Szara Sroczka OEM+
Re: Szara Sroczka OEM+
Witam wszystkich zatwardziałych tuningowców!! Ostatnio uporządkowałem zdjęcia w temacie i aktualnie są już z powrotem widoczne! Ale nie o tym miał być ten post więc zachęcam do zapoznania się z aktualnym statusem projektu pt. "to auto zostanie seryjne"
TADAAAAM!!!
https://youtu.be/-Z21bJFyMLg
Jak dobrze wszyscy wiecie "dzień bez tuningu to dzień stracony" i tak się szczęśliwie ostatnio złożyło, że wpadło mi w łapska w bardzo przyzwoitej cenie brakujące lewe, składane lusterko :thumbright: <3
Lewe lusterko ma 15+2 pin, jest elektrycznie regulowane z czujnikiem położenia (pamięć przy elektrycznej regulacji foteli oraz opuszczanie prawego lusterka na wstecznym), składane, podgrzewane, fotochromatyczne i pod side assist
Dla porównania kostka w poprzednim lusterku
Jako, że lewe lusterko było z passata, a prawe było z utrącona podstawą, a moje podstawy były polakierowane to musiałem zrobić sobie nowe-stare lusterka
Przed rozbiórką:
Po rozbiórce dawcy:
Przed rozbiórką oryginalnych lusterek:
W trakcie:
I po:
Porównanie modułów
W tzw. "miedzyczasie"
1. Wpadły tylne zarówki LED - wg mnie światła przy cofaniu nie jest więcej jak było, rażą jak sam ****, ale wygląda o niebo nowocześniej no nic, nie wpływa to bezpośrednio na bezpieczeństwo, postanowiłem że zostaną
2. Kupiłem tylny zderzak przedlift R/Rline kompletny z ori lampkami LED, parkami, wiazką, dyfuzorem R i odblyskami - na dyfuzor, ktory okazał sie byc taki sam niezaleznie od tego czy mamy do czynienia z przed czy poliftem
3. No i "mocy przybywaj" - IC od Rki - bylo na nim 340 kucy, do docelowej mocy, którą planuję uzyskac to będzie aż za dobrze, ale sprzedawał nasz forumowy kolega Kevin ze swojej mk6R i grzech bylo nie kupic
widok "grubaska" z góry:
STAY TUNED!
TADAAAAM!!!
https://youtu.be/-Z21bJFyMLg
Jak dobrze wszyscy wiecie "dzień bez tuningu to dzień stracony" i tak się szczęśliwie ostatnio złożyło, że wpadło mi w łapska w bardzo przyzwoitej cenie brakujące lewe, składane lusterko :thumbright: <3
Lewe lusterko ma 15+2 pin, jest elektrycznie regulowane z czujnikiem położenia (pamięć przy elektrycznej regulacji foteli oraz opuszczanie prawego lusterka na wstecznym), składane, podgrzewane, fotochromatyczne i pod side assist
Dla porównania kostka w poprzednim lusterku
Jako, że lewe lusterko było z passata, a prawe było z utrącona podstawą, a moje podstawy były polakierowane to musiałem zrobić sobie nowe-stare lusterka
Przed rozbiórką:
Po rozbiórce dawcy:
Przed rozbiórką oryginalnych lusterek:
W trakcie:
I po:
Porównanie modułów
W tzw. "miedzyczasie"
1. Wpadły tylne zarówki LED - wg mnie światła przy cofaniu nie jest więcej jak było, rażą jak sam ****, ale wygląda o niebo nowocześniej no nic, nie wpływa to bezpośrednio na bezpieczeństwo, postanowiłem że zostaną
2. Kupiłem tylny zderzak przedlift R/Rline kompletny z ori lampkami LED, parkami, wiazką, dyfuzorem R i odblyskami - na dyfuzor, ktory okazał sie byc taki sam niezaleznie od tego czy mamy do czynienia z przed czy poliftem
3. No i "mocy przybywaj" - IC od Rki - bylo na nim 340 kucy, do docelowej mocy, którą planuję uzyskac to będzie aż za dobrze, ale sprzedawał nasz forumowy kolega Kevin ze swojej mk6R i grzech bylo nie kupic
widok "grubaska" z góry:
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Wczoraj naprawiłem błąd poduszki prawego fotela - gdzieś był uszkodzony przewód (na bank nie wtyczka) miałem drugą poduszkę to ją wymieniłem, skasowałem błąd i wreszcie poczułem ulgę w psychice - żadnego błędu :thumbright: . Przy okazji zamontowałem rzecz, która nigdy nie była dostępna w scirocco - szufladę pod fotelem pochodzącą z EOSa - teraz trzeba zrobić to samo z prawej strony, ale to "przy okazji"
STAY TUNED!
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Jak to zwykle po weekendzie, przyszedł czas na aktualizację
Ostatnio kończymy dwa grube projekty, a kolejne dwa już czekają w kolejcie i ze względu na brak czasu przy scirocco robię tylko "z doskoku" - tematy grubsze jak np. xenon i pla 2.0 chwilowo poszły w odstawkę... ale - "co się odwlecze, to nie uciecze"
W wyniku różnych zawiłych okoliczności nakreśliła mi się wizja budowy Scirocco 3.2 dsg quattro no i jak to zwykle bywa jak wpadnie tego typu wizja - nie mogę teraz spać . Mowa tu oczywiście nie o Scirocco mojej narzeczonej - pożyjemy zobaczymy
Z tematów drobnych i drobniejszych:
1. Zamontowałem szufladę pod fotelem kierowcy oraz oba fotele otrzymały podświetlenia przestrzeni nóg pasażerów tylnej kanapy - oczywiście z modułami od prolumo zostanie to podłączone jak będę montował wiązki do podgrzewania foteli
2. Wrócił srebrny dekor konsoli środkowej - dodatkom piano nie mówimy stanowczego "raczej nie" ale wg właścicielki auta (no i oczywiscie wg mnie ) do aktualnej konfiguracji stanowczo lepiej pasuje srebrna konsola (zwłaszcza w zestawieniu z kierownicą) - ale jak zawsze - jest to kwestią gustu. W każdym razie elementy drzwi na pewno zostaną w piano, będą tylko polakierowane zamiast oklejenia
3. Zamontowałem dystanse na tylną oś - po 5mm na stronę i teraz jest idealnie. Zostało oryginalne centrowanie, nic nie wystaje, nic nie trze, a kolo zauważalnie lepiej wypełniło nadkole - zmiana zdecydowanie na plus - tylko teraz jeszcze bardziej widoczny jest brak glebunku
4. Wpadło w łapska Discovery z pełną aktywacja i mapami 2020 - muszę przeciągnąć kabelek od anteny i przystąpimy do montażu
5. W tzw międzyczasie kupiłem dekory kolejne dekory od Rki - tym razem szczotkowane alu - wczoraj chcialem zalozyc i ciężko opisać słowami jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że dekory są z "anglika"
Ogólnie auto na chwilę obecną prezentuje się tak:
STAY TUNED!
Ostatnio kończymy dwa grube projekty, a kolejne dwa już czekają w kolejcie i ze względu na brak czasu przy scirocco robię tylko "z doskoku" - tematy grubsze jak np. xenon i pla 2.0 chwilowo poszły w odstawkę... ale - "co się odwlecze, to nie uciecze"
W wyniku różnych zawiłych okoliczności nakreśliła mi się wizja budowy Scirocco 3.2 dsg quattro no i jak to zwykle bywa jak wpadnie tego typu wizja - nie mogę teraz spać . Mowa tu oczywiście nie o Scirocco mojej narzeczonej - pożyjemy zobaczymy
Z tematów drobnych i drobniejszych:
1. Zamontowałem szufladę pod fotelem kierowcy oraz oba fotele otrzymały podświetlenia przestrzeni nóg pasażerów tylnej kanapy - oczywiście z modułami od prolumo zostanie to podłączone jak będę montował wiązki do podgrzewania foteli
2. Wrócił srebrny dekor konsoli środkowej - dodatkom piano nie mówimy stanowczego "raczej nie" ale wg właścicielki auta (no i oczywiscie wg mnie ) do aktualnej konfiguracji stanowczo lepiej pasuje srebrna konsola (zwłaszcza w zestawieniu z kierownicą) - ale jak zawsze - jest to kwestią gustu. W każdym razie elementy drzwi na pewno zostaną w piano, będą tylko polakierowane zamiast oklejenia
3. Zamontowałem dystanse na tylną oś - po 5mm na stronę i teraz jest idealnie. Zostało oryginalne centrowanie, nic nie wystaje, nic nie trze, a kolo zauważalnie lepiej wypełniło nadkole - zmiana zdecydowanie na plus - tylko teraz jeszcze bardziej widoczny jest brak glebunku
4. Wpadło w łapska Discovery z pełną aktywacja i mapami 2020 - muszę przeciągnąć kabelek od anteny i przystąpimy do montażu
5. W tzw międzyczasie kupiłem dekory kolejne dekory od Rki - tym razem szczotkowane alu - wczoraj chcialem zalozyc i ciężko opisać słowami jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że dekory są z "anglika"
Ogólnie auto na chwilę obecną prezentuje się tak:
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Dzień dobry
Ostatnio z natłoku innych obowiązków nie mam w ogóle czasu na grubsze zmiany w Scirocco, ale w ramach odstresowania "zawsze coś" zostanie zmajstrowane.
Zawsze staram się opisywać tuningi "od ogółu do szczegółu" i tym razem nie będzie inaczej, więc tak teraz prezentuje się auto wewnątrz:
Zmiany są coraz bardziej subtelne, ale każda z nich przybliża mnie do wizji, która kiedyś została zaprojektowana w mojej głowie. Co prawda wizja ta podlega ciągłym zmianom, ale główny nurt pozostaje ten sam, a co za tym idzie każdej, nawet subtelnej zmianie towarzyszy ogromnie miłe poczucie spełnienia wizji, a to z kolei napawa dużą dawką optymizmu - w telegraficznym skrócie - każdy tuning bardzo mnie satysfakcjonuje
Więc po kolei:
1. Kontynuacja wymiany oświetlenia na LED - mimo, że mam już kpl części i w planach jest przeróbka tyłu na 2015+ to doraźnie wymieniłem żarówki migaczy na LED - kolejna subtelna zmiana, migacz włącza się teraz "nowocześniej" - dobrze zainwestowane 30zl (:D). Mod ten, aby nie było dyskoteki po przekręceniu kluczyka, wiąże się z wyłączeniem zimnej diagnostyki.
Dla zainteresowanych poniżej zamieszczam filmik z porównaniem:
[video=youtube;AYyqD44G42A]https://www.youtube.com/watch?v=AYyqD44 ... e=youtu.be[/video]
Jako, ze w tym tygodniu przyszła paczka z Chin pełna skarbów, zostały odblokowane kolejne mody:
2. Obudowa kamerki - brakujący element do pełni szczęścia - bo kupiłem kamerkę high, ale bez obudowy... z ciekawostek - obudowa kamerki w Scirocco jest taka sama jak w Bentleyu
3. Uchwyt lusterka pod RLS - bardzo fajnie, że można kupić takie coś w chinach, dzięki temu można przymodzić bez niszczenia innej szyby - kolejne dobrze zainwestowane 30zł
W "międzyczasie" wpadło również lusterko bezramkowe z obsługą fotochromatycznych wkładów lusterek zewnętrznych (wiązka od lusterka do przyłączy drzwi już jest na pokładzie, brakuje mi teraz tylko fotochromatycznych wkładów lusterek zewnętrznych no i wiązek w drzwiach, ale "to sie zateguje")
4. Nowe śrubeczki nadkoli <3 - na pewno się przydadzą
5. Tymczasowa antena GPS - mimo, że mam już zamontowaną oryginalna antenę GPS polakierowaną w czarny połysk to nie chciało mi się narazi przeciągac kabeleczka od tylu do przodu i wpadła antenka tymczasowa. Docelowe połączenie zostanie zrobione jak będą kładzione wiązki do ksenonu, kamery, ogrzewania foteli i parktronika i czego tam jeszcze będzie trzeba...
6. Przyszła antena, Composition poszło w świat, więc zamontowałem i uruchomiłem Discovery
Różnica w wyglądzie nie jest duża, ale w samopoczuciu ogromna
Zakodowane w liczniku i poniżej efekt
No i wkodowane w radio "Scirocco"
7. Wymieniłem Can-Gateway na taki z 2017 roku - musiałem to zrobić, żeby Discovery/Composition było widziane. Dodatkowo zmiana ta otwiera wiele nowych i kuszących możliwości, a z modów "przy okazji" to wkodowałem asystenta zmęczenia
8. Odebrałem od tapicera mieszek dźwigni zmiany biegów i rękojeść, obie rzeczy obszyte skóra z przeszyciami ze srebrnej nici pasującej do kierownicy i foteli
9. Jako ze jakość chińskiej podstopnicy bardzo mnie raziła, a przy okazji zakupów u jednego z handlarzy znalazła się i oryginalna podstopnica - dokonałem tej jakże intratnej inwestycji i "dobrej zamiany" :
Dla zainteresowanych porównanie, które najlepiej zobrazuje krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=ascSjRFN_uM
10. Tylny zderzak, a dokładnie to jego dyfuzor od Rki - teraz będzie pasował do wydechu
A z rzeczy "które piszczą w trawie" - czyli będą/nie będą, na razie nie wiem, pożyjemy-zobaczmy, w każdym razie części zbieram
11. Side assist - mówiłem, że zakup lewego lusterka z tą funkcją otworzył puszkę Pandory - bądz co bądz jest to jeden z bardziej przydatnych asystentów, tym bardziej ze miałem raz dzwona własnie przez martwe pole... Na chwilę obecną brakuje mi wiązki, prawej lampki w obudowę lusterka, lewego radaru pod tylny zderzak
Obudowa prawego lusterka
Prawy radar, brakuje lewego
Uchwyty pod tylny zderzak do Scirocco L+P
Manetki (znika tempomat z manetki, ale o tym wkrótce):
12. No i ostatnio robiąc coś nie wymagającego zbyt dużej koncentracji zacząłem kombinować z wymianą deski na poliftową...
Aby zobrazować o co chodzi zacznę od wyjaśnienia o co chodzi:
Przedlift:
Polift:
No pokusa duża, ale nie uśmiechało mi się kupować deski i robić całej przekładki, to może by mi się uśmiechnęło, ale mrozić kilka tysięcy już nie ... Jeden z planów był taki, żeby kupić wystrzeloną deskę poliftową i obszyć ją skóra, szukałem szukałem, dopatrywałem się różnic i wpadł mi do głowy iście szatański pomysł - przeróbka deski przedlift na polift
Jako, że i tak już kupiłem zegarki z podestem (temp oleju, stoper i doładowanie) więc wypadałoby nauczyć się wycinać w desce dziurę na takiej, która nawet jak zniszczę to nie będzie szkoda i tym oto sposobem za cale 200 zl kupiłem komplet wystrzelonej deski i pasów, które to też mi się przydadzą (ale o tym kiedy indziej).
Pierwsze przymiarki poliftowej ramki nawiewów - i bardzo miłe zaskoczenie... wyczuwam TANING
Oczywiście różnic jest więcej niż tylko ramka środkowa, ale są na tyle subtelne, że korzyści wynikające z wymiany deski starszej na nowszą nie są współmierne do budżetu jaki ta operacja potrzebuje...
Spać nie mogę, będziemy działać
13. Wzbraniałem się jak mogłem, ale nie dałem rady... Zbieramy również graty do Lane Assist/High Beam Assist/Sign Recognition - dzięki piotrek1388 za inspiracje - brakuje mi uchwytu na szybę, obudowy kamery i wiązki
Kamera 3Q0... czyli rozpoznawanie znaków, asystent swiateł drogowych i asystent pasa ruchu i najważniejsze (coś co przesądziło) - współpraca z Discovery/Composition
STAY TUNED!
Ostatnio z natłoku innych obowiązków nie mam w ogóle czasu na grubsze zmiany w Scirocco, ale w ramach odstresowania "zawsze coś" zostanie zmajstrowane.
Zawsze staram się opisywać tuningi "od ogółu do szczegółu" i tym razem nie będzie inaczej, więc tak teraz prezentuje się auto wewnątrz:
Zmiany są coraz bardziej subtelne, ale każda z nich przybliża mnie do wizji, która kiedyś została zaprojektowana w mojej głowie. Co prawda wizja ta podlega ciągłym zmianom, ale główny nurt pozostaje ten sam, a co za tym idzie każdej, nawet subtelnej zmianie towarzyszy ogromnie miłe poczucie spełnienia wizji, a to z kolei napawa dużą dawką optymizmu - w telegraficznym skrócie - każdy tuning bardzo mnie satysfakcjonuje
Więc po kolei:
1. Kontynuacja wymiany oświetlenia na LED - mimo, że mam już kpl części i w planach jest przeróbka tyłu na 2015+ to doraźnie wymieniłem żarówki migaczy na LED - kolejna subtelna zmiana, migacz włącza się teraz "nowocześniej" - dobrze zainwestowane 30zl (:D). Mod ten, aby nie było dyskoteki po przekręceniu kluczyka, wiąże się z wyłączeniem zimnej diagnostyki.
Dla zainteresowanych poniżej zamieszczam filmik z porównaniem:
[video=youtube;AYyqD44G42A]https://www.youtube.com/watch?v=AYyqD44 ... e=youtu.be[/video]
Jako, ze w tym tygodniu przyszła paczka z Chin pełna skarbów, zostały odblokowane kolejne mody:
2. Obudowa kamerki - brakujący element do pełni szczęścia - bo kupiłem kamerkę high, ale bez obudowy... z ciekawostek - obudowa kamerki w Scirocco jest taka sama jak w Bentleyu
3. Uchwyt lusterka pod RLS - bardzo fajnie, że można kupić takie coś w chinach, dzięki temu można przymodzić bez niszczenia innej szyby - kolejne dobrze zainwestowane 30zł
W "międzyczasie" wpadło również lusterko bezramkowe z obsługą fotochromatycznych wkładów lusterek zewnętrznych (wiązka od lusterka do przyłączy drzwi już jest na pokładzie, brakuje mi teraz tylko fotochromatycznych wkładów lusterek zewnętrznych no i wiązek w drzwiach, ale "to sie zateguje")
4. Nowe śrubeczki nadkoli <3 - na pewno się przydadzą
5. Tymczasowa antena GPS - mimo, że mam już zamontowaną oryginalna antenę GPS polakierowaną w czarny połysk to nie chciało mi się narazi przeciągac kabeleczka od tylu do przodu i wpadła antenka tymczasowa. Docelowe połączenie zostanie zrobione jak będą kładzione wiązki do ksenonu, kamery, ogrzewania foteli i parktronika i czego tam jeszcze będzie trzeba...
6. Przyszła antena, Composition poszło w świat, więc zamontowałem i uruchomiłem Discovery
Różnica w wyglądzie nie jest duża, ale w samopoczuciu ogromna
Zakodowane w liczniku i poniżej efekt
No i wkodowane w radio "Scirocco"
7. Wymieniłem Can-Gateway na taki z 2017 roku - musiałem to zrobić, żeby Discovery/Composition było widziane. Dodatkowo zmiana ta otwiera wiele nowych i kuszących możliwości, a z modów "przy okazji" to wkodowałem asystenta zmęczenia
8. Odebrałem od tapicera mieszek dźwigni zmiany biegów i rękojeść, obie rzeczy obszyte skóra z przeszyciami ze srebrnej nici pasującej do kierownicy i foteli
9. Jako ze jakość chińskiej podstopnicy bardzo mnie raziła, a przy okazji zakupów u jednego z handlarzy znalazła się i oryginalna podstopnica - dokonałem tej jakże intratnej inwestycji i "dobrej zamiany" :
Dla zainteresowanych porównanie, które najlepiej zobrazuje krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=ascSjRFN_uM
10. Tylny zderzak, a dokładnie to jego dyfuzor od Rki - teraz będzie pasował do wydechu
A z rzeczy "które piszczą w trawie" - czyli będą/nie będą, na razie nie wiem, pożyjemy-zobaczmy, w każdym razie części zbieram
11. Side assist - mówiłem, że zakup lewego lusterka z tą funkcją otworzył puszkę Pandory - bądz co bądz jest to jeden z bardziej przydatnych asystentów, tym bardziej ze miałem raz dzwona własnie przez martwe pole... Na chwilę obecną brakuje mi wiązki, prawej lampki w obudowę lusterka, lewego radaru pod tylny zderzak
Obudowa prawego lusterka
Prawy radar, brakuje lewego
Uchwyty pod tylny zderzak do Scirocco L+P
Manetki (znika tempomat z manetki, ale o tym wkrótce):
12. No i ostatnio robiąc coś nie wymagającego zbyt dużej koncentracji zacząłem kombinować z wymianą deski na poliftową...
Aby zobrazować o co chodzi zacznę od wyjaśnienia o co chodzi:
Przedlift:
Polift:
No pokusa duża, ale nie uśmiechało mi się kupować deski i robić całej przekładki, to może by mi się uśmiechnęło, ale mrozić kilka tysięcy już nie ... Jeden z planów był taki, żeby kupić wystrzeloną deskę poliftową i obszyć ją skóra, szukałem szukałem, dopatrywałem się różnic i wpadł mi do głowy iście szatański pomysł - przeróbka deski przedlift na polift
Jako, że i tak już kupiłem zegarki z podestem (temp oleju, stoper i doładowanie) więc wypadałoby nauczyć się wycinać w desce dziurę na takiej, która nawet jak zniszczę to nie będzie szkoda i tym oto sposobem za cale 200 zl kupiłem komplet wystrzelonej deski i pasów, które to też mi się przydadzą (ale o tym kiedy indziej).
Pierwsze przymiarki poliftowej ramki nawiewów - i bardzo miłe zaskoczenie... wyczuwam TANING
Oczywiście różnic jest więcej niż tylko ramka środkowa, ale są na tyle subtelne, że korzyści wynikające z wymiany deski starszej na nowszą nie są współmierne do budżetu jaki ta operacja potrzebuje...
Spać nie mogę, będziemy działać
13. Wzbraniałem się jak mogłem, ale nie dałem rady... Zbieramy również graty do Lane Assist/High Beam Assist/Sign Recognition - dzięki piotrek1388 za inspiracje - brakuje mi uchwytu na szybę, obudowy kamery i wiązki
Kamera 3Q0... czyli rozpoznawanie znaków, asystent swiateł drogowych i asystent pasa ruchu i najważniejsze (coś co przesądziło) - współpraca z Discovery/Composition
STAY TUNED!
Ostatnio zmieniony 24 paź 2019, 13:06 przez brosvw, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Szara Sroczka OEM+
Bez kitu, zazdroszczę zapału do pracy.
Re: Szara Sroczka OEM+
Masz może rozpiskę części potrzebnych do asystenta pasa ruchu i martwego pola?
Re: Szara Sroczka OEM+
Dziękuję za komplement
Będę miał uruchomione to będę mógł mieć rozpiskę, na razie projekt jest na etapie badan/poszukiwań - także pozwól abym nie będę rozpowszechniał nie sprawdzonej wiedzy.
Nie śpimy! - xenon in progress
Działa wszystko - mijania, drogowe, doświetlanie zakrętów, regulacja góra dół i migacz a'la R i z ciekawostek to tak przygotowałem światła, że jest to P&P
FILMIKI
https://www.youtube.com/watch?v=q7hogWvZF6o
https://www.youtube.com/watch?v=XAPJo2M4sKQ
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Dziękuję bardzo, cała przyjemność po mojej stronie
Nareszcie jest najbardziej oczekiwana modyfikacja tego sezonu - xenony
Udało się zdobyć praktycznie nowe reflektory - są po przebiegu 1700 km, wyposażyłem je w nowe przetwornice, żarniki i teraz świecą adekwatnie do stanu :thumbright:
Troszkę się tego nazbierało (docelowo na pewno będzie xenon poliftowy )
Żeby nie przerabiać wiązek, początkowo chciałem kupić gotowe adaptery, ale niestety nie były one hermetyczne, więc kupiłem wtyczki i zrobiłem sobie adaptery takie jak być powinny
W Scirocco w przednich kierunkowskazach są żarówki dla których nie ma odpowiedników LED, zgodnie z ogólnym trendem "powiewu świeżości"=wymianie oświetlenia na LED bardzo mnie kuły w oczy te przednie.
Jednym z rozwiązań było przeniesienie kierunkowskazu do lampy z ksenonem i tak też zrobiłem.
Biorąc jednak pod uwagę to, że ksenon trzeba oszczędzać, a moja narzeczona autem głownie porusza się w dzień no i niedługo będzie też zamontowany RLS - pokusa instalacji DRL w miejscu do tego przeznaczonym była duża... była jeszcze większa biorąc pod uwagę, że po zastosowaniu adapterów wszystkie potrzebne sygnały i tak już były w reflektorze...
I tutaj z pomocną dłonią przyszedł zestaw LED 2w1 czyli migacz i DRL w jednym module - wszystko pięknie przymocowałem wewnątrz reflektora, także ma sucho i cieplutko - mam nadzieję, że podziała dzięki temu dość długo... ale różnie to bywa z ryżowymi produktami także "pożyjemy-zobaczymy"
Logikę działania najlepiej zaprezentuje poniższy filmik (działa DRL, migacz, doświetlanie zakrętów, mijania i drogowe - czyli wszystko jak fabryka przewidziała):
https://www.youtube.com/watch?v=rWsGcanQkO8
Mamy również kolejny element wnętrza wpisujący się koncepcje czerni ze srebrnymi dodatkami - pasy bezpieczeństwa Audi RS Desing Pack
Całość operacji z xenonami trwała około 2 tygodnie popołudniami, ale efekt kolejny raz mnie satysfakcjonuje i rekompensuje wszystkie poświecenia, także odpocznę sobie ze dwa dni i...
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Aby nie nadwyrężać ksenonu zamontowałem RLS (Rain Light Sensor), teraz już ksenon włącza się tylko wtedy kiedy potrzeba
I kilka ostatnich w tym roku zdjęć na zestawie kół letnich
Porównanie jak jest, a jak było jeszcze pół roku temu
STAY TUNED!
