53B GTX ABF powered by Techtonics
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Przepięknie to wyszło !!!
Gratuluję projektu i smaku, bo naprawdę auto pierwsza klasa !
Powodzenia w dlaszych modach !
Gratuluję projektu i smaku, bo naprawdę auto pierwsza klasa !
Powodzenia w dlaszych modach !
- Aniasciro
- Zaawansowany
- Posty: 427
- Rejestracja: 31 sty 2008, 19:55
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 217968
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Padłam..................
i brak mi słów................
Ona jest cudowna!!!!!
i brak mi słów................
Ona jest cudowna!!!!!
Wiele serc, jedno bicie.... Scirocco ponad życie....
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
OMG! nie mogłem się na forum zalogować, bo znów ten dziwny błąd się pojawia.
Scirocco jest trakcie demontażu.
Będzie teraz już cukierek Wszystko co się da w piach i szkło lub proszek. A na podłogę od strony asfaltu leci lakier jak na karoserii aby łatwiej było myć.
Scirocco jest trakcie demontażu.
Będzie teraz już cukierek Wszystko co się da w piach i szkło lub proszek. A na podłogę od strony asfaltu leci lakier jak na karoserii aby łatwiej było myć.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Ty juz się lepiej uspokój
Moja Sirocco II Scala 2,0 16v ABF
http://www.scirocco.pl/phpBB3/viewtopic ... 86#p103386
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Jakiś tam zastój w temacie.
Chroniczny brak wolnego czasu sprawił, że sroka poszła w solidną odstawkę, auto było tylko raz na kilkanaście dni przepalane.
Postanowiłem zrobić wszystko jeszcze raz od podstaw.
Katrioseria zawieszona na obrotnicy aby łątwiej się robiło.
Tym jednak razem zostało rokręcone WSZYSTKO oprócz słupka silnika (generealny remont w 2013r podczas podnoszenia mocy)
i wnętrza skrzyni biegów. Pisząc wszystklo mam na myśli na prawdę wszelkie części mechaniczne itp.
Każdy element zpostał przeglądnięty i wszystko poselekcjonowałem na: szkiełkoanie, malowanie proszkowe, wymiana na nowy.
Łatwo i przyjemnie robota idzie gdyz 3 lata temu auto było już rozmontowane.
GTrafiło tez nowe koło szerkości pozostajabez zmian czyli 8 i 9J. Zmieni się tylko kolor.
Wnętrze bez zmian, jedynie klatka zotsdała jeszcze raz ospawana TIGiem w celu poprawy estetyki.
Jakieś nastepne INfo w lipcu..
Chroniczny brak wolnego czasu sprawił, że sroka poszła w solidną odstawkę, auto było tylko raz na kilkanaście dni przepalane.
Postanowiłem zrobić wszystko jeszcze raz od podstaw.
Katrioseria zawieszona na obrotnicy aby łątwiej się robiło.
Tym jednak razem zostało rokręcone WSZYSTKO oprócz słupka silnika (generealny remont w 2013r podczas podnoszenia mocy)
i wnętrza skrzyni biegów. Pisząc wszystklo mam na myśli na prawdę wszelkie części mechaniczne itp.
Każdy element zpostał przeglądnięty i wszystko poselekcjonowałem na: szkiełkoanie, malowanie proszkowe, wymiana na nowy.
Łatwo i przyjemnie robota idzie gdyz 3 lata temu auto było już rozmontowane.
GTrafiło tez nowe koło szerkości pozostajabez zmian czyli 8 i 9J. Zmieni się tylko kolor.
Wnętrze bez zmian, jedynie klatka zotsdała jeszcze raz ospawana TIGiem w celu poprawy estetyki.
Jakieś nastepne INfo w lipcu..
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Pięknie to wygląda ! Powiem Ci szczerze że powinieneś dostać NOBLA w dziedzinie wytrwałości i sumienności
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Heheh
Raczej BAN mi sie należy, bo powinienem kiedyś już zrobić raz a dobrze, aż żona się śmieje, że kjolejna międzynarodówka a moje auto znów nie jest w stanie sie poruszać nawet
Jednak wtedy z kilku powodów nie mogłem sobie pozwolić na odnowienie i zabezpieczenie takiej ilości części jaką zaplanowałem teraz, no i sama budowa kołyski to niesamowita wygoda
-- wtorek, 14 lip 2015, 19:14 --
Coś tam więcej.. Auto miało wujechać już na Dub It, niestety parę rzeczy nie wyszło jak chciałem i musiałem poprawić, przez co nie mogłem skręcAĆ AUTA.
Znów kilka chaotycznych zdjęć z palcu boju, narazie kibel ale efekt koncowy bedzie odpowiedni
obota już na ostatniej prostej
Zamontowany nowy układ paliwowy: usunięte stare przewody, założone nowe miedziane w izolacji od instalacji LPG. Usunięty akumulator paliwa jeszcze z instalacji po K-jecie, a w jego miejscu jest teraz filtr paliwa.Przykręcone zawieszenie:
Przednie tarcze jedynie odświeżone, tylne nowe.
Silnik już w komorze, podpięte wiązki i zamontowane wzmocnienie przedniego pasa aby znów nie pękł od ostrej jazdy.
Cały wydech do końca został owinięty bandażem termoizolacyjnym.
W silniku:
Usunięty podgrzewacz oleju, wykonana nowa krótka rurka pod filtr oleju i wstawiona podstawka pod zewnętrzna chłodnicę. Założony również krótszy filtr oleju.
Ściągnięta osłona z miski olejowej i wspawana płytka aluminiowa 6mm bezpośrednio do samej miski.
Mocowanie alternatora i napinacza wraz z pompą wody zostały wyszkiełkowane. Spinki, blaszki i opaski pocynkowane.
Kolorystyka jak widać, to co na zawieszeniu.
Koła jak mówiłem założone do jedynki. Skręcone odwrotnie aby były węższe. Rotory zostały wyszkiełkowane i tak pozostawione
Raczej BAN mi sie należy, bo powinienem kiedyś już zrobić raz a dobrze, aż żona się śmieje, że kjolejna międzynarodówka a moje auto znów nie jest w stanie sie poruszać nawet
Jednak wtedy z kilku powodów nie mogłem sobie pozwolić na odnowienie i zabezpieczenie takiej ilości części jaką zaplanowałem teraz, no i sama budowa kołyski to niesamowita wygoda
-- wtorek, 14 lip 2015, 19:14 --
Coś tam więcej.. Auto miało wujechać już na Dub It, niestety parę rzeczy nie wyszło jak chciałem i musiałem poprawić, przez co nie mogłem skręcAĆ AUTA.
Znów kilka chaotycznych zdjęć z palcu boju, narazie kibel ale efekt koncowy bedzie odpowiedni
obota już na ostatniej prostej
Zamontowany nowy układ paliwowy: usunięte stare przewody, założone nowe miedziane w izolacji od instalacji LPG. Usunięty akumulator paliwa jeszcze z instalacji po K-jecie, a w jego miejscu jest teraz filtr paliwa.Przykręcone zawieszenie:
Przednie tarcze jedynie odświeżone, tylne nowe.
Silnik już w komorze, podpięte wiązki i zamontowane wzmocnienie przedniego pasa aby znów nie pękł od ostrej jazdy.
Cały wydech do końca został owinięty bandażem termoizolacyjnym.
W silniku:
Usunięty podgrzewacz oleju, wykonana nowa krótka rurka pod filtr oleju i wstawiona podstawka pod zewnętrzna chłodnicę. Założony również krótszy filtr oleju.
Ściągnięta osłona z miski olejowej i wspawana płytka aluminiowa 6mm bezpośrednio do samej miski.
Mocowanie alternatora i napinacza wraz z pompą wody zostały wyszkiełkowane. Spinki, blaszki i opaski pocynkowane.
Kolorystyka jak widać, to co na zawieszeniu.
Koła jak mówiłem założone do jedynki. Skręcone odwrotnie aby były węższe. Rotory zostały wyszkiełkowane i tak pozostawione
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Misza
- Zaawansowany
- Posty: 460
- Rejestracja: 28 maja 2009, 14:02
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6395104
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
wszystko pięknie,
ale ja się pytam kiedy będziesz robił rozpórki o których rozmawialiśmy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ale ja się pytam kiedy będziesz robił rozpórki o których rozmawialiśmy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kto sprzedaje syf ten kutas i niech spie*dala - po dwakroć
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
PW mam zrobione 3 komplety.
