digifant - jak to sie je dla laika..
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
Poprawiony opis wpięcia Digifanta w skrzynkę Scirocco na następnej stronie.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2014, 20:15 przez spirit, łącznie zmieniany 1 raz.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
gwoli ścisłości - piszesz o Digifant II jak rozumiem? Wszystkie sciro mialy starą skrzynkę ? Myślałem że te po `89 już nową ;/
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
Oba typy Digi mają taki sam układ pinów w wtyczkach do skrzynki przekaźników.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
jak to jest choć w połowie tak ciężkie na jakie wygląda czytając i oglądając schematy to nie wiem czy ogarnę
a masz może Spirit pomysł skąd wziąć kolorowe przewody ? Bo są w sklepach internetowych ale trzeba brać od razu minimum 25m jednego koloru. A jak zacznę łączyć jakimi popadnie kolorami to zginę w butach czuję
a masz może Spirit pomysł skąd wziąć kolorowe przewody ? Bo są w sklepach internetowych ale trzeba brać od razu minimum 25m jednego koloru. A jak zacznę łączyć jakimi popadnie kolorami to zginę w butach czuję
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
Zadzwoń do mnie.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
mam takie pytanie - otóż regulator ciśnienia ma 3 króćce - opisane na obrazku. Do czego ma iść przewód zaznaczony ??? ? To jakieś podciśnienie ? Skąd je wziąć ? Z dolotu ?
pozdrScirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
to jest przelew paliwa nie wejście, a podciśnienie z kolektora najlepiej
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
hmm przelew ? to gdzie jest wejście ? bo przelew to chyba w listwie jest. Bo tak na chłopski rozum to paliwo pod ciśnieniem 6bar z pompy raczej musi przejść najpierw przez regulator ciśnienia 3,5 bar a potem do listwy Bo inaczej to bez sensu jest.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2012, 13:49 przez solarhh, łącznie zmieniany 1 raz.
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
jaką masz listwę??
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
samoróbę taką
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 16v#p65587
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 16v#p65587
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
no listwa ok.
Jak tak zrobisz jak piszesz, wątpię czy regulator puści w drugą stronę, to na listwie nie będziesz miał wcale ciśnienia, bo Twój przelew ma swobodny odpływ.
Podłącz tak jak napisałem i będzie dobrze
Jak tak zrobisz jak piszesz, wątpię czy regulator puści w drugą stronę, to na listwie nie będziesz miał wcale ciśnienia, bo Twój przelew ma swobodny odpływ.
Podłącz tak jak napisałem i będzie dobrze
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
czyli dopływ pod listwę a odpływ do regulatora ??
aaa już kumam ale głupi jestem nie skumałem zasady działania regulatora myślalem że ma on wpuszczać odpowiednią wartość ciśnienia a teraz widzę że ma po prostu nadmiar ciśnienia upuszczać z listwy
nie wiem albo jestem upośledzony albo coś jest nie tak - jak rozumiem Spirit z twojego tekstu to należy dołożyć przekaźnik - 53 dla zasilania ECU G1/10 . I tu pojawia się moje pytanie - czy trzeba też dołożyć przekaźnik 90 dla digi ? Od jego podstawki (którą dostałem razem z wiązka od PG) odchodzi pierdylion kabelków nie wiadomo gdzie
Drugie pytanie - o co kaman z tym łączeniem - -przewód cewki D/15 pin 15 łączymy z jego odpowiednikiem G 1/04. - ? Gdzie jest ten nieszczęsny G1/4 ? Bo nie ma go w wiązce silnikowej, tylko tej co idzie na kabinę a z tej zostają dwa kabelki - G1/10 i G1/8. Połączyłem go w końcu razem z zielonym przewodem z pin 25 z ECU. Normalnie załamka
Uzbroiłem się w pełne schematy elektryczne zarówno starej (CE1) jak i nowej (CE2) elektryki ale to niewiele daję.
PS Wrzuciłbym jakieś zdjęcia ale nie bardzo nawet wiem co tam ująć na nich
pozdr
aaa już kumam ale głupi jestem nie skumałem zasady działania regulatora myślalem że ma on wpuszczać odpowiednią wartość ciśnienia a teraz widzę że ma po prostu nadmiar ciśnienia upuszczać z listwy
nie wiem albo jestem upośledzony albo coś jest nie tak - jak rozumiem Spirit z twojego tekstu to należy dołożyć przekaźnik - 53 dla zasilania ECU G1/10 . I tu pojawia się moje pytanie - czy trzeba też dołożyć przekaźnik 90 dla digi ? Od jego podstawki (którą dostałem razem z wiązka od PG) odchodzi pierdylion kabelków nie wiadomo gdzie
Drugie pytanie - o co kaman z tym łączeniem - -przewód cewki D/15 pin 15 łączymy z jego odpowiednikiem G 1/04. - ? Gdzie jest ten nieszczęsny G1/4 ? Bo nie ma go w wiązce silnikowej, tylko tej co idzie na kabinę a z tej zostają dwa kabelki - G1/10 i G1/8. Połączyłem go w końcu razem z zielonym przewodem z pin 25 z ECU. Normalnie załamka
Uzbroiłem się w pełne schematy elektryczne zarówno starej (CE1) jak i nowej (CE2) elektryki ale to niewiele daję.
PS Wrzuciłbym jakieś zdjęcia ale nie bardzo nawet wiem co tam ująć na nich
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
Mam u siebie zaślepione wszystko od krokowego, a silniczek wywalony.. przy -10 odpalałem bez problemu, jedyna różnica to taka że przez kilkanaście sekund trzeba przytrzymać minimalnie uchylona przepustnicę utrzymując obroty 1100-1200, potem już elegancko trzyma 1100 spadając do 950, po rozgrzaniu nie ma problemu "gaśnięcia" nawet rozkręcając motor do 7k rpm, obrotomierz ładnie wraca na 950 i trzyma bez falowania. Moim zdaniem warto pozbyć się problemu kosztem 20s "straty czasu"Rezi pisze:Wpadłem na ciekawy temat szukając opcji pozbycia się osprzętu
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... Delete-DIY
jak to się ma do Digi I ? da się wywalić krokowca?
Pytanie skierowane do os. które mają digi, czy ktoś wymieniał pompę w baku 3,5-4bar? wywalając tą z pod progu?
nie mam koncepcji co by podeszło p&p
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
Ja też mam wywalonego krokowaca (oraz kilka innych wężyków) i też nie mam problemów z utrzymaniem obrotów poza tym uruchamianiem zimą zimnego silnika gdzie utrzymuję obroty trzymając lekko gaz tak aby swich na przepustnicy się rozłączył.Rezi pisze: Mam u siebie zaślepione wszystko od krokowego, a silniczek wywalony.. przy -10 odpalałem bez problemu, jedyna różnica to taka że przez kilkanaście sekund trzeba przytrzymać minimalnie uchylona przepustnicę utrzymując obroty 1100-1200, potem już elegancko trzyma 1100 spadając do 950, po rozgrzaniu nie ma problemu "gaśnięcia" nawet rozkręcając motor do 7k rpm, obrotomierz ładnie wraca na 950 i trzyma bez falowania. Moim zdaniem warto pozbyć się problemu kosztem 20s "straty czasu"
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: digifant - jak to sie je dla laika..
Trochę schematów.
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_25_int.pdf
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_38_int.pdf
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant25.jpg
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant38a.jpg
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant38b.jpg
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_45_int.pdf
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_25_int.pdf
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_38_int.pdf
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant25.jpg
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant38a.jpg
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant38b.jpg
http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_45_int.pdf