Dzień dobry. Jestem tutaj nowy,rozumiem źe Krzysiek(to scirorider?????) ma uszczelki do zamków w klapie?Kamil pisze:Zmieniona uszczelka zamka w tylnej klapie - raz jeszcze ogromne dzięki Krzysiek - i zerwana folia z tylnych bocznych szyb. Wygląda lepiej .
Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
- whatforl123
- Początkujący
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 maja 2016, 22:47
- Model: Scirocco II
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
2.0 16v+digifant
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Tak, Krzysiek - scirorider, a czy ma? Coś tam miał, ale popyt jest olbrzymi, nie wiem czy nie rozdał/rozsprzedał wszystkich .
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Zmieniłem rozrusznik na drugi, zregenerowany przez Hołka scirocco nigdy tak nie paliło .
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Zmienione na przodzie opony i felgi na nowe.
-
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
- Model: Scirocco II
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Spirytes- zupełnie nowe felgi dałeś? stal czy alu?
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Stal używki ale prawie jak nowe, tylko jedna felga ma nalot rdzy no i są proste. Muszę powiedzieć że poszukam jeszcze jeden komplet, bo mi się spodobały.
http://allegro.pl/felgi-stalowe-vw-4x10 ... E4MmYwOA==
http://allegro.pl/felgi-stalowe-vw-4x10 ... E4MmYwOA==
-
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
- Model: Scirocco II
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Był znajomek w Szczecinie , który miał/ ma( wiele czasu Go nie widziałem) srokę w pięknym stanie , maksymalnie oryginał i stała na stalówkach oryginalnych z plastikowymi ringami -były takie dokładane.
Wyglądało to obłędnie, plus miał na lato 15 takie , na zimę 14. Pasowało jak cholera.
Wyglądało to obłędnie, plus miał na lato 15 takie , na zimę 14. Pasowało jak cholera.
- GPS
- Zaawansowany
- Posty: 815
- Rejestracja: 01 gru 2007, 16:51
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Musze się Wam pochwalić otóż:
W mojej znajomości z scirocco nastąpił przełom... Po prawie 10 latach naszego związku, w swoje 28 urodziny, pokazał wreszcie co go boli z nie działającym zaworkiem taktującym który raz działa raz nie w randomowych momentach. Znalazłem winowajce! a w zasadzie wymacałem. Oj co było z tym zabawy ile mądrych głów próbowało, a mechanicy stwierdzali "a idź pan w pizdu z tym autem bo już nie mam cierpliwości", I nie był to komputer k-Jeta który Kamil zdążył mi pożyczyć, nie był to sam zaworek taktujący, ani rozdzielacz paliwa, ani warmflaugler który podmienialiśmy u Noorca w SLG, No generalnie nikt nie mógł nigdy tego namierzyć ani zdiagnozować. I tak, dzisiaj rano odpalam auto i zaworek nie cyka myślę no masz .... i przypomniałem sobie że jak kiedyś go tam pod kierownica posmyrałem w skrzynkę bezpieczników to zaczął działać. Jednak innym razem smyrałem w każde możliwe miejsce w skrzynce i każdy przekaźnik i nic. No ale dobra, powiedziałem! Poszukam może znajdę... Więc macam dalej, czytam opis każdego przekaźnika no i nic, aż tu nagle jakoś pociągnąłem jeden przekaźnik po lewej na górze i zacykał.... Tak więc dotykam jeszcze raz - działa, puszczam nie działa, dotykam działa, puszczam nie działa, mówię ha! Wreszcie znalazłem punkt G! A winowajcą Okazał się przekaźnik nr 26 a w zasadzie jego styki.
Tym optymistycznym akcentem w przed ostatni dzień starego roku życzę wszystkim szybszej lokalizacji punktu G, dużo alkoholu, benzyny, LPG, pieniędzy i zdrowia.
Pozdrawiam
W mojej znajomości z scirocco nastąpił przełom... Po prawie 10 latach naszego związku, w swoje 28 urodziny, pokazał wreszcie co go boli z nie działającym zaworkiem taktującym który raz działa raz nie w randomowych momentach. Znalazłem winowajce! a w zasadzie wymacałem. Oj co było z tym zabawy ile mądrych głów próbowało, a mechanicy stwierdzali "a idź pan w pizdu z tym autem bo już nie mam cierpliwości", I nie był to komputer k-Jeta który Kamil zdążył mi pożyczyć, nie był to sam zaworek taktujący, ani rozdzielacz paliwa, ani warmflaugler który podmienialiśmy u Noorca w SLG, No generalnie nikt nie mógł nigdy tego namierzyć ani zdiagnozować. I tak, dzisiaj rano odpalam auto i zaworek nie cyka myślę no masz .... i przypomniałem sobie że jak kiedyś go tam pod kierownica posmyrałem w skrzynkę bezpieczników to zaczął działać. Jednak innym razem smyrałem w każde możliwe miejsce w skrzynce i każdy przekaźnik i nic. No ale dobra, powiedziałem! Poszukam może znajdę... Więc macam dalej, czytam opis każdego przekaźnika no i nic, aż tu nagle jakoś pociągnąłem jeden przekaźnik po lewej na górze i zacykał.... Tak więc dotykam jeszcze raz - działa, puszczam nie działa, dotykam działa, puszczam nie działa, mówię ha! Wreszcie znalazłem punkt G! A winowajcą Okazał się przekaźnik nr 26 a w zasadzie jego styki.
