Strona 19 z 20

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 29 lis 2012, 20:53
autor: obar
Możesz kupić JH lub DX za jakieś małe pieniądze i się na tym pokulać do czasu, aż wrzucisz coś porządniejszego. No chyba, że buda się nie za bardzo nadaje do czegoś, że rozważasz złomowanie.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 29 lis 2012, 21:13
autor: pawelv16
U siebie nie mogę dostać nigdzie takiego silnika, a jechać kawał drogi nie warto. Budązła nie jest podłoga zdrowa progi też, nie składana. Trochę jest odbita maska i błotnik, po koźle rdza pod klamkami, to są najgorsze rzeczy. Tak jest nie najgorzej. Zlomowani bo opłaty i mmirjsce. Stoją jeszcze dwa corrado, rozbitek i jededen do złożenia. Przeliczylem siły na możliwości.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 30 lis 2012, 07:37
autor: kostrzyk
wrzuć go za cenę złomu na sprzedaż ktoś na pewno kupi, choćby aby rozebrać, żal marnować dobrych części

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 30 lis 2012, 10:02
autor: obar
Nie bądźcie takimi sceptykami :P . Niech najpierw spróbuje go uruchomić. Jak się nie uda i zdecyduje, że idzie na żyletki to zapraszam do działu giełdy.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 26 mar 2013, 22:33
autor: Sołtys
Pytanko: uda się uratować?
Obrazek Obrazek
Kupiłem dodatkową głowicę aby spokojnie ją dopieścić a tu taki ZONK gdy odebrałem przesyłkę :x Niby miejsce uszkodzenia w części gdzie duża odległość do kanałów ale jest to dość głębokie - prawie 1 mm. Nie wiem czy planowanie to zbierze a boję się zbierać dużo bo i tak już zawory są na równi z płaszczyzną głowicy.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 27 mar 2013, 09:04
autor: obar
Możesz dać do naspawania aluminium i potem do szlifu. Powinno być ok.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 23 kwie 2013, 00:03
autor: pawelv16
Wie ktoś może na czym dokładnie polegają różnice między Przepustnicami od 9a? Obie sa od corrado. Jena oznaczenie B3 042 051 063AA druga B2 037 051 063R. W pierwszej jest tylko czujnik od zamknięcia Przepustnicy, a w drogiej dochodzi jeszcze czujnik od pełnego otwarcia. W jednej i w drugiej zakończenie to kosć na trzy piny.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 23 kwie 2013, 10:57
autor: spirit
Podobno są trzy modele przepustnic w 9A, różne są zależnie od rocznika, skrzyni i klimy. Na którymś forum widziałem temat o przepustnicach w 9A, stwierdzili że VW co rusz przeprowadzał różne modyfikacje i stąd ten jakby bałagan.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 16 paź 2018, 12:57
autor: Sołtys
Ktoś mi podpowie czy przepustnica np. z Audi B4 2.0 (dwugardzielowa) będzie pasować na kolektor z 16v (9A)? Lub co polecacie do tego kolektora aby był czujnik położenia przepustnicy (czyli nie same pstryczki jak to było w mechanicznym wtrysku). Wiem, że z ABF było by dobre ale nie chcę zmieniać całego kolektora.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 16 paź 2018, 14:07
autor: Kamil
Sprawdź audi v6 (100 c4 na przykład).

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 16 paź 2018, 18:37
autor: luckash
Ta od audi 2.0 8v pasuje bez problemu.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 16 paź 2018, 22:34
autor: Sołtys
Dzięki :)

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 17 paź 2018, 07:42
autor: obar

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 23 paź 2018, 22:39
autor: Sołtys
Łukasz o taką własnie chodzi - zastanawiam się czy podejdzie pod kolektor z 9A jeśli dam emulator DET (czy jakoś tak ... jak źle napisałem to niech ktoś poprawi). Po prostu chcę wywalić stary przepływomierz i zrobić nowy program w ECU.

Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap

: 24 paź 2018, 14:09
autor: dziobak66
Hey, z czego pasuje kolektor wydechowy do 9A? Widzę, że seryjny ma flansze pod dwururkę - jest szansa, ze taka sama jak w 2E?
Może ktoś przerabiał temat, będę wdzięczny na info :)