Witam.
Mam scirocco mk2 91 rok. Po swapie. z 1.8jh na inne 1.8 tez benzyna
Mam zegary z obrotomierzem z dwiema kostkami i z MFA.
MFA z przyczyn naturalnych juz nie działa. Jednakże bardzo bym chciał miec obrotomierz sprawny. To nie pierwszy swap w scirocco po którym nie moge uruchomić obrotomierza.
Jeśli jest ktoś ogarniety w tym temacie proszę o informację w jaki sposob mogę ożywić obrotomierz. Najlepiej jakby kto podpowiedział jaki sygnał trzeba podać na jaki pin w kostce licznika.
Szukałem schematów licznika z 2 kostkami ale schematy sa w wiekszości do golfa i jedne zaprzeczają drugim. Ogolnie jest bałagan. Słyszałem ze można podać sygnał z alternatora tak jak jest to w dieslu. Pytanie tylko na ktory kablek ???
Licznik mk2
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Licznik mk2
Obrotomierz dostaje sygnal z cewki. ale ktory pin czy kabelek to juz nie pamietam.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Licznik mk2
Biała wtyczka pin D 26, czerwona wtyczka pin B 19 i następnie długa strona białej wtyczki licznika pin środkowy. Sygnał jest brany z pinu 1 na cewce.
Re: Licznik mk2
No kabel czerwono/czarny to sygnał na obrotek. U mnie to schemat golfa się przydał a właściwie opis niektórych oznaczeń na taśmie, zupełnie inne kostki były licznik a instalacja.