 CDI AMG. Owszem klekocze po odpaleniu i nie da sie ukryc co jest pod maska, ale potem jest juz lepiej ;-) Takie czasy, ze Mercedes jest tanszy w leasingu niz Sciro.

Zapomnialam dodac, ze Audi TT z silnikiem diesla jest najlepiej trzymajacym wartosc modelem w tym segmencie, na rynku brytyjskim.
Scirocco 2.0 TSI DSG Viper Green (sprzedany) i Scirocco GTI 1983 Diamond Silver (sprzedany)

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: vorph666 »

AgaZaKa pisze:
vorph666 pisze:nowe sportowe auto... w dieslu... I can't live on this planet anymore :shock:
Tez kiedys tak myslalam, dopoki nie zaczelam robic 225km dziennie. Zreszta juz wczesniej znajomy probowal mnie przekonac do Audi z dieslem, ktore bardzo sobie chwali.

Moge kupic dupowoz z dieslem, moge kupic cos sportowego, skoro takie robia. Dodam, ze rozwazalam opcje Scirocco 2.0 TDI 170KM, ale leasing jest duzo drozszy niz w przypadku branego pod uwage Mercedesa SLK 250 CDI AMG. Owszem klekocze po odpaleniu i nie da sie ukryc co jest pod maska, ale potem jest juz lepiej ;-) Takie czasy, ze Mercedes jest tanszy w leasingu niz Sciro.

rozumiem Twoje podejście... jest całkiem logiczne... ale niestety mój umysł nie trawi obecnej rzeczywistości..... stoję na twardym stanowisku, że producencie NIE POWINNI produkować aut sportowych i kabrioletów w dieslu ... one naprawdę nie powinny być dla każdego (nie mam tu na myśli Ciebie więc bez urazy :-)) a porsche nie powinno robić touarega++ i panamery, (zmielili mi ...i nie tylko mi.. swój image w pył)... auto sportowe powinno zapierd..., mieć duże (min 3.0) v6 lub v8, głęboki bulgot silnika i pobierać wiele litrów PB98.. just good old-fashioned style! Nie powinno być downsize-ingu, kół dwumasowych oraz filtrów cząstek stałych niestety i nikt mnie nie jest w stanie przekonać, że powinno być inaczej :-) Za te wszystkie trumny w gwoździe motoryzacji, a także za ceny paliwa chętnie wysłałbym komisje unii europejskiej na księżyc... niech sobie tam spokojnie działają, a nawet dbają o ekologię 8)
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2422
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Do trzech razy sztuka - Mk3

Post autor: Mowad »

sentyment sentymentem, ale sentymentalnie mozna trzymac samochod jako drugi, przy takich przebiegach jakie robisz rocznie potrzebujesz pewnego samochodu, najlepiej na gwarancji, wiec ja na Twoim miejscu bym jednak wzial nowke. W sumie Twoje scirocco nie jest jeszcze stare i nie ma az tak duzo najechane, ale chyba wszyscy wiemy ze teraz samochody robi sie tak jak telewizory - zeby nie oplacalo sie naprawiac tylko kupic nowy...

Jako przyklad - znajomy ma passata, jakiegos turbodiesla, jak na polskie warunki calkiem nowego, przyszedl termin wymiany rozrzadu, okazalo sie ze przy wymianie rozrzadu trzeba wymieniac jakis taki szesciokatny pret/klin w pompie oleju ktory ulega zuzyciu i zamiast szesciokatu robil sie okragly. Podobno nawet w ASO tego nie robili, jeszcze kilka lat temu, bo po prostu VW nie przewidzial tego w procedurze wymiany rozrzadu... ani zadnej innej procedurze i nie informowal o tym kilka pierwszych lat. Gdy ten precik sie zuzyl pompa nie stawala calkiem, zeby nie zapalala sie kontrolka cisnienia oleju ale zwalniala na tyle zeby silnik mogl sie zatrzec po jakims czasie. W tym momencie zazwyczaj juz bylo po gwarancji. U nas w kraju oczywiscie wymiana silnika jest oplacalna (mniej lub bardziej, z mniej lub bardziej rozbitego samochodu przywiezionego z innego kraju), ale za granica takiego auta nikt raczej nie robi, bierze nowe. Czy to niedopatrzenie fabryki VW czy celowe dzialanie? czemu w starych silnikach pompy oleju nie mialy takich patentow i dzialaja praktycznie dozywotnio? Albo czemu tego precika nie zrobili z mocniejszego materialu tylko takiego ktorego zuzycie jest z gory ustalone na okreslona ilosc roboczogodzin/kilometrow? Za pare lat moze sie okazac sie ze w silnikach montowanych w scirocco tez jest taka bomba zegarowa, tylko fabryka przez kilka pierwszych lat zapomniala o tym wspomniec...
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
ODPOWIEDZ