Problem po remoncie...
- Warmooz
- Zaawansowany
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2204073
Odp: Problem po remoncie...
wlej jakas miazdzaca dawke czysciciela do wtryskow i przegon ostro auto moze cos sie pozapychalo w rozdzielaczu paliwa. Aha no i wymien profilaktycznie filtr.
dawniej znany jako CfaNiacK
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Odp: Problem po remoncie...
obar napisał:
mam pytanko a jak mozna zle ustawic pierscienie??bo zabieram sie za remoncik i nie chcial bym niczego przeoczyc.A dobrze ustawiłeś pierścienie po wymianie?
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: Problem po remoncie...
sparki83 napisał:
bo wtedy będą niezłe wiatry :cheer:
no i oczywiście muszą być na swoich miejscach czyli główne u góry a olejowe na dole
pierścienie ustawiasz tak aby przerwa nie wypadła w jednum miejscu - czyli jedna pod drugąmam pytanko a jak mozna zle ustawic pierscienie??bo zabieram sie za remoncik i nie chcial bym niczego przeoczyc.
bo wtedy będą niezłe wiatry :cheer:
no i oczywiście muszą być na swoich miejscach czyli główne u góry a olejowe na dole
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Odp: Problem po remoncie...
aha dzieki soltys teraz wszystko rozumiem wiec jak sciagne pierscienie to najlepiej zalozyc je w takiej kolejnosci jak byly jeszcze raz dziekuje:)
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
szczeliny w pierścieniach ustawiasz co 120 stopni względem poprzedniego
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
z pierścieniami wszystko w porządku:) całe szczęście:)...Okazało się,że sciro dostawało za dużą dawke paliwa...na zimnym chodził fajnie,ale na ciepłym go zalewało i był właśnie taki dziwny objaw....Teraz jest wszystko pięknie ładnie:)Chodzi jak zegarek:)Dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady:) Pozdro VW:)
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Odp: Problem po remoncie...
a co zrobiles ze teraz ni zalwea?? regulowales rozdzielacz?? jestes samobojca:) zartuje oczywiscie hehe
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Ja się tego nie podejmowałem,bo tak jak mówisz\"nie jestem samobójcą\";-)hehe...Dałem go do gościa,którego specjalizacją są właśnie tego typu wtryski :-) Zawiozłem auto do niego...wróciłem do domu autobusem...nie zdązyłem porządnie wejść,a on już dzwonił że można odebrać sroczke:-).Jak narazie jeździ superrrrrrrrrrrrrr :-))) Wskazówka z obrotka jest jak przyklejona:-)...Nie próbowałem go tylko na wysokich obrotach,bo chce go troszke dotrzeć...Przez ile kilometrów trzeba po takim remoncie \"oszczędzaĆ\" silnik???Pozdro VW:)
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
jak pojeździsz jakieś 500km to myślę, że wystarczy:). Choć co niektóre opinie mówią, że niby 1500km, ale co mechanik to inna bajka;).
Pozdro vw
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
hmmmm:) No tak myśle że z 1000 pojeźdze:)a później go sprawdze:)Już teraz czuje różnice:) Ciekawy jestem co będzie po wciśnięciu gazu;)...
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
podejrzewam, ze noorec wylozy wam zaraz teorie o docieraniu silnika przez dawanie mu w palnik ;) chyba, ze zlapal konrketnego lenia przez te swieta ;)
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Odp: Problem po remoncie...
Docieranie \"na ostro\"? proszę bardzo;)
Teoria:
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=
I temat noorec-a z sr.pl:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... anie+ostro
Pozdro.
Teoria:
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=
I temat noorec-a z sr.pl:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... anie+ostro
Pozdro.
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Po przeczytaniu tego jestem w małym szoku...Tzn.że silnik potrzebuje wysokich obrotów przy docieraniu?(oczywiście bez katowania).Teraz już sam nie wiem co jest lepsze...Powolne docieranie,czy \"na ostro\";/?!
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Problem po remoncie...
nie powinieneś mulić silnika po remoncie.
swoje obroty musi trzymać, to jest bardziej zalecane, ale oczywiście bez katowania. Kilkaset km i potem możesz dawać czadu ile chcesz;).
swoje obroty musi trzymać, to jest bardziej zalecane, ale oczywiście bez katowania. Kilkaset km i potem możesz dawać czadu ile chcesz;).
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Problem po remoncie...
Dzięki za rady :-) Jak narazie przejechałem 200 km i wszystko gra:)...Wczoraj miałem małą awarie...;/Chyba poszły łożyska w alternatorze...bo normalnie go blokuje...;/Chodzi przez jakieś dwie sekundy,później go blokuje....oczywiście pasek piszczy i znowu chodzi...Musze go rozkręcić...Kurcze jak przez dwa lata nic się nie psuło,tak teraz wszystko wychodzi;/...