Scirocco 2.8 VR6
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Nie przesadzajmy z tym rozpędzaniem silnik co prawda zdrowy, ale sonda nie oryginalna , wydech przelot 60mm niestety ori kata nie mogłem upchnąć żeby się coś nie zfajczyło☺. Za mocna Pompka 4 barowa (muszę się w końcu wziąźć za regulator paliwa manualny) Efekt jest taki ze ma za bogato:-( ehh wszystko mnie pcha w kierunku TURBO ☺☺
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
Bez cięcia blachy upchniesz tam jeszcze turbo? Tam dość ciasno jest ale może mi się tylko wydaje
Trakcję będziesz mieć na 4 i 5 biegu
Chociaż to tez zależy od turbo i przebiegu wykresu )
Sam vr6 w mk2 to już sztuka dla sztuki a jeszcze turbo
Kosztami przenośne to wszelkie oczekiwania ;P
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 2.8 VR6
kompresor na pewno wejdzie w miejsce filtra powietrza.
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
o tym samym pomyslalem a pamietam jak Vr6+Kompresor chodzil tez zacnie bez rwania strzalem turbo bardziej liniowa ... buda nie dostaje tak po du.... przy skokach bosta ) a z miejscem zacnie jest .... nie wiem jak teraz ale gotowe kity po vr6 pametam ze ok 12tys zl kosztowaly
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 2.8 VR6
można było kupić od 5-8 tysi kompletny
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
no to zdecydowanie stanialo ... to ja tak ze swojej strony napisze ... kompresor moze i mniej wycisnie KM na rolce ale napewno w codziennym uzytkowaniu bedzie lepszym rozwiazaniem ) choc fun i banan na twarzy po minieciu laga jest trudny do porownania z czyms innym )
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Powiem szczerze że jeszcze na poważnie nie myślałem o jakimś dmuchnięciu kompresor ?? ciekawe jaki musiał by być duży do tego silnika Co do miejsca na turbo, to sądzę że by się zmieściło bez problemów. Jest sporo miejsca za silnikiem. Inaczej sprawa się ma z przodu. Chłodnice mam upchaną na styki:-( Nie wiem od czego by kupić chłodnice niską, a długą z wentylatorami. Teraz mam ori z golfa wsadzoną pod skosem bez obudowy wentylatorów. Dzwoniłem do firmy która robi chłodnice na zamówienie, to za taką jak potrzebuje z wentylatorami całą alu gość powiedział 1600pln
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco 2.8 VR6
turebo nie sama puszka ale jeszcze troche rurek
a kompresor bez problemu powinien Ci wejsc pod maske z przodu z tego co widac na fotach ktore wstawiels
Kompresorek o ile pamietam to jest kilka Corrado w PL ktore maja pod maska vr6+kompresor a tam z przodu chyba jeszcze mniej miejsca niz u Ciebie
bo jeszcze idzie chlodnica klimy
ale fakt faktem vr6+ (czy to turbo czy komresor) to bedzie ciezkie do jazdy )
napewno trzeba bedzie mocno spiac szpera zeby to nie palilo kapcia przy bucie na 4 biegu ... a do codziennej jazdy mocna szpera nie jest "wygodna"
napewno trzeba sie nauczyc jezdzic "na nowo"
ale trzymam kciuki bo chetnie sie "poslinie" pozniej na maske Twojego Sciro
a kompresor bez problemu powinien Ci wejsc pod maske z przodu z tego co widac na fotach ktore wstawiels
Kompresorek o ile pamietam to jest kilka Corrado w PL ktore maja pod maska vr6+kompresor a tam z przodu chyba jeszcze mniej miejsca niz u Ciebie
bo jeszcze idzie chlodnica klimy
ale fakt faktem vr6+ (czy to turbo czy komresor) to bedzie ciezkie do jazdy )
napewno trzeba bedzie mocno spiac szpera zeby to nie palilo kapcia przy bucie na 4 biegu ... a do codziennej jazdy mocna szpera nie jest "wygodna"
napewno trzeba sie nauczyc jezdzic "na nowo"
ale trzymam kciuki bo chetnie sie "poslinie" pozniej na maske Twojego Sciro
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
To chyba nie pozostaje mi nic innego jak zacząć zgłębiać temat i szukać kompresora
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco 2.8 VR6
Ja kiedyś pojechałem na jakiś szrot gdzie handlowali samymi chłodnicami i mieli spory wybór i dobrałem jakąś niższą, ale dluższą, że wchodziła w głąb pasa przedniego, nie pamiętam teraz z czego to dokładnie było i nie mam zapisane na swojej stronie, wydaje mi się że z jakiegos opla chyba w dieslu. I kosztowała śmieszne pieniądze. Z tym że ja nie miałem halogenów i długi grill więc trochę więcej miejsca tam było. Na wycięcie w pasie nie patrz, bo to jakieś komplikacje przy gaźnikach były więc to nie miało związku.
Natomiast teraz można kupić płaskie wentylatory przypinane bezpośrednio do żeberek chłodnicy, nie muszą mieć tej całej obudowy, która jest w scirocco. Coś takiego:
Natomiast teraz można kupić płaskie wentylatory przypinane bezpośrednio do żeberek chłodnicy, nie muszą mieć tej całej obudowy, która jest w scirocco. Coś takiego:
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
Dokładnie o coś takiego mi chodzi żeby weszła do środka. Cięcie nie wchodzi w grę. ☺
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
dokładnie o to chodzi już nie jeden się przekonał
- Darek
- Początkujący
- Posty: 182
- Rejestracja: 15 gru 2007, 22:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 12551842
- Lokalizacja: Chyszówki
Re: Scirocco 2.8 VR6
https://m.youtube.com/watch?v=XpSGmCqeI ... e=youtu.be
Witam. Tak sobie przeglądałem stary komputer i natrafiłem na stare filmiki z początków mojego sciro w limitowanej wersji vr6 hehe
Kurde mam nadzieję ze w weekend będzie pogoda bo już nim nie jeździłem ze 2 miesiace. Stoi biedak i się kurzy w garażu.
Witam. Tak sobie przeglądałem stary komputer i natrafiłem na stare filmiki z początków mojego sciro w limitowanej wersji vr6 hehe
Kurde mam nadzieję ze w weekend będzie pogoda bo już nim nie jeździłem ze 2 miesiace. Stoi biedak i się kurzy w garażu.