I kilka ostatnich w tym roku zdjęć na zestawie kół letnich
Porównanie jak jest, a jak było jeszcze pół roku temu
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Zgodnie z maksymą że "każdy tydzień beż tuningu to tydzień stracony", w tym tygodniu zamontowałem
- tylne lampy Rline - ostatnio oglądałem na żywo jednego, oryginalnego Rline i tak patrze i patrze, a on ma tylne lampy przyciemnione, kiedyś już o tym słyszałem, ale dopiero widok "na żywo" zmotywował mnie do weryfikacji i poszukiwań
- kupiłem CGW na którym przynajmniej teoretycznie powinno dać się uruchomi Line-assist;
- (niestety) zimówki... mimo wszystko, żeby Sciro "jakoś" wyglądało i miałem komplet kół na których auto wyjechało z polskiego salonu (w przyszłym roku wpadną w czarny połysk), zdecydowałem że na zimę założę aluminiowe 17", zimowe opony miały 5mm, ale jako że były w aucie od nowości to DOT 2009 przesądził o zakupie kompletu nowych opon Dunlop SP Winter 4d 225/45/17
Żeby nie być gołosłownym i poniżej zamieszczam kilka zdjęć:
Najfajniejsze w tych lampach jest to, że jak się patrzy na nie "z góry" to migacz jest czarny, a jak z tyłu "na wprost" to jest jasny
CGW
Porównanie prawa Rline/lewa zwykła
A tu w nocy na aucie i felga (ze względów oświetleniowych przed 7:00 i po 16:00 - zdjęcia w świetle dziennym pojawią się dopiero w weekend)
Wizja projektu Scirocco R32 coraz bardziej spędza mi sen z powiek... Jestem na etapie analizowania wszystkich "za i przeciw" i jak na razie, z całą tego świadomością, nie widzę żadnych "przeciw"
Oczywiście jest tu mowa o zupełnie innym aucie i tak się przypadkowo składa, że zakupiłem już nawet bazę
TADAAAAM - oryginalne Rline RM2014 CFGC-177km (od CFGB rózni się tylko softem), ma 110 tys przebiegu i jako że jest to anglik to i tak trzeba go rozbierać do cna - więc jeśli POMOŻECIE i jeśli się trafi kupiec na CFGC (sprzęgnięty z DSG po przebiegu 77tys km lub manualem 6b) to na pewno zwiększy to prawdopodobieństwa budowy SCIROCCO R32
STAY TUNED!!!
- tylne lampy Rline - ostatnio oglądałem na żywo jednego, oryginalnego Rline i tak patrze i patrze, a on ma tylne lampy przyciemnione, kiedyś już o tym słyszałem, ale dopiero widok "na żywo" zmotywował mnie do weryfikacji i poszukiwań
- kupiłem CGW na którym przynajmniej teoretycznie powinno dać się uruchomi Line-assist;
- (niestety) zimówki... mimo wszystko, żeby Sciro "jakoś" wyglądało i miałem komplet kół na których auto wyjechało z polskiego salonu (w przyszłym roku wpadną w czarny połysk), zdecydowałem że na zimę założę aluminiowe 17", zimowe opony miały 5mm, ale jako że były w aucie od nowości to DOT 2009 przesądził o zakupie kompletu nowych opon Dunlop SP Winter 4d 225/45/17
Żeby nie być gołosłownym i poniżej zamieszczam kilka zdjęć:
Najfajniejsze w tych lampach jest to, że jak się patrzy na nie "z góry" to migacz jest czarny, a jak z tyłu "na wprost" to jest jasny
CGW
Porównanie prawa Rline/lewa zwykła
A tu w nocy na aucie i felga (ze względów oświetleniowych przed 7:00 i po 16:00 - zdjęcia w świetle dziennym pojawią się dopiero w weekend)
Wizja projektu Scirocco R32 coraz bardziej spędza mi sen z powiek... Jestem na etapie analizowania wszystkich "za i przeciw" i jak na razie, z całą tego świadomością, nie widzę żadnych "przeciw"
Oczywiście jest tu mowa o zupełnie innym aucie i tak się przypadkowo składa, że zakupiłem już nawet bazę
TADAAAAM - oryginalne Rline RM2014 CFGC-177km (od CFGB rózni się tylko softem), ma 110 tys przebiegu i jako że jest to anglik to i tak trzeba go rozbierać do cna - więc jeśli POMOŻECIE i jeśli się trafi kupiec na CFGC (sprzęgnięty z DSG po przebiegu 77tys km lub manualem 6b) to na pewno zwiększy to prawdopodobieństwa budowy SCIROCCO R32
STAY TUNED!!!
Re: Szara Sroczka OEM+
Nadszedł Nowy Rok, czas podsumowań, refleksji i innych rzeczy sprawiających, że ludzie czują się lepiej, więc zabraliśmy Scirocco na wycieczkę
Z nowości to naturalnie cały czas coś się dzieje. Lista modów zamiast się skracać, to się wydłuża, ale chwila oddechu na okoliczność „zimy” pozwoliła skupić się na sprawach organizacyjnych.
Nareszcie wygospodarowałem czas i założony został FP, który aktualnie pachnie jeszcze świeżością, więc IMHO jest to bardzo dobry moment, żeby dołączyć do bardzo ekskluzywnego grona odbiorców moich poczynań w różnych projektach.
Umówiłem się z lakiernikiem na lakierowanie projektu S3 R36, więc „machina ruszyła” i teraz nie ma już odwrotu, trzeba się brać do roboty (co szczerze mówiąc bardzo mnie cieszy ).
A lada dzień zacznę publikować relacje z prac, dlatego bardzo Was Pan Custom (tak, to ja ) proszę i serdecznie zachęcam do kliknięcia „Lubię to!” - dziękuję awansem
PAN CUSTOM
Wracając do tematu to jednak coś w te zimowe i zimne wieczory można przytuningować
Najpierw miałem wyciągać deskę, ale zachęcony poczynaniami jednego z kolegów z forum postanowiłem ogarnąć tuning "online"
https://youtu.be/8XO9ZTzv8FA
https://youtu.be/0n9olrkaXsk
Deska pocięta, zegary wstawione, czeka mnie delikatne wykończenie, ale cieszę się, że wszystko działa bo były głosy, ze w 1.4 160 może nie działać więc standardowo, dla zainteresowanych kilka zdjęć z przeróbki:
Wiązka:
Kodowanie:
Zanim potniemy deskę - teścik funkcjonalności
https://youtu.be/1uX5NUIAloo
Szablonik (tu podziękowania koledze Kamilowi z innego forum, bardzo to przyśpieszyło pracę):
Demontaż:
Wyznaczenie osi deski:
Przymiarki:
Szablon przeniesiony na deskę:
Już nie było odwrotu - pierwsze cięcie:
No i mamy otwór (na zdjęciu jeszcze nie "wygładzony"):
Efekt finalny:
STAY TUNED!
Z nowości to naturalnie cały czas coś się dzieje. Lista modów zamiast się skracać, to się wydłuża, ale chwila oddechu na okoliczność „zimy” pozwoliła skupić się na sprawach organizacyjnych.
Nareszcie wygospodarowałem czas i założony został FP, który aktualnie pachnie jeszcze świeżością, więc IMHO jest to bardzo dobry moment, żeby dołączyć do bardzo ekskluzywnego grona odbiorców moich poczynań w różnych projektach.
Umówiłem się z lakiernikiem na lakierowanie projektu S3 R36, więc „machina ruszyła” i teraz nie ma już odwrotu, trzeba się brać do roboty (co szczerze mówiąc bardzo mnie cieszy ).
A lada dzień zacznę publikować relacje z prac, dlatego bardzo Was Pan Custom (tak, to ja ) proszę i serdecznie zachęcam do kliknięcia „Lubię to!” - dziękuję awansem
PAN CUSTOM
Wracając do tematu to jednak coś w te zimowe i zimne wieczory można przytuningować
Najpierw miałem wyciągać deskę, ale zachęcony poczynaniami jednego z kolegów z forum postanowiłem ogarnąć tuning "online"
https://youtu.be/8XO9ZTzv8FA
https://youtu.be/0n9olrkaXsk
Deska pocięta, zegary wstawione, czeka mnie delikatne wykończenie, ale cieszę się, że wszystko działa bo były głosy, ze w 1.4 160 może nie działać więc standardowo, dla zainteresowanych kilka zdjęć z przeróbki:
Wiązka:
Kodowanie:
Zanim potniemy deskę - teścik funkcjonalności
https://youtu.be/1uX5NUIAloo
Szablonik (tu podziękowania koledze Kamilowi z innego forum, bardzo to przyśpieszyło pracę):
Demontaż:
Wyznaczenie osi deski:
Przymiarki:
Szablon przeniesiony na deskę:
Już nie było odwrotu - pierwsze cięcie:
No i mamy otwór (na zdjęciu jeszcze nie "wygładzony"):
Efekt finalny:
STAY TUNED!
Re: Szara Sroczka OEM+
Szanuję. Podziwiam. Dla większości ludzi mody nie widoczne i nie rzucające się w oczy, a w rzeczywistości w UJ zmian. Pełen szacun.
Re: Szara Sroczka OEM+
No i pięknie wyszło!
Polecam się na przyszłość
Re: Szara Sroczka OEM+
Witam wszystkich po zimowym śnie!
Zamontowany został pakiet letni:
1. Zdjęte chlapacze
2. Zmienione dwie opony z pirelli Pzero 235/35/19 na Bridgestone 225/35/19 (teraz jest komplet takich samych)
3. Nowe oryginalnie dywaniki
4. Sprzątanko
Jako bonus, taka wisienka na torcie, zmieniłem licznik z koloru na kolor 3D ze "zlotymi kroplami" - było trochę walki i tutaj ogromne podziękowania dla Łukasza Sobonia (1.6D) ktory ogarnał tematy przerobki licznika... zdjęcia zrobie później, bo jeszcze nie miałem czasu
Na gorze stary licznik w obudowie od golfa mk6 (licznik pochodził z mk6 gti), a na dole mój nowym piękny liczniczek
Nareszcie cyferblaty pasują do dodatkowych wskaźników na środku deski!
Licznik podłączony i dostrojony do stanu auta
TYLE SZCZESCIA <3
A tak się prezentuje auto na chwilę obecną - przed zabiegami liftowania i uRline'niania
5. Rozochocony jakością przyciemnienia szyb w A4 poszedłem za ciosem i ogarnięte zostały przednie szyby w Scirocco
-jestem bardzo zadowolony, na A4 zdecydowałem się po tym jak właściciel zakładu zapewnił mnie, że nie będzie białych obwódek wokół napisów - czegoś co mnie zawsze irytowało i wstrzymywało przed przyciemnianiem szyb folią:
Jest to 30%, przez czarny sufit i wnętrze szyby wyglądają na ciemne, ale w rzeczywistości jest bardzo dobrze!
6. Ruszył etap uRline'niania i liftowania, czyli pakiet:
- progi + listwy drzwiowe;
- zderzak przód Rline przedlift (Rline polift mi się zwyczajnie nie podoba, a Rki poliftowej nie będę z tego auta robil...);
- zderzak tylny Rline/R polift + dyfuzor R + wydech R (juz sobie czeka);
- tylna klapa polift (lotka jest juz na aucie);
Progi i listwy drzwiowe były nowe, więc nic ciekawego z nimi nie robiłem...
Co można powiedzieć o progach, nie można powiedzieć o przednim zderzaku
- wyciąłem otwory na spryskiwacze reflektorów (niby od spodu jest zaznaczone miejsce, ale nie jest to taka prosta sprawa)
- następnie, jako ze w przedlifcie nigdy nie bylo z przodu nawet parktronika, przeniosłem z poliftowego zderzaka (tak, kiedys mialem) pozycję otworków na zderzak przedliftowy i jako że w aucie będzie zamontowane PLA (i to 12 czujnikowe), obserwowalem auta, starajac sie dobrac gniazda z samochodu w ktorym jest podobna krzywizna zderzaka - boczne gniazda zorganizowałem sobie z Passata CC, tak to wyszło
- tylny zderzak to już raczej formalność - wycięcie dodatkowych dwóch otworków na boczne parki oraz otwór pod obudowę kamerki
- tylna klapa również - czysta, lakiernicza formalność - nuda, mniej nudno będzie przy podłączaniu zamka i
Tak to wyglądało wczoraj wieczorem, dzisiaj jadę na porównanie kolorów po wstępnych natryskach na blaszki
STAY TUNED!
Zamontowany został pakiet letni:
1. Zdjęte chlapacze
2. Zmienione dwie opony z pirelli Pzero 235/35/19 na Bridgestone 225/35/19 (teraz jest komplet takich samych)
3. Nowe oryginalnie dywaniki
4. Sprzątanko
Jako bonus, taka wisienka na torcie, zmieniłem licznik z koloru na kolor 3D ze "zlotymi kroplami" - było trochę walki i tutaj ogromne podziękowania dla Łukasza Sobonia (1.6D) ktory ogarnał tematy przerobki licznika... zdjęcia zrobie później, bo jeszcze nie miałem czasu
Na gorze stary licznik w obudowie od golfa mk6 (licznik pochodził z mk6 gti), a na dole mój nowym piękny liczniczek
Nareszcie cyferblaty pasują do dodatkowych wskaźników na środku deski!
Licznik podłączony i dostrojony do stanu auta
TYLE SZCZESCIA <3
A tak się prezentuje auto na chwilę obecną - przed zabiegami liftowania i uRline'niania
5. Rozochocony jakością przyciemnienia szyb w A4 poszedłem za ciosem i ogarnięte zostały przednie szyby w Scirocco
-jestem bardzo zadowolony, na A4 zdecydowałem się po tym jak właściciel zakładu zapewnił mnie, że nie będzie białych obwódek wokół napisów - czegoś co mnie zawsze irytowało i wstrzymywało przed przyciemnianiem szyb folią:
Jest to 30%, przez czarny sufit i wnętrze szyby wyglądają na ciemne, ale w rzeczywistości jest bardzo dobrze!
6. Ruszył etap uRline'niania i liftowania, czyli pakiet:
- progi + listwy drzwiowe;
- zderzak przód Rline przedlift (Rline polift mi się zwyczajnie nie podoba, a Rki poliftowej nie będę z tego auta robil...);
- zderzak tylny Rline/R polift + dyfuzor R + wydech R (juz sobie czeka);
- tylna klapa polift (lotka jest juz na aucie);
Progi i listwy drzwiowe były nowe, więc nic ciekawego z nimi nie robiłem...
Co można powiedzieć o progach, nie można powiedzieć o przednim zderzaku
- wyciąłem otwory na spryskiwacze reflektorów (niby od spodu jest zaznaczone miejsce, ale nie jest to taka prosta sprawa)
- następnie, jako ze w przedlifcie nigdy nie bylo z przodu nawet parktronika, przeniosłem z poliftowego zderzaka (tak, kiedys mialem) pozycję otworków na zderzak przedliftowy i jako że w aucie będzie zamontowane PLA (i to 12 czujnikowe), obserwowalem auta, starajac sie dobrac gniazda z samochodu w ktorym jest podobna krzywizna zderzaka - boczne gniazda zorganizowałem sobie z Passata CC, tak to wyszło
- tylny zderzak to już raczej formalność - wycięcie dodatkowych dwóch otworków na boczne parki oraz otwór pod obudowę kamerki
- tylna klapa również - czysta, lakiernicza formalność - nuda, mniej nudno będzie przy podłączaniu zamka i
Tak to wyglądało wczoraj wieczorem, dzisiaj jadę na porównanie kolorów po wstępnych natryskach na blaszki
STAY TUNED!