Usterki
Re: Usterki
Jestem nowym użytkownikiem, więc na wstępie chciałby powitać wszystkich serdecznie.
Mam scirocco 1.4 - 160km rok prod. 2009, kupione 04.2010 w salonie.
Od razu był problem z bagażnikiem, na każdym dole tłukł się strasznie - naprawiono.
- awaria sprzęgiełka magnetycznego -może z 2,3 miechy od zakupu
Od bodajże listopada 2011 przeżywam gehennę z średnio 1 wizytą miesięcznie w serwisie...
Z kontrolką "check engine" jestem w :0 zażyłych stosunkach
Najpierw stwierdzono nierówną pracę rozrządu, miech później wymieniono łańcuch (przy ok 50 tys km się rozciągnął),
Kolejna wizyta - wymiana rozdzielacza/nastawinika (jak zwał tak......) faz.
Po odebraniu auta z serwisu ujechałem ok 180 km i w na wysokości okęcia w Wwa zagotował mi sie silnik.
Jak się okazało źle założono rurkę od chłodnicy czego efektem był wyciek płynu. Przy holowaniu auta w związku z tą awarią obdarty został przedni spoiler i zderzak - efekt miech czasu w serwisie.
Wczoraj po odebraniu samochodu z serwisu zauważyłem , podmianę 1 z wycieraczek na totalnie zjechaną ( na szczęście wymienili )
Wracając do domu zadowolony ,że znów mogę jeździć zieloną żabą , po około 120 km znów odezwał się stary przyjaciel - check engine.
Laweta - wstępna diagnoza - znów coś z rozrządem - kolejne kilka dni w plecy.
Ostanie pół roku to ok. 2 miechy w serwisie
Samochód sprawia wiele radości z jazdy ale jakbym wcześniej wiedział ,że ten silnik to ciągłe problemy nie zdecydowałbym się...
Co do trzeszczących plastików - zwłaszcza uchwytów przy drzwiach - niestety też u mnie to występuje.
Nurtuje mnie coś innego - czy u was też klekoczą wiatraczki od dmuchawy - słychać takie terkotanie zwłaszcza jak samochód stoi (np na światłach)
i dmuchawa jest ustawiona na delikatne dmuchanie .???
Dla zainteresowanych art. o silniku 1.4 TSI - http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-ts ... i-awariami
Mam scirocco 1.4 - 160km rok prod. 2009, kupione 04.2010 w salonie.
Od razu był problem z bagażnikiem, na każdym dole tłukł się strasznie - naprawiono.
- awaria sprzęgiełka magnetycznego -może z 2,3 miechy od zakupu
Od bodajże listopada 2011 przeżywam gehennę z średnio 1 wizytą miesięcznie w serwisie...
Z kontrolką "check engine" jestem w :0 zażyłych stosunkach
Najpierw stwierdzono nierówną pracę rozrządu, miech później wymieniono łańcuch (przy ok 50 tys km się rozciągnął),
Kolejna wizyta - wymiana rozdzielacza/nastawinika (jak zwał tak......) faz.
Po odebraniu auta z serwisu ujechałem ok 180 km i w na wysokości okęcia w Wwa zagotował mi sie silnik.
Jak się okazało źle założono rurkę od chłodnicy czego efektem był wyciek płynu. Przy holowaniu auta w związku z tą awarią obdarty został przedni spoiler i zderzak - efekt miech czasu w serwisie.
Wczoraj po odebraniu samochodu z serwisu zauważyłem , podmianę 1 z wycieraczek na totalnie zjechaną ( na szczęście wymienili )
Wracając do domu zadowolony ,że znów mogę jeździć zieloną żabą , po około 120 km znów odezwał się stary przyjaciel - check engine.
Laweta - wstępna diagnoza - znów coś z rozrządem - kolejne kilka dni w plecy.
Ostanie pół roku to ok. 2 miechy w serwisie
Samochód sprawia wiele radości z jazdy ale jakbym wcześniej wiedział ,że ten silnik to ciągłe problemy nie zdecydowałbym się...
Co do trzeszczących plastików - zwłaszcza uchwytów przy drzwiach - niestety też u mnie to występuje.
Nurtuje mnie coś innego - czy u was też klekoczą wiatraczki od dmuchawy - słychać takie terkotanie zwłaszcza jak samochód stoi (np na światłach)
i dmuchawa jest ustawiona na delikatne dmuchanie .???
Dla zainteresowanych art. o silniku 1.4 TSI - http://www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-ts ... i-awariami
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 gru 2010, 23:23
- Model: Scirocco III
- Numer GG: 1800489
- Lokalizacja: Kraków
Re: Usterki
Kolejny samochód z problemami :/
Mój samochód właśnie skończył 14 miesięcy, kupiłem go w grudniu 2010 (produkcja wrzesień 2010) nowego z salonu. Na liczniku mam już 30.000 km. Miałem kilka usterek, ale to głównie z mojej winy. Kiedy czytam powyższego posta, coraz bardziej boję się kolejnego roku.
Słyszałem też, że najbardziej awaryjne Sciricco to te z 2008 i 2009 roku (pierwsze modele), w nowszych modelach przede wszystkim poprawiony został silnik, który nie powinien sprawiać problemów....zobaczymy.
Mój samochód właśnie skończył 14 miesięcy, kupiłem go w grudniu 2010 (produkcja wrzesień 2010) nowego z salonu. Na liczniku mam już 30.000 km. Miałem kilka usterek, ale to głównie z mojej winy. Kiedy czytam powyższego posta, coraz bardziej boję się kolejnego roku.
Słyszałem też, że najbardziej awaryjne Sciricco to te z 2008 i 2009 roku (pierwsze modele), w nowszych modelach przede wszystkim poprawiony został silnik, który nie powinien sprawiać problemów....zobaczymy.
Kraków
Re: Usterki
U mnie też coś takiego występuje ale już się do tego przyzwyczaiłem. Do trzasków z plastików też lepiej się przyzwyczaić niż co chwilę je rozbierać. Jedyne z czym nie mogłem się pogodzić to trzaski przenoszone przez szyberdach, ale z tym akurat sobie poradziłemCyngiel pisze: Nurtuje mnie coś innego - czy u was też klekoczą wiatraczki od dmuchawy - słychać takie terkotanie zwłaszcza jak samochód stoi (np na światłach) i dmuchawa jest ustawiona na delikatne dmuchanie .???
Re: Usterki
"
Mam scirocco 1.4 - 160km rok prod. 2009, kupione 04.2010 w salonie."
to jak moj
napisz jaki masz teraz przebieg, u mnie check zaswiecil sie 1 raz jak lecial z de do pl, przebieg moze 30 tys km
rok temu w grudniu zrobilem chipa, teraz autko ma ok 55 tys i odpukac wszystko gra, jedyna roznica, przestalem tankowac vpoer racing i zalewam ultimate
Mam scirocco 1.4 - 160km rok prod. 2009, kupione 04.2010 w salonie."
to jak moj
napisz jaki masz teraz przebieg, u mnie check zaswiecil sie 1 raz jak lecial z de do pl, przebieg moze 30 tys km
rok temu w grudniu zrobilem chipa, teraz autko ma ok 55 tys i odpukac wszystko gra, jedyna roznica, przestalem tankowac vpoer racing i zalewam ultimate
Re: Usterki
Forfiter ma też ok 55k km przebiegu
Ja leje zwykłe 95, eksperymentowałem z innymi , ale nie widziałem jakiejś różnicy.
Po chipie ile ma km?
Odebrałem go z serwisu, stwierdzili ,że rozrząd jest dobrze wyregulowany , ale jakiś czujnik przekłamywał i dlatego kontrolka się zapaliła.
Wymienili owy czujnik i jeszcze profilaktycznie jakiś mieszacz:) ale nie wiem co to
Ja leje zwykłe 95, eksperymentowałem z innymi , ale nie widziałem jakiejś różnicy.
Po chipie ile ma km?
Odebrałem go z serwisu, stwierdzili ,że rozrząd jest dobrze wyregulowany , ale jakiś czujnik przekłamywał i dlatego kontrolka się zapaliła.
Wymienili owy czujnik i jeszcze profilaktycznie jakiś mieszacz:) ale nie wiem co to
Re: Usterki
Cyngiel,
-Od razu był problem z bagażnikiem, na każdym dole tłukł się strasznie - naprawiono.powiedz co Ci wymienili w związku z tym tyłem??? co było przyczyną.
Co do climatronika to niestety będzie głośniej. Wystarczy pojeździć VW 3-4-5 letnim z climatronikiem i posłuchać jak klapki się obijają, dodam że włączenie radia nie załatwia sprawy i ciężko jest to zagłuszyć.
-Od razu był problem z bagażnikiem, na każdym dole tłukł się strasznie - naprawiono.powiedz co Ci wymienili w związku z tym tyłem??? co było przyczyną.
Co do climatronika to niestety będzie głośniej. Wystarczy pojeździć VW 3-4-5 letnim z climatronikiem i posłuchać jak klapki się obijają, dodam że włączenie radia nie załatwia sprawy i ciężko jest to zagłuszyć.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 paź 2013, 19:36
Re: Usterki
Witam.
Na pierwszej stronie tego tematu jest wpis dotyczacy usterki polegajacej na przekzywionej kierownicy.
Mam to samo, bylem na zbieznosci, przez kilkaset km bylo ok, teraz problem worocil.
Ponoc bylo o tym pisane juz na forum, czy moze ktos podac linka do tematu bo kompletnie nie moge tego odnalesc.
Na pierwszej stronie tego tematu jest wpis dotyczacy usterki polegajacej na przekzywionej kierownicy.
Mam to samo, bylem na zbieznosci, przez kilkaset km bylo ok, teraz problem worocil.
Ponoc bylo o tym pisane juz na forum, czy moze ktos podac linka do tematu bo kompletnie nie moge tego odnalesc.
Re: Usterki
co do kierownicy ponoc przyczyna jest przekładnia zwana potocznie maglownicą tak mi powiedzieli w serwisie, co do wymiany to nigdy nie słuchajcie mechaników z serwisu bo oni od razu chcą montować według nr części czyli z 3 tysiące zł, W moim przypadku wystarczyło od golfa VI GTI i działa od razu mówię że część jest z innym nr niż pierwotnie.
Co do częstej awarii może zamiast jeździć do serwisu pora zmienić na paliwo 98 i zobaczyć przepustnice ? miałem podobny problem w 2.0 TSI i wystarczyła zmiana na 98 oraz oględziny kostki przy przepustnicy gdyż jeden kabel był przegnity.
Teraz zmagam się z problemem awarii hamulców, jadąc czasami wyskoczy mi na 1s awaria hamulców, lecz poziom płynu jest ok i hamulce też są ok więc poszukuje dalej
Co do częstej awarii może zamiast jeździć do serwisu pora zmienić na paliwo 98 i zobaczyć przepustnice ? miałem podobny problem w 2.0 TSI i wystarczyła zmiana na 98 oraz oględziny kostki przy przepustnicy gdyż jeden kabel był przegnity.
Teraz zmagam się z problemem awarii hamulców, jadąc czasami wyskoczy mi na 1s awaria hamulców, lecz poziom płynu jest ok i hamulce też są ok więc poszukuje dalej
Re: Usterki
u mnie awaria swiecy, byc moze winna 1 szt, w innym watku fotki itp
Jaca629
dasz fotke gdzie ta kostka ?
Jaca629
dasz fotke gdzie ta kostka ?
Re: Usterki
ok miesiąc temu zakupiłem MK3 i zauważyłem kilka dolegliwości - wydaje mi się że są to błędy techniczne które dość szybko zaczęły wychodzić
- problemy z otwieraniem tylnej klapy - za mało odbija i zamek zazwyczaj zdąży złapać zanim otworzy się klapę ręką
- pękające uszczelki w miejscu gdzie stykają się z szybą drzwi (centralnie między klamką a dachem - wzdłuż słupka B)
- ogniska rdzy na wnęce drzwiowej (dolny róg drzwi pod klamką), drzwi dość mocno uderzają przez co uszczelka drzwiowa wyciera lakier i powstają ogniska korozji)
- ogniska rdzy pod tylnymi lampami (wada konstrukcyjna bo wypuklenia lamp obcierają o lakier przez co wyciera się powłoka lakiernicza i zaczyna korodować)
- problemy z otwieraniem tylnej klapy - za mało odbija i zamek zazwyczaj zdąży złapać zanim otworzy się klapę ręką
- pękające uszczelki w miejscu gdzie stykają się z szybą drzwi (centralnie między klamką a dachem - wzdłuż słupka B)
- ogniska rdzy na wnęce drzwiowej (dolny róg drzwi pod klamką), drzwi dość mocno uderzają przez co uszczelka drzwiowa wyciera lakier i powstają ogniska korozji)
- ogniska rdzy pod tylnymi lampami (wada konstrukcyjna bo wypuklenia lamp obcierają o lakier przez co wyciera się powłoka lakiernicza i zaczyna korodować)
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Usterki
nie chwaliłeś się że na trojkę się przesiadłeś.
Re: Usterki
Kolego RAFAL kupiłeś nowy czy używkę i jaki to rocznik ? bo powiem ci że ja mam od prawie 4 lat scirocco z 2009 i takich dolegliwości z kapą nie mam a co do rdzy to wiadomo, Samochody teraz robią na 3 lata i nowy :/
Re: Usterki
czy ten temat jeszcze zyje ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk