X1 16V Turbo Project by Hołek
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
pokaż front
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
przy nitro chyba dobrze ze cofa zaplon?
nitro w systemie direct port?
nitro w systemie direct port?
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Tak ciężko przejrzeć kilka stron wstecz? Przecież Hołek wstawił fotki i nawet filmik, gdzie wszystko widać jak na dłoni.wesyl pisze:pokaż front
No trochę pracy będziesz mieć, jesli myślisz o czymś wyglądającym bardziej seryjnie, z zachowaniem przepływu powietrza. Można przerobić zderzak i wywalić część jego konstrukcji i zrobić w nim zamaskowany przelot. Grill myślę, że podszedłby ten siatkowany z Kameia, ale to kwestia gustu z tym grillem .Hołek pisze:Zaczyna się walka z frontem... który i mi i wam troche sie nie podoba,.,.
Zamawiam przejażdżkę Twoim potworkiem .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Kolejke chyba trzeba jakąś ustawić Po ile bilety?;]obar pisze:Zamawiam przejażdżkę Twoim potworkiem .
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Zależy po ile teraz stoi paliwo lotnicze .L.W!z pisze:Kolejke chyba trzeba jakąś ustawić Po ile bilety?;]obar pisze:Zamawiam przejażdżkę Twoim potworkiem .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Lotnicza benzyna ma tyle samo oktanów co do aut, tylko nie ma w niej nawet śladowych ilości wody ze względu na minusowe temperatury otoczenia.obar pisze:
Zależy po ile teraz stoi paliwo lotnicze .
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Przy wolnych obrotach raczej nie dobrze jak cofa zapłon....
Przy nitro zapłon jest cofany kompem i nie ma tam nic niepokojącego...
Instalacja 1 punktowa.. mokra przerobiona na suchą...
Przy nitro zapłon jest cofany kompem i nie ma tam nic niepokojącego...
Instalacja 1 punktowa.. mokra przerobiona na suchą...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Tak, ale cena jest nieco inna .spirit pisze:Lotnicza benzyna ma tyle samo oktanów co do aut, tylko nie ma w niej nawet śladowych ilości wody ze względu na minusowe temperatury otoczenia.obar pisze:
Zależy po ile teraz stoi paliwo lotnicze .
Z mokrej na suchą? To mokra nie jest wydajniejsza? Czy po prostu nie chcesz mocno obciążać silnika?Hołek pisze:Instalacja 1 punktowa.. mokra przerobiona na suchą...
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Paliwa podleje wtryskami. Sucha nie jest zdrowa dla silnika.
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Sucha nie jest zdrowa... hmmm
dlamnie mokra jest do kitu... bo paliwo które trafia przez dysze nie zawsze dobrze rozejdzie si po kolektorze...
Suchą komp 5 msek wcześniej daje paliwo na wtryskach i cofa zapłon , dopiero załacza przekaźnik od nitro...
dlatego wole suchą.. pozatym to tylko do spoola... nie ciągne z tego mocy...Od tego mam Wielkie turbo..
dlamnie mokra jest do kitu... bo paliwo które trafia przez dysze nie zawsze dobrze rozejdzie si po kolektorze...
Suchą komp 5 msek wcześniej daje paliwo na wtryskach i cofa zapłon , dopiero załacza przekaźnik od nitro...
dlatego wole suchą.. pozatym to tylko do spoola... nie ciągne z tego mocy...Od tego mam Wielkie turbo..
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Tak jak Holek pisze mokra instalka moze narobic wiecej szkód
Paliwo leje po kolektorze ssacym i moze zrobić bum. Najlepsze rozwiązanie to direct port ale to strzal min 100KM bo mniejszych dysz jak na 25KM nie znalazlem
Paliwo leje po kolektorze ssacym i moze zrobić bum. Najlepsze rozwiązanie to direct port ale to strzal min 100KM bo mniejszych dysz jak na 25KM nie znalazlem
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Hołek źle mnie zrozumiałeś Sucha jest nie zdrowa gdy nie zrobi się korekcji paliwa.
Mokra, tak u ciebie jest słaba jeśli oprzesz się na jednym wtryskiwaczu. Kolektor ssący nadal siedzi z s2?
Mokra, tak u ciebie jest słaba jeśli oprzesz się na jednym wtryskiwaczu. Kolektor ssący nadal siedzi z s2?
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Kolektor z S2 siedzi nadal..
natomiast jeden wtryskiwacz starcza na strzał 150KM... zresztą jak pisałem wcześniej nie zamontowałem nitro by ciągnąć z niego moce...
natomiast jeden wtryskiwacz starcza na strzał 150KM... zresztą jak pisałem wcześniej nie zamontowałem nitro by ciągnąć z niego moce...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- tomek_vw
- Zaawansowany
- Posty: 426
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:57
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1824196
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
fajnie że komuś się dalej chce pakować pieniądze w te padła
GRATULUJE WYNIKÓW I POSTEPÓW
Fajne jest też to że walcząc z tematami samemu strasznie się rozwijamy a jak przykłady pokazują kilku z nas przez takie hobbistyczne prace zmieniło swój zawód na stałe.
Co do poruszanego tematu wyżej modyfikacji i prawa no to jest spory problem teoretycznie takie samochody powinny sie poruszać tylko na torach dowożone lawetami taka jest prawda i niema co się kłócić Polska jeszcze dziki kraj więc można więcej i uchodzi to płazem.
PROBLEMU NIEMA DO MOMENTU SPOWODOWANIA POWAŻNIEJSZEGO WYPADKU W KTÓRYM BĘDZIE SPRAWCĄ WTEDY NAWET ROZMIAR FELG BĘDZIE PRZESZKADZAŁ PROKURATOROWI.
POWINNIŚMY BYĆ TEGO ŚWIADOMI I NIEMA CO BIĆ PIANY TO MY DECYDUJEMY CO ROBIMY Z AUTEM I MUSIMY BYĆ ŚWIADOMI KONSEKWENCJI.
GRATULUJE WYNIKÓW I POSTEPÓW
Fajne jest też to że walcząc z tematami samemu strasznie się rozwijamy a jak przykłady pokazują kilku z nas przez takie hobbistyczne prace zmieniło swój zawód na stałe.
Co do poruszanego tematu wyżej modyfikacji i prawa no to jest spory problem teoretycznie takie samochody powinny sie poruszać tylko na torach dowożone lawetami taka jest prawda i niema co się kłócić Polska jeszcze dziki kraj więc można więcej i uchodzi to płazem.
PROBLEMU NIEMA DO MOMENTU SPOWODOWANIA POWAŻNIEJSZEGO WYPADKU W KTÓRYM BĘDZIE SPRAWCĄ WTEDY NAWET ROZMIAR FELG BĘDZIE PRZESZKADZAŁ PROKURATOROWI.
POWINNIŚMY BYĆ TEGO ŚWIADOMI I NIEMA CO BIĆ PIANY TO MY DECYDUJEMY CO ROBIMY Z AUTEM I MUSIMY BYĆ ŚWIADOMI KONSEKWENCJI.
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Holek dawaj wykresa
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE