digifant - jak to sie je dla laika..

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: spirit »

Poprawiony opis wpięcia Digifanta w skrzynkę Scirocco na następnej stronie.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2014, 20:15 przez spirit, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: solarhh »

gwoli ścisłości - piszesz o Digifant II jak rozumiem? Wszystkie sciro mialy starą skrzynkę ? Myślałem że te po `89 już nową ;/
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: spirit »

Oba typy Digi mają taki sam układ pinów w wtyczkach do skrzynki przekaźników.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: solarhh »

jak to jest choć w połowie tak ciężkie na jakie wygląda czytając i oglądając schematy to nie wiem czy ogarnę :roll:
a masz może Spirit pomysł skąd wziąć kolorowe przewody ? Bo są w sklepach internetowych ale trzeba brać od razu minimum 25m jednego koloru. A jak zacznę łączyć jakimi popadnie kolorami to zginę w butach czuję :cry:
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: spirit »

Zadzwoń do mnie.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: solarhh »

mam takie pytanie - otóż regulator ciśnienia ma 3 króćce - opisane na obrazku. Do czego ma iść przewód zaznaczony ??? ? To jakieś podciśnienie ? Skąd je wziąć ? Z dolotu ?
BFPR3bar 160235.jpg
BFPR3bar 160235.jpg (50.52 KiB) Przejrzano 6619 razy
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: luckash »

to jest przelew paliwa nie wejście, a podciśnienie z kolektora najlepiej
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: solarhh »

hmm przelew ? to gdzie jest wejście ? bo przelew to chyba w listwie jest. Bo tak na chłopski rozum to paliwo pod ciśnieniem 6bar z pompy raczej musi przejść najpierw przez regulator ciśnienia 3,5 bar a potem do listwy ;) Bo inaczej to bez sensu jest.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2012, 13:49 przez solarhh, łącznie zmieniany 1 raz.
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: luckash »

jaką masz listwę??
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: solarhh »

Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: luckash »

no listwa ok.
Jak tak zrobisz jak piszesz, wątpię czy regulator puści w drugą stronę, to na listwie nie będziesz miał wcale ciśnienia, bo Twój przelew ma swobodny odpływ.
Podłącz tak jak napisałem i będzie dobrze
Awatar użytkownika
solarhh
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 385
Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
Model: Scirocco II
Numer GG: 1347806
Lokalizacja: Słupsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: solarhh »

czyli dopływ pod listwę a odpływ do regulatora ??
aaa już kumam ale głupi jestem :D nie skumałem zasady działania regulatora myślalem że ma on wpuszczać odpowiednią wartość ciśnienia a teraz widzę że ma po prostu nadmiar ciśnienia upuszczać z listwy ;)

nie wiem albo jestem upośledzony albo coś jest nie tak - jak rozumiem Spirit z twojego tekstu to należy dołożyć przekaźnik - 53 dla zasilania ECU G1/10 . I tu pojawia się moje pytanie - czy trzeba też dołożyć przekaźnik 90 dla digi ? Od jego podstawki (którą dostałem razem z wiązka od PG) odchodzi pierdylion kabelków nie wiadomo gdzie :roll:
Drugie pytanie - o co kaman z tym łączeniem - -przewód cewki D/15 pin 15 łączymy z jego odpowiednikiem G 1/04. - ? Gdzie jest ten nieszczęsny G1/4 ? Bo nie ma go w wiązce silnikowej, tylko tej co idzie na kabinę a z tej zostają dwa kabelki - G1/10 i G1/8. Połączyłem go w końcu razem z zielonym przewodem z pin 25 z ECU. Normalnie załamka :(
Uzbroiłem się w pełne schematy elektryczne zarówno starej (CE1) jak i nowej (CE2) elektryki ale to niewiele daję.

PS Wrzuciłbym jakieś zdjęcia ale nie bardzo nawet wiem co tam ująć na nich
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I :D
Moje GTII
BMW E36 318i ROST :D - dupowóz ;) <-- na żyletki :)
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest :D
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress :D
VW T2 --> czeka na remont ;)
Awatar użytkownika
Rezi
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 626
Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
Model: Scirocco II
Numer GG: 1084101
Lokalizacja: Gdańsk

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: Rezi »

Rezi pisze:Wpadłem na ciekawy temat szukając opcji pozbycia się osprzętu ;)
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... Delete-DIY
jak to się ma do Digi I ? da się wywalić krokowca?
Mam u siebie zaślepione wszystko od krokowego, a silniczek wywalony.. przy -10 odpalałem bez problemu, jedyna różnica to taka że przez kilkanaście sekund trzeba przytrzymać minimalnie uchylona przepustnicę utrzymując obroty 1100-1200, potem już elegancko trzyma 1100 spadając do 950, po rozgrzaniu nie ma problemu "gaśnięcia" nawet rozkręcając motor do 7k rpm, obrotomierz ładnie wraca na 950 i trzyma bez falowania. Moim zdaniem warto pozbyć się problemu kosztem 20s "straty czasu" :lol:

Pytanie skierowane do os. które mają digi, czy ktoś wymieniał pompę w baku 3,5-4bar? wywalając tą z pod progu?
nie mam koncepcji co by podeszło p&p :)
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3289
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Re: digifant - jak to sie je dla laika..

Post autor: Sołtys »

Rezi pisze: Mam u siebie zaślepione wszystko od krokowego, a silniczek wywalony.. przy -10 odpalałem bez problemu, jedyna różnica to taka że przez kilkanaście sekund trzeba przytrzymać minimalnie uchylona przepustnicę utrzymując obroty 1100-1200, potem już elegancko trzyma 1100 spadając do 950, po rozgrzaniu nie ma problemu "gaśnięcia" nawet rozkręcając motor do 7k rpm, obrotomierz ładnie wraca na 950 i trzyma bez falowania. Moim zdaniem warto pozbyć się problemu kosztem 20s "straty czasu" :lol:
Ja też mam wywalonego krokowaca (oraz kilka innych wężyków) i też nie mam problemów z utrzymaniem obrotów poza tym uruchamianiem zimą zimnego silnika gdzie utrzymuję obroty trzymając lekko gaz tak aby swich na przepustnicy się rozłączył.
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
ODPOWIEDZ