GT II
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Zmiany muszą być
Na napęd subbasu wróci mój ukochany PZI 325.2.
Emphaser jakiś taki hm......za delikatny doszedłem do wniosku
Na razie rozgrzebane na ile starczyło sił:
Pozdrawiam.
Na napęd subbasu wróci mój ukochany PZI 325.2.
Emphaser jakiś taki hm......za delikatny doszedłem do wniosku
Na razie rozgrzebane na ile starczyło sił:
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Heh
Wygrzebałem stare płyty i oto co tam znalazłem.............
1996 rok znalazłem pod Holandią ,moje wymarzone "cacuszko z Niemiec"
Nie bite,nikt na niego nie krzyczał i wogóle nie jeździł no.............chyba,że do kościoła
Czyli tak zwane moje "poczatki" z GT II
Pozdrawiam.
Wygrzebałem stare płyty i oto co tam znalazłem.............
1996 rok znalazłem pod Holandią ,moje wymarzone "cacuszko z Niemiec"
Nie bite,nikt na niego nie krzyczał i wogóle nie jeździł no.............chyba,że do kościoła
Czyli tak zwane moje "poczatki" z GT II
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Psia mać
Znowu wyciek spod podstawy filtra oleju.
Coś musiałem ostatnio źle zrobić
A niby taka prosta robota a jednak....spartolić można.
A ja nie cierpię "kręcić się w koło"
Do poprawki.
Znowu wyciek spod podstawy filtra oleju.
Coś musiałem ostatnio źle zrobić
A niby taka prosta robota a jednak....spartolić można.
A ja nie cierpię "kręcić się w koło"
Do poprawki.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: GT II
Sprawdź ciśnienie oleju, jednemu z forumowiczy na zlocie wywalało właśnie tą uszczelke notorycznie i okazało się, że zawór zwrotny w pompie się zawiesił przez co dawała za duże ciśnienie i wywalało tą uszczelke jako najsłabszy punkt w całym układzie.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Teraz podstawę przykręcę używając dynamometru.
Możliwe,że przedtem dokręciłem to po prostu mało równomiernie siłowo .
A zacięty zawór na pompie objawia się jeszcze jakoś?
Bo nic niepokojącego nie zauważyłem ale spokój mój...........zachwiałeś
Pozdrawiam Tomek.
Możliwe,że przedtem dokręciłem to po prostu mało równomiernie siłowo .
A zacięty zawór na pompie objawia się jeszcze jakoś?
Bo nic niepokojącego nie zauważyłem ale spokój mój...........zachwiałeś
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: GT II
No objawi się tym, że zacznie wywalać gdzieś indziej gdzie sobie znajdzie najsłabszy punkt. Wkręć gdzieś miernik i sprawdź czy nie ma za dużo, nie powinno być to ani drogie ani czasochłonne. Z tym, że u niego ten olej wywalało praktycznie cały w jedną chwilę, u Ciebie jak rozumiem tylko cieknie, więc może być to faktycznie jakieś nierównomierne dokręcenie. Albo zawór zwrotny tylko częściowo się zwiesił
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Nawet nie cieknie.
Można powiedzieć że hm....poci sie wokoło podstawy.
To ciśnienie oleju mierzy się w miejscu czujnika tego w głowicy po prawej stronie?
Jakie powinny być wartości w JH?
Pozdrawiam Tomek.
Można powiedzieć że hm....poci sie wokoło podstawy.
To ciśnienie oleju mierzy się w miejscu czujnika tego w głowicy po prawej stronie?
Jakie powinny być wartości w JH?
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Przyjrzę się temu dokładniej jak zdejmę chłodnice.
Ale wydaje mi się,że gdyby to leciało czujnikiem to pod "kapturkiem" byłoby coś widać.
Dziś mając wolną chwilkę w pracy wykonałem oto takie coś :
Przyłącze 10x1,manometr do 1 MPa także teoretycznie powinno coś z tego być
Teraz pytanie:
Gdzie mierzyć i jakie powinny być wartości ciśnienia oleju?
Pozdrawiam Tomek.
Ale wydaje mi się,że gdyby to leciało czujnikiem to pod "kapturkiem" byłoby coś widać.
Dziś mając wolną chwilkę w pracy wykonałem oto takie coś :
Przyłącze 10x1,manometr do 1 MPa także teoretycznie powinno coś z tego być
Teraz pytanie:
Gdzie mierzyć i jakie powinny być wartości ciśnienia oleju?
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Nie kręcić go wyżej?
próba na 2 bary przy 2 k obr wystarczy,żeby wykluczyć zacinanie się-problemy pompy oleju?
Pozdrawiam Tomek.
próba na 2 bary przy 2 k obr wystarczy,żeby wykluczyć zacinanie się-problemy pompy oleju?
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT II
Ok w sobote go wygrzeje.
Wepnę się w miejsce na środku podstawy-u mnie czujnik temp.oleju.
I bede sprawdzał po prostu czy ze wzrostem obrotów cisnienie rośnie
a potem ze spadkiem obrotów maleje.
Bo rozumiem,że to jest sedno problemu jakie może powodować zacinający się zawór zwrotny w pompie oleju.
Pozdrawiam Tomek.
Wepnę się w miejsce na środku podstawy-u mnie czujnik temp.oleju.
I bede sprawdzał po prostu czy ze wzrostem obrotów cisnienie rośnie
a potem ze spadkiem obrotów maleje.
Bo rozumiem,że to jest sedno problemu jakie może powodować zacinający się zawór zwrotny w pompie oleju.
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!