Zielone GTII ze Świętokrzyskiego
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zielony GT..II z dwulitrówką... by Son_Goku
a co to ma za znaczenie, czy to gwint, czy kit i czy -40 czy -60? no moze to ostatnie troche ma, ale bez przesady... jak wjedziesz w taki krater, zeby moglo to samochodowi zaszkodzic, to seryjne zawieszenie niewiele pomoze . a poza tym spore znaczenie ma predkosc najazdu na dziure, a uwierz mi, na glebie jezdzi sie wolniej, bo sie wypatruje dziur .
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- BossFazer
- Zaawansowany
- Posty: 372
- Rejestracja: 13 cze 2009, 01:41
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Zielony GT..II z dwulitrówką... by Son_Goku
o prosze Kamilu
juz ja mialem dodawac foty z naszego wypadziku, ale widze ze mnie wyreczyles, za co Ci dziekuje
PS: zlamales prawa autorskie za wystawianie zdjec na ktorych widnieje moja milosc
co bys powiedzial jakbym, to ja wystawial zdjecia z Twoja dziewczyna/chlopakiem na wglad publiczny? ;> :jokee:
pozdrawiam
juz ja mialem dodawac foty z naszego wypadziku, ale widze ze mnie wyreczyles, za co Ci dziekuje
PS: zlamales prawa autorskie za wystawianie zdjec na ktorych widnieje moja milosc
co bys powiedzial jakbym, to ja wystawial zdjecia z Twoja dziewczyna/chlopakiem na wglad publiczny? ;> :jokee:
pozdrawiam
mówi mi wewnetrzny głos.. że tu nie chodzi o siłe, nie chodzi o moc...
Re: Zielony GT..II z dwulitrówką... by Son_Goku
Siemanko ladna sroczka tylko by mogla byc trosze bardziej zadbana.Mam pytanie ty niedawno nie chcciales sprzedac sroki bo sie nadnia zastanawialem
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Zielony GT..II z dwulitrówką... by Son_Goku
Chodzi Ci o mojego zielonego srola? Nie powiem, że mam ideał bo tak nie jest ale dlaczego piszesz, że jest niezadbana? Dbam o niego jak tylko umiem.
Chyba mnie z kimś pomyliłeś bo nigdy nie miałem zamiaru sprzedawać mojej sroczki.
Chyba mnie z kimś pomyliłeś bo nigdy nie miałem zamiaru sprzedawać mojej sroczki.
- BossFazer
- Zaawansowany
- Posty: 372
- Rejestracja: 13 cze 2009, 01:41
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Zielony GT..II z dwulitrówką... by Son_Goku
ta sroczka jest jednym z lepszych egzemplarzy jakie widzialem w zyciu powaznie.. wiec jezeli chodzi o zaniedbanie to w tym przypadku to stwierdzenie jest bledne..
nacnak spytaj ile razy w tygodniu i ile kasy przeznaczyl Son_goku na mycie, woskowanie i pieszczenie auta
pozdr
nacnak spytaj ile razy w tygodniu i ile kasy przeznaczyl Son_goku na mycie, woskowanie i pieszczenie auta
pozdr
mówi mi wewnetrzny głos.. że tu nie chodzi o siłe, nie chodzi o moc...
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego by Songo
Odświeżam temacik.
W Scirocco sporo się działo od ostatniego wpisu.
Wymieniłem łożyska tył i przeguby przód Ruville. Założyłem nowy tłumik końcowy Ferroz od Golfa III 2.0 8V. Do tego poszła polerowana końcówka. Efekt? Jest cichutko i przyjemnie. Z Remusem już nie mogłem wytrzymać...
Na pobliskim szrocie trafił mi się troszkę poobijany srol z którego wyrwałem kilka części. Do wnętrza zawitała ori kierownica i gałka zmiany biegów, a także Voltomierz VDO. Wszystko za 30zł... Mam jeszcze masę pierdółek do wnętrza. Pozbyłem się także dziurki na fotelu kierowcy.
Przy okazji na szrocie kupiłem zaworek dodatkowego powietrza, silniczek do regulacji świateł (wreszcie działa ) i lusterko wewnętrzne.
Zamówiłem także zestaw naprawczy i zregenerowałem parownik który już nie wydalał. Wyczyściłem Blosa i gaz śmiga aż miło.
Pod koniec września postanowiłem wytargać silnik i go rozłupać. Powód? Branie oleju ponad 1l na 1000km. Za żadne skarby nie chciał wyjść ale jakoś z pomocą kumpla daliśmy rade.Mały remoncik polegał na wymianie pierścieni na nominały Goetza, nowe prowadnice, uszczelniacze, pompa wody, wszelkie uszczelki i paski. Finalnie docieranie na ostro i teraz kompresja po 14,5 na tłoku. Zalany olejem semi Valvoline MaxLife 10W40. Przy okazji zaraz po remoncie pompa wspomagania rzęziła niemiłosierni,e aż w końcu wypluło simering... Wymieniłem na nową i zalałem nowym płynem.
Ogólnie z tego małego remontu jestem zadowolony.
Tutaj foto z Radkiem na małym spocie:
W Scirocco sporo się działo od ostatniego wpisu.
Wymieniłem łożyska tył i przeguby przód Ruville. Założyłem nowy tłumik końcowy Ferroz od Golfa III 2.0 8V. Do tego poszła polerowana końcówka. Efekt? Jest cichutko i przyjemnie. Z Remusem już nie mogłem wytrzymać...
Na pobliskim szrocie trafił mi się troszkę poobijany srol z którego wyrwałem kilka części. Do wnętrza zawitała ori kierownica i gałka zmiany biegów, a także Voltomierz VDO. Wszystko za 30zł... Mam jeszcze masę pierdółek do wnętrza. Pozbyłem się także dziurki na fotelu kierowcy.
Przy okazji na szrocie kupiłem zaworek dodatkowego powietrza, silniczek do regulacji świateł (wreszcie działa ) i lusterko wewnętrzne.
Zamówiłem także zestaw naprawczy i zregenerowałem parownik który już nie wydalał. Wyczyściłem Blosa i gaz śmiga aż miło.
Pod koniec września postanowiłem wytargać silnik i go rozłupać. Powód? Branie oleju ponad 1l na 1000km. Za żadne skarby nie chciał wyjść ale jakoś z pomocą kumpla daliśmy rade.Mały remoncik polegał na wymianie pierścieni na nominały Goetza, nowe prowadnice, uszczelniacze, pompa wody, wszelkie uszczelki i paski. Finalnie docieranie na ostro i teraz kompresja po 14,5 na tłoku. Zalany olejem semi Valvoline MaxLife 10W40. Przy okazji zaraz po remoncie pompa wspomagania rzęziła niemiłosierni,e aż w końcu wypluło simering... Wymieniłem na nową i zalałem nowym płynem.
Ogólnie z tego małego remontu jestem zadowolony.
Tutaj foto z Radkiem na małym spocie:
Ostatnio zmieniony 08 lip 2018, 23:35 przez Son_Goku, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego by Songo
A przez ten parownik tak usrtawiony nie masz problemow z gazem?
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego by Songo
Chodzi Ci o to że nie jest wzdłużnie z kierunkiem jazdy? Tak był ustawiony od początku kiedy mam autko i nie było kłopotów, że gasł czy coś. W sumie nie próbowałem go przestawiać ale faktycznie zalecane jest wzdłużnie. Musze to sprawdzić.
-- niedziela, 15 maja 2011, 22:35 --
Do Sciro zawitały nowe kółeczka kupione okazyjnie na znanej aukcji. Kosztowały mnie trochę pracy ale chyba się opłacało. Myślę, że jest lepiej choć na Avusach też było ładnie...
-- niedziela, 15 maja 2011, 22:35 --
Do Sciro zawitały nowe kółeczka kupione okazyjnie na znanej aukcji. Kosztowały mnie trochę pracy ale chyba się opłacało. Myślę, że jest lepiej choć na Avusach też było ładnie...
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego by Songo
na tych kółeczkach jest lepiej
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego by Songo
Małe odświeżenie tematu po dość długiej przerwie. Scirocco jest ze mną cały czas i ma się można powiedzieć lepiej niż dobrze. Napraw, zmian i udoskonaleń przez ten cały czas było naprawdę sporo. Autko od grudnia 2016 już praktycznie nie jeździło. Pokrótce co było robione. Całe zawieszenie jest praktycznie nowe, a co nie było wymienione to zostało wypiaskowane i polakierowane. Zamontowany gwint MTS-Technik, tulejki wahacza i gumy stabilizatora Febi, sworznie wahacza i osłony drążków kierowniczych Lemforder. Osłony wszystkich przegubów GKN. Hamulce: tarcze i klocki przód Textar, zamontowany zestaw naprawczy zacisków, wszystkie nowe przewody hamulcowe elastyczne plus miedź przód/tył, nowe linki ręcznego Linex, szczęki Lpr, bębny Brembo, nowe sprężynki i cylinderki. Wszystko zalane płynem dot-4 Textar. Belka wypiaskowana, założone na stałe dystanse między bębny, a belką 20mm. Dalej: zregenerowany bak paliwa, wlew, nowa pompa w baku, nowy filtr paliwa, niektóre przewody paliwowe wymienione na nowe. Benzyna jeszcze nie działa, bo coś leją wtryski ale temat do zrobienia. Wcześniej wymieniłem chłodnice, wentylator, nagrzewnice, zawór ciepło/zimno, zregenerowałem rozrusznik i alternator, uszczelniłem skrzynie biegów, wymieniłem olej w skrzyni, zamontowałem zestaw naprawczy wodzików, zregenerowałem parownik, uszczelniłem wtryskiwacze, wymieniłem rozrząd z pompą wody itd. itd.
Dalej zrobiona blacharka podwozia i nadwozia, kilka łatek, spawanie progów, konserwacja wraz z nadkolami. Lakierowanie całego auta, odświeżenie uszczelek, emblematów, grilla, lamp itp. Usunięcie foli przyciemniających. Nowa folia na boczne słupki. Wygłuszenie drzwi oraz podłogi. Ogarnięcie elektryki, montaż podgrzewanych lusterek, centralnego zamka na pilota, przekaźników do świateł, regeneracja i wygłuszenie boczków drzwi, pranie foteli, czyszczenie wnętrza itd... Ogólnie masa pracy, dużo rozbierania, czyszczenia i poprawiania fabryki bez żadnych udziwnień. Zrobiona jest masa pierdółek których nawet nie zdołam wymienić i oczywiście jeszcze jest sporo do zrobienia. Cały czas do przodu... Zdjęcia są z ostatnich prac. Nie są chronologicznie ale jest ich sporo.
Autko po lakierowaniu:
Układanka
Montowanie:
Małe porządki w elektryce:
Składanie po lakierowaniu:
Koła po odświeżeniu:
Finalnie:
Dalej zrobiona blacharka podwozia i nadwozia, kilka łatek, spawanie progów, konserwacja wraz z nadkolami. Lakierowanie całego auta, odświeżenie uszczelek, emblematów, grilla, lamp itp. Usunięcie foli przyciemniających. Nowa folia na boczne słupki. Wygłuszenie drzwi oraz podłogi. Ogarnięcie elektryki, montaż podgrzewanych lusterek, centralnego zamka na pilota, przekaźników do świateł, regeneracja i wygłuszenie boczków drzwi, pranie foteli, czyszczenie wnętrza itd... Ogólnie masa pracy, dużo rozbierania, czyszczenia i poprawiania fabryki bez żadnych udziwnień. Zrobiona jest masa pierdółek których nawet nie zdołam wymienić i oczywiście jeszcze jest sporo do zrobienia. Cały czas do przodu... Zdjęcia są z ostatnich prac. Nie są chronologicznie ale jest ich sporo.
Autko po lakierowaniu:
Układanka
Montowanie:
Małe porządki w elektryce:
Składanie po lakierowaniu:
Koła po odświeżeniu:
Finalnie:
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego by Songo
No i pięknie. Jakie dałeś górne poduszki amorów z przodu?
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego
Górnych poduszek nie wymieniałem ponieważ nie wykazywały większych śladów zużycia. Oczyściłem tylko z niewielkiej rdzy, pomalowałem farbą antykorozyjną i nasmarowałem łożyska. Są to Febi zamontowane jeszcze przez poprzedniego właściciela. Miałem ich wymienić na nowe, ale widziałem wiele "prawie" nowych poduszek Febi z popękaną gumą więc odpuściłem. Moje gumy mają ok. Podejrzewam, że od jakiegoś czasu zmienili skład gumy na gorszy i dlatego się tak dzieje, że pękają.
- szon85
- Początkujący
- Posty: 121
- Rejestracja: 04 gru 2012, 00:01
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Jaworze, B-B coast;)
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego
Efekt końcowy super, gratulacje. Fajnie się na to patrzy . Pozazdrościć można tego wielkiego garażu
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zielone GTII ze Świętokrzyskiego
Jak jest wykonane na tyle solidnie, że ten efekt utrzyma się kilka lat (a jest taka szansa, skoro stoi w garażu) to chapeau bas za efekt. Koła brakuje jakiegoś konkretnego, ale i tak wygląda dobrze.
Old Volkswagens never die, they just get lower.