Siemanko,
mam prośbę do naszych mądrych głów z forum, co trzeba zrobić żeby wymienić skrzynię AUG na FF, czyli na długą skrzynię. Czy wystarczy podmienić tylko flansze na skrzyni czy trzeba również zmieniać półosie ???
Z góry dzięki za informacje !
Pozdro
zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
Krzysztof do FF nie wsadzisz flansz na przeguby 100 mm, po prostu brak miejsca. Musisz przejść na przeguby 90 mm, półosie zostają.
-
- Początkujący
- Posty: 103
- Rejestracja: 07 mar 2010, 20:20
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
scirro, a może lepiej przełożyć tylko 5 bieg z FF do AUG?
1-4 biegi szybkie, a 5 dłuuuuga
1-4 biegi szybkie, a 5 dłuuuuga
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
no właśnie też nad tym myślałem, tylko pytanie czy tu nie ma żadnych komplikacji ??
Da się tak po prostu przełożyć plug and play ??
A jak wygląda kwestia przy skrzyni 4T ??
Da się tak po prostu przełożyć plug and play ??
A jak wygląda kwestia przy skrzyni 4T ??
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
Ja zmienialem 5 bieg, ale wkladalem piatke ze skrzyni 4T do ACD, bylo plug&play, wystapil tylko jeden maly problem z odkreceniem jednej ze srub.
Efekt jest niezly, z tym ze JH raczej na tym biegu mizernie przyspieszal (wrzucenie z 4 na 5 dawalo efekt jakbym ze dwa biegi przeskoczyl), ale za to spalal 7,5l elpidżi w trasie. Nadal mam ta skrzynie i z silnikiem 2.0 16v spisuje sie to o wiele przyjemniej
Efekt jest niezly, z tym ze JH raczej na tym biegu mizernie przyspieszal (wrzucenie z 4 na 5 dawalo efekt jakbym ze dwa biegi przeskoczyl), ale za to spalal 7,5l elpidżi w trasie. Nadal mam ta skrzynie i z silnikiem 2.0 16v spisuje sie to o wiele przyjemniej
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
-
- Początkujący
- Posty: 103
- Rejestracja: 07 mar 2010, 20:20
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
Ja mam w AUG założony 5 bieg z FF albo 4T ( nie pamiętam). Majster od skrzyń zrobił to w trymiga. Nie mam tylko okazji tego sprawdzić - skrzynia leży w piwnicy od prawie roku.scirorider pisze:no właśnie też nad tym myślałem, tylko pytanie czy tu nie ma żadnych komplikacji ??
Da się tak po prostu przełożyć plug and play ??
A jak wygląda kwestia przy skrzyni 4T ??
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
Ja planowałem wsadzić do 2Y piątkę od FF, ale po przeliczeniu zrezygnowałem, bo wychodziło że po zmianie z czwórki na piątkę będzie dziura jak bym w sześciobiegowej skrzyni z czwórki na szóstkę wrzucił. Dla kogoś komu nie przeszkadza to że po czwórce auto się nie rozpędza rozwiązanie dobre, ale jak ktoś lubi pokręcić do czerwonego na każdym biegu, to pomysł raczej słaby. Dla Ciebie Krzychu, biorąc pod uwagę że dużo latasz po trasie mogłoby się okazać że jest całkiem ciekawie. Także musisz się zastanowić co ważniejsze ... power czy fuel save
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: zmiana skrzyni z AUG na FF - problem z flanszami
półosie do przegubów 90mm są dłuższe niż te z przegubami 100mm