Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Forum dyskusyjne STP.
Awatar użytkownika
whatforl123
Początkujący
Początkujący
Posty: 30
Rejestracja: 09 maja 2016, 22:47
Model: Scirocco II

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: whatforl123 »

Kamil pisze:Zmieniona uszczelka zamka w tylnej klapie - raz jeszcze ogromne dzięki Krzysiek - i zerwana folia z tylnych bocznych szyb. Wygląda lepiej ;).
Dzień dobry. Jestem tutaj nowy,rozumiem źe Krzysiek(to scirorider?????) ma uszczelki do zamków w klapie?
2.0 16v+digifant
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: Kamil »

Tak, Krzysiek - scirorider, a czy ma? Coś tam miał, ale popyt jest olbrzymi, nie wiem czy nie rozdał/rozsprzedał wszystkich ;).
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: Kamil »

Zmieniłem rozrusznik na drugi, zregenerowany przez Hołka ;) scirocco nigdy tak nie paliło :).
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: spirit »

Zmienione na przodzie opony i felgi na nowe.
michalfreee
Początkujący
Początkujący
Posty: 35
Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
Model: Scirocco II

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: michalfreee »

Spirytes- zupełnie nowe felgi dałeś? stal czy alu?
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: spirit »

Stal używki ale prawie jak nowe, tylko jedna felga ma nalot rdzy no i są proste. Muszę powiedzieć że poszukam jeszcze jeden komplet, bo mi się spodobały.

http://allegro.pl/felgi-stalowe-vw-4x10 ... E4MmYwOA==
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
michalfreee
Początkujący
Początkujący
Posty: 35
Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
Model: Scirocco II

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: michalfreee »

Był znajomek w Szczecinie , który miał/ ma( wiele czasu Go nie widziałem) srokę w pięknym stanie , maksymalnie oryginał i stała na stalówkach oryginalnych z plastikowymi ringami -były takie dokładane.
Wyglądało to obłędnie, plus miał na lato 15 takie , na zimę 14. Pasowało jak cholera.
Awatar użytkownika
GPS
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 815
Rejestracja: 01 gru 2007, 16:51
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: GPS »

Musze się Wam pochwalić otóż:
W mojej znajomości z scirocco nastąpił przełom... Po prawie 10 latach naszego związku, w swoje 28 urodziny, pokazał wreszcie co go boli z nie działającym zaworkiem taktującym który raz działa raz nie w randomowych momentach. Znalazłem winowajce! a w zasadzie wymacałem. Oj co było z tym zabawy ile mądrych głów próbowało, a mechanicy stwierdzali "a idź pan w pizdu z tym autem bo już nie mam cierpliwości", I nie był to komputer k-Jeta który Kamil zdążył mi pożyczyć, nie był to sam zaworek taktujący, ani rozdzielacz paliwa, ani warmflaugler który podmienialiśmy u Noorca w SLG, No generalnie nikt nie mógł nigdy tego namierzyć ani zdiagnozować. I tak, dzisiaj rano odpalam auto i zaworek nie cyka myślę no masz .... i przypomniałem sobie że jak kiedyś go tam pod kierownica posmyrałem w skrzynkę bezpieczników to zaczął działać. Jednak innym razem smyrałem w każde możliwe miejsce w skrzynce i każdy przekaźnik i nic. No ale dobra, powiedziałem! Poszukam może znajdę... Więc macam dalej, czytam opis każdego przekaźnika no i nic, aż tu nagle jakoś pociągnąłem jeden przekaźnik po lewej na górze i zacykał.... Tak więc dotykam jeszcze raz - działa, puszczam nie działa, dotykam działa, puszczam nie działa, mówię ha! Wreszcie znalazłem punkt G! A winowajcą Okazał się przekaźnik nr 26 a w zasadzie jego styki.
Tym optymistycznym akcentem w przed ostatni dzień starego roku życzę wszystkim szybszej lokalizacji punktu G, dużo alkoholu, benzyny, LPG, pieniędzy i zdrowia.
Pozdrawiam :lol:
________________________
[|___|_|===vw===|_|___|]
michalfreee
Początkujący
Początkujący
Posty: 35
Rejestracja: 13 gru 2016, 11:03
Model: Scirocco II

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: michalfreee »

Super masz prezent na Nowy Rok; taki już od wielu lat "wyczekiwany"...
ale potwierdza to starą zasadę wszelkich napraw- zaczynać od najprostszych elementów układu...
Warto zapamiętać temat i ten extra numer 26 przekażnika.

Trzymaj się hej / wszystkiego pozytywnego w Nowym roku.
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: Gółek »

GPS pisze:Musze się Wam pochwalić otóż:
W mojej znajomości z scirocco nastąpił przełom... Po prawie 10 latach naszego związku, w swoje 28 urodziny, pokazał wreszcie co go boli z nie działającym zaworkiem taktującym który raz działa raz nie w randomowych momentach. Znalazłem winowajce! a w zasadzie wymacałem. Oj co było z tym zabawy ile mądrych głów próbowało, a mechanicy stwierdzali "a idź pan w pizdu z tym autem bo już nie mam cierpliwości", I nie był to komputer k-Jeta który Kamil zdążył mi pożyczyć, nie był to sam zaworek taktujący, ani rozdzielacz paliwa, ani warmflaugler który podmienialiśmy u Noorca w SLG, No generalnie nikt nie mógł nigdy tego namierzyć ani zdiagnozować. I tak, dzisiaj rano odpalam auto i zaworek nie cyka myślę no masz .... i przypomniałem sobie że jak kiedyś go tam pod kierownica posmyrałem w skrzynkę bezpieczników to zaczął działać. Jednak innym razem smyrałem w każde możliwe miejsce w skrzynce i każdy przekaźnik i nic. No ale dobra, powiedziałem! Poszukam może znajdę... Więc macam dalej, czytam opis każdego przekaźnika no i nic, aż tu nagle jakoś pociągnąłem jeden przekaźnik po lewej na górze i zacykał.... Tak więc dotykam jeszcze raz - działa, puszczam nie działa, dotykam działa, puszczam nie działa, mówię ha! Wreszcie znalazłem punkt G! A winowajcą Okazał się przekaźnik nr 26 a w zasadzie jego styki.
Tym optymistycznym akcentem w przed ostatni dzień starego roku życzę wszystkim szybszej lokalizacji punktu G, dużo alkoholu, benzyny, LPG, pieniędzy i zdrowia.
Pozdrawiam :lol:
Pierwsze co powinieneś sprawdzić to sygnały wejść i wyjść z modułu. :(
Swego czasu stworzyłem wraz z z forumowiczem ASMO lekturę na ten temat i
zostało to rozesłane wszystkim zainteresowanym tematem.
Być może jakoś Cie to ominęło i stąd te problemy z diagnozą.
Zanikał Ci poprostu + na zasilaniu modułu.
Zaworkiem taktującym steruje tylko i wyłącznie moduł k-Jet.
Jeżeli tracił on zasilanie nie zasilany był także zaworek.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
Jomin
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 01 gru 2007, 08:00

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: Jomin »

Dzisiaj po 2 miesiącach nierównej walki z siłami natury dokończyłem i przetestowałem nowe podświetlenie wszystkich zegarów, przełączników oraz wskazówek :-). Zdążyłem przed sylwestrem i jestem bardzo zadowolony z efektów mozolnej pracy. Udanych projektów w nowym roku Wam życzę ;-)
Awatar użytkownika
amel83
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 417
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Model: Scirocco II
Lokalizacja: BiałystO.K.

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: amel83 »

Dziś po 6 tygodniach (może i więcej) stania w garażu wyjechałem Sciro po Pb
zrobiłem też kontrolnie 5km żeby olej rozmieszać i nagrzać.
Na ten rok to chyba będzie tyle jeżdżenia Mk2 :)
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d

były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR :cry:
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel :)
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
Awatar użytkownika
amel83
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 417
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
Model: Scirocco II
Lokalizacja: BiałystO.K.

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: amel83 »

michalfreee pisze:... stała na stalówkach oryginalnych z plastikowymi ringami -były takie dokładane.
Sorry za OT: oryginalnie stalówki pod plastikowe ringi są z 12 otworami (VW P/N:191 601 025K),
te z linku Sprita mają 16 otworów i są dedykowane pod czarny mini kołpaki pokrywki na każdą ze śrub.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d

były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR :cry:
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel :)
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: spirit »

Adam według mnie, te felgi które kupiłem jakoś lepiej wyglądają na sciro.
Awatar użytkownika
L.W!z
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2103
Rejestracja: 02 gru 2007, 15:56
Model: Scirocco II

Re: Co zrobiłem dzisiaj w swoim scirocco :)

Post autor: L.W!z »

Jomin pisze:Dzisiaj po 2 miesiącach nierównej walki z siłami natury dokończyłem i przetestowałem nowe podświetlenie wszystkich zegarów, przełączników oraz wskazówek :-). Zdążyłem przed sylwestrem i jestem bardzo zadowolony z efektów mozolnej pracy. Udanych projektów w nowym roku Wam życzę ;-)
Jomin zrób jakieś foty jestem bardzo ciekaw efektu. Ja się też postaram wreszcie dokończyć podświetlanie bo nie do końca jestem zadowolony :)
...dobra sroka nie jest zła :D
ObrazekObrazekObrazek
ODPOWIEDZ