Scirocco mk2 Scala
Scirocco mk2 Scala
Cześć
z racji, iż poprzednią srocę straciłem po jakimś czasie kupiłem drugą, ale już nie taka fajną...
Wersja Scala,
- jasne wnętrze w przyzwoitym stanie
- silnik 1.8 na mechanicznym
- ori szyberdach
- białe lampy z tyłu
Co do dalszych planów:
- zmienić silnik (kr na digi, albo g60)
- ogarnąć zawieszenie, hamulce w proszek
- do tyłu wrzucić tarcze
- jakiś sympatyczny wydech
- półklatkę
Na początku wyglądała tak:
Kilka dni po zakupie wpadło zawieszenie, koła, białe zderzaki...
I tak sobie pojeździłem do listopada, później sen zimowy, zbieranie gratów itp, itd. Z racji, że biały człowiek przy niej grzebał poprawiłem instalację w środku (radio włączało podświetlenie deski) oraz zająłem się lakierem bo był poprzecierany, jakaś zaprawka...
Po złożeniu mniej więcej wyglądała tak:
W między czasie byłem na moim pierwszym zlocie od kilku lat:
W poprzedniej już chciałem mieć customy Avus, ale nie zdążyłem.. tak, więc tutaj spróbowałem.. zaczęło się od kupna dwóch zestawów i poszukiwania jakieś człowieka, który to ogarnie porządnie. Wyszło, że ma 8,5J, opona 195/45/16. Człowiek się starzeje i naciągi już tak nie rajcują... Z racji, że w corrado ogarnął nam sebringi dałem avusy i wygląda to tak:
Zdjęcie robione telefonem i jest jakaś słaba jakość, że mało co widać... :
z racji, iż poprzednią srocę straciłem po jakimś czasie kupiłem drugą, ale już nie taka fajną...
Wersja Scala,
- jasne wnętrze w przyzwoitym stanie
- silnik 1.8 na mechanicznym
- ori szyberdach
- białe lampy z tyłu
Co do dalszych planów:
- zmienić silnik (kr na digi, albo g60)
- ogarnąć zawieszenie, hamulce w proszek
- do tyłu wrzucić tarcze
- jakiś sympatyczny wydech
- półklatkę
Na początku wyglądała tak:
Kilka dni po zakupie wpadło zawieszenie, koła, białe zderzaki...
I tak sobie pojeździłem do listopada, później sen zimowy, zbieranie gratów itp, itd. Z racji, że biały człowiek przy niej grzebał poprawiłem instalację w środku (radio włączało podświetlenie deski) oraz zająłem się lakierem bo był poprzecierany, jakaś zaprawka...
Po złożeniu mniej więcej wyglądała tak:
W między czasie byłem na moim pierwszym zlocie od kilku lat:
W poprzedniej już chciałem mieć customy Avus, ale nie zdążyłem.. tak, więc tutaj spróbowałem.. zaczęło się od kupna dwóch zestawów i poszukiwania jakieś człowieka, który to ogarnie porządnie. Wyszło, że ma 8,5J, opona 195/45/16. Człowiek się starzeje i naciągi już tak nie rajcują... Z racji, że w corrado ogarnął nam sebringi dałem avusy i wygląda to tak:
Zdjęcie robione telefonem i jest jakaś słaba jakość, że mało co widać... :
Re: Scirocco mk2 Scala
noooo!!! bardzo ladnie!
Mega mi sie podoba sroka gt2, bardzo bardzo fajne autko...
- biale lampy +
- GT2 +
- felgi custom w klimacie ++++++
Mega mi sie podoba sroka gt2, bardzo bardzo fajne autko...
- biale lampy +
- GT2 +
- felgi custom w klimacie ++++++
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2421
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco mk2 Scala
Ladnie te felgi wyszly. Auto tez ladne.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- enigma
- Zaawansowany
- Posty: 700
- Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8518081
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco mk2 Scala
Jest piękna,gratulacje:))).Felga robi robotę:)
Re: Scirocco mk2 Scala
Bardzo ładnie wygląda, felgi kozak! Przymierzałem się swojego czasu do customów z avusa ale straszono mnie, że pękają bo za mało mięsa po wycięciu rotora. Jak to jest ? Gość, który to robił wspominał coś ?
365 dni obsesyjnie.
Re: Scirocco mk2 Scala
Było z czego zbierać i bęben ma 8mm, rotor 10mm i rant 6mm.
W corrado sebringi wyszły z czego pamiętam cieńsze i jeżdżą już 2 albo 3 lata i nie się nie wydarzyło.
Trochę żałuję, że nie kupilem opon 40, ale z drugiej strony jeździ się komfortowo.
Dałem ciała i nie posmarowalem delikatnie na bęben, rotor i rant kleju to z jednej zaczęło mi uciekac powietrze, ale zdjalem oponę, dołożyłem uszczelniacza i jest okej.
W corrado sebringi wyszły z czego pamiętam cieńsze i jeżdżą już 2 albo 3 lata i nie się nie wydarzyło.
Trochę żałuję, że nie kupilem opon 40, ale z drugiej strony jeździ się komfortowo.
Dałem ciała i nie posmarowalem delikatnie na bęben, rotor i rant kleju to z jednej zaczęło mi uciekac powietrze, ale zdjalem oponę, dołożyłem uszczelniacza i jest okej.
Re: Scirocco mk2 Scala
Siema. Potrzebuje porady.
Pierwsze pytanie to o nawiewy. Działa mi na 3 biegu bez problemu, a na 2 działa, nie działa zależy jak się mu podoba. Jest jakiś rezystor przy wentylatorze, który trzeba wymienić?
Drugie to o wydechy. Mam w sumie oryginalny bo jest pucha po katalizatorze no i końcowy. Problem jest tego typu, że jest głośny i pracuje jakby był przepalony... Jeszcze niebiescy mnie nie zatrzymali, ale pierwszą kontrol i po dowodzie. Macie jakieś pomysły?
Pierwsze pytanie to o nawiewy. Działa mi na 3 biegu bez problemu, a na 2 działa, nie działa zależy jak się mu podoba. Jest jakiś rezystor przy wentylatorze, który trzeba wymienić?
Drugie to o wydechy. Mam w sumie oryginalny bo jest pucha po katalizatorze no i końcowy. Problem jest tego typu, że jest głośny i pracuje jakby był przepalony... Jeszcze niebiescy mnie nie zatrzymali, ale pierwszą kontrol i po dowodzie. Macie jakieś pomysły?
Re: Scirocco mk2 Scala
Z tego co pamiętam to gdzieś koło silnika dmuchawy jest rezystor i na niego trzeba by zerknąć jak na 3 biegu działa bez problemu Może gdzieś nie łaczy albo już szwankuje Ja mam tak samo, kat wywalony, pusta rura i końcowy przelot, strasznie głosny jest i w dodatku bardzo buczy przy zamknięciu gazu na wysokich obrotach :/ Zależy co chcesz osiągnąć Można by dać środkowy i końcowy jakiś przelot, albo sam końcowy zmienić na jakiś normalny,a reszta pusta. Ja swego czasu śmigałem na całkiem pełnym przelocie, a końcowy był z opla astry 1 i chodził cichutko
Obecnie jest:
VW Scirocco GT
VW Scirocco GT2
Golf I
VW Scirocco GT
VW Scirocco GT2
Golf I
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco mk2 Scala
Po pierwsze to fajnie, że się nie poddałeś i dalej walczysz .
Eleganckie te felunki, no i na pewno niepowtarzalne .
Co do nawiewu to jest rezystor i to trzeba sprawdzić, ale też i włącznik nawiewu, bo może on też szwankować.
Jak chcesz wydech o ciekawej charakterystyce i nie za głośny to szukaj końcowego z audi 100. Były dwa rodzaje- z pojedynczą i podwójną końcówką. no i są bodajże z nierdzewki. Naprawdę fajnie to gada.
Eleganckie te felunki, no i na pewno niepowtarzalne .
Co do nawiewu to jest rezystor i to trzeba sprawdzić, ale też i włącznik nawiewu, bo może on też szwankować.
Jak chcesz wydech o ciekawej charakterystyce i nie za głośny to szukaj końcowego z audi 100. Były dwa rodzaje- z pojedynczą i podwójną końcówką. no i są bodajże z nierdzewki. Naprawdę fajnie to gada.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2421
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco mk2 Scala
Jest rezystor przy dmuchawie, taki podłużny, cylindryczny, tutaj jest widoczny, trzy kable są do niego podłączone: https://archiwum.allegro.pl/oferta/vw-s ... 17383.html
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Scirocco mk2 Scala
Zima sie zbliza, wiec trzeba sobie czas zorganizować... Miałem silnika nie ruszać, ale mocy nigdy za wiele... Nie chciałem 1.8t albo 2.3 tylko coś innego. Był plan na abf, albo kr z digi.. ale niechcący drogą kupna nabyłem G60. Boje się tego silnka bo nigdy nie miałem z nim styczności, ale do odważnych świat należy..
Re: Scirocco mk2 Scala
To uspokoiłeś mnie mam faze na tą felgę od dawien dawna. A co do G to swojego czasu miałem swap w garażu ale nigdy nie wylądował pod maską. W pierwszej kolejności głowica w górę żeby przede wszystkim poznać stan bloku. Większość, które widziałem, miały progi. Nawet ten, który sprzedałem, okazał się słaby. Prześledź temat Lazera, wszystko będziesz wiedział. Powodzenia.
365 dni obsesyjnie.
Re: Scirocco mk2 Scala
Tak więc coś tam dłubie się... Głowica do góry i o dziwo dobrze jest. Głowica była u szpeca i została tylko oczyszczona bo ktoś niedawno musiał coś przy niej robić. Tak, więc blok w kolor felg, a reszta na siwo (farba podobno z jakiegoś lexusa ), żeby przypominało coś z oryginału. I tak to się ma. Boje się elektryki bo te kabelki to czarna magia dla mnie
I teraz dwa problemy przede mną.. Pierwszy to wspomaganie z JH nie za bardzo chce pasować z G60. Drugi to jak przenieść przewody paliwowe z lewej strony na prawa? Macie może pomysł jak to rozwiązać?
I teraz dwa problemy przede mną.. Pierwszy to wspomaganie z JH nie za bardzo chce pasować z G60. Drugi to jak przenieść przewody paliwowe z lewej strony na prawa? Macie może pomysł jak to rozwiązać?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco mk2 Scala
A czemu chcesz przenosić przewody paliwowe na drugą stronę?
Co do elektryki to mam książkę scirocco, więc jakbyś potrzebował to mogę jakieś skany porobić.
Co do elektryki to mam książkę scirocco, więc jakbyś potrzebował to mogę jakieś skany porobić.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Scirocco mk2 Scala
Bo w tym JH cały wtrysk jest z lewej strony, a w g wejście na przewody są z prawej z prawej... Tak jak w abf, agg