-- niedziela, 2 sie 2015, 10:57 --
Pora zaktualizować listę modyfikacji
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
-- niedziela, 2 sie 2015, 10:57 --
Pora zaktualizować listę modyfikacji
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
Wpadła rozpórka dolna krzyżowa. Nie wuiem dlaczego na zdjęciu na podłodze takie plamy wyszły :/ zdjęcie z lampą robione i może jakieś refleksy na bezbarwnym..
-- niedziela, 2 sie 2015, 10:57 --
Pora zaktualizować listę modyfikacji
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
-- niedziela, 2 sie 2015, 10:57 --
Pora zaktualizować listę modyfikacji
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
Wpadła rozpórka dolna krzyżowa. Nie wuiem dlaczego na zdjęciu na podłodze takie plamy wyszły :/ zdjęcie z lampą robione i może jakieś refleksy na bezbarwnym..
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Podziwiam za wygląd polakierowanych detali. Szczególnie po montażu
Ale.. można było poprawić kilka rzeczy.
Przy takim nakładzie prac, czemu nie zainwestowałeś w przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Mógłbyś wtedy zrobić sobie na tył zaciski przewód na wymiar z końcówką banjo, aby uniknąć tego dziwnego załamania. Przewód nie będzie się przecierał/pękał?
Silnik krzywo wisi
Ale.. można było poprawić kilka rzeczy.
Przy takim nakładzie prac, czemu nie zainwestowałeś w przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Mógłbyś wtedy zrobić sobie na tył zaciski przewód na wymiar z końcówką banjo, aby uniknąć tego dziwnego załamania. Przewód nie będzie się przecierał/pękał?
Silnik krzywo wisi
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
heheh dzieki za trafne uwagi Juz się "tłumaczę"
Silnik musi tak wisieć bo jest mocno przesuniety do góry i został pochylony aby nie wadził o maskę.
Co do węży top trafna uwaga, mogłem dać w oplocie, ale i tak by mi juz pewnie pieniążków nie staryczyło. Jednak przecierał sie nie będzie, o 5lat tak jest
Silnik musi tak wisieć bo jest mocno przesuniety do góry i został pochylony aby nie wadził o maskę.
Co do węży top trafna uwaga, mogłem dać w oplocie, ale i tak by mi juz pewnie pieniążków nie staryczyło. Jednak przecierał sie nie będzie, o 5lat tak jest
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
a przy takim ustawieniu silnika buda Ci nie wibruje? jeszcze na tych poli poduchach?
Herbi, ja za 2 takie przewody (160mm) płaciłem 190zł, więc biorąc pod uwagę, że za takie przewody zapłaciłeś pewnie ok 100zł to nie aż tak straszna różnica
W GD takie przewody robi HEL Performance, stalowy oplot dodatkowo jest w "oplocie"
Herbi, ja za 2 takie przewody (160mm) płaciłem 190zł, więc biorąc pod uwagę, że za takie przewody zapłaciłeś pewnie ok 100zł to nie aż tak straszna różnica
W GD takie przewody robi HEL Performance, stalowy oplot dodatkowo jest w "oplocie"
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Masa pracy, kasy, czasu i indywidualnych pomysłów a jak dla mnie efekt kupiasty - za pstrokato jeśli chodzi o kolory. Czarne koła również na minus. Mnie się nie podoba co nie zmienia faktu, że Cie podziwiam za tą walkę
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: 53B GTX ABF powered by Techtonics
Te metalizowane korki długo Ci nie wytrzymają. Szczególnie zwróć uwagę na ten od płynu hamulcowego. Jeśli spadnie Ci nań kropla płynu już po powłoce.
Jak dla mnie też ten marchewkowo miedziany kolor trochę działa na minus. No ale tak właściciel ma jak chciał. Wydaje mi się że tonacja do jednego koloru byłaby ciekawsza. Roboty dużo, czasu jeszcze więcej a kasy to już chyba się nie liczy. Najważniejsze że cały czas coś się dzieje
Jak dla mnie też ten marchewkowo miedziany kolor trochę działa na minus. No ale tak właściciel ma jak chciał. Wydaje mi się że tonacja do jednego koloru byłaby ciekawsza. Roboty dużo, czasu jeszcze więcej a kasy to już chyba się nie liczy. Najważniejsze że cały czas coś się dzieje
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger