GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
golf mk I cabrio typ 155
golf mk I typ 17
Które z tych zawieszeń będą pasowały do Scirocco bo chce kupić na gwałt a nie wiem które
edit:
No i zamówiłem te od golfa cabrio,zobaczymy co z tego bedzie
golf mk I typ 17
Które z tych zawieszeń będą pasowały do Scirocco bo chce kupić na gwałt a nie wiem które
edit:
No i zamówiłem te od golfa cabrio,zobaczymy co z tego bedzie
Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 08:31 przez Jagiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
raczej 1 i 2 nie jestem pewien co do cabrio na 100% wiec bierz od hatchbacka
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
No wiec!
Mam problem z mocowaniem tylnych amortyzatorow a konkretnie o co chodzi widac na zdjeciu
Jak widac ten caly talerzyk nie dochodzi nawet do gumy, niby dalem troche nizsza nakretke i troche dotyka ale bez rewelacji.
Mam pytanie jak to u was wyglada. Bo nie wiem czy mam ta tulejke skrocic o 5mm i bedzie dobrze. A w ogole to w zestawie jak kupilem zawias na tylnych amortyzatorach bylo tylko po jednej nakretce wiec moze wcale nie trzeba tej tulejki skrecac nakretka na to talerzyk i nakretka tylko moze na tulejke od razu dac talerzyk i nakretke i wystarczy? Chyba ze to ma byc tak lekko luzno ale nie sadze...
pozdr
AAAA i jeszcze cos
Po co jest ta mala sprezyna w tym gwincie? i tak po lekkim opuszczeniu auta jeszcze nawet nie do konca ona sie sciska na maxa i nic nie daje.
Mam problem z mocowaniem tylnych amortyzatorow a konkretnie o co chodzi widac na zdjeciu
Jak widac ten caly talerzyk nie dochodzi nawet do gumy, niby dalem troche nizsza nakretke i troche dotyka ale bez rewelacji.
Mam pytanie jak to u was wyglada. Bo nie wiem czy mam ta tulejke skrocic o 5mm i bedzie dobrze. A w ogole to w zestawie jak kupilem zawias na tylnych amortyzatorach bylo tylko po jednej nakretce wiec moze wcale nie trzeba tej tulejki skrecac nakretka na to talerzyk i nakretka tylko moze na tulejke od razu dac talerzyk i nakretke i wystarczy? Chyba ze to ma byc tak lekko luzno ale nie sadze...
pozdr
AAAA i jeszcze cos
Po co jest ta mala sprezyna w tym gwincie? i tak po lekkim opuszczeniu auta jeszcze nawet nie do konca ona sie sciska na maxa i nic nie daje.
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Dzisiaj montowałem i Ci powwiem że również miałem po jednej nakrętce ale zamontowałem tak jak w orginale czyli cały amor skrecony i dopiero wkładany w bude po czym guma,talerzyk ten co na zdjeciu i śrubka.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 21:07 przez Jagiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
talerzyk ma byc jak na zdjęciu! a amor ma być skręcony na dwie nakrętki jak pisze Jagiel
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
No to nie pozostaje mi nic jak uciac troche tych tulejek albo wydmuchac jakies inne bo to sie nie trzyma w ogole
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Mam pytanie do tych którzy jeździli w zimie na ta technix. Jest bardzo <jak dla mnie> twardy więc zastanawiam jak to sie zachowuje w zime na duzych nierownosciach i sniegu jak tez mrozie?
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
kupilem to zawieszenie co Jagiel - Tuning Art - jak narazie daje rade, nie jest za twardy wiec mi NIE odpowiada ale z braku laku a raczej kasy musi mi wystarczyc.
Trza bedzie z czasem kupic cos z regulacja twardosci.
Trza bedzie z czasem kupic cos z regulacja twardosci.
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- Misza
- Zaawansowany
- Posty: 460
- Rejestracja: 28 maja 2009, 14:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6395104
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Też się czaje na to zawieszenie, jak się sprawuje po pewnym czasie?upilem to zawieszenie co Jagiel - Tuning Art
Kto sprzedaje syf ten kutas i niech spie*dala - po dwakroć
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
tak sie sprawuje jak kosztuje. Nie ma co liczyc ze jest to dobre zawieszenie, za 800zl sie oplaci
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Jeżdżąc tearaz na tym zawieszeniu nie kiedy łeb urywa na tych wertepach po zle odśnieżonym .
Tak jakbyś jechał bez przerwy po ogromnych dziurach, biorąc pod uwage ze tył ciągle podskakuje bo jest twardy to jazda nie jest zbyt miła.
Ale jak już sie wyjedzie na równy asfalt to nawet nie czuć nierówności he he he
Tak jakbyś jechał bez przerwy po ogromnych dziurach, biorąc pod uwage ze tył ciągle podskakuje bo jest twardy to jazda nie jest zbyt miła.
Ale jak już sie wyjedzie na równy asfalt to nawet nie czuć nierówności he he he
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Jak ten zawias jest twardy to chyba nie jezdziliscie na twardym zawiasie
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
przód nie jest aż tak twardy ale tył mam podniesiony prawie na maxa do góry, bo mi na zimówkach cholernie tarło no i nie ma prawie skoku do góry tylko w dół..JAk podnosisz samochód do góry to koło w takiej samej pozycji i myślę że jest to winną braku komfortu na tyle, bo amorek nie może popracować tak jak trzeba bo jak się wpadnie w dziurę to nie ma możliwości odbicia do góry bo już jest na górze.
Na przodzie jest zupełnie inaczej i podnosząc auto do góry koło sie opuszcza i to nawet dużo i może sobie pracować w góre i w dół.
Dzięki temu że ten tył mi tak podskakuje a nie pracuje to w jeździe codziennej męczy.
No nie jezdziłem na innym zawieszeniu twardszym od tego,jedynie wybite serie w róznych autach.
Na przodzie jest zupełnie inaczej i podnosząc auto do góry koło sie opuszcza i to nawet dużo i może sobie pracować w góre i w dół.
Dzięki temu że ten tył mi tak podskakuje a nie pracuje to w jeździe codziennej męczy.
No nie jezdziłem na innym zawieszeniu twardszym od tego,jedynie wybite serie w róznych autach.
Trabant 601 75'-RIP
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Wartburg 353W' Biegi przy kierownicy-RIP
Wartburg 353W Biegi w podłodze(wypas, ha ha ha )-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 82'-RIP
Vw Passat B2 1.6 B+G 88'-RIP
Vw Scirocco GT2 1.8 18 lat JH 92' a teraz pełnoletni KR
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
też się zastanawiam nad tuning-art'em. czym się różni od technixa prócz ceny ? podejrzewam, że GTC, technix i tuning art to to samo tylko w innym kolorze. po jeździe na kicie GTC cudów od tych gwintów nie oczekuje a tak prowizorycznie spytam bo czasami pojawiają się gwinty na allegro do regeneracji. gdzie w pl regenerują i możecie z czystym sumieniem polecić ?
365 dni obsesyjnie.
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
z tego co sie orientowalem to nie kazdy gwint mozna zregenerowac, do tych z wyzszej polki mozna dostac lub spasowac wklady
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A