prośba vw trends - sroki do gazety
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
prośba vw trends - sroki do gazety
Witajcie czcigodni posiadacze scirocco, w związku ze zbliżającym się zlotem rocznicowym (oczywiście po konsultacjach z organizatorem), jak zawsze skontaktowałem się z naczelnym VW trends, w celu uwiecznienia naszego zlotu na stronach w/w gazety, o profilu jakże nam bliskiego.
Ponieważ w tym roku obchodzimy 40 lecie scirocco możliwe że zostanie to uczczone oddzielnym artykułem, w związku z czym potrzebna jest lista chętnych do przedstawienia swojego auta na łamach gazety.
Prośba o zgłoszenia zawierające, 1-2 fotki auta, adres ( nie musi być dokładny z namiarem GPS, wystarczy miejscowość i może województwo, ułatwi to logistyczne ogarnięcie akcji), może jakiś zakres modyfikacji ( nie wiem czy będą chcieli seryjne czy pomodzone). Namiary może będziemy przekazywać później.
liczę że będzie kilku chętnych na przedstawienie swojego auta, w końcu przy ostatnim poszukiwaniu było kilku chętnych
może będą jacyś chętni obcokrajowcy którzy będą na zlocie do przedstawienia swoich aut, niestety nie wiem jak do nich dotrzeć ( ma znajomość języków obcych kończy się na polskim ).
Ponieważ w tym roku obchodzimy 40 lecie scirocco możliwe że zostanie to uczczone oddzielnym artykułem, w związku z czym potrzebna jest lista chętnych do przedstawienia swojego auta na łamach gazety.
Prośba o zgłoszenia zawierające, 1-2 fotki auta, adres ( nie musi być dokładny z namiarem GPS, wystarczy miejscowość i może województwo, ułatwi to logistyczne ogarnięcie akcji), może jakiś zakres modyfikacji ( nie wiem czy będą chcieli seryjne czy pomodzone). Namiary może będziemy przekazywać później.
liczę że będzie kilku chętnych na przedstawienie swojego auta, w końcu przy ostatnim poszukiwaniu było kilku chętnych
może będą jacyś chętni obcokrajowcy którzy będą na zlocie do przedstawienia swoich aut, niestety nie wiem jak do nich dotrzeć ( ma znajomość języków obcych kończy się na polskim ).
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Kostrzyk obcokrajowcy raczej nie wchodzą w gre bo do trendsa "muszą być auta z polskimi blachami" cytuje tego mistrza co był na poprzednim zlocie
(][__][_]===W===[_][__][)
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
I znów zabłysną wysokim poziomem swojego dziennikarstwa, nie wiadomo czy się śmiać czy płakać jak się ich pismo czyta. Dlatego od dawna już nie kupuję tego pisma, szkoda kasy na ich dzieła.
-
- Zaawansowany
- Posty: 687
- Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10243618
- Lokalizacja: matplaneta
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Zgłaszam Grzybkową po konsultacji z właścicielem. Moja może być ? Jeżeli tak, obie lokalizacja Kraków
'90 TYP53B GTII LC6V
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Jarek dawaj foto i opis, według mnie pasują idealnie
-
- Zaawansowany
- Posty: 687
- Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10243618
- Lokalizacja: matplaneta
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Jutro
-- sobota, 22 lut 2014, 11:20 --
Scirocco MKII nieaktualne
Edit V2 - VW SCIROCCO MKI również nieaktualne
-- sobota, 22 lut 2014, 11:20 --
Scirocco MKII nieaktualne
Edit V2 - VW SCIROCCO MKI również nieaktualne
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 10:41 przez Jar_eck, łącznie zmieniany 2 razy.
'90 TYP53B GTII LC6V
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Jarek, postarałeś się nie liczyłem na tak szczegółowy opis
Ale poza wami jak na razie brak zainteresowania.
Ale poza wami jak na razie brak zainteresowania.
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Rozumiem, że mimo tego iż będzie to uwiecznienie zlotu to sesje będą na miejscu u właściciela?
Ja chętnie po raz 3ci bym się wkręcił Ale nie będzie mnie w tym roku na żadnym zlocie więc nie wiem...
Volkswagen Scirocco GTX 53B 1989r.
SILNIK:
* 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- ostre wałki rozrządu 2x276* -Techotnics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
Look:
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- silnik pomalowany caly na czarny polmat
- komora cala odmalowana
- wiazka przedluzona o 40cm
- przewody podcisnien, weze wody w plecionce car audio
- oklejone samoprzylepnym welurem zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do bagaznika
MOC:
- 194KM i 218Nm
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy, większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stozkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
- airbox
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" z nierdzewki na 2 tlumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedluzone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandazem
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- gwint
- rozporka kielichow tyl
- rozporka dolna przod z krzyżem
- rozporka gorna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (koncowki, sworznie, maglownica, itd itp WSZYSTKO)
- poliuretany wszędzie
- wachacze, belka i stabilizatory wypiaskowane i pomalowane na nowo w biel i czewień
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bebny
- tyl: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przod: Tracze 280mm mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pelnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2012 rozebrane do ostatniej srubki, zrobiona cala podloga, komora, nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- szyby atermiczne
- smoked front
- spolerowane na gładko tylne lampy
- wygładzona klapa, usunieta antenka
- usuniete listwy boczne
KOŁA:
Sezon 2009/2010:
-BCW Powertech 15" 2x8J et25, 2x9J et15,
- opony 185/45 i 165/50
Sezon 2011:
- OZ TURBO 2tlg. 15" 2x7J 1,5"ranty, 2x8J 2,5"ranty z BBS RS
- opony 165/45 nankang i 185/45
Sezon 2012
- BBS Postert 3tlg 16" 2x8,5j et17 2x9J et11
- opony 195/40: Dunlop SP9000 i Pirelli P Zero Nero
ŚRODEK:
- pełna klatka skręcana 6-cio punktowa by RC-Motorsport
- odmalowane wnętrze, usunięte wszystkie wygłuszenia
- MFA
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłacznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaznik cisnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssacego w konsoli
- pasy szekowe schroth z elektro napinaczami
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamast radia
CAR-AUDIO:
- Obecnie brak-usunięte nawet zasilanie radia i miejsca po fabrycznych głosnikach
Wczesniej:
- centrala: telefon Samsung GT-i9300 połączony z wmacniaczem
- przod PB L-60C w panelach zamknietych.. 7ltr.
- tweetery w customowych slupkach
- piec Pioneer x-424
- kabel zasilajacy 10mm2 z bezpiecznikiem AGU 40A
- kable glosnikowe 2,5mm2 woofer/zwrotka, 1,5mm2 tweeter
PLANY:
- doprężenie, odchudzenie, wyważenie motoru,
- ITB
- zwnetrzna chłodnica oleju
- odświeżenie komory, wyjęcie silnika, pomalowanie jeszcze raz, lepszy clean
Ja chętnie po raz 3ci bym się wkręcił Ale nie będzie mnie w tym roku na żadnym zlocie więc nie wiem...
Volkswagen Scirocco GTX 53B 1989r.
