Turbo Experyment by Anavel & Atos
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Dzięki chłopaki za mile słowo.
Mowad szpera juz jest widziałbym tu teraz DSG jeszcze do skrzyni szóstki bo mam małą kiere i trochę strach odrywac jedna rękę od niej żeby biegi zmieniać. No a nie powiem ... dość często się je zmienia.
Emil coś tam z czasem wrzucę ale na razie to nie wygląda bo nawet zderzaka z przodu nie ma. Żeby był musi przejść pewne modyfikacje a na razie brak na takie rzeczy czasu. Natomiast jak znajdę chwile to wrzuć foto spod maski. Holek odwalil kawał dobrej roboty i pod maską jest bardzo schludnie jak na taką rzeźbę.
Majkel z Tobą to ja nawet bym się nie gonił. Wszak wszyscy wiemy ze sens jakiś wyścigów z Tobą jest tylko jeśli auto wchodzi w ponad dźwiękową zaraz po wrzucenie dwójki
Wczoraj trochę pojeździlem pod osłona nocy. Nie wytrzymałem juz i zacząłem zabawę na drugim programie. Nadal mam fan ale tak sobie myślę że mogłoby jeszcze być ze 100 150 HP więcej
Mowad szpera juz jest widziałbym tu teraz DSG jeszcze do skrzyni szóstki bo mam małą kiere i trochę strach odrywac jedna rękę od niej żeby biegi zmieniać. No a nie powiem ... dość często się je zmienia.
Emil coś tam z czasem wrzucę ale na razie to nie wygląda bo nawet zderzaka z przodu nie ma. Żeby był musi przejść pewne modyfikacje a na razie brak na takie rzeczy czasu. Natomiast jak znajdę chwile to wrzuć foto spod maski. Holek odwalil kawał dobrej roboty i pod maską jest bardzo schludnie jak na taką rzeźbę.
Majkel z Tobą to ja nawet bym się nie gonił. Wszak wszyscy wiemy ze sens jakiś wyścigów z Tobą jest tylko jeśli auto wchodzi w ponad dźwiękową zaraz po wrzucenie dwójki
Wczoraj trochę pojeździlem pod osłona nocy. Nie wytrzymałem juz i zacząłem zabawę na drugim programie. Nadal mam fan ale tak sobie myślę że mogłoby jeszcze być ze 100 150 HP więcej
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Moc fajna, chciałbym kiedyś zobaczyć te auto, nie tyle co w akcji co z podniesiona maska i z Tobą pogadać co i jak Niemniej obojetnie co i jak to gratuluje oraz troche zazdroszcze wyniku bo jest fenomenalny
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Michał koło Łodzi budują tor - w lipcu otwarcie więc wbijaj to się sprawdzimy ale wygrany płaci za paliwo ;p
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Majkel tylko przynieś fakture, abysmy wiedzili co do boilidu tankujesz
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Na pewno będzie okazja Wiesz co ? Żeby jeszcze było gdzie tym jeździć :/ Sroka jest dość lekka a przy gwincie staje się dość mało stabilna przy wyższej prędkości na dziurach. No a u nas dziur nie brakuje. W drogach, w budżecie, w kieszeni a u niektórych w głowachwesyl pisze:Moc fajna, chciałbym kiedyś zobaczyć te auto, nie tyle co w akcji co z podniesiona maska i z Tobą pogadać co i jak Niemniej obojetnie co i jak to gratuluje oraz troche zazdroszcze wyniku bo jest fenomenalny
Na trasie koleiny też nie służą, także ciężko czasem jak wiezie na boki
Majkel, a mama wie że ćpiesz ?Majkel pisze: ale wygrany płaci za paliwo ;p
Niestety nie ma czasu jeździć
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
No to albo zawieszenie gwintowane lepsze wstaw, albo air ride. Ja przy ABfie mialem juz pare niemilych przygod na gwincie jak wpadl air to auto pacuje lepiejna nierównosciach a pozostaje sztywne - oczywiscie mowa o zaworze na sztyce a nie na oś Ale nadal czekam na relacje foto ))
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Atos - sroką to się nawet tam nie wybieraj, dziurawa miska jak w bankuMajkel pisze:Michał koło Łodzi budują tor - w lipcu otwarcie więc wbijaj to się sprawdzimy ale wygrany płaci za paliwo ;p
Najpierw by mogli w Lodzi zrobic drogi, mialem watpliwa przyjemnosc przejechac sie ostatnio dwa razy przez ta miejscowosc, kurde nawierzchnia gorsza niz na slasku A tory tramwajowe to juz wyzwanie.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Bo Łódź jest hipsterem polszy i nie potrzebuje mejnstrimowych dróg ;D
A tor krótki ale nowy budują!
A tor krótki ale nowy budują!
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
No cos tam wrzucęwesyl pisze:No to albo zawieszenie gwintowane lepsze wstaw, albo air ride. Ja przy ABfie mialem juz pare niemilych przygod na gwincie jak wpadl air to auto pacuje lepiejna nierównosciach a pozostaje sztywne - oczywiscie mowa o zaworze na sztyce a nie na oś Ale nadal czekam na relacje foto ))
Mam u siebie Gwint V-maxxa z regulacją sztywności i w sumie to pracuje przyzwoicie. No ale nie ma porównania do czarnucha.
Licznik sobie przerobiłem coś na wzór z czarnucha, ale tutaj kolor czerwony. Na zdjęciu trochę pedalski różowy wyszedł ale ap w telefonie nie ogarnia tego typy kolorów. W rzeczywistości świecą jednak trochę inaczej. Licznik wyskalowany po wymianie wskazówki. Siakoś się ułamała. Założona nowa wskazówka i z GPS przy 120 zegar pokazuje 117.
No i nowy piec
No i spotkały się sroki po dłuższej separacji. Experyment tymczasowo na zwykłym US froncie, ale wrócą soczewki i xenon. Sprzedałem białe kierunki i w to miejsce kupiłem czarne takie jak w czarnuchu.
Zostało zamontować pakiet kamei, ale nie jestem jeszcze pewien co do koloru na nim. Może jakaś folia W sumie są fajne folie widziałem wzorniki. Tylko takie wypaśne są przesadnie drogie. Ale jeszcze pomyślę. Podsufitka jest do wymiany, ale mam już umówionych kolegów od tapicerek i pójdzie jakaś alcantara chyba.
Plany car audio :
2 głośniki na blutata i odtwarzacz mp3. Opcjonalnie słuchawki
Jutro jeszcze mam chytry plan dokupić moduł blutata do Emu żeby za pomocą telefonu odczytywać dane z komputera. Dziwnie się czuję jak nie mam wskźnika temperatury. Ale po co kupować wskaźniki jak można mieć w kieszeni
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Atoss gdybyś miał jakies lampy US na zbyciu to chetnie przygarne. Szukam juz dosyc długo i nic..
Ogólnie bardzo ładnie wyszło. Gratulacje I MAM NADZIEJE ZE TO NIE KONIEC
Ogólnie bardzo ładnie wyszło. Gratulacje I MAM NADZIEJE ZE TO NIE KONIEC
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Heh ... ta historia nigdy się nie kończy. Z resztą co ja Ci będę opowiadał. Sam wiesz
Są dalsze plany na to auto ale na razie bardziej estetyczne niż mechaniczne. Musze założyć kameia i jeszcze raz wylakierowac tylny błotnik bo jakieś barany driftowaly sobie i auto dostało kamieniem
Czeka mnie przerobienie zderzaka przedniego i doprowadzenie z niego powietrza do dolotu. Trochę musze ogarnąć wiązkę świateł i przełożyć lampy. Zrobić nowa podsufitke i ubrać go pro lnie bo na razie nawet boczkow drzwi nie ma jak trochę oddychne po tej zabawie będziemy z Holkiem modzie dalej ale to już nie w tym roku na pewno.
Szkoda ze nie odezwałes się ze 2 dni wczesniej bo coś bym Ci przygotował. A teraz jestem w drodze do noska. Będę najwcześniej w PL dopiero na początku wakacji.
Miałem takie odczucia ze wentylator włącza się za często i jakoś słabo zbita temperaturę. Kupiłem wiec moduł bluetooth do EMU i podłączyłem. Okazało się ze wszystko jest tak jak powinno byc i jak chłopaki ustawili. Wentylator włącza się dość wcześnie bo przy 92 stopniach i wyłącza się przy 89 wiec zakres schładzania jest nie wielki. Na szczęście mam dodatkowy włącznik wentylatora wiec mogę sobie tym sterować sam. Samo urządzenie bluetooth dość fajne ale musze jeszcze odinstalować parę dodatkowych czujników bo nie wszystko pokazuje co może. Urządzenie łączy się za pomocą dashboarda z telefonem lub tabletek. Żeby było ciekawiej jest dużo dokładniejsze niż na przykład wskazowkowy obrotomierz czy dodatkowe wskaźniki analogowe.
Są dalsze plany na to auto ale na razie bardziej estetyczne niż mechaniczne. Musze założyć kameia i jeszcze raz wylakierowac tylny błotnik bo jakieś barany driftowaly sobie i auto dostało kamieniem
Czeka mnie przerobienie zderzaka przedniego i doprowadzenie z niego powietrza do dolotu. Trochę musze ogarnąć wiązkę świateł i przełożyć lampy. Zrobić nowa podsufitke i ubrać go pro lnie bo na razie nawet boczkow drzwi nie ma jak trochę oddychne po tej zabawie będziemy z Holkiem modzie dalej ale to już nie w tym roku na pewno.
Szkoda ze nie odezwałes się ze 2 dni wczesniej bo coś bym Ci przygotował. A teraz jestem w drodze do noska. Będę najwcześniej w PL dopiero na początku wakacji.
Miałem takie odczucia ze wentylator włącza się za często i jakoś słabo zbita temperaturę. Kupiłem wiec moduł bluetooth do EMU i podłączyłem. Okazało się ze wszystko jest tak jak powinno byc i jak chłopaki ustawili. Wentylator włącza się dość wcześnie bo przy 92 stopniach i wyłącza się przy 89 wiec zakres schładzania jest nie wielki. Na szczęście mam dodatkowy włącznik wentylatora wiec mogę sobie tym sterować sam. Samo urządzenie bluetooth dość fajne ale musze jeszcze odinstalować parę dodatkowych czujników bo nie wszystko pokazuje co może. Urządzenie łączy się za pomocą dashboarda z telefonem lub tabletek. Żeby było ciekawiej jest dużo dokładniejsze niż na przykład wskazowkowy obrotomierz czy dodatkowe wskaźniki analogowe.
- Załączniki
-
- Screenshot_2016-04-08-09-51-24.png
- (136.52 KiB) Nie pobierany
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
Ogólnie to mi tez sie nie spieszy:) Mam poważniejsze prace przed soba niz montaz lamp
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
.. a może zostaw go bez Kamei'aatosss007 pisze:...
Zostało zamontować pakiet kamei, ale nie jestem jeszcze pewien co do koloru na nim..
Z tym przedliftowym wysokim spoilerem i bez 'plastików' wygląda naprawdę śweitnie.
No i gratuluję realizacji kolejnego projektu.
Niech moc będzie z Tobą
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
No gratulacje . Tak jak Mowad zauważył- faktycznie przy tej mocy by się szpera przydała. W końcu się doczekałeś .
A Anię przewiozłeś? Jeśli tak to jak wrażenia?
Wynik niewąski
A Anię przewiozłeś? Jeśli tak to jak wrażenia?
Wynik niewąski
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Turbo Experyment by Anavel & Atos
To odezwij się na początku wakacjiSławek pisze:Ogólnie to mi tez sie nie spieszy:) Mam poważniejsze prace przed soba niz montaz lamp
Adam myślałem o tym bo podoba mi się na golasa ale mam już przygotowany pakiet. Trzeba tylko założyć.
Łukasz szpera juz jest
Ania nie jechała jeszcze bo bylem w PL sam i bardzo krótko. Także nie miała się okazji przejechać jeszcze ale w wakacje się przejedzie na pewno.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger