G-rocco
G-rocco
Jako, że mija właśnie 3-miesięczny okres próbny dla mojego sciro, przyszedł czas by je przedstawić.
Tak dla przypomnienia, pierwsze sciro kupiłem w IX.2005. Była to Scala z JH r.89 (seria).
Jeździło ono bez większych problemów do I.2008 kiedy to warsztat rozbił je na słupie:
(szczegóły tutaj)
Otrzymawszy zado$ćuczynienie :) od razu zacząłem szukać kolejnej sroki.
Nie było łatwo znaleźć równie dobry egzemplarz jak poprzedni :laugh:
Zdecydowałem też, że kolejne musi być nieco ?lepsze?, aby zrekompensowało stratę i pozwoliło zapomnieć o poprzednim : )
Będąc świadom praw i obowiązków wybrałem G60 a skłoniło mnie ku temu:
- przeczytanie/wysłuchanie wielu opinii (m.in. Noorca)
- bardzo ograniczone możliwości samodzielnego rzeźbienia
- świetny stosunek mocy do kosztów
- rozwojowość
Wiedziałem tez, że najodpowiedniejszą osobą do wrzucenia PG będzie Noorec, który ten temat zna na pamięć. Silnik znalazł się dość szybko i w całkiem niezłym stanie.
W końcu udało się też dorwać odpowiedni egzemplarz sciro (podziękowania dla Kamila za konsultacje).
Poza walniętymi drzwiami pasażera - egzemplarz bez skazy : )
Potem wystarczyło tylko ? poskładać wszystko do kupy ? i gotowe :laugh:
Oczywiście wystąpiły po drodze niespodziewajki ale nie przeszkodziło to Noorcowi w stworzeniu G-rocco.
MOFYFIKACJE:
G-lader + rozwiert RS2 -> ok.1bar (świeżo po regeneracji)
stozek
sprzęgło: seryjne wzmocnione (www.sprzegla.com)
wydech: seria (na razie)
intercooler: 18x58 cm
zawias: -60/-40
PLANY
1. szerszy wydech
2. wałek, chip, kolanko do IC itp.
Aktualnie na montaż czeka dolna rozpórka, białe kierunki, brewka, logo STP itp.
Miało być durocco :laugh:
To by było na tyle :)
Podziękowania dla Noorca za profesjonalizm i poświęcenie ;) no i dla Hołka za pomoc w \"regulacjach\".
Tak dla przypomnienia, pierwsze sciro kupiłem w IX.2005. Była to Scala z JH r.89 (seria).
Jeździło ono bez większych problemów do I.2008 kiedy to warsztat rozbił je na słupie:
(szczegóły tutaj)
Otrzymawszy zado$ćuczynienie :) od razu zacząłem szukać kolejnej sroki.
Nie było łatwo znaleźć równie dobry egzemplarz jak poprzedni :laugh:
Zdecydowałem też, że kolejne musi być nieco ?lepsze?, aby zrekompensowało stratę i pozwoliło zapomnieć o poprzednim : )
Będąc świadom praw i obowiązków wybrałem G60 a skłoniło mnie ku temu:
- przeczytanie/wysłuchanie wielu opinii (m.in. Noorca)
- bardzo ograniczone możliwości samodzielnego rzeźbienia
- świetny stosunek mocy do kosztów
- rozwojowość
Wiedziałem tez, że najodpowiedniejszą osobą do wrzucenia PG będzie Noorec, który ten temat zna na pamięć. Silnik znalazł się dość szybko i w całkiem niezłym stanie.
W końcu udało się też dorwać odpowiedni egzemplarz sciro (podziękowania dla Kamila za konsultacje).
Poza walniętymi drzwiami pasażera - egzemplarz bez skazy : )
Potem wystarczyło tylko ? poskładać wszystko do kupy ? i gotowe :laugh:
Oczywiście wystąpiły po drodze niespodziewajki ale nie przeszkodziło to Noorcowi w stworzeniu G-rocco.
MOFYFIKACJE:
G-lader + rozwiert RS2 -> ok.1bar (świeżo po regeneracji)
stozek
sprzęgło: seryjne wzmocnione (www.sprzegla.com)
wydech: seria (na razie)
intercooler: 18x58 cm
zawias: -60/-40
PLANY
1. szerszy wydech
2. wałek, chip, kolanko do IC itp.
Aktualnie na montaż czeka dolna rozpórka, białe kierunki, brewka, logo STP itp.
Miało być durocco :laugh:
To by było na tyle :)
Podziękowania dla Noorca za profesjonalizm i poświęcenie ;) no i dla Hołka za pomoc w \"regulacjach\".
- DonMatteo_GD
- Początkujący
- Posty: 177
- Rejestracja: 30 lis 2007, 17:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6095536
Odp: G-rocco
jakie wysokie opony masz na tych avusach? nic nie trze przy setupie -60/40?
Scirocco mkII GTi 1983r - było
Scirocco mkII GTII 1991r - jest
Scirocco mkII GTII 1991r - jest
Odp: G-rocco
No no calkiem fajna ta Twoja Sroka
No i PG jak moja :evil: :evil: :evil:
Wymiata SUPER;)
No i PG jak moja :evil: :evil: :evil:
Wymiata SUPER;)
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: G-rocco
gratulki :) już nie mogę się doczekać g-serducha w swoim sciro :dry:
PS. poproszę więcej fotek maszynowni ;)
PS. poproszę więcej fotek maszynowni ;)
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: G-rocco
o :) jakies znajome scirocco sie pojawilo...
jak tylko tu wpadnie noorec to powie, ze zajebiste, bo royalblau :P
coz moge powiedziec, zapierdziela naprawde godnie, wiem bo bylem wozony (bez maski na s... :D) i mimo braku predkosciomierza czuc bylo, ze jedzie nieprzecietnie.
performance juz jest, tylko ten wydech chyba musisz zrobic, to zacznie jeszcze lepiej jezdzic, wiec teraz czas na look :) bo poki co lepiej jezdzi niz wyglada.
DonMatteo, nie ma prawa nic obcierac przy takim et, mam podobny setup (troche wyzej niz quazar, ale tez 60/40 i takie felgi+175/65) i nic nie trze.
jak tylko tu wpadnie noorec to powie, ze zajebiste, bo royalblau :P
coz moge powiedziec, zapierdziela naprawde godnie, wiem bo bylem wozony (bez maski na s... :D) i mimo braku predkosciomierza czuc bylo, ze jedzie nieprzecietnie.
performance juz jest, tylko ten wydech chyba musisz zrobic, to zacznie jeszcze lepiej jezdzic, wiec teraz czas na look :) bo poki co lepiej jezdzi niz wyglada.
DonMatteo, nie ma prawa nic obcierac przy takim et, mam podobny setup (troche wyzej niz quazar, ale tez 60/40 i takie felgi+175/65) i nic nie trze.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- dudi85
- Fanatyk
- Posty: 2270
- Rejestracja: 21 gru 2007, 16:54
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 792166
- Lokalizacja: Bytom
Odp: G-rocco
mniam mniam mniam :-)
poraz wiecej sroczek z G :D
ooo powiedz gdzieeeee gdzie powiedz gdzie powiedz gdzie jest punkt G :D
poraz wiecej sroczek z G :D
ooo powiedz gdzieeeee gdzie powiedz gdzie powiedz gdzie jest punkt G :D
oj tam oj tam...
Odp: G-rocco
naprawde ladne scirocco !
gratulacje
gratulacje
Odp: G-rocco
DonMatteo, gumy z przodu to 185/60 (R14), przy ostrym zakrecie np.zawrotka przez koleiny obciera, ale to chyba dlatego ze poduchy amorów są juz wypierdziane i tak naprawde to przod ma -70 :P
Na wiosnę zrobie z tym porządek no i pójdą inne fele i zobaczymy jak wtedy będzie.
Dżabba pochwal sie i ty swoim G :woohoo:
Niebawem dorzuce pare dokladniejszych fot silnika (z montażu niestety nie mam).
Na wiosnę zrobie z tym porządek no i pójdą inne fele i zobaczymy jak wtedy będzie.
Dżabba pochwal sie i ty swoim G :woohoo:
Niebawem dorzuce pare dokladniejszych fot silnika (z montażu niestety nie mam).
Odp: G-rocco
He he ładnie lata........ jest niskie i twarde......
może niedługo pomyślimy nad zrobieniem jakiegoś kwasiaka...
może niedługo pomyślimy nad zrobieniem jakiegoś kwasiaka...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
Odp: G-rocco
Witamy kolejnego posiadacza PG.A auto spoko .Gratulacje :)