Pomoc w wyborze felg

Jeśli masz problem techniczny dotyczący Scirocco mk3, tu zapytaj o rozwiązanie.
Qbas123
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 04 cze 2014, 07:38

Pomoc w wyborze felg

Post autor: Qbas123 »

Witam wszystkich Szanownych forumowiczów, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem vw scirocco mk3. Samochód kupiłem na zimowych oponach z oryginalnymi, ale niezbyt ładnymi 16 calowymi felgami. W związku z tym, że muszę kupić letnie opony, a szkoda mi kupować jakiś na te 16 calowe felgi, nosze się z zamiarem kupna 17 bądź 18 calowych felg. Dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze jakiś ładnych felg, wiem, że to kwestia gustu, ale nie znam się na oryginalnych (bo chyba na takich najbardziej by mi zależało) felgach do tego modelu samochodu i nie wiem które ładnie się prezentują na samochodzie. Widziałem kiedyś w warsztacie scirocco w takim samym kolorze jak moje (niebieski) na ładnych 17 calowych (chyba oryginalnych) felgach. Moglibyście podać mi jakieś nazwy felg (bądź zdjęcia, linki do nich), które według Was ładnie się prezentują na samochodzie ? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam, Konrad.
RobertS
Początkujący
Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: 12 gru 2014, 10:04
Model: Scirocco III
Numer GG: 32360
Lokalizacja: Poznań

Re: Pomoc w wyborze felg

Post autor: RobertS »

w temacie cisza, niestety...

podepnę się, bo mam nieco zbliżony dylemat:

na zimę tylko opony czy może razem z felgami?
jeżeli z felgami to alu czy stalówki?

jeżeli tylko opony to 2x do roku wizyta w serwisie na zmianę (koszty i czas)

drugi komplet na alusach fajny, ale dość kosztowna opcja (plus taki, że wystarczy co jakiś czas wyważyć i za każdym razem nie trzeba do serwisu na wymianę jeździć)

stalówki tańsze, ale look nie ten no i prędzej lub później zaczną rdzewieć :roll:
pozdrawiam
RobertS
Jaca629
Początkujący
Początkujący
Posty: 25
Rejestracja: 26 sty 2013, 20:37

Re: Pomoc w wyborze felg

Post autor: Jaca629 »

panowie, na 18