GTC / TA TECHNIX mity i fakty
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
allegro ma na stanie, to moze jakis dobry sklep to sprowadzi
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 49876.html
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 27809.html
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 49876.html
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 27809.html
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- BossFazer
- Zaawansowany
- Posty: 372
- Rejestracja: 13 cze 2009, 01:41
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 73567.html
moze mi ktos powiedziec czy te wkladziki beda pasowaly w miejsce starych wkladow z gwintowanego setapu ?
moze mi ktos powiedziec czy te wkladziki beda pasowaly w miejsce starych wkladow z gwintowanego setapu ?
mówi mi wewnetrzny głos.. że tu nie chodzi o siłe, nie chodzi o moc...
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
BossFazer pisze:http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 73567.html
moze mi ktos powiedziec czy te wkladziki beda pasowaly w miejsce starych wkladow z gwintowanego setapu ?
Nie wiem czy będą pasowały ale nie kupuj u nich bo to ku*wy i złodzieje
Podjedz z 'puszka' amora do jakiegoś "tuningshopu" gdzie takie coś mają i przymierz sobie.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Fakt :
Kit GT C 60/40
Przebieg 45,5 tys km
Załozone w kwietniu 2007 roku.
Zużyło się
Także jak za zawieszenie za 600-700 zł nie jest źle z żywotnością
Pozdrawiam
Kit GT C 60/40
Przebieg 45,5 tys km
Załozone w kwietniu 2007 roku.
Zużyło się
Także jak za zawieszenie za 600-700 zł nie jest źle z żywotnością
Pozdrawiam
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
No to moj TA- Technix
Kupiony w pazdzierniku 2009
Cały czas skrecony jakies 120-130mm w doł w stosunku do serii, czyli na 150%
przelatane 34 000km
W zimie jak robiłem remont wszystkie 4 amorki wracały do swojej pozycji.
Kupiony w pazdzierniku 2009
Cały czas skrecony jakies 120-130mm w doł w stosunku do serii, czyli na 150%
przelatane 34 000km
W zimie jak robiłem remont wszystkie 4 amorki wracały do swojej pozycji.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Micek
- Zaawansowany
- Posty: 334
- Rejestracja: 25 sie 2008, 18:24
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: domek na drzewie
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
U mnie gwint TA od 2010 zrobił jakieś 30tyś
w lato skręcony do oporu
obecnie mam wrażenie jakby trochę zmiękł albo to tylko złudzenie, sam nie wiem
Poza zapieczoną zakrętką na tyle na razie nie ma z nim żadnych problemów
Jak na gwint za 800zł to jestem mega zadowolony
w lato skręcony do oporu
obecnie mam wrażenie jakby trochę zmiękł albo to tylko złudzenie, sam nie wiem
Poza zapieczoną zakrętką na tyle na razie nie ma z nim żadnych problemów
Jak na gwint za 800zł to jestem mega zadowolony
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
herbiasty pisze:No to moj TA- Technix
Kupiony w pazdzierniku 2009
Cały czas skrecony jakies 120-130mm w doł w stosunku do serii, czyli na 150%
przelatane 34 000km
W zimie jak robiłem remont wszystkie 4 amorki wracały do swojej pozycji.
Cięzko mi powiedzieć jak zachowują sie moje gdyz mam je na aucie
Demontazu aby sprawdzic narazie nie planuje ale.....kto wie
Fakt jest taki,że na 2 niezależnych staciach diagnostycznych wynik był praktycznie identyczny.
Po około 63-64 % tłumienia takze śmierć jest blisko i jest to najwyższy czas aby przed "całkowitym" padnieciem zorganizować nowe zawieszenie.
Pozdrawiam.
-- sobota, 9 maja 2015, 05:41 --
Tym razem na aucie Tuning Art czyli opcja najtańsza z możliwych.
Z racji,że sprzedałem auto codziennego użytku
pierwszy raz na tym zawieszeniu miała okazje jechać ze mną moja mama.
Poprosiła mnie o pozałatwianie z nią paru rzeczy-zwykłe kręcenie się po dziurawym mieście.
Na moje pytanie-Twardo co?Odpowiedziała.......
Nooooo mniejszy komfort tak jakby jest ...........dodając po chwili.....troszkę
Czyli.....mit twardości obalony,raczej skoro akceptuje go 62 letnia kobieta.
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Więc tak. Miałem w swoim mk2 na przodzie oryginalne amorki i jakieś springi ok -40, z tyłu kit Koni z regulacją twardości. Przód już dobijał, a z tyłu jeden amorek się wylał więc postanowiłem zmienić całość. Byłem nastawiony na zakup kit-a MTS 60/40 ale nie ma go już w ofercie i na 90% nie będzie (pozostał tylko 35/35). Kit 60/40 jest w ofercie TA-Technix i tu pytanie - ktoś się orientuje czy to porównywalne produkty? MTS był sprawdzony jako komfortowy, a taki właśnie chciałem. O TA ludzie piszą, że auto nie schodzi tak nisko jak deklaruje producent, a o komforcie nic nie znalazłem. Tak jakoś nie przekonuje mnie TA, ale może jestem uprzedzony... Czy może jednak opłaca dołożyć te parę złotych do gwintu TuningArt? Tyle, że to podobno beton większy od Technixa, a już gwint Technix mi się wydawał za twardy... Dlatego chciałem kit ale MTS-a już nie ma, a to TA sam nie wiem...
A drugie pytanie czy gwint MTS już dużo bardziej komfortowy od Technixa czy TuningArta? Porównywalny do kita?
A drugie pytanie czy gwint MTS już dużo bardziej komfortowy od Technixa czy TuningArta? Porównywalny do kita?
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Mam TA z sprężynami Sparco niebieskimi i nie jest jakiś totalny beton, co do samych amorów są nawet całkiem trwałe bo kupiłem używane, zrobiłem z 40-50 tys i jeszcze nie są złe .
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
To całe określanie beton - niebeton jest z dupy, ktoś kto jeździ raz na ruski rok po pięknej nowej obwodnicy powie, że miękko a ktoś jeździ po dziurach to będzie miał beton.
Jeżeli chodzi o TA vs TuningArt to jest to samo jak zareklamujesz wyślą Ci jedno z dwóch jak im w rękę wpadnie chyba, że się coś zmieniło w ostatnich latach ale nie sądzę.
Ja bym brał MTS w tej kategorii cenowej.
Jeżeli chodzi o TA vs TuningArt to jest to samo jak zareklamujesz wyślą Ci jedno z dwóch jak im w rękę wpadnie chyba, że się coś zmieniło w ostatnich latach ale nie sądzę.
Ja bym brał MTS w tej kategorii cenowej.
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Dzięki za odpowiedzi. Po długich przemyśleniach zakupiłem gwint MTS. Co ciekawe sprężyny sygnowane są logiem Eibach co mnie optymistycznie nastawiło Pytanie jak to wstępnie ustawić bo mam górną regulacje na sprężynie i dolną na uchwycie amortyzatora. Jeżeli będę chciał wyżej/niżej to regulować na sprężynie czy na mocowaniu?