X1 16V Turbo Project by Hołek
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Mi tam pochwały nie potrzebne....
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- PiotrekMk2
- Zaawansowany
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 20:55
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Łowicz
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
jak ma się sprawa nitro ?
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
podobno remont silnika w toku.
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Nie remont ale mam dziwny przypadek stukających stopek korbowodowych
Panewka lalka nic sie tam nie stało
Ale zakuty motor za 7 tyś sam dół to chyba wole to zrobić..
Najprawdopodobniej wał jest rozbity.. więc szukam wału .
może w tym sezonie jeszcze wyjade
Panewka lalka nic sie tam nie stało
Ale zakuty motor za 7 tyś sam dół to chyba wole to zrobić..
Najprawdopodobniej wał jest rozbity.. więc szukam wału .
może w tym sezonie jeszcze wyjade
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Kurcze ciągle coś... Ty to masz niefart .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Mam już wał... teraz czekam na arp do głowicy ,,, w przyszłym tyg wyjmuje motor....
Na koniec sezonu zapewne odpale..
Na koniec sezonu zapewne odpale..
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Siemanko. Jak tam wspoma ? Kręci się już ?
Motor już gada ? Będą jeszcze jakieś kilometry w tym sezonie ?
Motor już gada ? Będą jeszcze jakieś kilometry w tym sezonie ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Z powodu braka wybieraka przerabiam ten od wersji bez wspomagania.....
Aktualnie jedzie do mnie podstawka Mocal z termostatem i 25 żebrowa chłodnica oleju....
starą 9 żebrową zakładam na olej do wspomagania...
Motor nie jest poskładany, ale będzie jak tylko znajdę czas....
W tym sezonie jakieś kilometry jeszcze będą... mam nadzieje...
Chciałbym wystartować w Białej Podlaskiej Na sss 1/4mile
-- piątek, 16 sie 2013, 19:15 --
Wybierak przerobiony.... montowanie pompy wspomagania i przewodów oraz chłodnicy oleju w trakcie...
Przyjechała też nowa chłodnica oleju i podstawka MOCAL
Przerabiana jest miska oleju i składany dół silnika....
-- poniedziałek, 11 lis 2013, 21:40 --
Właśnie wyszedłem z Garażu...
operacja powiodła się ... pół sekwencja wtrysków dała wymierne efekty...Ładniej pracuje silnik... nie przelewa go na wolnych obrotach....
kolejna rzecz jaką zmajstrowałem to Knock sensor..
Megasquirt ma niesamowity potencjał... tylko za mało pinów na kostce.. zapełniłem wszystkie 37
Szykuje auto do strojenia... może przed zimą będzie ładny wynik..
Aktualnie jedzie do mnie podstawka Mocal z termostatem i 25 żebrowa chłodnica oleju....
starą 9 żebrową zakładam na olej do wspomagania...
Motor nie jest poskładany, ale będzie jak tylko znajdę czas....
W tym sezonie jakieś kilometry jeszcze będą... mam nadzieje...
Chciałbym wystartować w Białej Podlaskiej Na sss 1/4mile
-- piątek, 16 sie 2013, 19:15 --
Wybierak przerobiony.... montowanie pompy wspomagania i przewodów oraz chłodnicy oleju w trakcie...
Przyjechała też nowa chłodnica oleju i podstawka MOCAL
Przerabiana jest miska oleju i składany dół silnika....
-- poniedziałek, 11 lis 2013, 21:40 --
Właśnie wyszedłem z Garażu...
operacja powiodła się ... pół sekwencja wtrysków dała wymierne efekty...Ładniej pracuje silnik... nie przelewa go na wolnych obrotach....
kolejna rzecz jaką zmajstrowałem to Knock sensor..
Megasquirt ma niesamowity potencjał... tylko za mało pinów na kostce.. zapełniłem wszystkie 37
Szykuje auto do strojenia... może przed zimą będzie ładny wynik..
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
To jak zestroisz to dawaj wykres, bo nie wiem czy mam u siebie zmieniac turbine jeszcze przed montazem silnika czy dopiero z czasem Pierwszy byc nie musze, ale drugi czemu nie
Ja u siebie powoli zaczynam gromadzic graty. Masz jakis pomysl na dobry zawor blow off
Ja u siebie powoli zaczynam gromadzic graty. Masz jakis pomysl na dobry zawor blow off
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
a w jakie moce celujesz..??? Ponad 400????
u mnie dobrze się sprawdza podróbka hks..
słyszałem ze zawory od propera 2 tłoczkowe są porządne..
u mnie dobrze się sprawdza podróbka hks..
słyszałem ze zawory od propera 2 tłoczkowe są porządne..
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Gratulacje . Kolejny stage na koncie. Ciekawe ile Ci tam wypluje na hamowni .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Na razie ten silnik ma 350 i jeśli nie wymienię turbiny to więcej z niego niż 400 nie będzie, także do 400 w tej chwili. Może ori HKS ???
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
a jaka tam siedzi turbina... >>??
am no ori to ori ale nie wiadomo czy u ciebie hks się sprawdzi
am no ori to ori ale nie wiadomo czy u ciebie hks się sprawdzi
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Z tego co czytam w necie to do 1.8T nie każdy bov się sprawdzi. Musi być dwu zaworowy. Inne robią bałagan w ECU. Check engine itp. Widzę że muszę się jeszcze dokształcić w tym temacie. Trochę tego jest, także nie zawracam gitary. Z resztą sorry za OT
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
nie zawracasz .. skoro mówisz o dwu tłoczkowym to zobacz w ofercie propera....
-- wtorek, 31 gru 2013, 14:52 --
Nitro Podpięte...
1 próby wypały pomyślnie...
Knock sensor działa...
Nawet cofa zapłon... co troszkę mnie martwi..jak narazie...
Ale na nowy rok jest domknięty temat...Komputer złożony ... wszystko upchnięte...
Czekam na strojenie....
Zaczyna się walka z frontem... który i mi i wam troche sie nie podoba,.,.
-- wtorek, 31 gru 2013, 14:52 --
Nitro Podpięte...
1 próby wypały pomyślnie...
Knock sensor działa...
Nawet cofa zapłon... co troszkę mnie martwi..jak narazie...
Ale na nowy rok jest domknięty temat...Komputer złożony ... wszystko upchnięte...
Czekam na strojenie....
Zaczyna się walka z frontem... który i mi i wam troche sie nie podoba,.,.
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery