Pstrykanie przy wyłaczonym nawiewie
Re: Pstrykanie przy wyłaczonym nawiewie
Siemka, mam ten sam problem i po wnikliwym przeszukaniu całego wujka Google moge stwierdzić ze przyczyna są klapki regulujące. Ludzie piszą ze to sprężarka, ze łożysko, ze kompresor, silniczki, ogólnie najlepiej by wymienili wszystko. Mam zaprzyjaźnionego mechanika - speca od Vw (moge dać namiar na priv ), który powiedział, ze wystarczy regulowac ustawieniem nawiewu (moc, na co wieje, auto, obieg zamknięty) przy jednoczesnym odpinaniu i podpinaniu klemy od akumulatora. Czasem wystarczy 20 razy tak zrobić a czasem i 100. Odłączaj i podłączaj aż klapki wpadną na odpowiednie miejsca w zębatce. Żmudna robota ale lepiej tak niz pierdzielić sie z wymianą silniczków albo płacić kupę kasy w serwisie.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Pstrykanie przy wyłaczonym nawiewie
Odłączanie i podpinanie klemy na włączonym zapłonie przy takiej ilości elektroniki w samochodzie? Ryzykowna zabawa.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Re: Pstrykanie przy wyłaczonym nawiewie
Koledzy mam ten sam problem od pewnego czasu i nie wiem jak się za niego zabrać