GTII never ending story..
Re: GTII never ending story..
oddalem go na gwarancje wierzac, ze oddadza naprawiony. po miesiacu odeslali mi nowy, pusty, bez mozliwosci odzyskania starego..
- Bachama
- Zaawansowany
- Posty: 331
- Rejestracja: 25 maja 2008, 15:07
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1187721
Re: GTII never ending story..
Witam Pana z Krosna w końcu jakiś ruch w twoim temacie a co do fotek to mam parę z ostatniego naszego spotkania razem z 205 i Sroka z KRK, podaj maila postaram Ci się je wysłać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Scirocco II 1985 Jest
Scirocco GTII 1993-Było
Corrado G60 mit LPG 1991-Dupowóz
Corrado G60 1991-Było(Na Graty)
Scirocco mk II ????-Było...
Scirocco GTII 1993-Było
Corrado G60 mit LPG 1991-Dupowóz
Corrado G60 1991-Było(Na Graty)
Scirocco mk II ????-Było...
Re: GTII never ending story..
tamte sa w temacie jakbys nie zauwazyl kolego poszukuje namietnie fotek z remontu z przed 5 czy 6 lat..
a przy aucie caly czas cos sie dzieje, tylko nie relacjonuje tutaj o kazdej dokreconej srubce, czy wytrzepaniu dywanikow po postoju zimowym..
a przy aucie caly czas cos sie dzieje, tylko nie relacjonuje tutaj o kazdej dokreconej srubce, czy wytrzepaniu dywanikow po postoju zimowym..
Re: GTII never ending story..
"czarna seria" -> na przyszłość backup później gwarancja
- Bachama
- Zaawansowany
- Posty: 331
- Rejestracja: 25 maja 2008, 15:07
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1187721
Re: GTII never ending story..
Przepraszam Panicza Mattiego że się odezwałem w temacie... tylko chciałem nadmienić iż posiadam takie zdjęcia ale widzę że nie warto się odzywać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Scirocco II 1985 Jest
Scirocco GTII 1993-Było
Corrado G60 mit LPG 1991-Dupowóz
Corrado G60 1991-Było(Na Graty)
Scirocco mk II ????-Było...
Scirocco GTII 1993-Było
Corrado G60 mit LPG 1991-Dupowóz
Corrado G60 1991-Było(Na Graty)
Scirocco mk II ????-Było...
Re: GTII never ending story..
Kilka zmian kosmetycznych:
- skrzynia nareszcie w zlotym kolorze (poprzedni to byla jakas prowokacja!)
- kompressor out - turbo in
- Garrett T03 / kolektor thx to Hołek !!!
- zewnetrzny wastegate
- oczywiscie nowy dolot oraz wylot
- IC na styk miedzy podluznice
- wysterowane Digi 1 + Ecumaster / Fuel Implant - w przyszlym roku zawita EMU !
- AEM UEGO + Bosch LSU 4.2 do wystrojenia
- BBS LM 17" - narazie brak ogumienia ..
- skrzynia nareszcie w zlotym kolorze (poprzedni to byla jakas prowokacja!)
- kompressor out - turbo in
- Garrett T03 / kolektor thx to Hołek !!!
- zewnetrzny wastegate
- oczywiscie nowy dolot oraz wylot
- IC na styk miedzy podluznice
- wysterowane Digi 1 + Ecumaster / Fuel Implant - w przyszlym roku zawita EMU !
- AEM UEGO + Bosch LSU 4.2 do wystrojenia
- BBS LM 17" - narazie brak ogumienia ..
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GTII never ending story..
No to widzę, że szykuje się kolejny ciekawy projekt .
Fajna fela, dobra kompozycja do czerwonego auta .
Powodzenia w dalszych pracach.
Fajna fela, dobra kompozycja do czerwonego auta .
Powodzenia w dalszych pracach.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: GTII never ending story..
Podobać mi się ten silniczek ... też chcieć taki
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GTII never ending story..
A mógłbyś rozwinąć myśl?mAtii pisze:- wysterowane Digi 1 + Ecumaster / Fuel Implant - w przyszlym roku zawita EMU !
Jest jakaś różnica pomiędzy ecu i emu?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: GTII never ending story..
Ecumaster, domyslam sie ze det3 to piggyback a emu to nowy, dosc zaawansowany stand alone
Bardzo fajny projekt sie kroi im wiecej szybkich sro tym lepiej
Bardzo fajny projekt sie kroi im wiecej szybkich sro tym lepiej
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GTII never ending story..
No ponoć właśnie DET3 ma pewne ograniczenia, a EMU jest bardziej zaawansowaną jednostką.Zobaczymy jak mi pójdzie zabawa z tym ustrojstwem, bo już leży i czeka na mnie. Całą instalkę będę musiał pod to zrobić.noorec pisze:Ecumaster, domyslam sie ze det3 to piggyback a emu to nowy, dosc zaawansowany stand alone
BTW powariowali z tym turbo no! , człowiek składa i składa projekt, a jak już skończy to się nawet do najmocniejszych nie zakwalifikuje na forum .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: GTII never ending story..
Co do najmocniejszych to chyba na razie mogę się wpisać na tą listę...
dla pocieszenia.... he he he
dla mnie 400+ 2013 osiągalne
Projekt fajny zawsze kibicowałem Mati-emu ..
BTW... czy spływ z turbo masz pionowo w dół..??
dla pocieszenia.... he he he
dla mnie 400+ 2013 osiągalne
Projekt fajny zawsze kibicowałem Mati-emu ..
BTW... czy spływ z turbo masz pionowo w dół..??
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
Re: GTII never ending story..
i bedziesz trakcji szukal na 5-ceHołek pisze: dla pocieszenia.... he he he
dla mnie 400+ 2013 osiągalne
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Re: GTII never ending story..
i bedziesz trakcji szukal na 5-ce [/quote]
no tak ale nie zapomnij o moich planach...
A już prawie prawie .... dzisiaj przyjechały amortyzatory heummmmm i jade montować..
no tak ale nie zapomnij o moich planach...
A już prawie prawie .... dzisiaj przyjechały amortyzatory heummmmm i jade montować..
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery