Silnik i wtryski
Silnik i wtryski
Kupiłem Scirocco 2 jako bazę do odbudowy z silnikiem 1,8 16v ale rozwierconym do 2 litrów ,nie posiadam wiedzy technicznej jeżeli chodzi jakie wtryski zastosować itp. przydała by się pomoc jeżeli ktoś już coś takiego przerabiał z góry dziękuję,,,,
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, 23:16 przez Jamba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Silnik i wtryski
Pasowałoby najpierw opisać co jest w osprzęcie tego silnika bo tak z fusów to nie pomożemy..
Re: Silnik i wtryski
Cześć i pozdrawiam niestety ale przekopuje się przez kartony z częściami i nie mogę odnaleźć kompletnego dolotu powietrza, obudowy filtra,przepływki itp ....jak wspommiałem silnik rozwiercony ,ostre wałki rozrządu morzna coś dopasować do tego silnika chodzby audi ,czy jak zastosuje standardowe orginalne część jak w 1.8 16v będzie to chodziło Dzięki! pozdrawiam
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik i wtryski
A gdyby tak choć zalążki ortografii i interpunkcji zastosować, to może łatwiej byłoby zrozumieć sens postów zrozumieć?
Dla ułatwienia dodaję, że ortografia to można zamiast morzna, przydała zamiast pszydała i takie tam, a interpunkcja to m.in. przecinki, znaki zapytania i kropki. W ostatnim poście to nie wiem, czy to pytanie, twierdzenie czy cholera wie co...
Dla ułatwienia dodaję, że ortografia to można zamiast morzna, przydała zamiast pszydała i takie tam, a interpunkcja to m.in. przecinki, znaki zapytania i kropki. W ostatnim poście to nie wiem, czy to pytanie, twierdzenie czy cholera wie co...
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: Silnik i wtryski
To wszystko przez tę " Dobrą Zmianę ". A co to będzie od Września ?
Re: Silnik i wtryski
Kapitanie ,jak tam cię zwą dziękuję za pomoc!!!!!!!!Kamil pisze: ↑24 kwie 2017, 19:47 A gdyby tak choć zalążki ortografii i interpunkcji zastosować, to może łatwiej byłoby zrozumieć sens postów zrozumieć?
Dla ułatwienia dodaję, że ortografia to można zamiast morzna, przydała zamiast pszydała i takie tam, a interpunkcja to m.in. przecinki, znaki zapytania i kropki. W ostatnim poście to nie wiem, czy to pytanie, twierdzenie czy cholera wie co...
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Silnik i wtryski
To jest silnik z scirocco czy z golfa? KR czy PL? Na czym chcesz go postawić - wtrysk mechaniczny czy elektroniczny?
Ps: Raczej nie jest "rozwiercony" tylko ma dół z 9A
Ps: Raczej nie jest "rozwiercony" tylko ma dół z 9A
Re: Silnik i wtryski
Trudno mi powiedzieć,nie spisywałem żadnych numerów a na obecną chwilę niestety nie ma mnie w domu jak tylko przyjadę to się odezwę i wrzucę pare fotek z góry dziękuję!!
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik i wtryski
A tak na kanwie tego, co tu padło... słyszałem kiedyś, że w przypadku KR-a, fajną opcją jest użycie układu korbowo-tłokowego z 9A (tłoki, korby, wał) i rozwiercenie cylindrów pod tłoki z 9A. Tłoki KR-a mają 81mm, w 9A 82,5 mm. Czyli wychodzi taki trochę bore i stroker, bo i skok jest inny (większy w 9A) . A tak najbardziej to wychodzi wyremontowany silnik bez tulejowania albo kupowania nowych tłoków (nadwymiarowych).
Myślicie, że można z tulei zdjąć 0,75 mm bez szkody dla trwałości? Nie będzie to wpływało na odprowadzenie temperatury czy coś?
Blok z 9A i KR-a są chyba tej samej wysokości, więc wał, korby i tłoki powinny spasować poza średnicą i nie spotkać się z głowicą?
Ktoś coś słyszał, widział, robił?
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: Silnik i wtryski
Starczą tłoki i wał, korby mają te same wymiary.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Silnik i wtryski
To nie jest silnik formuły 1 że grubość ścianek i innych podzespołów jest policzona na kilka wyścigów, specjalnie wysilone te silniki tez nie są, bo jednak 137KM z 2.0 to nie jest szczyt techniki więc raczej 0,75mm nie robi specjalnej różnicy.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Silnik i wtryski
Nic dokładnie jeszcze nie wiem ,scheda po niemiaszku zaczoł i nie skończył, brif od góry do dołu zapisany karton część, karoseria stan prawie idealny ostatnie 10 lat garażowany,,,,warto się nim zajać,tak uważam i poświęcić trochę czasu,choć by dla zasady!