Moje Rocco

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
Jolero
Początkujący
Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2009, 21:23
Numer GG: 2064326

Moje Rocco

Post autor: Jolero »

Witam :)

Znalazłem wkońcu chwilkę by przedstawić moje Scirocco, jednak zanim do tego przystąpie chciałem przedstawić swoje CV marki VW :D
a mianowicie, jestem prawdziwym fanem .... mój przebieg kariery zawodowej wyglądał następująco:

Zaczynałem od Golfa GTi 1 generacji, po którym zakupiłem własnie Scirocco Mk2 model \"White Cat\", następnie po pewnych przeróbkach ;) chciałem wrócić do \"wygodnej jazdy\" i zakupiłem Passata B4 Variant....... itp itd Reasumując aktulnie jestem szczęsliwym posiadaczem Golfa GTi Edition 3 generacji, obok stoi Vento i niedawno dołączył powtórnie Scirocco :)

Wracając do \"white cat`a\" po przeróbkach wyglądał tak:

Obrazek

Ci co kojarzą mnie z forum pamiętają auto, bo koledzy z Wrocławia sądząc po spocie niebardzo ale nie jestem amatorem :P

Wracając do meritum, aktualnie jest Scirocco MK2 GT z roku 81, z motorem 1.6 na gazniku, co najważniejsze auto mimo wieku jest bezwypadkowe i z orginalnym lakierem! auto większość czasu będzie stało w garażu, doprowadzane do stanu takiego aby można go było przerejestrować jako zabytek, dopiero później nastąpią pewne modyfikację, typu nowy gwint, i kultowe felgi .....
Fotki czarnucha poniżej:

Obrazek
Obrazek

Aktualnie dzis odebrałem stały dowód od auta, z racji iż Golfina nie jest jeszcze ukończona, Rocco będzie musiało poczekać :)

To tyle jak narazie :)
pozdrawiam Marcin
Awatar użytkownika
Ruszowy
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2048
Rejestracja: 17 sty 2008, 23:11
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Wrocław

Odp: Moje Rocco

Post autor: Ruszowy »

no piękna czarnulka. Dawaj większe foty. Rozumiem że na żywo też zobaczymy ?
Swoją drogą pogratulować powrotu do sroki.
Awatar użytkownika
Marocco
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 389
Rejestracja: 21 sty 2009, 16:19
Lokalizacja: z kątowni

Odp: Moje Rocco

Post autor: Marocco »