
GT2 LA9V
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1605
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GT2 LA9V
Części i czas to wiadomo ale widać też że są chęci a bez tego ani rusz 

Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Re: GT2 LA9V
Chwila odpoczynku i jedziemy dalej. Zbiornik wypłukany, swirlpot ~600ml, pompa Bosch 044, dotoczony króciec z mosiądzu, bango 90*. Razem z filtrem powinno się wszystko zmieścić pod progiem.








365 dni obsesyjnie.
Re: GT2 LA9V
Cześć
Zawieszenie, hamulce, paliwo gotowe.

Pokrywa przerobiona pod cewki od tsi. Ostatni raz działałem na takim sprzęcie na zaliczenie działu na warsztatach w samochodówce







Pokrywa przerobiona pod cewki od tsi. Ostatni raz działałem na takim sprzęcie na zaliczenie działu na warsztatach w samochodówce






365 dni obsesyjnie.
Re: GT2 LA9V
Uszczelki i śruby OEM do Evo X. Czekam na uszczelki po zimnej stronie. Jak będzie komplet to wytniemy na próbę z pleksi na przymiarkę. Będą leżeć to wtedy laser z nierdzewki 12mm.








365 dni obsesyjnie.
Re: GT2 LA9V
Witam. Osprzęt w proszku, zregenerowany alternator i rozrusznik. Doszły brakujące dwie poduszki. Flansze wycięte na próbę z pleksi. Kolektorówkę trzeba będzie dopracować.. ale to w końcu dziewiczy rejs jest
Na spokojnie..


PS Poszukuję podstawy filtra z wyjściem na chłodnicę i termostatem.



PS Poszukuję podstawy filtra z wyjściem na chłodnicę i termostatem.
Ostatnio zmieniony 09 lip 2020, 11:16 przez voo, łącznie zmieniany 1 raz.
365 dni obsesyjnie.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 384
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT2 LA9V
wybacz, ale nie czytałem od początku 
idziesz w standalone ?

idziesz w standalone ?
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I 
Moje GTII
BMW E36 318i ROST
- dupowóz
<-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont

Moje GTII
BMW E36 318i ROST



Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest

VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress

VW T2 --> czeka na remont

- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 384
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT2 LA9V
silnik to jest ABF ?
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I 
Moje GTII
BMW E36 318i ROST
- dupowóz
<-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont

Moje GTII
BMW E36 318i ROST



Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest

VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress

VW T2 --> czeka na remont

Re: GT2 LA9V
Wstępnie mój silnik miał być szykowany pod turbo ale trafił się gotowiec, który dobrze sobie wcześniej radził w innym aucie. Głowica po portingu, odprężony przekładką, kute korby, króćce wody alu, wzmocniona miska z diesla z przegrodami. Ja go tylko odświeżyłem i kombinuje dalej



365 dni obsesyjnie.
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 384
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT2 LA9V
ładniutki
jak dla mnie mruczące NA bardziej pasuje do sylwetki niż gwiżdżące turbo. Jakie będzie ECU ?

Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I 
Moje GTII
BMW E36 318i ROST
- dupowóz
<-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont

Moje GTII
BMW E36 318i ROST



Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest

VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress

VW T2 --> czeka na remont

Re: GT2 LA9V
Jeden woli piwo, drugi żyto.
A co do sterowania to EE3+ z Ottomotive ale do czasu robienia instalacji może się to zmienić na EMU.
365 dni obsesyjnie.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2418
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: GT2 LA9V
Turbo też jest w sumie n/a i mruczy do czasu aż turbo się rozkręci i zacznie gwizdać 

------------------->
<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013

Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 384
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT2 LA9V
czujnik położenia wału pasuje ori od ABF do standalone czy coś trzeba z kołem grzebać ?
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I 
Moje GTII
BMW E36 318i ROST
- dupowóz
<-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont

Moje GTII
BMW E36 318i ROST



Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest

VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress

VW T2 --> czeka na remont
