Jeśli w czymś to pomoże to na Allegro te małe filterki sprzedają jako stożki na odmę.
Ponadto ten element na który ów filterek jest założony bardzo przypomina krokowca z mojego 2E - fabrycznie od niego idzie wąż w dolot - tutaj o ile dobrze widze zaraz niedaleko dolot ma zaślepiony jeden otwór więc bardzo możliwe że to jest właśnie krokowiec.
Tyle mi wiadomo, dalej musicie rozgryzać to sami
ozi napisał:
Fenri napisał:
Na tym foto to pewnie ABF na digi, do 9a stożka niezałożysz;)
załorze:P wkrótce.....
Zapewne Fenri mówił o tym że na fabryczne 9A nie założysz stożka (właśnie z powodu rozdzielacza). Z tego co wiem na 9A + digi stożek można ładować jak najbardziej.
to jest ABF bo tylko ABF ma taki jednoczęściowy kolektor, no chyba, że sam kolektor ktoś zaadoptował do 9A;).
No i to jest digi 1 bo nie ma przepływki.
Abf ma dwuczesciowy kolektor, po prostu inny niz w 9a i kr. I to nie jest digi 1 tylko normalne digi 3 albo 3.2 z abf\'a. To zaznaczone na zdjeciu to zawor wolnych obrotow, nie jest to silnik krokowy ale potocznie tak go ludzie nazywaja.
piszecie, że rozrusznik musi byc od 16v, dzis przymierzyłem i nie pasuje, co prawda próbowałem go włożyc mając skrzynie zlepioną z 1.6 ale przecież otwór na bolec rozrusznika znajduje sie w skrzyni prawda?, a własnie bolec był za gruby, do tego nie bardzo mi podchodzi mocowanie tego rozrusznika, jak to jest w końcu?
i jeszcze jedno, wiem ze trzeba sprzzęgło od 8v zostawić ale czy to ma byc komplet, docisk, tarcza, koło - czy sama tarcza tylko ma byc z 8v?
Jeśli w czymś to pomoże to na Allegro te małe filterki sprzedają jako stożki na odmę.
Ponadto ten element na który ów filterek jest założony bardzo przypomina krokowca z mojego 2E - fabrycznie od niego idzie wąż w dolot - tutaj o ile dobrze widze zaraz niedaleko dolot ma zaślepiony jeden otwór więc bardzo możliwe że to jest właśnie krokowiec.
Tyle mi wiadomo, dalej musicie rozgryzać to sami
ozi napisał:
Fenri napisał:
Na tym foto to pewnie ABF na digi, do 9a stożka niezałożysz;)
załorze:P wkrótce.....
Zapewne Fenri mówił o tym że na fabryczne 9A nie założysz stożka (właśnie z powodu rozdzielacza). Z tego co wiem na 9A + digi stożek można ładować jak najbardziej.
jesli można założyć do JH to tym bardziej do 9A awszystko polega na długości dolotu i jego średnicy biorąc wszystkie parametry silnika
dobieramy filtr stożkowy ale samo podłączenie stożka i tak nic nie da trzeba wysterować kompa
no i jak? nikt nie wie? jak to jest z tym rozrusznikiem? czy na skrzynie od 8v mam montować kompletne sprzęgło od 8v? czy tylko tarcza, bo sie nie znam
jak skrzynia jest od 1.8 8v to docisk jest taki sam jak w 16v, tylko się tarcze różnia wieloklinem, natomiast jakby było 1.6 to ponoć już tarcza jest mniejsza.
Zakładasz skrzynię od 8v to tarczę też od 8v i będzie spoko:).
A jak rozrusznik nie pasi no to zakładasz od 8v i już. Ewentualnie możesz od 1.9 diesela, bo ponoć są mocniejsze, ale nie wiem czy grubość trzpienia będzie taka sama. Ale seryjny rozrusznik jak jest w dobrym stanie to powinien dać radę.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
ok, mam jeszcze pytania ;) chce już zakupić części do silnika, wiem jaie firmy itp. ale jeśl chodz pierścienie panewki, to ską mam wiedzieć czy był szlif? na panewce jest chyba numer - czy wystarczy, że go podam w sklepie skminią czy był szlif? jak to jest w przypadku pierścieni? bo tam nie ma numerów, pewnie musiałbym sprawdzic srednice cylindra? ma ktoś rozmiary cylindra na poszczególnych szlifach w 9a?
Ps. Zgłoś sie do Aallexa - on ma całego PG z wiązką za nie duże pieniądze ... może takie coś warto włożyć (ale jak chciałbys LPG to wtedy koszty sa spore).[/quote]
On już tego nie ma bo czarodziejka kupiła ;)
I teraz ogólnie w planach jest wstawianie 2.0 do szarego ;)
oraz pg do białego :P
ok, mam jeszcze pytania ;) chce już zakupić części do silnika, wiem jaie firmy itp. ale jeśl chodz pierścienie panewki, to ską mam wiedzieć czy był szlif? na panewce jest chyba numer - czy wystarczy, że go podam w sklepie skminią czy był szlif? jak to jest w przypadku pierścieni? bo tam nie ma numerów, pewnie musiałbym sprawdzic srednice cylindra? ma ktoś rozmiary cylindra na poszczególnych szlifach w 9a?
a najlepiej to zmierzyć wał czy jest potrzebny szlif czy nie i do tego potem dobrać panewy.
Tłoki na bank są fabryczne, więc pierścienie po prostu kupujesz nowe:).
Jeśli chodzi o blok yo nie szlif (choć też można nadwymiarowe tłoki dać) ale tulejowanie bardziej.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Wtryski siedzą w ABFie na listwie a w 9A na wężach, więc nawet jak są takie same to mocowanie jest inne, bo do listwy są wkładane... a przynajmniej w większości;).
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Pod względem wyglądu to się orientuje jak to wszystko wygląda i wiem że w ABF są wtryski na listwie a w 9A są podobne do tych z KR/JH. Chodzi mi o to że - jeśli mocowanie jest takie samo (wymiary) to można wsadzić jakoś albo same wtryski albo zamienić kolektory i już w takim ABf-ie siedzą wtryski z mechanicznego. Rozglądam się teraz za silnikiem i ceny tych dwóch jednostek (gołych) są takie same - a wiadomo że ABF jest młodszym silnikiem i lepiej kupić taki. Chciałem wsztsko kupić w kpl. ale chyba nie podołam finansowo bo za komplecik do SWAPa wołają po 3 tysiaki, więc chyba zostanę przy K-Jet.
Ps. Z tymi wtryskami robiłem podobny numer z moim JH i 2E oraz kolektorem z JN - czyli w 2E siedzi osprzęt z JH na kolektorze i wtryskach z JN :D