Witam Panie i Panowie :)
Na wstepie pragne zyczyc Wam spokojnych i radosnych Swiat Bozego Narodzenia :) jak rowniez pomyslnosci w Nowym 2008 Roku :)
wlasnie spedzam swieta w moim rodzinnym opolu i uzywam do komunikacji miejskiej i medzymiastowej ;) mojej jedynki
osttanio nasilil sie problem z odpalaniem - a mianowicie - autko odpala za pierwszym razem ale czasem bywa tak ze jak go zgasze to juz nie zapali - chyba ze na pych
objawia sie to tym ze przekrecam kluczyk i nic - kontrolki sie swieca ale kontrolka aku zero - i tak jakby nie dochodzil prad na rozrusznik - dzieje sie tak kiedy jest wilgotno albo popada - no albo teraz jak jest mroz - potrafie go odpalic z miejsca bez problemu ale jak zgasze to juz lippa - potem jak pojezdze troche to jest znowu ok...
drugi problem to spadek obrotow - czasem ma dobre obroty- ok1000 a czasem one sobie powoli zaczynaja spadac do 500 i sie biedak dlawi i gasnie - to moze byc na swiatlach albo jak zatrzymuje sie i wybijam go z biegu - podpowiem ze mam silnik 1.6 fr na gazniku (jakims made in czechoslovakia) :)
trzeci problem to dmuchawa - ostatnio zaczela strasznie zrzedzic - chyba cos sie poluzowalo w srodku - i teraz to juz wogole nie dmucha tylko warczy i kwiczy - co mam sprawdzic? czy musze sciagac cala deske zeby do niej dojsc? - mam nietypowa jak na jedynki dmuchawe bo moja wersja jest z klima tylko ze narazie klimy brak :) i ona sobie tak dmucha bez niej :)
nio to na tyle :)
jak ktos sie nudzi w swieta to bylbym wdzieczny za jakies rady ;)
pozdrawiam
Tomek
problemy z moja jedynka :)
problemy z moja jedynka :)
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: problemy z moja jedynka :)
sprawdź główny kabel prądowy idacy od aku do rozrusznika bo może być tak, że jego zaciski już tak zaśniedziały, że nie przewodzi prądu.objawia sie to tym ze przekrecam kluczyk i nic - kontrolki sie swieca ale kontrolka aku zero - i tak jakby nie dochodzil prad na rozrusznik - dzieje sie tak kiedy jest wilgotno albo popada - no albo teraz jak jest mroz - potrafie go odpalic z miejsca bez problemu ale jak zgasze to juz lippa - potem jak pojezdze troche to jest znowu ok...
A jak przekręcasz kluczyk to zaskakuje bendix czy nie? bo jak nie to wtedy powazniejsza sprawa niż kabel aku....
zazwyczaj jak wydaje jakiekolwiek dźwięki to na pewno dmucha;).teraz to juz wogole nie dmucha tylko warczy i kwiczy
A jak nie dmucha na 1,2 na przełączniku a dmucha na 3 to jest spalony rezystor drutowy przy wentylatorze i trzeba wymienić rezystor.
Jak dmucha na wszystkich i skrzeczy to łożyska w nim i albo wymiana wentylatora, albo czymś możesz spróbować nasmarować łozysko w nim, ale od wewnętrznej strony się nie da, bo sa dwa a podejrzewa, że wyrobiło się właśnie to wewnętrzne.
Ale może spryskac jakimś wd-40 to moze ucichnie;).
Od razu zaznaczam, że nie wiem jaka jest różnica między wentylatorem zwykłym a tym do klimy, opis jest do zwykłego;).
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Odp: problemy z moja jedynka :)
Ja moge opisac problem na swoim przykladzie: dmuchawa pisze o zwykłej nie psikaj całej WD 40 bo w środku bedzie po prostu śmierdziało dokładnie jest przy nim rurka psiknij w łożyska.Chociaż ja wymieniałem cały silniczek bo to nic nie dało koszt 10 zł na forum kupiłem i chodzi idealnie.Można oddać jeszcze do naprawy.Ja swoje poprzednie dałem koledze który jest elektrykiem i pracuje na hucie i za browarka ;) mi zrobił tak ze mam zapasowy.O ile dobrze pamietam to nie ma tam łożysk tylko tuleje ślizgowe.
Następny problem odpalanie: w moim przypadku pomogła wymiana przewodów zapłonowych.Ja akurat od razu wymieniłem świece NGK kopułkę i palec BOSCH ach kabelki BERU.
Następny problem odpalanie: w moim przypadku pomogła wymiana przewodów zapłonowych.Ja akurat od razu wymieniłem świece NGK kopułkę i palec BOSCH ach kabelki BERU.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: problemy z moja jedynka :)
o to właśnie mi chodziło... sorki:silly:O ile dobrze pamietam to nie ma tam łożysk tylko tuleje ślizgowe.
co do WD to rzeczywiscie krótko działa, ale pozwala na zlokalizowanie piszczenia:)
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V