KOLEKTOR RUROWY DO 16V
- Manek
- Maniak
- Posty: 1769
- Rejestracja: 17 paź 2007, 22:29
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1391160
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
Takie cos wlasnie znalazlem, co prawda to do 8V, ale moze cos wam pomoze fotka:
http://moto.allegro.pl/item287158626_go ... chowy.html
http://moto.allegro.pl/item287158626_go ... chowy.html
Bylo: VW Scirocco MkII Scala '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
noo manek fajny, ale nie tani. fakt ze takigo taniej nie kupi ale zawsze mozna popatrzec:)
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
Wróżka powiec mi jedno jakie masz otwory na śruby.. bo seryjne kolektorki mają większe otwory na 1 i 4 garku a pozatym a po między 1-2 i 3-4 najlepiej jest go rozciąć żeby nie popękał...... btw.. czy dospawywawłeś rury do flansz czy rura wchodziła w flansze i dopiero były obspawane.....
W teori dobrze wykonane spawy są twardsze niż rurki użyte w tej konstrucji....... Em ... ja bym sie jeszcze pokusił obspawaniem to tig-em tak ma Boyler swój kolek pod turbo... i jemu nic nie pęka......
W teori dobrze wykonane spawy są twardsze niż rurki użyte w tej konstrucji....... Em ... ja bym sie jeszcze pokusił obspawaniem to tig-em tak ma Boyler swój kolek pod turbo... i jemu nic nie pęka......
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
Wróżka powiec mi jedno jakie masz otwory na śruby.. bo seryjne kolektorki mają większe otwory na 1 i 4 garku a pozatym a po między 1-2 i 3-4 najlepiej jest go rozciąć żeby nie popękał...... btw.. czy dospawywawłeś rury do flansz czy rura wchodziła w flansze i dopiero były obspawane.....
W teori dobrze wykonane spawy są twardsze niż rurki użyte w tej konstrucji....... Em ... ja bym sie jeszcze pokusił obspawaniem to tig-em tak ma Boyler swój kolek pod turbo... i jemu nic nie pęka......
W teori dobrze wykonane spawy są twardsze niż rurki użyte w tej konstrucji....... Em ... ja bym sie jeszcze pokusił obspawaniem to tig-em tak ma Boyler swój kolek pod turbo... i jemu nic nie pęka......
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
Wróżka powiec mi jedno jakie masz otwory na śruby.. bo seryjne kolektorki mają większe otwory na 1 i 4 garku a pozatym a po między 1-2 i 3-4 najlepiej jest go rozciąć żeby nie popękał...... btw.. czy dospawywawłeś rury do flansz czy rura wchodziła w flansze i dopiero były obspawane.....
W teori dobrze wykonane spawy są twardsze niż rurki użyte w tej konstrucji....... Em ... ja bym sie jeszcze pokusił obspawaniem to tig-em tak ma Boyler swój kolek pod turbo... i jemu nic nie pęka......
W teori dobrze wykonane spawy są twardsze niż rurki użyte w tej konstrucji....... Em ... ja bym sie jeszcze pokusił obspawaniem to tig-em tak ma Boyler swój kolek pod turbo... i jemu nic nie pęka......
437KM 491Nm POWER by 16V HOLSET
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
SCIROCCO Kamei X1
Najmocniejsze MK II w PL
Ecumaster, Megasquirt Montaż wstępne strojenie
Modyfikacje silników, turbo nitro intercoolery
- wróżka
- Zaawansowany
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 gru 2007, 15:50
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 9084901
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
Otwory na śruby są tak jak w fabrycznym, żeliwnym kolektorze tzn. na 2 i 3 cylindrze dolne są tylko na ósemkę z leciutkim luzem ( chyba 9-tką wiertłem wierciłem ) pozostałe są wiercone 11-tką bodajże albo coś około bo w fabrycznym tak właśnie było :) flansza jest z blachy 10mm grubej i miałem zamiar zrobić wpuszczane rurki ale ostatecznie zrobiłem tylko \"fazkę\" i tak rury troche weszłu głębiej niż powierzchnia zewn. blachy no i lepiej było ustawić je względem otworu w blasze ( troche na tym zafazowaniu się centrowały samoczynnie ). Teraz myślę że mogłem jednak dłuższe rury zrobić, może efekt byłby bardziej spektakularny :laugh: choć i tak nie jest żle B)
Pękał nie będzie bo już trochę jeżdże z nim i nie pęka to i nie pęknie, fabryczny odlewany jest bardziej kruchy i wytrzymuje a to że jest bardziej kruchy można se młotkiem sprawdzić :laugh: zwykła stal napewno nie pęknie tak szybko jak żeliwo, prędzej się wygnie !!! fabryczny też nie jest nacinany............. do tig-a nie mam dojścia więc spawane było migomatem ale tigiem to jakby ktoś robił z nierdzewki wtedy warto, ja ze zwykłej stali sklepałem toto coś :P
Pękał nie będzie bo już trochę jeżdże z nim i nie pęka to i nie pęknie, fabryczny odlewany jest bardziej kruchy i wytrzymuje a to że jest bardziej kruchy można se młotkiem sprawdzić :laugh: zwykła stal napewno nie pęknie tak szybko jak żeliwo, prędzej się wygnie !!! fabryczny też nie jest nacinany............. do tig-a nie mam dojścia więc spawane było migomatem ale tigiem to jakby ktoś robił z nierdzewki wtedy warto, ja ze zwykłej stali sklepałem toto coś :P
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
no to już można gratulować, nie zapeszającB)
a słuchaj, Ty to malowałeś czymś szpecjalnym czy tylko tak żeby wszystko pokryć na ładnie?
bo ja to nie żałowałem smaru miedzianego do 1100 stopni i jak się wszystko zaczęło gotować to starszy z gaśnicą chciał przybiec:laugh: , no ale jak się smar wypali to zostaje ochronna warstwa miedzi i nic nie koroduje później:).
Pozdro vw i sesołych:).
a słuchaj, Ty to malowałeś czymś szpecjalnym czy tylko tak żeby wszystko pokryć na ładnie?
bo ja to nie żałowałem smaru miedzianego do 1100 stopni i jak się wszystko zaczęło gotować to starszy z gaśnicą chciał przybiec:laugh: , no ale jak się smar wypali to zostaje ochronna warstwa miedzi i nic nie koroduje później:).
Pozdro vw i sesołych:).
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
NO TO GRATULKI !!!:woohoo: wrzucaj jakieś fotki ;)
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
- wróżka
- Zaawansowany
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 gru 2007, 15:50
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 9084901
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
OOOOOOOOOOOO czy dobrze zrozumiałem ?! jeśli tak to GRATULKI !!!
DAWAJ FOTY !!!
:laugh: i opisik jakiś :) malowałem pendzelkiem :woohoo: hehe nie no poważnie to kupiłem taką jakąś farbe do piecy i wydechów do 500\"C niby ale jakoś narazie się trzyma, tak tylko żeby nie korodował zabardzo ............
nie przykładałem się do tego zbytnio ;)
DAWAJ FOTY !!!
:laugh: i opisik jakiś :) malowałem pendzelkiem :woohoo: hehe nie no poważnie to kupiłem taką jakąś farbe do piecy i wydechów do 500\"C niby ale jakoś narazie się trzyma, tak tylko żeby nie korodował zabardzo ............
nie przykładałem się do tego zbytnio ;)
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: KOLEKTOR RUROWY DO 16V
no niestety, ale na foty to będziecie musieli poczekać do wtorku... ale na początku nowego roku, bo teraz nie dam rady porobić:dry:OOOOOOOOOOOO czy dobrze zrozumiałem ?! jeśli tak to GRATULKI !!!
DAWAJ FOTY !!!
i opisik jakiś malowałem pendzelkiem hehe nie no poważnie to kupiłem taką jakąś farbe do piecy i wydechów do 500\"C niby ale jakoś narazie się trzyma, tak tylko żeby nie korodował zabardzo ............
nie przykładałem się do tego zbytnio
co do korozji to wiesz... zawsze możesz drugi raz pomalować;).
Jakby co to szczegóły na GG, hihi;)
Pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V