Problem po remoncie...

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
Warmooz
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 310
Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
Model: Scirocco II
Numer GG: 2204073

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: Warmooz »

wlej jakas miazdzaca dawke czysciciela do wtryskow i przegon ostro auto moze cos sie pozapychalo w rozdzielaczu paliwa. Aha no i wymien profilaktycznie filtr.
dawniej znany jako CfaNiacK

Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Awatar użytkownika
sparki83
Pisarz
Pisarz
Posty: 1266
Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
Numer GG: 10144102
Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: sparki83 »

obar napisał:
A dobrze ustawiłeś pierścienie po wymianie?
mam pytanko a jak mozna zle ustawic pierscienie??bo zabieram sie za remoncik i nie chcial bym niczego przeoczyc.
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG :( bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG :( bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI :D
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3289
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: Sołtys »

sparki83 napisał:
mam pytanko a jak mozna zle ustawic pierscienie??bo zabieram sie za remoncik i nie chcial bym niczego przeoczyc.
pierścienie ustawiasz tak aby przerwa nie wypadła w jednum miejscu - czyli jedna pod drugą
bo wtedy będą niezłe wiatry :cheer:
no i oczywiście muszą być na swoich miejscach czyli główne u góry a olejowe na dole
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
Awatar użytkownika
sparki83
Pisarz
Pisarz
Posty: 1266
Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
Numer GG: 10144102
Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: sparki83 »

aha dzieki soltys teraz wszystko rozumiem wiec jak sciagne pierscienie to najlepiej zalozyc je w takiej kolejnosci jak byly jeszcze raz dziekuje:)
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG :( bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG :( bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI :D
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: obar »

szczeliny w pierścieniach ustawiasz co 120 stopni względem poprzedniego
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
enigma
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 700
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
Model: Scirocco II
Numer GG: 8518081
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: enigma »

z pierścieniami wszystko w porządku:) całe szczęście:)...Okazało się,że sciro dostawało za dużą dawke paliwa...na zimnym chodził fajnie,ale na ciepłym go zalewało i był właśnie taki dziwny objaw....Teraz jest wszystko pięknie ładnie:)Chodzi jak zegarek:)Dzięki wszystkim za pomoc i dobre rady:) Pozdro VW:)
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1552
Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: Sławek »

a co zrobiles ze teraz ni zalwea?? regulowales rozdzielacz?? jestes samobojca:) zartuje oczywiscie hehe
Obrazek
Awatar użytkownika
enigma
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 700
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
Model: Scirocco II
Numer GG: 8518081
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: enigma »

Ja się tego nie podejmowałem,bo tak jak mówisz\"nie jestem samobójcą\";-)hehe...Dałem go do gościa,którego specjalizacją są właśnie tego typu wtryski :-) Zawiozłem auto do niego...wróciłem do domu autobusem...nie zdązyłem porządnie wejść,a on już dzwonił że można odebrać sroczke:-).Jak narazie jeździ superrrrrrrrrrrrrr :-))) Wskazówka z obrotka jest jak przyklejona:-)...Nie próbowałem go tylko na wysokich obrotach,bo chce go troszke dotrzeć...Przez ile kilometrów trzeba po takim remoncie \"oszczędzaĆ\" silnik???Pozdro VW:)
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: obar »

jak pojeździsz jakieś 500km to myślę, że wystarczy:). Choć co niektóre opinie mówią, że niby 1500km, ale co mechanik to inna bajka;).
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
enigma
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 700
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
Model: Scirocco II
Numer GG: 8518081
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: enigma »

hmmmm:) No tak myśle że z 1000 pojeźdze:)a później go sprawdze:)Już teraz czuje różnice:) Ciekawy jestem co będzie po wciśnięciu gazu;)...
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: Kamil »

podejrzewam, ze noorec wylozy wam zaraz teorie o docieraniu silnika przez dawanie mu w palnik ;) chyba, ze zlapal konrketnego lenia przez te swieta ;)
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
NodiT
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 537
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:33
Model: Scirocco II
Numer GG: 9039639

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: NodiT »

Docieranie \"na ostro\"? proszę bardzo;)

Teoria:
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=

I temat noorec-a z sr.pl:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... anie+ostro

Pozdro.
Awatar użytkownika
enigma
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 700
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
Model: Scirocco II
Numer GG: 8518081
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: enigma »

Po przeczytaniu tego jestem w małym szoku...Tzn.że silnik potrzebuje wysokich obrotów przy docieraniu?(oczywiście bez katowania).Teraz już sam nie wiem co jest lepsze...Powolne docieranie,czy \"na ostro\";/?!
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: obar »

nie powinieneś mulić silnika po remoncie.
swoje obroty musi trzymać, to jest bardziej zalecane, ale oczywiście bez katowania. Kilkaset km i potem możesz dawać czadu ile chcesz;).
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
enigma
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 700
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
Model: Scirocco II
Numer GG: 8518081
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Problem po remoncie...

Post autor: enigma »

Dzięki za rady :-) Jak narazie przejechałem 200 km i wszystko gra:)...Wczoraj miałem małą awarie...;/Chyba poszły łożyska w alternatorze...bo normalnie go blokuje...;/Chodzi przez jakieś dwie sekundy,później go blokuje....oczywiście pasek piszczy i znowu chodzi...Musze go rozkręcić...Kurcze jak przez dwa lata nic się nie psuło,tak teraz wszystko wychodzi;/...
ODPOWIEDZ