Tym optymistycznym akcentem w przed ostatni dzień starego roku życzę wszystkim szybszej lokalizacji punktu G, dużo alkoholu, benzyny, LPG, pieniędzy i zdrowia.
Pozdrawiam
________________________
[|___|_|===vw===|_|___|]
[|___|_|===vw===|_|___|]
-
- Początkujący
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
- Model: Scirocco II
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Super masz prezent na Nowy Rok; taki już od wielu lat "wyczekiwany"...
ale potwierdza to starą zasadę wszelkich napraw- zaczynać od najprostszych elementów układu...
Warto zapamiętać temat i ten extra numer 26 przekażnika.
Trzymaj się hej / wszystkiego pozytywnego w Nowym roku.
ale potwierdza to starą zasadę wszelkich napraw- zaczynać od najprostszych elementów układu...
Warto zapamiętać temat i ten extra numer 26 przekażnika.
Trzymaj się hej / wszystkiego pozytywnego w Nowym roku.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to sygnały wejść i wyjść z modułu.GPS pisze:Musze się Wam pochwalić otóż:
W mojej znajomości z scirocco nastąpił przełom... Po prawie 10 latach naszego związku, w swoje 28 urodziny, pokazał wreszcie co go boli z nie działającym zaworkiem taktującym który raz działa raz nie w randomowych momentach. Znalazłem winowajce! a w zasadzie wymacałem. Oj co było z tym zabawy ile mądrych głów próbowało, a mechanicy stwierdzali "a idź pan w pizdu z tym autem bo już nie mam cierpliwości", I nie był to komputer k-Jeta który Kamil zdążył mi pożyczyć, nie był to sam zaworek taktujący, ani rozdzielacz paliwa, ani warmflaugler który podmienialiśmy u Noorca w SLG, No generalnie nikt nie mógł nigdy tego namierzyć ani zdiagnozować. I tak, dzisiaj rano odpalam auto i zaworek nie cyka myślę no masz .... i przypomniałem sobie że jak kiedyś go tam pod kierownica posmyrałem w skrzynkę bezpieczników to zaczął działać. Jednak innym razem smyrałem w każde możliwe miejsce w skrzynce i każdy przekaźnik i nic. No ale dobra, powiedziałem! Poszukam może znajdę... Więc macam dalej, czytam opis każdego przekaźnika no i nic, aż tu nagle jakoś pociągnąłem jeden przekaźnik po lewej na górze i zacykał.... Tak więc dotykam jeszcze raz - działa, puszczam nie działa, dotykam działa, puszczam nie działa, mówię ha! Wreszcie znalazłem punkt G! A winowajcą Okazał się przekaźnik nr 26 a w zasadzie jego styki.
Tym optymistycznym akcentem w przed ostatni dzień starego roku życzę wszystkim szybszej lokalizacji punktu G, dużo alkoholu, benzyny, LPG, pieniędzy i zdrowia.
Pozdrawiam
Swego czasu stworzyłem wraz z z forumowiczem ASMO lekturę na ten temat i
zostało to rozesłane wszystkim zainteresowanym tematem.
Być może jakoś Cie to ominęło i stąd te problemy z diagnozą.
Zanikał Ci poprostu + na zasilaniu modułu.
Zaworkiem taktującym steruje tylko i wyłącznie moduł k-Jet.
Jeżeli tracił on zasilanie nie zasilany był także zaworek.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Dzisiaj po 2 miesiącach nierównej walki z siłami natury dokończyłem i przetestowałem nowe podświetlenie wszystkich zegarów, przełączników oraz wskazówek . Zdążyłem przed sylwestrem i jestem bardzo zadowolony z efektów mozolnej pracy. Udanych projektów w nowym roku Wam życzę
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Dziś po 6 tygodniach (może i więcej) stania w garażu wyjechałem Sciro po Pb
zrobiłem też kontrolnie 5km żeby olej rozmieszać i nagrzać.
Na ten rok to chyba będzie tyle jeżdżenia Mk2
zrobiłem też kontrolnie 5km żeby olej rozmieszać i nagrzać.
Na ten rok to chyba będzie tyle jeżdżenia Mk2
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Sorry za OT: oryginalnie stalówki pod plastikowe ringi są z 12 otworami (VW P/N:191 601 025K),michalfreee pisze:... stała na stalówkach oryginalnych z plastikowymi ringami -były takie dokładane.
te z linku Sprita mają 16 otworów i są dedykowane pod czarny mini kołpaki pokrywki na każdą ze śrub.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Adam według mnie, te felgi które kupiłem jakoś lepiej wyglądają na sciro.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)
Jomin zrób jakieś foty jestem bardzo ciekaw efektu. Ja się też postaram wreszcie dokończyć podświetlanie bo nie do końca jestem zadowolonyJomin pisze:Dzisiaj po 2 miesiącach nierównej walki z siłami natury dokończyłem i przetestowałem nowe podświetlenie wszystkich zegarów, przełączników oraz wskazówek . Zdążyłem przed sylwestrem i jestem bardzo zadowolony z efektów mozolnej pracy. Udanych projektów w nowym roku Wam życzę