Cześć.
Mam na imię Patryk i jesteśmy z Dąbrowy Górniczej.
Postanowiłem zaprezentować auto, którego "szukałem" dla żony Jak zwykle bywa w takich sytuacjach, żona (Sylwia) jest nieświadomym użytkownikiem samochodu, który podoba się głównie mężowi. Scirocco od zawsze przyciągało moją uwagę zwłaszcza MK2 w latach '90, jednakże pojawienie się modelu MK3 też nie obeszło się bez echa...
Jestem fanem motoryzacji, stąd zawsze wybieram auta, które wyróżniają się nieco bardziej z tłumu - najbardziej kręcą mnie youngtimery.
Żona wcześniej jeździła Mini Cooperem do którego była bardzo przywiązana (fajnie wyposażonym), no ale po przesiadce zakochała się w Scirocco od pierwszych kilkudziesięciu kilometrów i dzisiaj już nikt nie namówiłby jej na powrót do Miniaka. Komfort, wygłuszenie, przyspieszenie, ilość miejsca to zdecydowane plusy VW!
Scirocco pochodzi z polskiego salonu - 2010 rok, użytkowane praktycznie przez jednego właściciela (leasing/ potem firma/ no i wykup na córkę), pełny serwis ASO (rachunki/ faktury), historiapojazdu.gov - potwierdza każdy rok i przebieg, ASO naprawa blacharska przód (błotniki + zderzak), poza tym na pomiarze wszędzie pierwszy lakier... no i "najlepszy" silnik 1.4 TSI 160KM CAV, który już jest po generalnym remoncie, oraz mechatronika skrzyni (na te usługi była gwarancja, no ale już niestety nie obowiązuje).
Silnik i skrzynia póki co chodzą wyśmienicie (obecny przebieg około 105 tyś.km) - zużycia oleju nie odnotowaliśmy (a przejechaliśmy około 12 tyś.km - w tym same wakacje 5 tyś.km), przyspiesza rewelacyjnie, no i spalanie podczas normalnego codziennego miejskiego użytkowania na poziomie 6,5 - 7,5 litra (Mini potrzebowało więcej o 1 litr, a było słabsze o prawie 40KM...)
Pomimo, że to auto żony nie ukrywam, że sam często "jadę zatankować" do odległej stacji - a jako fan motoryzacji mam kilka mniej lub bardziej ciekawych wynalazków do tankowania
Poniżej kilka zdjęć VW. Nasza modyfikacja po zakupie to koła z Audi, które dzięki niskiemu ET25 fajnie siadły i nie schowały się we wnękach (nie potrzeba dystansów, a jest szerzej o 4 cm na osi). Rozmiar 17 cali to wg mnie kompromis pomiędzy komfortem i wyglądem.
Pozdrawiam
Latem dostał mu się jeszcze nowy oryginalny bagażnik dachowy, ale odległe podróżowanie z rowerami na dachu słabymi drogami to nie jest to co lubię... (na drogach Łotwy i Estonii często występuje nawierzchnia szutrowa i prędkość podróżna to 15 - 20 km/h z "telepiącymi" się rowerami)
Scirocco MK3 1.4TSI 160KM DSG
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Scirocco MK3 1.4TSI 160KM DSG
Witaj. Świetnie się prezentuje. Przyjemności z jazdy.
Pozdrawiam Tomek.
Pozdrawiam Tomek.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Re: Scirocco MK3 1.4TSI 160KM DSG
mnie też się podoba, miałem okazję pośmigać u kolegi - przyjemnie się prowadzi ale to akurat wiadome
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco MK3 1.4TSI 160KM DSG
Całkiem ładnie się prezentuje, no i białe .
Felgi z audi zawsze dodawały trochę charakteru volkswagenowi.
Przyjemności z jazdy i jak się zdecydujesz to wpadnij w przyszłym roku na międzynarodówkę.
Szczegóły zlot będą zapewne przedstawione przez organizatora na gwiazdkę .
Felgi z audi zawsze dodawały trochę charakteru volkswagenowi.
Przyjemności z jazdy i jak się zdecydujesz to wpadnij w przyszłym roku na międzynarodówkę.
Szczegóły zlot będą zapewne przedstawione przez organizatora na gwiazdkę .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V