zestaw na SWAP 1.8t 20V
- lion_rapid
- Zaawansowany
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Odp: zestaw na SWAP 1.8t 20V
no i powiedz jeszcze, że te 6litrów brał przy 160km/h :)
- Paulus
- Zaawansowany
- Posty: 538
- Rejestracja: 01 gru 2007, 19:46
- Numer GG: 2491544
- Lokalizacja: Ślonsk
- Kontakt:
Odp: zestaw na SWAP 1.8t 20V
tomek_vw napisał:
Maksymalnej prędkości nie sprawdzałem. Licznikowo jechalem 240 km/h. Faktyczna prędkość to 210 km/h (przeliczenia wg hamowni). Onzaczenia skrzyni nie znam.
Aaaa! Jeszcze jedno Ci powiem, że średnia prędkość jazdy na trasie wg MFA to 122 km/h (trasa 200 km do Łodzi).
A dodatkowo :laugh: wszystkie te moje pomiary są dla niewykalibrowanej instalacji. Kalibracja została wykonana tylko na biegu jałowym.
Tylko należy pamiętać, że ja mam całkowicie seryjny silnik bez żadnej ingerencji w ECU czy mechanikę silnika. Natomiast ty Lion masz chyba coś porobione (chociaż nie chesz się przyznać :) ).
On to kto, bo on Paulus ma elektryczną przepustnicę a On Lion_rapid ma linkę :laugh: .
on ma linkową przepustnice
Cóż ... błogosławieni Ci, którzy nie widzieli a uwierzyli:lol: :lol: .mimo wszystko jakoś nie chce się wierzyć w te 9l
jaką prędkość maksymalną udało ci się osiągnąć? (Paulus)
możesz podać kod skrzyni?
Maksymalnej prędkości nie sprawdzałem. Licznikowo jechalem 240 km/h. Faktyczna prędkość to 210 km/h (przeliczenia wg hamowni). Onzaczenia skrzyni nie znam.
Aaaa! Jeszcze jedno Ci powiem, że średnia prędkość jazdy na trasie wg MFA to 122 km/h (trasa 200 km do Łodzi).
A dodatkowo :laugh: wszystkie te moje pomiary są dla niewykalibrowanej instalacji. Kalibracja została wykonana tylko na biegu jałowym.
JA NA TRASIE JAK SILNIK BYŁ JESZCZE 150km MOGŁEM ZEJŚĆ DO 6L/100KM BENZYNY
więc dlaczego nie 9l gazu
Ehhh! Dziewczyny nie kłócić mi się tu:laugh: . Co by nie mówić Tomek ma rację. Mnie się udało zejść do 6,4 l/100km oczywiście Pb przy prędkościach nie przekraczających 90km/h. Jechałem wtedy kilka razy do Wadowic. 50km autostardą A4 i 50 km przez wiochy. Średnie zmierzone (mam tu na myśli pomiar metodą pełnego zbiornika) zużycie paliwa (nadal mówimy o Pb) to 8,2 l/100km przy czym na A4 jechałem non stop 180 km/h a przez wiochy, tak jak pisałem wcześniej, nie więcej niż 90 km/h.no i powiedz jeszcze, że te 6litrów brał przy 160km/h
Tylko należy pamiętać, że ja mam całkowicie seryjny silnik bez żadnej ingerencji w ECU czy mechanikę silnika. Natomiast ty Lion masz chyba coś porobione (chociaż nie chesz się przyznać :) ).
Scirocco Corrado Klub Polska
Było sobie Scirocco 1.8T
Youngtimer Service Katowice - nowa oferta dla posiadaczy "starszych" VW
Było sobie Scirocco 1.8T
Youngtimer Service Katowice - nowa oferta dla posiadaczy "starszych" VW
- lion_rapid
- Zaawansowany
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Odp: zestaw na SWAP 1.8t 20V
Paulus napisał:
a co do Twojego spalania, dalej twierdze, że to bujda na resorach:side:
poradziłeś sobie ze wskazaniami przebiegu i prędkości? nie masz tam żadnych przekłamań?
I aby jeszcze obalić teorię \"cudów\" elektrycznej przepustnicy - ostatnią podróż do Polski musiałem (drugie auto paliwożerne i tylko na benzynie) jechać z prędkością około 110km/h, wyglądało to mniej więcej tak, że nieważne czy wzniesienie czy spadek, but na pedale gazu był w tej samej pozycji, udało mi się tak przejechać jeden pełny zbiornik gazu ~400km spalanie wyszło 9,86l na 100km, pozostałe dwa tankowania owszem 80% było 110km/h reszta to but do oporu przez kilka-kilkanaście kilometrów (logi z Vaga) i spalanie wychodziło mimo tego nie więcej niż 10,2l
zapis z komputera AutoMapy wykazał, że całą trasę przebyliśmy ze srednią prędkością 110km/h, spalanie jakie wtedy zanotowałem to ~10l gazu, prędkość obrotowa silnika przy 110km/h to 2600-2700 (pokazywane przez obrotomierz, Vag, Stag), wskazanie MAP - zwykle niewielkie podciśnienie.
IMO 9l gazu przy prędkościach 140-160km/h do tego na krótszej skrzyni niż mam ja jest nierealne.
Wszystko opisane w wątku nasze auta, nic nie ukrywam:PNatomiast ty Lion masz chyba coś porobione (chociaż nie chesz się przyznać :) ).
a co do Twojego spalania, dalej twierdze, że to bujda na resorach:side:
poradziłeś sobie ze wskazaniami przebiegu i prędkości? nie masz tam żadnych przekłamań?
I aby jeszcze obalić teorię \"cudów\" elektrycznej przepustnicy - ostatnią podróż do Polski musiałem (drugie auto paliwożerne i tylko na benzynie) jechać z prędkością około 110km/h, wyglądało to mniej więcej tak, że nieważne czy wzniesienie czy spadek, but na pedale gazu był w tej samej pozycji, udało mi się tak przejechać jeden pełny zbiornik gazu ~400km spalanie wyszło 9,86l na 100km, pozostałe dwa tankowania owszem 80% było 110km/h reszta to but do oporu przez kilka-kilkanaście kilometrów (logi z Vaga) i spalanie wychodziło mimo tego nie więcej niż 10,2l
zapis z komputera AutoMapy wykazał, że całą trasę przebyliśmy ze srednią prędkością 110km/h, spalanie jakie wtedy zanotowałem to ~10l gazu, prędkość obrotowa silnika przy 110km/h to 2600-2700 (pokazywane przez obrotomierz, Vag, Stag), wskazanie MAP - zwykle niewielkie podciśnienie.
IMO 9l gazu przy prędkościach 140-160km/h do tego na krótszej skrzyni niż mam ja jest nierealne.
- Paulus
- Zaawansowany
- Posty: 538
- Rejestracja: 01 gru 2007, 19:46
- Numer GG: 2491544
- Lokalizacja: Ślonsk
- Kontakt:
Odp: zestaw na SWAP 1.8t 20V
Przekłamania dystansu i prędkości ma każdy europejski samochód. Łącznie z moim (co sprawdzilem na hamowni).
Nie rozumiem tylko tej części o \"obalaniu teorii elektrycznej przepustnicy\". Nie widzę tutaj, żadnego argumentu obalającego sens stosowania czy zalet tego urządzenia.
Podstawową zmianą logiki działania układu \"dirve by wire\" jest określenie zapotrzebowania na moment oborotowy a nie jak to ma miejsce przy mechanicznym cięgle zwiększanie prędkości obrotowej. Taka logika objawia się tym, że jeżeli się jedzie ze stałym położeniem pedału przyspieszenie to ECU optymalizuje położenie przepustnicy względem zadanej przez kierowcę prędkości jazdy. Taki zabieg powoduje zmniejszenie zużycia paliwa.
Ponadto układ przepustnicy bez cięgła umożliwia określenie gradientu zmiany położenia pedału przyspieszenia uzyskując różne wychylenia przepustnicy dla tego samego położenia pedału przyspieszenia.
Nie rozumiem tylko tej części o \"obalaniu teorii elektrycznej przepustnicy\". Nie widzę tutaj, żadnego argumentu obalającego sens stosowania czy zalet tego urządzenia.
Podstawową zmianą logiki działania układu \"dirve by wire\" jest określenie zapotrzebowania na moment oborotowy a nie jak to ma miejsce przy mechanicznym cięgle zwiększanie prędkości obrotowej. Taka logika objawia się tym, że jeżeli się jedzie ze stałym położeniem pedału przyspieszenie to ECU optymalizuje położenie przepustnicy względem zadanej przez kierowcę prędkości jazdy. Taki zabieg powoduje zmniejszenie zużycia paliwa.
Ponadto układ przepustnicy bez cięgła umożliwia określenie gradientu zmiany położenia pedału przyspieszenia uzyskując różne wychylenia przepustnicy dla tego samego położenia pedału przyspieszenia.
Ja mam dosyć długą skrzynię. Krótką to miałem w starej 16V gdzie Vmax był na poziomie 200 km/h.IMO 9l gazu przy prędkościach 140-160km/h do tego na krótszej skrzyni niż mam ja jest nierealne.
Scirocco Corrado Klub Polska
Było sobie Scirocco 1.8T
Youngtimer Service Katowice - nowa oferta dla posiadaczy "starszych" VW
Było sobie Scirocco 1.8T
Youngtimer Service Katowice - nowa oferta dla posiadaczy "starszych" VW
- lion_rapid
- Zaawansowany
- Posty: 704
- Rejestracja: 22 gru 2007, 10:08
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Odp: zestaw na SWAP 1.8t 20V
podaj kod skrzyni, zresztą dłuższej skrzyni niż ja nie masz i tak
co do przepustnicy, te algorytmy mają znaczenie duże przy zmienianiu położenia pedału gazu, ale podczas trzymania go w jednej pozycji nie mają zbyt wiele do roboty, no i cudów nie ma... 2,5litra gazu to nawet najlepsze algorytmy nie dadzą.
silnik przy określonych obrotach i obciążeniu swoją ilość paliwa dostać musi (nie wnikam w motory pracujące na zubożonych mieszankach)
co do przepustnicy, te algorytmy mają znaczenie duże przy zmienianiu położenia pedału gazu, ale podczas trzymania go w jednej pozycji nie mają zbyt wiele do roboty, no i cudów nie ma... 2,5litra gazu to nawet najlepsze algorytmy nie dadzą.
silnik przy określonych obrotach i obciążeniu swoją ilość paliwa dostać musi (nie wnikam w motory pracujące na zubożonych mieszankach)
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: zestaw na SWAP 1.8t 20V
Może załóżcie temat o 1.8T i napiszcie coś o tym silniku tam, to wtedy się to może komuś przyda.
A tu coś podobnego ... co wy na to?
Silnik 1.8 T 210PS komplet SWAP VW SEAT SKODA
Ps. Jaby cena takiego zestawu była max 4 tysie to pewnie już bym zbierał kase na to. A tak pozostaje nadal 16V :(
A tu coś podobnego ... co wy na to?
Silnik 1.8 T 210PS komplet SWAP VW SEAT SKODA
Ps. Jaby cena takiego zestawu była max 4 tysie to pewnie już bym zbierał kase na to. A tak pozostaje nadal 16V :(
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP