kilka rzeczy
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Odp: kilka rzeczy
Wiem gdzie sa te fotki gdzie czarne lezy na boku, nawet cos mi swita o przwracaniu auta, ale gdzie ja to napisalem to za cholere nie wiem :)
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: kilka rzeczy
to moze jeszcze tu napisze, ze prosze cie Mowad o jakis bezposredni kontakt (np. gg albo pm), bo jest maly problem z artykulem i jestes mi potrzebny do rozwiazania :).
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- AgaZaKa
- Zaawansowany
- Posty: 646
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK
Odp: kilka rzeczy
Dzial Download poprawiony. Mozna dodawac rowniez swoje pliki, ktore beda opublikowane po akceptacji admina.
Ja mam na dysku caly ftp z poprzedniego serwera oraz dane z serwera Veracruz.
Aga
Ja mam na dysku caly ftp z poprzedniego serwera oraz dane z serwera Veracruz.
Aga
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: kilka rzeczy
Sparki83, nie wiem czy Mowad będzie chciał się zająć Twoimi dystansami, ale jakby coś to mogę przyjąć na siebie bo i tak kończę artykuł o docieraniu silnika to od razu może jednym ciągiem zrobię dwa.
Co do artykułów o silnikach to mogę też napisać o modyfikacjach mojego JH mutanta;), i opisać które przeróbki ile pieniędzy pochłonęły i jakie dały efekty (artykuł bardziej ku przestrodze dla innych:laugh: ). Nie mam niestety żadnych wyników z hamowni, ale własne odczucia też ważne;).
Dodatkowo jak skończę drugi projekt atmosferyka to też będę mógł opisać, i foto story też do niego robię.
No i niedługo spotkam się z kolegami, którzy też robią modyfikacje i zmianę silnika i te (włącznie z moim drugim projektem) będą już z wykresami z hamowni. Zagadam do nich czy by zechcieli opisać swoje maszynownie, bo projekty są ciekawe.
Co do artykułów o silnikach to mogę też napisać o modyfikacjach mojego JH mutanta;), i opisać które przeróbki ile pieniędzy pochłonęły i jakie dały efekty (artykuł bardziej ku przestrodze dla innych:laugh: ). Nie mam niestety żadnych wyników z hamowni, ale własne odczucia też ważne;).
Dodatkowo jak skończę drugi projekt atmosferyka to też będę mógł opisać, i foto story też do niego robię.
No i niedługo spotkam się z kolegami, którzy też robią modyfikacje i zmianę silnika i te (włącznie z moim drugim projektem) będą już z wykresami z hamowni. Zagadam do nich czy by zechcieli opisać swoje maszynownie, bo projekty są ciekawe.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Odp: kilka rzeczy
to jak mozesz to skrobnij o tych dystansach, mam urlop i mialem miec duzo czasu a ze w listopadzie zrobilem kurs instruktorski z narciarstwa to teraz co chwila na stoku jestem z jakims znajomym, a jak wracam to nie mam specjalnie sily na pisanie artow :)
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Odp: kilka rzeczy
obar napisał:
nio smialo obar jak masz checi to prosze bardzo ja nie mam zbyt czasu i zdolnosci do pisania takich artykułow:) ;)Sparki83, nie wiem czy Mowad będzie chciał się zająć Twoimi dystansami, ale jakby coś to mogę przyjąć na siebie bo i tak kończę artykuł o docieraniu silnika to od razu może jednym ciągiem zrobię dwa.
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
- dudi85
- Fanatyk
- Posty: 2270
- Rejestracja: 21 gru 2007, 16:54
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 792166
- Lokalizacja: Bytom
Odp: kilka rzeczy
Kamil moze dodasz formularza rejestracyjnego Scirocco MkIII? :-) Bo 1 osoba ktora sie z mk3 zarejestrowala musiala zaznaczyc samochod inny :P
oj tam oj tam...