X1 16V Turbo Project by Hołek

Pochwal się swoim Scirocco.
wesyl
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 656
Rejestracja: 09 paź 2011, 08:04
Model: Scirocco II
Lokalizacja: FZ

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: wesyl »

pokaż front
Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1111
Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: Lazer »

przy nitro chyba dobrze ze cofa zaplon?

nitro w systemie direct port?

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U


VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: obar »

wesyl pisze:pokaż front
Tak ciężko przejrzeć kilka stron wstecz? :P Przecież Hołek wstawił fotki i nawet filmik, gdzie wszystko widać jak na dłoni.
Hołek pisze:Zaczyna się walka z frontem... który i mi i wam troche sie nie podoba,.,.
No trochę pracy będziesz mieć, jesli myślisz o czymś wyglądającym bardziej seryjnie, z zachowaniem przepływu powietrza. Można przerobić zderzak i wywalić część jego konstrukcji i zrobić w nim zamaskowany przelot. Grill myślę, że podszedłby ten siatkowany z Kameia, ale to kwestia gustu z tym grillem :wink: .

Zamawiam przejażdżkę Twoim potworkiem :mrgreen: .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
L.W!z
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2103
Rejestracja: 02 gru 2007, 15:56
Model: Scirocco II

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: L.W!z »

obar pisze:Zamawiam przejażdżkę Twoim potworkiem :mrgreen: .
Kolejke chyba trzeba jakąś ustawić :) Po ile bilety?;]
...dobra sroka nie jest zła :D
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: obar »

L.W!z pisze:
obar pisze:Zamawiam przejażdżkę Twoim potworkiem :mrgreen: .
Kolejke chyba trzeba jakąś ustawić :) Po ile bilety?;]
Zależy po ile teraz stoi paliwo lotnicze :wink: .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: spirit »

obar pisze:
Zależy po ile teraz stoi paliwo lotnicze :wink: .
Lotnicza benzyna ma tyle samo oktanów co do aut, tylko nie ma w niej nawet śladowych ilości wody ze względu na minusowe temperatury otoczenia.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Hołek
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 240
Rejestracja: 30 lis 2007, 21:28
Model: Scirocco II
Numer GG: 7702772

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: Hołek »

Przy wolnych obrotach raczej nie dobrze jak cofa zapłon....

Przy nitro zapłon jest cofany kompem i nie ma tam nic niepokojącego... :D :D :D :D :D :D


Instalacja 1 punktowa.. mokra przerobiona na suchą... :D :D :D :D :D :D :D :D
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery :)
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: obar »

spirit pisze:
obar pisze:
Zależy po ile teraz stoi paliwo lotnicze :wink: .
Lotnicza benzyna ma tyle samo oktanów co do aut, tylko nie ma w niej nawet śladowych ilości wody ze względu na minusowe temperatury otoczenia.
Tak, ale cena jest nieco inna :wink: .
Hołek pisze:Instalacja 1 punktowa.. mokra przerobiona na suchą... :D :D :D :D :D :D :D :D
Z mokrej na suchą? To mokra nie jest wydajniejsza? Czy po prostu nie chcesz mocno obciążać silnika?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: luckash »

Paliwa podleje wtryskami. Sucha nie jest zdrowa dla silnika.
Awatar użytkownika
Hołek
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 240
Rejestracja: 30 lis 2007, 21:28
Model: Scirocco II
Numer GG: 7702772

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: Hołek »

Sucha nie jest zdrowa... hmmm
dlamnie mokra jest do kitu... bo paliwo które trafia przez dysze nie zawsze dobrze rozejdzie si po kolektorze...


Suchą komp 5 msek wcześniej daje paliwo na wtryskach i cofa zapłon , dopiero załacza przekaźnik od nitro...
dlatego wole suchą.. pozatym to tylko do spoola... nie ciągne z tego mocy...Od tego mam Wielkie turbo..
:D :D :D
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery :)
Awatar użytkownika
Lazer
Pisarz
Pisarz
Posty: 1111
Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
Model: Scirocco II
Numer GG: 2282913
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: Lazer »

Tak jak Holek pisze mokra instalka moze narobic wiecej szkód :)

Paliwo leje po kolektorze ssacym i moze zrobić bum. Najlepsze rozwiązanie to direct port ale to strzal min 100KM bo mniejszych dysz jak na 25KM nie znalazlem

VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U


VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: luckash »

Hołek źle mnie zrozumiałeś :wink: Sucha jest nie zdrowa gdy nie zrobi się korekcji paliwa.
Mokra, tak u ciebie jest słaba jeśli oprzesz się na jednym wtryskiwaczu. Kolektor ssący nadal siedzi z s2?
Awatar użytkownika
Hołek
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 240
Rejestracja: 30 lis 2007, 21:28
Model: Scirocco II
Numer GG: 7702772

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: Hołek »

Kolektor z S2 siedzi nadal..
natomiast jeden wtryskiwacz starcza na strzał 150KM... zresztą jak pisałem wcześniej nie zamontowałem nitro by ciągnąć z niego moce...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery :)
Awatar użytkownika
tomek_vw
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 426
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:57
Model: Scirocco II
Numer GG: 1824196

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: tomek_vw »

fajnie że komuś się dalej chce pakować pieniądze w te padła :)

GRATULUJE WYNIKÓW I POSTEPÓW

Fajne jest też to że walcząc z tematami samemu strasznie się rozwijamy a jak przykłady pokazują kilku z nas przez takie hobbistyczne prace zmieniło swój zawód na stałe.


Co do poruszanego tematu wyżej modyfikacji i prawa no to jest spory problem teoretycznie takie samochody powinny sie poruszać tylko na torach dowożone lawetami taka jest prawda i niema co się kłócić Polska jeszcze dziki kraj więc można więcej i uchodzi to płazem.

PROBLEMU NIEMA DO MOMENTU SPOWODOWANIA POWAŻNIEJSZEGO WYPADKU W KTÓRYM BĘDZIE SPRAWCĄ WTEDY NAWET ROZMIAR FELG BĘDZIE PRZESZKADZAŁ PROKURATOROWI.

POWINNIŚMY BYĆ TEGO ŚWIADOMI I NIEMA CO BIĆ PIANY TO MY DECYDUJEMY CO ROBIMY Z AUTEM I MUSIMY BYĆ ŚWIADOMI KONSEKWENCJI.
Awatar użytkownika
noorec
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 475
Rejestracja: 20 paź 2007, 00:40
Numer GG: 7768006

Re: X1 16V Turbo Project by Hołek

Post autor: noorec »

Holek dawaj wykresa :D
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775

Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
ODPOWIEDZ