Scala LPG, 6A + blos
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Robię porządki, więc albo na złom, albo coś trzeba wyrzeźbić
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Dobra, już ostatni raz (w tym tygodniu )
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Powrót do klasycznego radia
No dobra, jest jako zaślepka, chiński odtwarzacz mp3 przerzuciłem do schowka, bo mi się nie komponował.
No dobra, jest jako zaślepka, chiński odtwarzacz mp3 przerzuciłem do schowka, bo mi się nie komponował.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Bachama
- Zaawansowany
- Posty: 331
- Rejestracja: 25 maja 2008, 15:07
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1187721
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Gdzieś to radio już widziałem
Scirocco II 1985 Jest
Scirocco GTII 1993-Było
Corrado G60 mit LPG 1991-Dupowóz
Corrado G60 1991-Było(Na Graty)
Scirocco mk II ????-Było...
Scirocco GTII 1993-Było
Corrado G60 mit LPG 1991-Dupowóz
Corrado G60 1991-Było(Na Graty)
Scirocco mk II ????-Było...
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Wiosenne mycie. Szczotą. Z wiadra.
https://www.facebook.com/mowad.opole/vi ... =3&theater
https://www.facebook.com/mowad.opole/vi ... =3&theater
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Rozbierałem starą kanapę, która była w Scirocco jak je kupiłem, patrzę, a w środku suwmiarka, najpierw pomyślałem, że jakimś cudem swoją tam zaniosłem z innymi narzędziami przy rozbieraniu, ale patrzę, że jakaś taka inna, w dodatku podpisana.
Ciekawe czy Dietrich ją zostawił na etapie montażu siedzeń w fabryce (raczej nikt od tamtej pory tych siedzeń nie rozbierał). Z drugiej strony to chyba niedopuszczalne, żeby w niemieckiej fabryce używać narzędzia, na którym napisane jest "made in japan"
Ciekawe czy Dietrich ją zostawił na etapie montażu siedzeń w fabryce (raczej nikt od tamtej pory tych siedzeń nie rozbierał). Z drugiej strony to chyba niedopuszczalne, żeby w niemieckiej fabryce używać narzędzia, na którym napisane jest "made in japan"
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Niemiec stracił pracę bo go oskarżyli że wynosi przyrządy pomiarowe a Ty się śmiejesz:P
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Przez 31 lat to już chyba nową znalazł
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
A tego nie wiesz... w niemczech kryzys, uchodźcy, ataki, wzbogacenia kulturowe i inne świństwa. Jak się czujesz wiedząc że po części przyczyniłeś się do zrujnowania życia jakiegoś porządnego człowieka?!?! To mógł być czyjś mąż i ojciec na Boga!!!
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Wracając ze zlotu przytrafił nam się korek w którym przesuwaliśmy się w żółwim tempie i olej się zagrzał się do około 120st, wtedy zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju i chwilę tak poświeciła, akurat jak korek się skończył i nie było gdzie stanąć. Chwilę poświeciła i zgasła, mam wrażenie że w momencie jak temperatura oleju lekko spadła.
Podejrzana jest pompa oleju, bo to samo zadziało się kilka razy gdy miałem JH, które ostatecznie się zatarło, wtedy podejrzewałem, że problem z wtyczką jest albo zegarami, ale się pomyliłem .
Co prawda gdy wymieniałem silnik to zmierzyłem jej luzy szczelinomierzem między kołami zębatymi i mieściły się w normie (wg książki "Sam naprawiam" może mieć do 0,20mm, mi wchodził listek 0,10, natomiast 0,20 już się nie mieścił), ale faktem jest, że ma pewnie tyle samo lat co sam silnik, zresztą z ciekawości w tym zatartym JH też zmierzyłem i też luzy na pompie mieściły się w tolerancji, więc nie do końca chyba to właściwe parametry. W każdym razie wymieniłem pompę na nówkę sztukę.
Idąc dalej stwierdziłem, że wywalam ten fabryczny wymiennik ciepła i montuje powietrzną chłodniczkę oleju.
Przymocowałem ją do mocowań na chłodnicy od wody, okazało się, że rozstaw mocowań na chłodnicy oleju pasuje praktycznie idealnie, musiałem tylko kątowniki dorobić.
Chłodniczka wydaje się mała, bo jest 7 rzędowa, z tym że wyszedłem z założenia, że większa nie koniecznie w tym aucie mi jest potrzebna, bo w Hondzie mam tylko o dwa rzędy większą i doskonale sobie radzi z 270 konnym silnikiem, więc ta chyba ogarnie te 136 koni z mojego 6A, zwłaszcza, że w tym aucie rzadko kiedy wciskam gaz do deski.
Zamiast oryginalnego wymiennika ciepła wsadziłem podstawkę do podłączenia węży z termostatem, z tym że przy okazji trzeba było wymienić króciec do którego przykręcany jest filtr oleju, który wziąłem z wersji silnika bez tego wymiennika.
Zrobiłem test w garażu i zostawiłem auto przez godzinę odpalone na postoju, żeby zobaczyć czy nic nie cieknie, olej w tym czasie osiągnął 95-100 stopni i tą temperaturę utrzymywał.
Podejrzana jest pompa oleju, bo to samo zadziało się kilka razy gdy miałem JH, które ostatecznie się zatarło, wtedy podejrzewałem, że problem z wtyczką jest albo zegarami, ale się pomyliłem .
Co prawda gdy wymieniałem silnik to zmierzyłem jej luzy szczelinomierzem między kołami zębatymi i mieściły się w normie (wg książki "Sam naprawiam" może mieć do 0,20mm, mi wchodził listek 0,10, natomiast 0,20 już się nie mieścił), ale faktem jest, że ma pewnie tyle samo lat co sam silnik, zresztą z ciekawości w tym zatartym JH też zmierzyłem i też luzy na pompie mieściły się w tolerancji, więc nie do końca chyba to właściwe parametry. W każdym razie wymieniłem pompę na nówkę sztukę.
Idąc dalej stwierdziłem, że wywalam ten fabryczny wymiennik ciepła i montuje powietrzną chłodniczkę oleju.
Przymocowałem ją do mocowań na chłodnicy od wody, okazało się, że rozstaw mocowań na chłodnicy oleju pasuje praktycznie idealnie, musiałem tylko kątowniki dorobić.
Chłodniczka wydaje się mała, bo jest 7 rzędowa, z tym że wyszedłem z założenia, że większa nie koniecznie w tym aucie mi jest potrzebna, bo w Hondzie mam tylko o dwa rzędy większą i doskonale sobie radzi z 270 konnym silnikiem, więc ta chyba ogarnie te 136 koni z mojego 6A, zwłaszcza, że w tym aucie rzadko kiedy wciskam gaz do deski.
Zamiast oryginalnego wymiennika ciepła wsadziłem podstawkę do podłączenia węży z termostatem, z tym że przy okazji trzeba było wymienić króciec do którego przykręcany jest filtr oleju, który wziąłem z wersji silnika bez tego wymiennika.
Zrobiłem test w garażu i zostawiłem auto przez godzinę odpalone na postoju, żeby zobaczyć czy nic nie cieknie, olej w tym czasie osiągnął 95-100 stopni i tą temperaturę utrzymywał.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Myślisz, że przez powiększenie pojemności układu będzie słabsze ciśnienie?
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Mozliwe... ale bardziej pisalem w kontekscie ewentualnych zmian w silniku o ktorych wspomniales. Oby nie ale moze gdzies traci cisnienie...
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Nasza telewizyjna Scala, 6A + blos
Pojeżdżone z okazji poszukiwania fajnych ujęć do klipu, który chcę zrobić na koniec roku. Na dwa auta po 80km zrobiliśmy, żeby nagrać kilka sekund ujęć materiału tego typu:
Trochę to głupie, ale jest to zawsze jakiś pretekst, żeby pojeździć scirocco
Temperatura powietrza wynosiła około 30 stopni i jednak dochodzę do wniosku, że taka mała chłodnica oleju jest "na styk" jeśli trzeba dużo się zatrzymywać i jeździć z małą prędkością (symulator korka ), chwilowo niestety nie mają w ofercie większej z tym gwintem, ale jak już będzie dostępna to coś bliżej 16-rzędowej wejdzie, zwłaszcza, że jest na to miejsce w przednim pasie.
Trochę to głupie, ale jest to zawsze jakiś pretekst, żeby pojeździć scirocco
Temperatura powietrza wynosiła około 30 stopni i jednak dochodzę do wniosku, że taka mała chłodnica oleju jest "na styk" jeśli trzeba dużo się zatrzymywać i jeździć z małą prędkością (symulator korka ), chwilowo niestety nie mają w ofercie większej z tym gwintem, ale jak już będzie dostępna to coś bliżej 16-rzędowej wejdzie, zwłaszcza, że jest na to miejsce w przednim pasie.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013