Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
Witam
Jestem Adam,
Przedstawiam się jako nowy właściciel autka którego przedstawiać nie trzeba, bo jak sądzę większość zna już od dawna tą złotą strzałę
Scirocco, 1 kwietnia, wziąłem od kolegi Krzyśka, który parę modyfikacji w nim poczynił, gwint, kiera drewno, znacznie większa chłodnica wody, wydech GTI, shortShift, skrzynia biegów od golfa 3...
Czytałem na forum opinie na temat tych modów, mnie gwint pasuje, auto świetnie się prowadzi, kiera leży w dłoni, pierwsza klasa
Stan techniczny praktycznie idealny, poza kapryśnym gaźnikiem Pierburg 2e2
Miejscowa konserwacja podłogi nie zaszkodzi
O wymianę prosi się tylna klapa, oraz przednia dokładka pakietu KAMEI
I tu od razu pytanie, czy gdzieś u kogoś taką dokładkę dostane? Niekoniecznie oryginalną?
Bo tą która jest obecnie, pewnie szłoby po raz kolejny odratować, ale rzeźba już konkretna, siedzi na wkrętach, więc zdałoby się założyć inną
Przednim zderzakiem w ładnym stanie też bym nie pogardził
Zaraz po zakupie pojechałem porobić trochę hałasu w przygranicznych Czeskich wioskach, a w drodze powrotnej przetestowałem Sciro na autostradzie,
W zeszłym tygodniu można je było zobaczyć na Wolfsgruppe BBQ w Środzie Wielkopolskiej, poniżej Fotki z tej imprezy,
Planuję też być stałym bywalcem Poznańskich Klasyków Nocą, gdzie serdecznie zapraszam już w czwartek 27.04. o godz. 20
Obecnie Auto stacjonuje w Puszczykowie, pod Poznaniem woj. Wielkopolskie
To tyle na tą chwilę
P.S Chciałem trochę więcej zdjęć powrzucać, żeby trochę urozmaicić ten post, ale trochę nie ogarniam forum, póki co, postaram się zedytować w późniejszym czasie
Jestem Adam,
Przedstawiam się jako nowy właściciel autka którego przedstawiać nie trzeba, bo jak sądzę większość zna już od dawna tą złotą strzałę
Scirocco, 1 kwietnia, wziąłem od kolegi Krzyśka, który parę modyfikacji w nim poczynił, gwint, kiera drewno, znacznie większa chłodnica wody, wydech GTI, shortShift, skrzynia biegów od golfa 3...
Czytałem na forum opinie na temat tych modów, mnie gwint pasuje, auto świetnie się prowadzi, kiera leży w dłoni, pierwsza klasa
Stan techniczny praktycznie idealny, poza kapryśnym gaźnikiem Pierburg 2e2
Miejscowa konserwacja podłogi nie zaszkodzi
O wymianę prosi się tylna klapa, oraz przednia dokładka pakietu KAMEI
I tu od razu pytanie, czy gdzieś u kogoś taką dokładkę dostane? Niekoniecznie oryginalną?
Bo tą która jest obecnie, pewnie szłoby po raz kolejny odratować, ale rzeźba już konkretna, siedzi na wkrętach, więc zdałoby się założyć inną
Przednim zderzakiem w ładnym stanie też bym nie pogardził
Zaraz po zakupie pojechałem porobić trochę hałasu w przygranicznych Czeskich wioskach, a w drodze powrotnej przetestowałem Sciro na autostradzie,
W zeszłym tygodniu można je było zobaczyć na Wolfsgruppe BBQ w Środzie Wielkopolskiej, poniżej Fotki z tej imprezy,
Planuję też być stałym bywalcem Poznańskich Klasyków Nocą, gdzie serdecznie zapraszam już w czwartek 27.04. o godz. 20
Obecnie Auto stacjonuje w Puszczykowie, pod Poznaniem woj. Wielkopolskie
To tyle na tą chwilę
P.S Chciałem trochę więcej zdjęć powrzucać, żeby trochę urozmaicić ten post, ale trochę nie ogarniam forum, póki co, postaram się zedytować w późniejszym czasie
- Załączniki
-
- DSC7705(1).jpg
- (114.17 KiB) Nie pobierany
-
- 17990674_796524283834095_5754687378745821339_n.jpg (83.63 KiB) Przejrzano 8192 razy
Ostatnio zmieniony 02 maja 2017, 00:59 przez Rowerowy1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 przeniosło się do WLKP
chyba dokładkę jeszcze da rade w oryginale dostać na classic parts ale cena raczej kosmiczna
- BWolf16V
- Zaawansowany
- Posty: 428
- Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: LDZ
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 przeniosło się do WLKP
witaj
org mieli na Classic Parts ale cena moze Cie zachecic do naprawy starej
kupno uzywanej w dobrym stanie to jak 6 w totka
autko ladne dobrze ze trafilo w dobre raczki ))
czekamy na newsy z prac nad autem i ogarnij forum )
ps. jesli chcesz to mam 4 tylne klapy do wyboru do koloru )) jak cos za grosze oddam bo za grosze dostalem PM
org mieli na Classic Parts ale cena moze Cie zachecic do naprawy starej
kupno uzywanej w dobrym stanie to jak 6 w totka
autko ladne dobrze ze trafilo w dobre raczki ))
czekamy na newsy z prac nad autem i ogarnij forum )
ps. jesli chcesz to mam 4 tylne klapy do wyboru do koloru )) jak cos za grosze oddam bo za grosze dostalem PM
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było
--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 przeniosło się do WLKP
ewentualnie trzeba podpytać vwbounty czy nie ma kopi z laminatu.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 przeniosło się do WLKP
No to widzę ze auto wróciło do domu. Poznań to miasto do którego to auto przyjechało z Niemiec. Tam też je kupiłem ze 4 lata temu.
Jak było moje zastanawiałem się nad wymianą pakietu na nowy bo akurat mam taki na stanie. Jednak szkoda mi było zakładać nowki do niego i nadal leży na strychu
Jeśli chodzi o tylna klapę to nie bardzo rozumiem dlaczego ta klapa jest nadal w słabym stanie. Poprzedni właściciel z tego co wiem lakierowal to auto całe wiec co ? Nie wymienił tej klapy ? Jak ja ją sprzedawalem 2 lata temu to ta klapa juz wtedy była mega słaba. Generalnie auto dobrze jeździło i nie było problematyczne. Nie miałem żadnych problemów z gaznikiem w tym aucie wiec pytanie ... co się z tym gaznikiem dzieje ?
Jak było moje zastanawiałem się nad wymianą pakietu na nowy bo akurat mam taki na stanie. Jednak szkoda mi było zakładać nowki do niego i nadal leży na strychu
Jeśli chodzi o tylna klapę to nie bardzo rozumiem dlaczego ta klapa jest nadal w słabym stanie. Poprzedni właściciel z tego co wiem lakierowal to auto całe wiec co ? Nie wymienił tej klapy ? Jak ja ją sprzedawalem 2 lata temu to ta klapa juz wtedy była mega słaba. Generalnie auto dobrze jeździło i nie było problematyczne. Nie miałem żadnych problemów z gaznikiem w tym aucie wiec pytanie ... co się z tym gaznikiem dzieje ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 przeniosło się do WLKP
gratuluje zakupu
fajne autko sam miałem przyjemność je prowadzić z Poznania do Łodzi jak je z Atosssem kupiliśmy dbaj o nie !
pozdro
fajne autko sam miałem przyjemność je prowadzić z Poznania do Łodzi jak je z Atosssem kupiliśmy dbaj o nie !
pozdro
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
Siema Siema
Skoro Sziro przez 16lat jeździło w moich okolicach, dokonałem kosmetycznej zmiany tytułu wątku
Szukałem na Classic Parts przedniej dokładki, znalazłem wszystkie inne, oprócz tej, najwyraźniej ceny była tak okazyjna, że poszły na pniu
Auto nie było lakierowane w całości, a jedynie tylne błotniki wraz z słupkami oraz drzwi (co zresztą ewidentnie widać na zamieszczonym poniżej zdjęciu)
Klapa została ta sama, jest oklejona czarną taśmą (słabo to wygląda), mam drugą zdrową na podmiankę, trza tylko zrobić
Widziałem że większość Scirocco ma ją częściowo oklejoną, zastanawiam się jak to w tej wersji powinno wyglądać w oryginale, dolny pasek zostaje, reszta oklejona?Czy fabrycznie w ogóle nie było okleiny?
I skoro jest duży napis SCIROCCO u dołu szyby pod spojlerem, czy powinna mieć emblematy? Bo wedle mnie to by się trochę dublowało
Co do problemów z Gaźnikiem, objawy:
1) Na zimnym silniku auto piłuje na obrotach (ok.1800RPM) i w ciągu kilku minut, lub kilku przejechanych kilometrów spada do właściwej wartości
2) Na zimnym silniku powyżej 3000RPM nie chce przyspieszać, wiem ze na zimnym się nie pałuje, ale jednak coś jest nie w porządku, powinien od razu osiągać pełną moc
3)Na ciepłym przeważnie długo kręci zanim odpali
Nigol wspominał, że pozaślepiał w nim podciśnienia, nie wiem dokładnie po co, co tam się spierdoliło, ale w tym póki co upatruje przyczynę tych objawów
Miałem kiedyś do czynienia z trochę nowszym gaźnikiem Pierburga 2ee w silniku 1.6 z 90r, i tam też miałem problem z obrotami, wymiana na inną sztukę rozwiązała problem.
Po dwóch eventach, stwierdzam, że Sziro nawet z obecnymi mankamentami wizualnymi, wprowadza zauważalne poruszenie wśród tłumu, krótko mówiąc robi robote, miałem już kilka nawet rozsądnych propozycji sprzedaży, ale niema takiej opcji, jest MOJE
Skoro Sziro przez 16lat jeździło w moich okolicach, dokonałem kosmetycznej zmiany tytułu wątku
Szukałem na Classic Parts przedniej dokładki, znalazłem wszystkie inne, oprócz tej, najwyraźniej ceny była tak okazyjna, że poszły na pniu
Auto nie było lakierowane w całości, a jedynie tylne błotniki wraz z słupkami oraz drzwi (co zresztą ewidentnie widać na zamieszczonym poniżej zdjęciu)
Klapa została ta sama, jest oklejona czarną taśmą (słabo to wygląda), mam drugą zdrową na podmiankę, trza tylko zrobić
Widziałem że większość Scirocco ma ją częściowo oklejoną, zastanawiam się jak to w tej wersji powinno wyglądać w oryginale, dolny pasek zostaje, reszta oklejona?Czy fabrycznie w ogóle nie było okleiny?
I skoro jest duży napis SCIROCCO u dołu szyby pod spojlerem, czy powinna mieć emblematy? Bo wedle mnie to by się trochę dublowało
Co do problemów z Gaźnikiem, objawy:
1) Na zimnym silniku auto piłuje na obrotach (ok.1800RPM) i w ciągu kilku minut, lub kilku przejechanych kilometrów spada do właściwej wartości
2) Na zimnym silniku powyżej 3000RPM nie chce przyspieszać, wiem ze na zimnym się nie pałuje, ale jednak coś jest nie w porządku, powinien od razu osiągać pełną moc
3)Na ciepłym przeważnie długo kręci zanim odpali
Nigol wspominał, że pozaślepiał w nim podciśnienia, nie wiem dokładnie po co, co tam się spierdoliło, ale w tym póki co upatruje przyczynę tych objawów
Miałem kiedyś do czynienia z trochę nowszym gaźnikiem Pierburga 2ee w silniku 1.6 z 90r, i tam też miałem problem z obrotami, wymiana na inną sztukę rozwiązała problem.
Po dwóch eventach, stwierdzam, że Sziro nawet z obecnymi mankamentami wizualnymi, wprowadza zauważalne poruszenie wśród tłumu, krótko mówiąc robi robote, miałem już kilka nawet rozsądnych propozycji sprzedaży, ale niema takiej opcji, jest MOJE
- Załączniki
-
- IMG_20170423_140845.jpg
- (352.59 KiB) Nie pobierany
-
- 18209130_1855244358133418_4386903500591788151_o.jpg
- (158.86 KiB) Nie pobierany
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
To że na zimnym ma 1800 obr/min to jest ok, tak działa zawór ssania. Co do braku mocy na zimnym to możesz kupić zestaw naprawczy, jest dostępny w intercarsie za ok 60zł i wtedy podłączyć podciśnienia zgodnie ze schematem. Jak nie planujesz regenerować gaźnika to sprawdź dobrze zawór przyspieszacza bo jak jest sparciały to potrafi z niego lać się paliwo na kolektory!
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
Lehu u mnie w sroce jeździ gaźnik z Twojego byłego EX-a, przerobiłem JH na gaźnik, wybebeszyłem trochę niepotrzebnego osprzętu i działa prawidłowo. Tzn. te wysokie obroty po odpaleniu jak jest zimny to norma, pochodzi tak chwile i zaraz wracają do normalnych, co do mocy to u mnie nawet jak zimny a dasz mu po garach to idzie od razu i ma moc, tak jak auto z wtryskiem Tylko mam problem właśnie z tym, że trzeba go długo kręcić jak zimny, bo zapali i zaraz zgaśnie :/ Chodzi o ten zawór co jest z boku gaźnika przykręcany?
Obecnie jest:
VW Scirocco GT
VW Scirocco GT2
Golf I
VW Scirocco GT
VW Scirocco GT2
Golf I
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
Bartus, sprawdź szczelność przewodów od pompy do baku, możliwe, że się zapowietrza układ.
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
Re: Scirocco GTX KAMEI X1 wróciło do WLKP
lehu, sprawdzałem i wszystko jest dobre. Auto śmiga wszystko cacy jak należy tylko z tym odpalaniem jak zimny to ma problem, jakby paliwo się cofało i nie zdążył napompować :/
Obecnie jest:
VW Scirocco GT
VW Scirocco GT2
Golf I
VW Scirocco GT
VW Scirocco GT2
Golf I