co do belki z mk29GOFER ITP. >>>> nie pasuje aczkolwiek jesli ci sie chce przerabiać mocowania TO ŚMIAŁO ja to u siebie robiłem bo w gofrze są łapy na 3 śruby 12stki kolejny problem to amortyzatory trzeba nagwintować jakieś 16cm powodzenia mi sie udało jak poskładam dam foty pozdro
ps. bez dobrego sprzętu do zbierzności nie ma co zaczynać...
A można wiedzieć dlaczego wkładasz belkę od golfa mk2? Ma to jakieś plusy w stosunku do tej ze sciro?
kiedy wziełem obie belki do rąk ze sciro i z mk2 okazało sie że ze ściro jest dużo cięższa,z mk2 wygląda na bardziej masywną pozatym kupiłem po promocyjnej cenie(z tarczami)
To ja się zapytam o stabilizator na tylnej belce,jak kupiłem sciro to na tylnej belce nie było stabilizatora.Prawdopodobnie któryś z poprzednich właścicieli miał przykre zdarzenie i musiał wymienić tylną belkę na taką bez stabilizatora(jest niewielkie wgniecenie karoseri za tylnym kołem),po co wogóle jest on montowany na tylnej belce.Przecież tylna belka jest dosyć masywnym elementem i nie pracuje chyba mocno na skręcanie.Mam od niedawna tylną belkę od Jetty MK I z 81 roku,która to ma zamontowany stabilizator i nie wiem czy nie przełożyć belek.
To ja się zapytam o stabilizator na tylnej belce,jak kupiłem sciro to na tylnej belce nie było stabilizatora.Prawdopodobnie któryś z poprzednich właścicieli miał przykre zdarzenie i musiał wymienić tylną belkę na taką bez stabilizatora(jest niewielkie wgniecenie karoseri za tylnym kołem),po co wogóle jest on montowany na tylnej belce.Przecież tylna belka jest dosyć masywnym elementem i nie pracuje chyba mocno na skręcanie.Mam od niedawna tylną belkę od Jetty MK I z 81 roku,która to ma zamontowany stabilizator i nie wiem czy nie przełożyć belek.
wydawałoby się, że to taki sztywny element...
dla przykładu podam, że w seryjnym sciro wymieniłem stabilizator na grubszy, ten z wersji 16V
efekt? potrafi podnieść koło na zakręcie :evil: