Scirocco 3 zakup

Forum dyskusyjne STP.
broneqqqq
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 2 sie 2018, 14:35

Scirocco 3 zakup

Post autor: broneqqqq » czwartek, 2 sie 2018, 14:39

Witam, chciałbym zakupić Scirocco III rocznik 2009+
moje pytania, czy warto, jakie problemy, na co zwracać uwagę i uwagi od was.
Wiem że silnik 1.4 160km podobno często się psuje i czy te problemy rzeczywiście są takie?

Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4393
Rejestracja: wtorek, 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Scirocco 3 zakup

Post autor: obar » czwartek, 2 sie 2018, 23:43

Nie jestem ekspertem, ale na pewno były problemy z pierwszymi egzemplarzami 1.4. Możliwe, że późniejsze nie były tak wadliwe. Na pewno lepiej kupić 2.0. Co do usterek to w dziale mk3 jest temat o usterkach. Możesz tam poczytać jakie są problemy i czego można się spodziewać.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V

Awatar użytkownika
L.W!z
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2005
Rejestracja: niedziela, 2 gru 2007, 15:56
Model: Scirocco II

Re: Scirocco 3 zakup

Post autor: L.W!z » czwartek, 2 sie 2018, 23:52

obar pisze:
czwartek, 2 sie 2018, 23:43
Nie jestem ekspertem, ale na pewno były
...tematy już wałkowane wystarczy poszukać...
...dobra sroka nie jest zła :D
ObrazekObrazek

broneqqqq
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 2 sie 2018, 14:35

Re: Scirocco 3 zakup

Post autor: broneqqqq » piątek, 3 sie 2018, 05:59

Dzięki za odpowiedz :)

Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2727
Rejestracja: poniedziałek, 8 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: Scirocco 3 zakup

Post autor: Kamil » poniedziałek, 6 sie 2018, 23:30

W przypadku VW z tych roczników, to chyba nie ma silnika, o którym można powiedzieć bez stresu, że można wziąć. Chyba, że to 1,4 122 konne i może vr-y.
A tak to w 1,4 160 koni płynęły tłoki, pękały rozrządy i różne cuda na kiju, 2,0 TSI potrafi zużywać olej w ilościach dużo większych niż dwusuwy mixol, a w 2,0 tdi srało się przecież wszystko. I pewnie można przeprowadzić długą dyskusję na temat olejów long life i ich na to wpływu, luźnego pasowania silników i tego, czy poprawiali w kolejnych rocznikach i na ile skutecznie.
Tak po prawdzie, to właśnie taka silnikowa bida sprowokowała mnie do wyboru innej marki przy zakupie dupowozu.
Old Volkswagens never die, they just get lower.

Awatar użytkownika
tomek_vw
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 426
Rejestracja: sobota, 1 gru 2007, 07:57
Model: Scirocco II
Numer GG: 1824196

Re: Scirocco 3 zakup

Post autor: tomek_vw » niedziela, 12 sie 2018, 02:16

nie do końca tak faktycznie 1.4 160 ja zablokowało kompresor to tłoki płynęły ale 1.4 122 po wymianie rozrządu na po zmianowy nie maiły problemów no czasem jak ktoś jeździł jak pizd..... to blokowało turbo na bączku ale to tyle. 2.0 tdi nic się raczej nie działo chyba że ktoś lał byle co to padały pompy wysokiego ciśnienia. A warto zmienić rozrząd wcześniej a nie przy 210 tys :)

ODPOWIEDZ