X1 16V Turbo Project by Hołek
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
naaajs, jak Ty to na asfalt przenosisz?
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- PiotrekMk2
- Zaawansowany
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 20:55
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Łowicz
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Poszalałeś i to bardzo
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Z przeniesieniem na asfalt.. hmm są bardzo duże problemy ...jak narazie padające jak mucha skrzynie......są najsłabszym ogniwem...
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
ta ze zlotu już zajechałeś?
może czas na jakaś skrzynie z 1.8t.
może czas na jakaś skrzynie z 1.8t.
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
He he
Nie no ta ze zlotu jeszcze jeździ
Heś czas na skrzynie 6 biegową
Nie no ta ze zlotu jeszcze jeździ
Heś czas na skrzynie 6 biegową
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Przy tak monstrualnym momencie wcale sie nie dziwę
6b z sharana była by idealna, do tego sprzęgło 240mm i mozna katowac
6b z sharana była by idealna, do tego sprzęgło 240mm i mozna katowac
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Nowości...
Padła turbina.... jak spytałem pana który regeneruje.... to napewno troszkę przez rozrzedzenie paliwem oleju natomiast ona i tak miała swoje przejechane... Pewnie z 500 000 km w samym Dodge Ram-ie więc nie ma co narzekać...
Turbo zrobione
Nowy olej zalany
urwałem gwint do sondy szerokopasmowej.. więc nie pojechałem na vag-racing...
Z góry podziękował Noorcu za nową nakrętkie do sondy
Ide zaraz to wspawać...
Muszę zrobić korekcje mapy na średnich obrotach bez doładowania żeby nie zalewało mi go paliwem...
I będzie Git
Aha Bardzo serdecznie jeszcze raz Podziękowanie dla Atosa....
Błotnik zrobiony teraz jeszcze kierunki....
Padła turbina.... jak spytałem pana który regeneruje.... to napewno troszkę przez rozrzedzenie paliwem oleju natomiast ona i tak miała swoje przejechane... Pewnie z 500 000 km w samym Dodge Ram-ie więc nie ma co narzekać...
Turbo zrobione
Nowy olej zalany
urwałem gwint do sondy szerokopasmowej.. więc nie pojechałem na vag-racing...
Z góry podziękował Noorcu za nową nakrętkie do sondy
Ide zaraz to wspawać...
Muszę zrobić korekcje mapy na średnich obrotach bez doładowania żeby nie zalewało mi go paliwem...
I będzie Git
Aha Bardzo serdecznie jeszcze raz Podziękowanie dla Atosa....
Błotnik zrobiony teraz jeszcze kierunki....
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: X1 16V Turbo Project by Hołek
Nie ma za co. Dobrze że z lakierem nie było zamoty
Jak przyjadę do Wawy na wiosnę, prawdopodobnie będę miał już cały system polerski Rupes. Możemy się wtedy pobawić w "lakier bez wad". Usuniemy wszystkie ryski do zera a jak już będę po kursie to może jakaś powłoka ceramiczna ?
BTW ... Dzięki za przejażdżkę. Teraz to już w ogóle nie mogę się doczekac 1.8T u siebie
Jak przyjadę do Wawy na wiosnę, prawdopodobnie będę miał już cały system polerski Rupes. Możemy się wtedy pobawić w "lakier bez wad". Usuniemy wszystkie ryski do zera a jak już będę po kursie to może jakaś powłoka ceramiczna ?
BTW ... Dzięki za przejażdżkę. Teraz to już w ogóle nie mogę się doczekac 1.8T u siebie
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger