Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Odp: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!)
mam tylko przydaloby sie im czyszczenie i moze malowanko bo porobily sie rdzawe kropki
-- środa, 2 cze 2010, 00:06 --
maly update
MK2 czerowna - wlasnie chlopakom z Lodzi udalo sie wlozyc i odpalic ABFa pochodzacego z golfa mk3 gti. Podobno daje rade Przekonam sie sam w przyszlym tygodniu juz sie doczekac nie moge
MK2 srebrna - wersja UK - w trakcie swapu. Byl DX, teraz juz siedzi ABF z golfa 3 gti. Tylko to wszystko popodlaczac i bedzie chulal. Termin zakonczenia mam nadzieje sierpien tego roku, bo juz bym chcial nim pojezdzic:)
MK1 - Przeszla przeglad wzorowo w czasie swiat Wielkiej Nocy. Nowy wydech, zderzaki chrom (w srednim stanie, ale lepsze to niz amerykanskie). Planuje wstawic felgi Porsche cookie cutters. W tej chwili zmierzaja do firmy polerujacej ranty
do zobaczenia na zlocie! mam nadzieje ze bede dwoma - Mk1 i Mk2
pozdraiwam,
Tomek
-- środa, 2 cze 2010, 00:06 --
maly update
MK2 czerowna - wlasnie chlopakom z Lodzi udalo sie wlozyc i odpalic ABFa pochodzacego z golfa mk3 gti. Podobno daje rade Przekonam sie sam w przyszlym tygodniu juz sie doczekac nie moge
MK2 srebrna - wersja UK - w trakcie swapu. Byl DX, teraz juz siedzi ABF z golfa 3 gti. Tylko to wszystko popodlaczac i bedzie chulal. Termin zakonczenia mam nadzieje sierpien tego roku, bo juz bym chcial nim pojezdzic:)
MK1 - Przeszla przeglad wzorowo w czasie swiat Wielkiej Nocy. Nowy wydech, zderzaki chrom (w srednim stanie, ale lepsze to niz amerykanskie). Planuje wstawic felgi Porsche cookie cutters. W tej chwili zmierzaja do firmy polerujacej ranty
do zobaczenia na zlocie! mam nadzieje ze bede dwoma - Mk1 i Mk2
pozdraiwam,
Tomek
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Pisz jak ten ABF wymiata bo juz sie doczekac nie moge jak do mnie wsadze.. a nigdzie nie moge znalezc jak to w sciro sie odpycha
Czerwona jest piekna
Czerwona jest piekna
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Krotkie podsumowanie z tego co sie dzialo przez ostatni czas z moja MK2
1. Swap na ABF'a z Golfa III - 2.0 - 150KM
2. Nie umiem startowac z jedynki mi wychodzilo 8,2s do 60mph a Mowad choc ciezszy :D:D (dla informacji z jakies 120kg wagi;) ) wytargal 7,7s (testowane na G-Techu dzieki uprzejmosci Mowada:) )
3. Zamontowany licznik Digifiz do 8tys obrototw (niestety obroty cos szwankuja - jak sie dodaje gazu to lataja sobie jak chca - ma ktos jakis pomysl/uwagi jak to poprawic?)
3. Zdjecia ponizej, niestety nie mialem kiedy porobic wiecej zdjec. Z digifiza mam tylko filmik ale mam nadzieje ze na zlocie sciro w lipcu porobie troche wiecej pogladowych fotek.
4. Mysle ze gdyby wyrzucic tube i zbedne smieci z bagaznika zeszloby do 7,5 co mnie baaaaardzo zadawala
5. Dodatkowo hamulce tylne zostaly zmienione - z bebnow poszlo w tarcze
5. Urwal mi sie dzis tlumik (ale to wiadomo, wszytsko przez Michala ). Ale juz naprawione i smiga dobrze. Jutro moze gdzies przemknie przez Opole bo brat bedzie jezdzil
Jestem bardzo zadowolony ze swapu. Chlopaki z Lodzi wykonali swietna robote Pozdro dla Piotrka Tenderendy i Carlosa, ktorzy to dokonali swapu
Rowniez pozdro dla chlopakow z Lodzi - Brynia i Robsona Oby wiecej takihc imprez jak osttanie weselicho Emiliana
Zdjecia zrobione zaraz po odbiorze samochodu od magikow
A tu takie pogladowe - sciro obok Challengera....... felga 22 cale. Moje 4 kolka, na zywo, wygladaja przy tym 6 litrowym potworze jak pudelko zapalek... ale i tak wole sciro
co do Digifiza i knightridera... juz szukam ledow do grilla takich jak tu :D:D
http://www.youtube.com/watch?v=XzCrb1JS ... r_embedded
z jajem tez moze byc
Pozdro,
Tomek
1. Swap na ABF'a z Golfa III - 2.0 - 150KM
2. Nie umiem startowac z jedynki mi wychodzilo 8,2s do 60mph a Mowad choc ciezszy :D:D (dla informacji z jakies 120kg wagi;) ) wytargal 7,7s (testowane na G-Techu dzieki uprzejmosci Mowada:) )
3. Zamontowany licznik Digifiz do 8tys obrototw (niestety obroty cos szwankuja - jak sie dodaje gazu to lataja sobie jak chca - ma ktos jakis pomysl/uwagi jak to poprawic?)
3. Zdjecia ponizej, niestety nie mialem kiedy porobic wiecej zdjec. Z digifiza mam tylko filmik ale mam nadzieje ze na zlocie sciro w lipcu porobie troche wiecej pogladowych fotek.
4. Mysle ze gdyby wyrzucic tube i zbedne smieci z bagaznika zeszloby do 7,5 co mnie baaaaardzo zadawala
5. Dodatkowo hamulce tylne zostaly zmienione - z bebnow poszlo w tarcze
5. Urwal mi sie dzis tlumik (ale to wiadomo, wszytsko przez Michala ). Ale juz naprawione i smiga dobrze. Jutro moze gdzies przemknie przez Opole bo brat bedzie jezdzil
Jestem bardzo zadowolony ze swapu. Chlopaki z Lodzi wykonali swietna robote Pozdro dla Piotrka Tenderendy i Carlosa, ktorzy to dokonali swapu
Rowniez pozdro dla chlopakow z Lodzi - Brynia i Robsona Oby wiecej takihc imprez jak osttanie weselicho Emiliana
Zdjecia zrobione zaraz po odbiorze samochodu od magikow
A tu takie pogladowe - sciro obok Challengera....... felga 22 cale. Moje 4 kolka, na zywo, wygladaja przy tym 6 litrowym potworze jak pudelko zapalek... ale i tak wole sciro
co do Digifiza i knightridera... juz szukam ledow do grilla takich jak tu :D:D
http://www.youtube.com/watch?v=XzCrb1JS ... r_embedded
z jajem tez moze byc
Pozdro,
Tomek
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
potwierdzam, nie ma to jak skatowac cudzy samochod i do tego na prosbe wlasciciela A 120kg to ja waze razem ze swoim psemgti69 pisze: wytargal 7,7s
ad 3 - Digifitz jest na wypasie, gdyby nie te ceny to sam bym zamontowal!
ad 4 - zalezy kto by kierowal
i widze ze ominelo sie ta lekcje gdzie mowili ze po 5 jest cyferka 6
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
jak sciro po swapie się sprawuje, czekamy na jakiegoś aktuala
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
z tego co wiem to sciro nadal jezdzi jak jezdzilo i nic sie w nim nie zmienilo wiec nie ma co uaktualniac
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
oj tam, zawsze jest co
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
hej hej
zdjec nowych brak bo zima mroz i brudno
co do jazdy - jezdzi jezdzi i to calkiem fajnie, tylko na wolnych obrotach cos silnik ma drgania... i mialem problem z przegladem poniewaz spaliny przekraczaly normy - zmienilem sonde lambda ale nie wiem czy to pomoglo. W sumie komputer dobiera mieszanke na podstawie wartosci z czujnika temp powietrza w dolocie i z sondy lambda...
moze tez cos jest nie tak z kompem...
ale nie pali za duzo - na trasie przy stalej predkosci ok 160km/h (oczywiscie w niemcowni ) wychodz ok 9. teraz w zimie po miescie to nie wiem - 10, ok 11? nie wiem bo nie liczylem. Leje caly czas Shell V-Power racing 100 oktanow i autko daje rade
jesli ktos sie przymierza do swapa to goraco polecam - autko dostaje druga mlodosc wrazenia sa bardzo mile
a no i Digifiz juz poprawnie podlaczony i nie faluja obroty jak to mialo miejsce wczesniej.
to chyba tyle z updajtow
jazda na letnich oponach w zimie to niezla frajda
aa co do updajtow odnosnie moich innych gratow:
Scirocco Mk2 wersja UK LHD - silnik ABF wrzucony - konczymy go powoli z kolega Emilem. Moze do wiosny bedzie gotowy Odpala juz i jezdzi o wlasnych silach wiec jest luz.
Kupilem sobie niedawno 944... ale narazie stoi i nie dycha na zimnym
Moj nowy codzienny dupowoz to BMW 320 e36 coupe
tez daje rade
pozdro
zdjec nowych brak bo zima mroz i brudno
co do jazdy - jezdzi jezdzi i to calkiem fajnie, tylko na wolnych obrotach cos silnik ma drgania... i mialem problem z przegladem poniewaz spaliny przekraczaly normy - zmienilem sonde lambda ale nie wiem czy to pomoglo. W sumie komputer dobiera mieszanke na podstawie wartosci z czujnika temp powietrza w dolocie i z sondy lambda...
moze tez cos jest nie tak z kompem...
ale nie pali za duzo - na trasie przy stalej predkosci ok 160km/h (oczywiscie w niemcowni ) wychodz ok 9. teraz w zimie po miescie to nie wiem - 10, ok 11? nie wiem bo nie liczylem. Leje caly czas Shell V-Power racing 100 oktanow i autko daje rade
jesli ktos sie przymierza do swapa to goraco polecam - autko dostaje druga mlodosc wrazenia sa bardzo mile
a no i Digifiz juz poprawnie podlaczony i nie faluja obroty jak to mialo miejsce wczesniej.
to chyba tyle z updajtow
jazda na letnich oponach w zimie to niezla frajda
aa co do updajtow odnosnie moich innych gratow:
Scirocco Mk2 wersja UK LHD - silnik ABF wrzucony - konczymy go powoli z kolega Emilem. Moze do wiosny bedzie gotowy Odpala juz i jezdzi o wlasnych silach wiec jest luz.
Kupilem sobie niedawno 944... ale narazie stoi i nie dycha na zimnym
Moj nowy codzienny dupowoz to BMW 320 e36 coupe
tez daje rade
pozdro
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Mam nietypowe pytanie, mozesz podac jaki masz numer kompa??
zaraz pod nazwa producenta...
bo byly cos 3 rodzaje...
zaraz pod nazwa producenta...
bo byly cos 3 rodzaje...
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
moge ale to dopiero jak bede nastepnym razem w opolu a chyba nie predko
a czemu pytasz?
a czemu pytasz?
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Tak z ciekawosci, Twoj kreci 7,7-8s do 100.. skrzynia ta sama, auto to samo, silnik ten sam i kierownik dobrze ogarnia...
ja na slabych oponach bez problemu krecilem 7-7,2s a uczylem sie dobrze startowac.. i jeszcze wydech tragiczny.
A czytalem ze sa rozne sterowniki, bo jakis koles z VWgolf sprawdzal i po podpinaniu roznych kompow auto inaczej jechalo. inna charakterystyka byla..
ja mam niby ten lepszy z koncowka 304
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... k#p4268098
nie wiem ile w tym prawdy.. dlatego chcialem sprawdzic.. czy ma to jakies przelozenie czy nie.
ale Ty masz 2 scirocco z ABFem, jest roznica?? bo ogolnie abfy sa znene z tego ze trzymaja moc prze baaardzo dlugi przebieg..
ja na slabych oponach bez problemu krecilem 7-7,2s a uczylem sie dobrze startowac.. i jeszcze wydech tragiczny.
A czytalem ze sa rozne sterowniki, bo jakis koles z VWgolf sprawdzal i po podpinaniu roznych kompow auto inaczej jechalo. inna charakterystyka byla..
ja mam niby ten lepszy z koncowka 304
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... k#p4268098
nie wiem ile w tym prawdy.. dlatego chcialem sprawdzic.. czy ma to jakies przelozenie czy nie.
ale Ty masz 2 scirocco z ABFem, jest roznica?? bo ogolnie abfy sa znene z tego ze trzymaja moc prze baaardzo dlugi przebieg..
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Powiem Ci szczerze ze w sumie to nigdy nie interesowalem sie tymi numerami ale teraz chyba powoli zaczne
wydaje mi sie z moim ecu jest cos nie tak - bo padl na spalinach - ma dawke przekroczona wielokrotnie. nie powiem ze auto zle sie zbiera- jest milo, ale na wolnych obrotach silnik dosyc drga i jak sam mowisz sekunda roznicy to dosc duzo.
moze cos mu sie stalo kiedy wymontowywany byl immobilizer z niego albo poprostu byl uszkodzony... auto z ktorego wzialem ten silnik stalo an szrocie wiec moglo byc tak ze poprzedni wlasciciel tez mial problemy z emisja spalin i dlatego trafil na zlom...
zeby to potwierdzic mnusialbym przelozyc ecu i zobaczyc. w sumie moglbym to zrobic zabierajac ecu z abfa tego drugiego... tylko musialbym podlaczyc immobilizer bo ten czerowny go nie ma
co do srerbnego gtxa z abfem - nie wiem jak sie zbiera bo narazie go konczymy, odpala i przemieszcza sie ale sa jeszcze kosmetyczne sprawy do zrobienia, musimy jeszcze zespawac rure z tlumika itd. numer z niego sprawdze w srode bo wtedy planujemy przy nim cos robi ale sam jestem ciekawy. ale widze ze ten abf pracuje rowniej na wolnych obrotach niz ten w polsce. podobno ten co mam tutaj byl czipowany i niby ma 170 km ale kto to wie.... (tak mi powiedzial koles od ktorego go kupilem)
teraz pytanie - gdzie tu znalezc ecu 304 w przystepnej cenie?
wogole na allegro sa jakies chipy do abfa - ale czy to cos daje? wogole patrzyles moze na zmiane samego softu? bo jesli to tylko oprogramowaniem sie roznia to chyba nie powinno byc problemu? moze mozna wgrac ten inny soft tak jak to pisza na tym forum do ktorego linka podeslales?
Mowad mowil zebym pogadal z Paulusem bo on sie chyba kiedys bawil programami w abfie... chyba musze do niego napisac
pozdr
-- wtorek, 18 sty 2011, 00:55 --
tak sobie zaczalem czytac i szukac i wiec tak
304 byly montowane od 95 roku wzwyz (byc moze ten moj w polsce tak ma bo to byl ecu z immo a te podobno mialy)
nie wiem jak by to zmienilo charakterystyke pracy silnika... chyba bardziej chodzi o chip - soft?
po 95 roku abf byl z immo - jak masz rozwiazane z immobilajzerem? przelozony czy masz go wywalonego? jesli tak to jak?
wydaje mi sie z moim ecu jest cos nie tak - bo padl na spalinach - ma dawke przekroczona wielokrotnie. nie powiem ze auto zle sie zbiera- jest milo, ale na wolnych obrotach silnik dosyc drga i jak sam mowisz sekunda roznicy to dosc duzo.
moze cos mu sie stalo kiedy wymontowywany byl immobilizer z niego albo poprostu byl uszkodzony... auto z ktorego wzialem ten silnik stalo an szrocie wiec moglo byc tak ze poprzedni wlasciciel tez mial problemy z emisja spalin i dlatego trafil na zlom...
zeby to potwierdzic mnusialbym przelozyc ecu i zobaczyc. w sumie moglbym to zrobic zabierajac ecu z abfa tego drugiego... tylko musialbym podlaczyc immobilizer bo ten czerowny go nie ma
co do srerbnego gtxa z abfem - nie wiem jak sie zbiera bo narazie go konczymy, odpala i przemieszcza sie ale sa jeszcze kosmetyczne sprawy do zrobienia, musimy jeszcze zespawac rure z tlumika itd. numer z niego sprawdze w srode bo wtedy planujemy przy nim cos robi ale sam jestem ciekawy. ale widze ze ten abf pracuje rowniej na wolnych obrotach niz ten w polsce. podobno ten co mam tutaj byl czipowany i niby ma 170 km ale kto to wie.... (tak mi powiedzial koles od ktorego go kupilem)
teraz pytanie - gdzie tu znalezc ecu 304 w przystepnej cenie?
wogole na allegro sa jakies chipy do abfa - ale czy to cos daje? wogole patrzyles moze na zmiane samego softu? bo jesli to tylko oprogramowaniem sie roznia to chyba nie powinno byc problemu? moze mozna wgrac ten inny soft tak jak to pisza na tym forum do ktorego linka podeslales?
Mowad mowil zebym pogadal z Paulusem bo on sie chyba kiedys bawil programami w abfie... chyba musze do niego napisac
pozdr
-- wtorek, 18 sty 2011, 00:55 --
tak sobie zaczalem czytac i szukac i wiec tak
304 byly montowane od 95 roku wzwyz (byc moze ten moj w polsce tak ma bo to byl ecu z immo a te podobno mialy)
nie wiem jak by to zmienilo charakterystyke pracy silnika... chyba bardziej chodzi o chip - soft?
po 95 roku abf byl z immo - jak masz rozwiazane z immobilajzerem? przelozony czy masz go wywalonego? jesli tak to jak?
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
Soft do ABFa od 800-1500...
ale seryjny ogarnia nawet dolot, przepustnice i wydech...
tez chcialbym sobie sprawic, ale kumplowi sie ostatnio wysypal. :/ i sie boje.
ale seryjny ogarnia nawet dolot, przepustnice i wydech...
tez chcialbym sobie sprawic, ale kumplowi sie ostatnio wysypal. :/ i sie boje.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
no wiec tak
w moim GTXie mam kompa z koncowka 237, w czerownym nie wiem bo nie mam jak sprawdzic
poczytalem poszukalem i tak - 237 i 304 to ten sam wypust - roznia sie tylko tym numerem 237 lub 304 czyli wydaje mi sie ze jest zmieniony soft
Komputery 237 i 304 wychodzily od 1995 roku i byly to kompy z immobilajzerem. Nalezy nadmienic rowniez ze po 1995 auta zaczely byc zgodne z OBD2 a co za tym idzie musialy spelniac bardziej rygorystyczne normy ochrony srodowiska. Wg mnie roznica miedzy softami 237, 304 a tymi poprzednimi jest taka ze
a) soft zostal poprawiony aby polepszyc osiagi
b) zostala zmieniona charakterystyka pracy silnika po to aby byly one bardziej ekologiczne to raczej bankowo
Wlasnie zakupilem komp z softem 304 i immo, kluczykiem, czyli mam wsyztsko. bede chial go wlozyc do czerownego sciro i w koncu podpiac vagcoma zeby zobaczyc jakie mam odczyty - wtedy bede mogl powiedziec czy jest jakas roznica
mam tez okazje kupic kolejny komp z 304 ktory moze wloze do GTXa ale nie wiem jeszcze, musze tez podjac vagcoma zeby zsynchronizowac immobilajzer w takim ukladzie
nie odpowiedziales mi na pytanie odnosnie immo - jak masz to roziwazane u siebie? wyciete czy masz caly komplet?
ja w czerwonym mam wyciete i nie odpali mi samochodu jesli jest podpiety do vaga - sygnal k-line do diagnostyki wychodzi wlasnie z immo
jeszcze jedna sprawa - podobno w tych najnowszych 237 i 304 ktore wychodzily do 1997 roku mozna wymieniac czip bez wylutowywania. juz jakis czas temu widzialem na brytyjskim ebayu czipy z grecji - oto one:
http://cgi.ebay.co.uk/Performance-Chip- ... 414e67d977
o i wlansie teraz ich szukajac natknalem sie na czipy z czech i niemiec - ponizej
http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-GTI-2-0-1 ... 4aa56b74cc
http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-2-0-GTi-1 ... 27b83eb77f
nie wiem czy sie bawic w te czipowanie - ten z czech wyglada tanio ale czy warto?
pozdr
w moim GTXie mam kompa z koncowka 237, w czerownym nie wiem bo nie mam jak sprawdzic
poczytalem poszukalem i tak - 237 i 304 to ten sam wypust - roznia sie tylko tym numerem 237 lub 304 czyli wydaje mi sie ze jest zmieniony soft
Komputery 237 i 304 wychodzily od 1995 roku i byly to kompy z immobilajzerem. Nalezy nadmienic rowniez ze po 1995 auta zaczely byc zgodne z OBD2 a co za tym idzie musialy spelniac bardziej rygorystyczne normy ochrony srodowiska. Wg mnie roznica miedzy softami 237, 304 a tymi poprzednimi jest taka ze
a) soft zostal poprawiony aby polepszyc osiagi
b) zostala zmieniona charakterystyka pracy silnika po to aby byly one bardziej ekologiczne to raczej bankowo
Wlasnie zakupilem komp z softem 304 i immo, kluczykiem, czyli mam wsyztsko. bede chial go wlozyc do czerownego sciro i w koncu podpiac vagcoma zeby zobaczyc jakie mam odczyty - wtedy bede mogl powiedziec czy jest jakas roznica
mam tez okazje kupic kolejny komp z 304 ktory moze wloze do GTXa ale nie wiem jeszcze, musze tez podjac vagcoma zeby zsynchronizowac immobilajzer w takim ukladzie
nie odpowiedziales mi na pytanie odnosnie immo - jak masz to roziwazane u siebie? wyciete czy masz caly komplet?
ja w czerwonym mam wyciete i nie odpali mi samochodu jesli jest podpiety do vaga - sygnal k-line do diagnostyki wychodzi wlasnie z immo
jeszcze jedna sprawa - podobno w tych najnowszych 237 i 304 ktore wychodzily do 1997 roku mozna wymieniac czip bez wylutowywania. juz jakis czas temu widzialem na brytyjskim ebayu czipy z grecji - oto one:
http://cgi.ebay.co.uk/Performance-Chip- ... 414e67d977
o i wlansie teraz ich szukajac natknalem sie na czipy z czech i niemiec - ponizej
http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-GTI-2-0-1 ... 4aa56b74cc
http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-2-0-GTi-1 ... 27b83eb77f
nie wiem czy sie bawic w te czipowanie - ten z czech wyglada tanio ale czy warto?
pozdr
VW SCIROCCO GT2 '92 ABF -LHD
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
VW SCIROCCO GTX '84 ABF -RHD
VW SCIROCCO MK1 '78 -LHD
VW SCIROCCO Scala '91 -RHD
VW SCIROCCO GT2 '89 RHD
HONDA ACCORD AERODECK 2.0 '87 -LHD
AUDI A8 4.2 Quattro '96 -RHD
PORSCHE 924 '81 - LHD
PORSCHE 944 '84 - RHD
Były:
BMW 320 Coupe E36 '94
BMW 325 Coupe E36 '94
JAGUAR XJ6 3.2 '93
JAGUAR XKR 4.0 '98
VW CORRADO 16V '91
JAGUAR XJ6 2.9 '87
VW SCIROCCO Scala '91
VW GOLF MK3 GTI 16v
Audi A4 Avant 2.8 '98
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Moja historia Scirocco ! (uwaga duzo zdjec!) :)
spyfoto nowych felg w robocie zdaje sie do mk1 ktory zdaje sie bedzie na zlocie
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013