X1 16V Turbo Project by Hołek
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Oglądałam kilkanaście razy Super! No i ten dźwięk
Wrzuć jeszcze jakiś filmik, no nie daj sie prosić...
Wrzuć jeszcze jakiś filmik, no nie daj sie prosić...
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
tak z czystej ciekawości musze zapytać co w tym aucie jest jeszcze jako scirocco?
Domyślam się że pieczątkę w dowodzie załatwiasz, ale na drodze to pewnie zatrzyma pierwszy patrol.
Planujesz startować na 1/4 czy na torze?
pozdr dla wytrwałości przerabiabnia auta
Domyślam się że pieczątkę w dowodzie załatwiasz, ale na drodze to pewnie zatrzyma pierwszy patrol.
Planujesz startować na 1/4 czy na torze?
pozdr dla wytrwałości przerabiabnia auta
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
W siro orginalne została buda deska nagrzewnicaRuszowy pisze:tak z czystej ciekawości musze zapytać co w tym aucie jest jeszcze jako scirocco?
Domyślam się że pieczątkę w dowodzie załatwiasz, ale na drodze to pewnie zatrzyma pierwszy patrol.
Prosiłbym administratora o wykasowanie tego 2 zdania.... nie jest na miejscu... Zostaw dla siebie takie uwagi a nie na forum piszesz...
Btw rok temu auto przeszło przegląd normalnie...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Jeśli piszesz, że auto przeszło przegląd legalnie to nie widzę powodu żeby cokolwiek kasować, a Ruszowy może się dalej "domyślać" .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- tomivwsc
- Zaawansowany
- Posty: 633
- Rejestracja: 30 lis 2007, 19:34
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2051791
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice, Dalachów
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
legalnie czy nie co to ma za znaczenie, ruszowy tym jeździ hołek jak cos mu się przytrafi, jego sprawa jak to rozwiąże. a raczej jak ma wszystko poukładane w aucie i sprawne to raczej przegląd przejdzie, aczkolwiek nie wiem jak jest z klatką w środku hmmm. raczej w pierwszej kolejności dowód zabrany za światła stopu co są połączone z przeciwmgielnymi
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
forum z samej nazwy jest do wyrażania opinii więc nie rozumiem co nie pasuje w moim pytaniu.Hołek pisze:Zostaw dla siebie takie uwagi a nie na forum piszesz...
Btw rok temu auto przeszło przegląd normalnie...
Ja rozumiem że większość tuningowców ma policję za idiotów ale przekonaj mnie jak przechodzisz przegląd rejestracyjny bez zderzaka i z klatką w środku?
Tomivw: chce jeżdzić takim autem jego sprawa, ale niech nie wyjeżdża na drogi publiczne autem wyspawanym w garażu.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Zaraz wyjdzie, że dla Ciebie każde auto niespawane w serwisie to jeżdżący kataklizm i zagrożenie na drodze.Ruszowy pisze:chce jeżdzić takim autem jego sprawa, ale niech nie wyjeżdża na drogi publiczne autem wyspawanym w garażu.
Nie znam osobiście całej historii, ale wiem ile pracy i jaki czas był poświęcony temu autu i nie wierzę, żeby tam było coś niedopracowane.
Zderzak częściowy, ale jest. Nie wiem dokładnie, ale w przepisach raczej nic nie ma o tym, że musi być po całej linii, ale jeśli jest to bym prosił o cytat takiegoż przepisu.
Klatka może być bardziej problemowa i też mnie ciekawi jak patrzą na to na przeglądzie?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Obar, o to właśnie chodzi aby nie było aut wyspawanych w garażu, a zaprojektowane. Ja nie twierdzę że projekt niedopracowany, tylko że skupienie na wciśnięcie pod maskę mocnego napędu niekoniecznie idzie z wytrzymałością elementów blacharskich. Auto przeszło homologację konstrukcji z belką zderzaka przedniego dodatkowo ubezpieczającym kratownicę pasa przedniego i podłużnic. Obar, pokaż mi chociaż jedno auto wyspawane w garażu które nie jest oparte na podłodze z innego pojazdu produkowanego seryjnie. Nikt go nie dopuści do ruchu na drogach publicznych. Na torach i odcinkach specjalnych faktycznie sprawa bezpieczeństwa to problem tylko kierowcy i organizatora pokazu.obar pisze: Zaraz wyjdzie, że dla Ciebie każde auto niespawane w serwisie to jeżdżący kataklizm i zagrożenie na drodze.
Nie znam osobiście całej historii, ale wiem ile pracy i jaki czas był poświęcony temu autu i nie wierzę, żeby tam było coś niedopracowane.
Zderzak częściowy, ale jest. Nie wiem dokładnie, ale w przepisach raczej nic nie ma o tym, że musi być po całej linii, ale jeśli jest to bym prosił o cytat takiegoż przepisu.
Co do przepisów, jeżeli auto miało zderzak seryjnie nie możesz go zdemontować lub wyciąć, bo to ingerencja w konstrukcję.
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Żebyście widzieli jakie rzeczy w serwisach sie dzieją....
Buda jest fabryczna wyspawana tam gdzie sie da dla wzmocnienia...co do klatki to zależy od diagnosty.....Jeden sie przyczepi...a drugi zachwyca sie samochodem...
Ale widzę że nie pasuje ludziom to może na zlot wpadnę suzuki swiftem
Co prawda teraz już przeglądu mogę nie przejść ale to już inna sprawa....
Wiem jedno... nie otwieram maski na zlocie
Buda jest fabryczna wyspawana tam gdzie sie da dla wzmocnienia...co do klatki to zależy od diagnosty.....Jeden sie przyczepi...a drugi zachwyca sie samochodem...
Ale widzę że nie pasuje ludziom to może na zlot wpadnę suzuki swiftem
Co prawda teraz już przeglądu mogę nie przejść ale to już inna sprawa....
Wiem jedno... nie otwieram maski na zlocie
Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 23:03 przez Hołek, łącznie zmieniany 1 raz.
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Większość Ci kibicuje, a ci którzy się czepiają, to robią to po prostu z zazdrości, taka prawda. Przyjeżdżaj sroką.Hołek pisze:Żebyście widzieli jakie rzeczy w serwisach sie dzieją....
Buda jest fabryczna wyspawana tam gdzie sie da dla wzmocnienia...co do klatki to zależy od diagnosty.....Jeden sie przyczepi...a drugi zachwyca sie samochodem...
Ale widzę że nie pasuje ludziom to może na zlot wpadnę suzuki swiftem
ruszowy robiłeś blacharkę w swoim siro..???
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Dziękuje serdecznievega8 pisze:
Większość Ci kibicuje, a ci którzy się czepiają, to robią to po prostu z zazdrości, taka prawda. Przyjeżdżaj sroką.
Mam nadzieje że na zlot uda mi się mieć już nowy front...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Andrzeju, a od kiedy to demontarz zderzaka narusza konstrukcję auta...?Ruszowy pisze: Co do przepisów, jeżeli auto miało zderzak seryjnie nie możesz go zdemontować lub wyciąć, bo to ingerencja w konstrukcję.
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Ja też nieHołek pisze: Wiem jedno... nie otwieram maski na zlocie
Niczym się nie stresuj. Każdy robi swój projekt tak aby sam był zadowolony. No dobrze ... zagalopowałem się ... nie każdy Ale ja tak. Więc jak się komuś nie podoba zawsze może iść oglądać inne. Pozdro
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
atosss007 pisze:Ja też nieHołek pisze: Wiem jedno... nie otwieram maski na zlocie
Niczym się nie stresuj. Każdy robi swój projekt tak aby sam był zadowolony. No dobrze ... zagalopowałem się ... nie każdy Ale ja tak. Więc jak się komuś nie podoba zawsze może iść oglądać inne. Pozdro
Dokładnie .. ja swój projekt zawieszenie heble robie wyłacznie pod siebie...nawet klatkę....
Cóż zawsze możecie oglądać wymyte JH pod maską.... < nie żebym miał coś do JH bo są pancerne i nawet zagotowanie i pęknięcie zbiorniczka wyrównawczego nie zakatowały uszczelki pod głowicą...>
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Hołek - wyluzuj sie, jakiekolwiek zwrocenie uwagi na cokolwiek w aucie odbierasz jak atak, a zupelnie niepotrzebne, przedstawiajac auto nie mozna liczyc na same "ochy i achy", projekt budzi zainteresowanie wiec i watpliwosci, wiec od czasu do czasu ktos o cos zapyta i cos napisze innego niz "ale super", w duzej czesci bez zlosliwosci, a Ty odpisujesz "Ale widzę że nie pasuje ludziom to może na zlot wpadnę suzuki swiftem", albo "Więcej filmików chyba nie wrzucę
bo po co jak ludzie chcą od razu nauczyć mnie jeździć..." Bez sensu ta napinka. Nie wiem jak posty innych, ale jak juz wspomnialem wczesniej - w tym co ja napisalem nie bylo ani troche zlosliwosci, ale spoko, jak chcesz miec w temacie same pochwaly to nie bede Ci wiecej zasmiecac.
bo po co jak ludzie chcą od razu nauczyć mnie jeździć..." Bez sensu ta napinka. Nie wiem jak posty innych, ale jak juz wspomnialem wczesniej - w tym co ja napisalem nie bylo ani troche zlosliwosci, ale spoko, jak chcesz miec w temacie same pochwaly to nie bede Ci wiecej zasmiecac.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013