Poznajmy się...
-
- Początkujący
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 paź 2013, 01:35
- Model: Scirocco I
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: Poznajmy się...
Będzie faldach nowy. ze starego stelażu nie da się nic uratować. Jedyna możliwość to wstawienie nowego dachu i wycięcie pod stary stelaż (chociaż jego kondycja jest kiepska), albo po prostu nowy faldach
-
- Fanatyk
- Posty: 2439
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Poznajmy się...
ja na twoim miejscu próbował bym oryginalny zreanimować, w końcu taki rarytas to dobra inwestycja.
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Poznajmy się...
Jeśli zmienisz na jakiś renaulotowski śmieć, to będzie najgorsze posunięcie jakie możesz zrobić. Szukaj fotek, zbieraj materiały i doprowadzaj do oryginału. Jeśli przeszczepisz dach z jakiegoś innego auta od razu minus do oryginału. Przejrzałem temat i jedno co Ci mogę powiedzieć to to, że kibiców wielu, ale dobrze doradzających to raczej bym na tamtym forum nie szukał. Jeśli chcesz aby auto było na prawdę wyjątkowe to nie rezygnuj z niczego co było oryginalnie a rezygnuj z całej, nie oryginalnej reszty
Co do mk1 w wersji Rieger i tego co tam zostało napisane że wieś itp. ... W tej chwili jest ich mniej więcej tyle ile pozostało Safari. Kwestia gustu, jednak wcale mniejszy unikat od Twojego No ale są tacy, którzy patrzą na te auta jako tuning wystrzał tamtych lat. Rzadko kto zdaje sobie sprawę z unikatowości tych samochodów. Czytając posty na tamtym forum, odniosłem wrażenie, że nikt z kibiców nawet nie wiedział co za auto kupiłeś. Ty chyba też nie do końca zdawałeś sobie z tego sprawę. Mam nadzieję że pójdziesz dobrą drogą i nie skaleczysz tego auta, bo widzę że warzą się jego losy.
Co do mk1 w wersji Rieger i tego co tam zostało napisane że wieś itp. ... W tej chwili jest ich mniej więcej tyle ile pozostało Safari. Kwestia gustu, jednak wcale mniejszy unikat od Twojego No ale są tacy, którzy patrzą na te auta jako tuning wystrzał tamtych lat. Rzadko kto zdaje sobie sprawę z unikatowości tych samochodów. Czytając posty na tamtym forum, odniosłem wrażenie, że nikt z kibiców nawet nie wiedział co za auto kupiłeś. Ty chyba też nie do końca zdawałeś sobie z tego sprawę. Mam nadzieję że pójdziesz dobrą drogą i nie skaleczysz tego auta, bo widzę że warzą się jego losy.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Poznajmy się...
Przyłączam się do słów Atossa,
Auto jest olbrzymim unikatem na tą chwile znane są w scenie scirocco 3 sztuki łącznie z twoją. Przebudowę na Faltdach robiłą firma BRITAX z Kolonii, oczywiście już nie istnieje, bo po co....
POstaraj sie odnowić stary stelarz i daj dobremu tapicerowi na wzór stary dach i niech zrobi nowe poszycie i będzie lalka, tematu na tam tym forum nie czytałem więc nie wiem o jakie mody tam chodziło, ale cokolwiek zrobisz w tym aucie nie zgodnego z oryginałem (no chyba że glebe którą zawsze można później cofnąć) to momentalnie tracisz połowe wartości auta...życzę powodzenia w pracach....a jakie części potrzebujesz do tego autka ?
pozdro
Auto jest olbrzymim unikatem na tą chwile znane są w scenie scirocco 3 sztuki łącznie z twoją. Przebudowę na Faltdach robiłą firma BRITAX z Kolonii, oczywiście już nie istnieje, bo po co....
POstaraj sie odnowić stary stelarz i daj dobremu tapicerowi na wzór stary dach i niech zrobi nowe poszycie i będzie lalka, tematu na tam tym forum nie czytałem więc nie wiem o jakie mody tam chodziło, ale cokolwiek zrobisz w tym aucie nie zgodnego z oryginałem (no chyba że glebe którą zawsze można później cofnąć) to momentalnie tracisz połowe wartości auta...życzę powodzenia w pracach....a jakie części potrzebujesz do tego autka ?
pozdro
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 lip 2011, 09:42
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Re: Poznajmy się...
Hej, również wnikliwie przeczytałem wszystkie wpisy na vwlifestyle ; i mam bardzo podobne odczucia jak Atoss- że nikt , nie ma pojęcia jaki jest to unikat- w dodatku ŻYJĄCY ; zatem nie kombinuj, nie słuchaj kibiców-idż za swoją myślą i koncepcją.
Wiem - łatwo mi się mówi ; możesz pomyśleć; jednak potraktuj swoje scirocco jako realną rzadkość....
Poczytaj ciut Nasze forum, sam zobaczysz że są tu zwolennicy tuningu i zmian- niejednokrotnie idących bardzo daleko-są to mocno zaawansowane projekty. Ale samochody rzadkie-modelowo-rocznikowo są utrzymywane do bólu w oryginale-szukamy miesiacami-latami jednego elementu ( by go mieć ori) lub takich dodatkow ; które były rocznikowo przynależne danemu modelowi-to dopiero daje smak i poczucie spelnienia.
Zatem zachowaj oryginał, nie kombinuj z niczym-żadne tarcze, żadne zmiany silnika- nie mowiąc o faltdachu a także o tych ściąganych naklejkach( są one świadectwem tych czasów w jakich powstało auto - i było ono wówczas już rzadkością....).
Postaraj się też odtworzyć wiernie pokrycie dachu - to smaczek , wręcz wymóg.
Dopiero to da rzeczywistą wartość kolekcjonerską tego egzemplarza.
Zmiany, przeróbki skopią zamysł i poskutkują poważną obniżką zarówno oceny ,jak i wreszcie wyceny tego pojazdu , naturalnie po zakończonej renowacji. A to mogą być niebagatelne kwoty....
Trzymam kciuki, gratuluję zakupu...
Wiem - łatwo mi się mówi ; możesz pomyśleć; jednak potraktuj swoje scirocco jako realną rzadkość....
Poczytaj ciut Nasze forum, sam zobaczysz że są tu zwolennicy tuningu i zmian- niejednokrotnie idących bardzo daleko-są to mocno zaawansowane projekty. Ale samochody rzadkie-modelowo-rocznikowo są utrzymywane do bólu w oryginale-szukamy miesiacami-latami jednego elementu ( by go mieć ori) lub takich dodatkow ; które były rocznikowo przynależne danemu modelowi-to dopiero daje smak i poczucie spelnienia.
Zatem zachowaj oryginał, nie kombinuj z niczym-żadne tarcze, żadne zmiany silnika- nie mowiąc o faltdachu a także o tych ściąganych naklejkach( są one świadectwem tych czasów w jakich powstało auto - i było ono wówczas już rzadkością....).
Postaraj się też odtworzyć wiernie pokrycie dachu - to smaczek , wręcz wymóg.
Dopiero to da rzeczywistą wartość kolekcjonerską tego egzemplarza.
Zmiany, przeróbki skopią zamysł i poskutkują poważną obniżką zarówno oceny ,jak i wreszcie wyceny tego pojazdu , naturalnie po zakończonej renowacji. A to mogą być niebagatelne kwoty....
Trzymam kciuki, gratuluję zakupu...
-
- Początkujący
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 paź 2013, 01:35
- Model: Scirocco I
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: Poznajmy się...
I widzicie, tu myślami byłem, by auto zostało odświeżone w komorze, bez zbędnych kabli, bez zbiorniczków, na dwóch pionowych gaźnikach, a w rzeczywistości po zakupie miał zostać w oryginale tak jak widać komorę, ewentualnie odświeżenie i pomalowanie bloku itp. Miało nie być podszybia wraz z dziurą po wentylatorze i nagrzewnicy w środku. Taki cleanlook.
Co do dachu, muszę sprawdzić czy faktycznie wychodził z firmy BRITAX, bo to profesjonalnie nie było zamontowane moim zdaniem (świadczą bynajmniej o tym wzmocneinia ze zwykłej wyciętej blachy zamontowane na paru nitach - masowo przy sobie nitowanych). Na faltdachu jest tabliczka to kwestia zerknięcia i potwierdzenia autentyczności.
Wydawało mi, że jak już muszę wstawić nowy to wybiorę z firmy webasto.
Teraz dalej. Pękła szyba przednia przy wyciąganiu - także tego szukam w pierwszej kolejności.
Druga kwestia to kwestia uszczelek, których nie ma dostępnych nawet w ASO. Jedynie Stany bądź Anglia no i co się znajdzie w używkach. Z tym jest największy problem.
Jedynie udało mi się dorobić uszczelki pod klin na przednią i tylną szybę na wzór oryginału.
Reszta jest kompletna i do zregenerowania
Faktycznie nie do końca wiedziałem, że to może być wersja safari, tak jak mówicie i dla mnie to było po prostu dziwne, ze ktoś tak skaleczył ten dach, a tu wychodzi na to że to zupełnie inna sprawa.
Chyba muszę tu założyć również temat, Bo auto jest już w fazie blacharskiej i jak na razie robi się podłoga i boki, na końcu komora i dach
najlepszym rozwiązaniem by sprawdzić faktyczność tego auta to wysłanie maila do fabryki w Wolfsburu lub do muzeum i podanie tego 10 cyfrowego VIN'u
Krytyki się nie boję także możecie śmiało mówić co wam przyjdzie na język
Co do dachu, muszę sprawdzić czy faktycznie wychodził z firmy BRITAX, bo to profesjonalnie nie było zamontowane moim zdaniem (świadczą bynajmniej o tym wzmocneinia ze zwykłej wyciętej blachy zamontowane na paru nitach - masowo przy sobie nitowanych). Na faltdachu jest tabliczka to kwestia zerknięcia i potwierdzenia autentyczności.
Wydawało mi, że jak już muszę wstawić nowy to wybiorę z firmy webasto.
Teraz dalej. Pękła szyba przednia przy wyciąganiu - także tego szukam w pierwszej kolejności.
Druga kwestia to kwestia uszczelek, których nie ma dostępnych nawet w ASO. Jedynie Stany bądź Anglia no i co się znajdzie w używkach. Z tym jest największy problem.
Jedynie udało mi się dorobić uszczelki pod klin na przednią i tylną szybę na wzór oryginału.
Reszta jest kompletna i do zregenerowania
Faktycznie nie do końca wiedziałem, że to może być wersja safari, tak jak mówicie i dla mnie to było po prostu dziwne, ze ktoś tak skaleczył ten dach, a tu wychodzi na to że to zupełnie inna sprawa.
Chyba muszę tu założyć również temat, Bo auto jest już w fazie blacharskiej i jak na razie robi się podłoga i boki, na końcu komora i dach
najlepszym rozwiązaniem by sprawdzić faktyczność tego auta to wysłanie maila do fabryki w Wolfsburu lub do muzeum i podanie tego 10 cyfrowego VIN'u
Krytyki się nie boję także możecie śmiało mówić co wam przyjdzie na język
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Poznajmy się...
"rób swoje"
Pod siebie i przede wszytskim dla siebie.
Pozdrawiam Tomek
Pod siebie i przede wszytskim dla siebie.
Pozdrawiam Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Poznajmy się...
Kolego Kan. Faktyczne założenie tutaj tematu, jest dobrym rozwiązaniem. Nikt Ci tu krzywdy nie zrobi a ewentualnie pomoże.
Zrobił się gruby OT więc może niech Obar popsiąta a Ty wrzucaj fotki z prac na bieżąco i zdawaj sprawozdania
Sprawdzenie winu dla potwierdzenia jest oczywiste. Osobiście mam nadzieję że tak właśnie jest i będzie potwierdzenie a nie zonk
Jeśli szukasz uszczelek, to w przypadku gdybyś znalazł daj znać. Może gdybyśmy wzięli dwa komplety to przynajmniej wysyłka byłaby tańsza. Czekam na temat
Zrobił się gruby OT więc może niech Obar popsiąta a Ty wrzucaj fotki z prac na bieżąco i zdawaj sprawozdania
Sprawdzenie winu dla potwierdzenia jest oczywiste. Osobiście mam nadzieję że tak właśnie jest i będzie potwierdzenie a nie zonk
Jeśli szukasz uszczelek, to w przypadku gdybyś znalazł daj znać. Może gdybyśmy wzięli dwa komplety to przynajmniej wysyłka byłaby tańsza. Czekam na temat
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
-
- Początkujący
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 paź 2013, 01:35
- Model: Scirocco I
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Re: Poznajmy się...
Przykro mi ale to nie ori safari ... Faltdach wsadzony z firmy Britax, ale wymiarami jest mniejszy od faltdachu z safari. Z tego co już mi wiadomo, dach był dokupowany i montowany już tam w Norwegii
Czekam jeszcze na info z Wolfsburga, to będę wiedział pewnie na 100 %
Czekam jeszcze na info z Wolfsburga, to będę wiedział pewnie na 100 %
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 gru 2014, 10:04
- Model: Scirocco III
- Numer GG: 32360
- Lokalizacja: Poznań
Re: Poznajmy się...
to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że we właściwym wątku
chciałem się przywitać, jestem z Poznania, aktualnie czekam na auto (odbiór dopiero w lutym) więc nie mogę się jeszcze pochwalić nabytkiem
ps
są inni forumowicze z Poznania? organizujecie jakieś spoty w okolicy?
chciałem się przywitać, jestem z Poznania, aktualnie czekam na auto (odbiór dopiero w lutym) więc nie mogę się jeszcze pochwalić nabytkiem
ps
są inni forumowicze z Poznania? organizujecie jakieś spoty w okolicy?
pozdrawiam
RobertS
RobertS
Re: Poznajmy się...
Powitać.
Są forumowicze z poznania i okolic więc na pewno się odezwą.
Wątek wybrałeś odpowiedni:)
Rozumiem że MKIII skoro czekasz do lutego?
Są forumowicze z poznania i okolic więc na pewno się odezwą.
Wątek wybrałeś odpowiedni:)
Rozumiem że MKIII skoro czekasz do lutego?
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 gru 2014, 10:04
- Model: Scirocco III
- Numer GG: 32360
- Lokalizacja: Poznań
Re: Poznajmy się...
tak, MKIII
przesiadam się Rolki (Toyota Corolla) i przy okazji zmieniam forum
przesiadam się Rolki (Toyota Corolla) i przy okazji zmieniam forum
pozdrawiam
RobertS
RobertS
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3288
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Poznajmy się...
Witaj
A powiedz RobertS jakie to sciro nabyłeś
A powiedz RobertS jakie to sciro nabyłeś
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: Poznajmy się...
Ciezko odkopac temat aby sie przywitac ale udalo sie. A wiec witam zacne grono forumowiczow. Mam kilka motoryzacyjnych "gratow" w garazu a z racji ciagnacego sie remontu Golfa mk1 szukalem fajnego vw. I tak trafilo sie sciro. Troche danych.
Lukasz
Plock
Sirocco 90"
mk2 Gta2
VR6
Lukasz
Plock
Sirocco 90"
mk2 Gta2
VR6