Witam.
Problem z którym nie moge sobie poradzić.
A mianowicie zacinające sie wspomaganie rano.
Zapale auto i pierwsze pare skrętów jest problem,serwo jest-zacina-jest-zacina.
W momencie kiedy zacina i przekręce na siłe kierownice słychac wyraźny \"strzał ciśnienia\" i serwo działa.
Dosłownie jak by było cos zapchane i pod wpływem kręcenia na siłe jakby przepychało.Pojedzie sie 10 min i servo działa dobrze.Potem jak postoi znowu na poczatku zacinka.Lecz musi postać ok godziny krótszy postój niż godzina nie powoduje zacinania.
Co zrobione:
Płukane do bólu ale jeszcze jest troche brudu-nie wiem czym sie tego pozbyć.
Zmieniona pompa-niestety dalej to samo.
Oczywiście pasek nowy takze to można wykluczyć.
Wraz z przepłukiwaniem ilosc brudu oczywiscie sie zmiejszyła lecz nie dało to zadnych rezultatów.
Płyn nie ucieka cała maglownica i hydraulika absolutnie szczelna.
Prosze o pomysły :)
Pozdrowionka
Ps. w zbiorniczku jest taki filtr mosięzny czy można jeździć bez niego?Może on mi sie tak zapycha.
Servo-przepłukanie i takie tam inne.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Servo-przepłukanie i takie tam inne.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
Dziwna sytuacja, bowygląda to tak jak by sie układ zapowietrzał, ale jesli pisze ze wszystko jest szczelane to raz odpowietrzony nie powinien sie tak zachowywac. Czy jak zdejmiesz pasek pompa wspomagania lekko sie kręci?? W środku jest tez zawor zabezpieczający, mozliwe ze to on jest przyczyną, moze akurat miałes pecha i ta pompa ktorą załorzyłes tez ma problem z tym zaworkiem, to jest najbardziej prawdopodobne wedłog mnie. Povwodzenia
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
No właśnie Tomek wyglada na zapowietrzanie ale znowu to wyklucza szczelnośc.
Pompa Hm nabyłem jakis czas temu od Hansa ręczył głową że w 100 % sprawna takze cięzko powiedzieć.A kręci sie bardzo lekko bez zadnego szmeru.
Odnosnie zaworka-gdzie on dokładnie jest bo mam pompke w ręku :) i za diabełka nie moge go zlokalizować.
Pozdrawiam
Pompa Hm nabyłem jakis czas temu od Hansa ręczył głową że w 100 % sprawna takze cięzko powiedzieć.A kręci sie bardzo lekko bez zadnego szmeru.
Odnosnie zaworka-gdzie on dokładnie jest bo mam pompke w ręku :) i za diabełka nie moge go zlokalizować.
Pozdrawiam
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
zawor jest w środku:) nie pamiętam juz czy w scirocco pompa jest rozbieralna czy nie, ale jesli tak mozesz rozebrac i dokładnie w środku przeczyścic a jeśli nie to jak sie domyślasz uszkodzenie tego zaworka=pompa do wymiany:/
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
Pompa raczej rozbieralna nie jest.
Znaczy rozłupać to i pewnie sie da ale złozyć potem juz nie :)
Gdzieś kiedyś czytałem że jakiś zawór jest niby na wylocie z pompy czy jakos tak.
No chyba że trzeba odkręcić tą śrube bo to jest wylot :
Może sie orientujesz albo cos Ci przypomni ta fotka :)
Hans sie zaklinał że u niego chodziła bez problemu takze raczej trzeba mu zaufać i pompę wstepnie wykluczyć.
Pozdrowionka
Znaczy rozłupać to i pewnie sie da ale złozyć potem juz nie :)
Gdzieś kiedyś czytałem że jakiś zawór jest niby na wylocie z pompy czy jakos tak.
No chyba że trzeba odkręcić tą śrube bo to jest wylot :
Może sie orientujesz albo cos Ci przypomni ta fotka :)
Hans sie zaklinał że u niego chodziła bez problemu takze raczej trzeba mu zaufać i pompę wstepnie wykluczyć.
Pozdrowionka
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
no to w trakim razie przy pompie nic sie nie wymyśli, wszystko jest w środku. DO głowy przychodzi mi jeszcze taka opcja ze jest gdzies mała nieszczelnosc na przewpdzie zasilajacym od zbiorniczka do pompy, płym nie ucieka bo jest za gęsty, a powietrze moze sie dostawac, ale to mało prawdopodobne, jednak warto sprawdzic, droga opcja to ze pompa od hansa moze leżała gdzies przed montarzem i troche syfu sie tam dostało. albo jakis paproch czy cokolwiek, mozesz wyciągnąs pompe, wlac tam rozpuszczlniku przez krućce, pokręcic pokombinowac zeby to wypłykac, bo moze olej jest za gęsty i trzyma tam cos w środku, po całym zabiegu zamin zamontujesz to przepłukaj to spowrotem płynem zeby nie zostało tam nic rozpuszczlniku. Od strony maglownicy chyba to nie powinno nic byc. Sprawdź tez czy rzaden przewod gdzies sie nie załamał albo nie jest zabardzo przygięty
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
Dzięki.
A tam przy samym wejsciu na maglownice nie ma żadnych zaworów rozdzielających to cisnienie w sensie na prawo lub na lewo?
Moze tam cos sie przypycha?
Najgorsze ze nie znam własnie tej całej zasady działania tego i nie bardzo wiem czego sie chwycić :(
Pozdrawiam
A tam przy samym wejsciu na maglownice nie ma żadnych zaworów rozdzielających to cisnienie w sensie na prawo lub na lewo?
Moze tam cos sie przypycha?
Najgorsze ze nie znam własnie tej całej zasady działania tego i nie bardzo wiem czego sie chwycić :(
Pozdrawiam
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Odp: Servo-przepłukanie i takie tam inne.
W maglownicy napewno są jakies zawory, miałem nawet rozebraną swoją na czesci bo regenerowałem, ale myśle ze przyczyny trzeba szukac gdzie indziej, pokombinuj z tą pompą tak jak Ci napisałem, a jeśli nie da rady to najlepiej podmienic na chwile Twoją pompem go kogos innego i sprawdzic, wtedy bedzie pewnosc, niewiem gdzie mieszkasz, ja jestem z okolic Radomia, to jak masz blisko to nie ma problemu, moge Ci urzyczyc swojej sroki:) Nie zaszkodzi tez wyczyscic ten filtr w zbiorniczku.