Re: 16v - rozpoznanie/remont/swap
: 22 lut 2012, 13:53
Przecież zwolniło ci się miejsce w komorze po rozdzielaczu.
Tylko żeby twoja radość nie była przedwczesna, bo 2.0 8V silnika było kilka typów w G III.solarhh pisze: PS Byłem dziś na szrocie i jutro mają przywieźć gofra mk3 z jakimś 2 litrowym silnikiem na chodzie także może jutro będę miał wtrysk kompletny
pozdr
Zbiorniczek z płynem mam pod stożkiem - a w zasadzie to już pod pasem przednim i wisi se on przy podłużnicy. Nie robiłem żadnych nowych mocować - ot po prostu wpadł tam przez przypadek i tak już został (wężyk tylko przedłużyłem)solarhh pisze:tam wyląduje parownik a KR jest z golfa czyli kolektor na lewą strone ;/ tak jak na fotce Sołtysa, czekam aż on może tu zajrzy to się wypowie
http://www.ladujfotke.pl/36805-P1060367.JPG.html
podejrzewam że P&P nie będzie ale jakoś się to ogarnie myślę grunt żeby komplet był jeśli będę w dodatku sam to wszystko wyciągał to sprawa będzie jeszcze prostsza no ale nic nie ma co gdybać zobaczymy czy go przytargają na ten szrot wtedy wszystko się okaże.Kamil pisze:no to co, ze bylo kilka typow 2,0 8v, skoro i tak wszystkie na digi... ADY od 2E sie raczej nie roznil wiele. wazne, zeby wszystko mial od jednego i tak rzezba go czeka i tak.
Coś mi się obiło o oczy na forum golfa że Digi I jest łatwiej przerobić niż Digi II, ale dotyczy to podobno I generacji Digi II z kompem 25 pinowym. Digi II z Golfa III i pokrewne na nowszym kompie niby jest sporo łatwiej przeprogramować od starszych kompów.kostrzyk pisze:podobno digi jeden jest łatwiejsze w programowaniu i podłączeniu, prawda to?? może i ja bym w końcu wywalił mechanika. choć prędzej zeswapuje abf-a