SILNIK:
* 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- ostre wałki rozrządu 2x276* -Techotnics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
Look:
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- silnik pomalowany caly na czarny polmat
- komora cala odmalowana
- wiazka przedluzona o 40cm
- przewody podcisnien, weze wody w plecionce car audio
- oklejone samoprzylepnym welurem zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do bagaznika
MOC:
- 194KM i 218Nm
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy, większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stozkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
- airbox
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" z nierdzewki na 2 tlumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedluzone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandazem
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- gwint
- rozporka kielichow tyl
- rozporka dolna przod z krzyżem
- rozporka gorna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (koncowki, sworznie, maglownica, itd itp WSZYSTKO)
- poliuretany wszędzie
- wachacze, belka i stabilizatory wypiaskowane i pomalowane na nowo w biel i czewień
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bebny
- tyl: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przod: Tracze 280mm mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pelnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2012 rozebrane do ostatniej srubki, zrobiona cala podloga, komora, nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- szyby atermiczne
- smoked front
- spolerowane na gładko tylne lampy
- wygładzona klapa, usunieta antenka
- usuniete listwy boczne
KOŁA:
Sezon 2009/2010:
-BCW Powertech 15" 2x8J et25, 2x9J et15,
- opony 185/45 i 165/50
Sezon 2011:
- OZ TURBO 2tlg. 15" 2x7J 1,5"ranty, 2x8J 2,5"ranty z BBS RS
- opony 165/45 nankang i 185/45
Sezon 2012
- BBS Postert 3tlg 16" 2x8,5j et17 2x9J et11
- opony 195/40: Dunlop SP9000 i Pirelli P Zero Nero
ŚRODEK:
- pełna klatka skręcana 6-cio punktowa by RC-Motorsport
- odmalowane wnętrze, usunięte wszystkie wygłuszenia
- MFA
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłacznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaznik cisnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssacego w konsoli
- pasy szekowe schroth z elektro napinaczami
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamast radia
CAR-AUDIO:
- Obecnie brak-usunięte nawet zasilanie radia i miejsca po fabrycznych głosnikach
Wczesniej:
- centrala: telefon Samsung GT-i9300 połączony z wmacniaczem
- przod PB L-60C w panelach zamknietych.. 7ltr.
- tweetery w customowych slupkach
- piec Pioneer x-424
- kabel zasilajacy 10mm2 z bezpiecznikiem AGU 40A
- kable glosnikowe 2,5mm2 woofer/zwrotka, 1,5mm2 tweeter
PLANY:
- doprężenie, odchudzenie, wyważenie motoru,
- ITB
- zwnetrzna chłodnica oleju
- odświeżenie komory, wyjęcie silnika, pomalowanie jeszcze raz, lepszy clean
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Zamysł jest taki, ze jak będą potrzebowali auta do sesji to się zgłoszą i będą mieli z czego wybrać. Możliwe ze powstanie artykuł o 40 leciu scirocco, wtedy będą potrzebne 3 generacja, a dogadanie co do sesji będzie już z właścicielami, raczej osobiste.
-
- Zaawansowany
- Posty: 687
- Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10243618
- Lokalizacja: matplaneta
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
To bardzo pobieżny opiskostrzyk pisze:Jarek, postarałeś się nie liczyłem na tak szczegółowy opis
Ale poza wami jak na razie brak zainteresowania.
'90 TYP53B GTII LC6V
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
- vorph666
- Pisarz
- Posty: 1467
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 301135
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
bo to wstyd zaistnieć na łamach tego szmatławca obok takich perełek jak spełnienie marzeń sołtysa z kopytkowa b5 full tjunink turbo tdi kombi, golf IV lpg edyszyn czy inne padło VAG-a... co innego classic auto, auto świat classic lub od biedy automobilista... to jest fachowa prasa w dziedzinie young i oldtimerówkostrzyk pisze:Ale poza wami jak na razie brak zainteresowania.
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Vorph oplułem monitor przez ciebie
ale coś w tym jest
ale coś w tym jest
(][__][_]===W===[_][__][)
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: prośba vw trends - sroki do gazety
Przecież już raz zrobili artykuł z trzema generacjami, efekt był raczej żałosny mimo że Krzysztof udostępnił swoje sroki. Przecież w tej gazetce co chwila roi się od różnego rodzaju błędów przy pisaniu artykułów, a w tamtym roku jak dobrze pamiętam to chcieli żeby właściciele razem z autami bujali się do wawy celem zrobienia sesji fotograficznej a zrobili wyjątek dla Krzysztofa bo jest z Łodzi i udostępnił pierwszą i drugą generację na potrzebę wyskrobania artykułu .kostrzyk pisze:
Zamysł jest taki, ze jak będą potrzebowali auta do sesji to się zgłoszą i będą mieli z czego wybrać. Możliwe ze powstanie artykuł o 40 leciu scirocco, wtedy będą potrzebne 3 generacja, a dogadanie co do sesji będzie już z właścicielami, raczej osobiste.