Dziś nastąpił najgorszy dzień w roku chyba dla każdego "Sciro maniaka"
Czyli.........zakończenie sezonu.
Auto uniesione i przeglądniete.
3,5 k km niby dużo niby nie zresztą zawsze......za mało.
Kolejny sezon za nami,znowu o rok starsi
Cóż tu napisać ....
5 sezon po "generalce" za mną więc moge napisać co nieco o częściach osławionych złą sławą
a mianowicie:
-przewody w oplocie black diamond ogólnie opisywane jako szybko korodujące-po 5 sezonach nie stwierdzono
-tarcze ATE PD + klocki ECB Black - stan wyśmienity
-tuleje wahaczy Febi+poduch górne Febi stan bez zastrzeżeń.
-Sworznie Febi - bez zastrzeżeń
-Drążki-końcówki drążków Ruville- bez zastrzerzeń-brak korozji
-Przeguby-osłony wew i zew Ruville-bez zastrzeżeń
-Uszczeniacze flansz Zestaw Febi,uszczelniacz,zapinka,zaślepka -bez zastrzeżeń
-Gwint TaT - brak śladów korozji
-Łożyska przód Febi-brak zużycia
-Łożyska tył Ruville-brak zużycia
-Zestaw naprawczy drążka zmiany biegów-bez zastrzeżeń
-Zestaw naprawczy tłoczków L+P ham . przód autofren-bez zastrzeżeń
Olej przekładniowy Venol GL 4 skrzynia biegów-bez zastrzeżeń
Do wymiany:
Wiatrak wentylatora
Świece
Filtr paliwa
Pozdrawiam Tomek i do zobaczenia w następnym sezonie
No i jak zwykle jak będziecie w okolicach trójmiasta zapraszam.
Pozdrawiam.
Ps.
I nadmienić należy,że nie jesttem producentem,dystrybutorem czy też sprzedawcą ww części...!
Moja informacja ma charakter iście użytkowy.