witam wszystkich.
mam takie pytanko. mam problem z odpaleniem mojej furki gt2 automat rok 91,kiedy silnik jest goracy.na zimnym odpala bez problemu.Jak jest juz zagrzany i go zgasze w ciagu 3 minut jesze odpale a jak poczekam gdzies 10 minut to juz niedarady.wiem ze to moze byc wina 5 wtryskiwacza,albo tych czujnikow temp.albo slabe cis.pompy paliwa...a moze jeszcze cos?pozdrawiam
problemy z odpalaniem gdy goracy silnik
- Sławek
- Maniak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6229661
- Lokalizacja: Kraśnik Lub.
Odp: problemy z odpalaniem gdy goracy silnik
jesli wiesz co moze byc przyczyna to najperw sprawdz to. a jak nic sie nie poprawi to miałem tak samo i byla wina przkaznika.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: problemy z odpalaniem gdy goracy silnik
przewody od podciśnienia sprawdź, czy sa szczelne i czy nie spadł ten z przepustnicy z króćca z tyłu, bo ja tez tak miałem
No i sprawdź ten trójnik przy aparacie zapłonowym bo tam się te wężyki też łamią i są nieszczelne
No i sprawdź ten trójnik przy aparacie zapłonowym bo tam się te wężyki też łamią i są nieszczelne
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: problemy z odpalaniem gdy goracy silnik
A i sprawdź rezystancje na przepływomierzu, bo coś mi się zdaje, że będziesz miał nie to co trzeba (powinno być 20-26 ohm)
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: problemy z odpalaniem gdy goracy silnik
No to może ja coś się wypowiem bo mam tez automata i podobny problem. Może nie to samo ale ....
W moim przypadku też był problem z rozruchem - szukałem przyczyny w różnych miejscach i wyszło na rozrusznik. Ponieważ automat ma rozrusznik nie z przodu skrzyni a z tyłu silnika pod kolektorem wydechowym - to łapał dużo ciepła. Nieraz nie sposób było go trzymać ręką. Nie wiem co dokładnie było w tym rozruszniku ale jak wymieniłem na inny to problem ustał. Ale u mnie chyba jednak była inna usterka bo jak był ciepły to nieraz wogóle nie mógł przekręcić silnikiem albo kręcił tak pomału że nie dawał radę zaskoczyć.
W moim przypadku też był problem z rozruchem - szukałem przyczyny w różnych miejscach i wyszło na rozrusznik. Ponieważ automat ma rozrusznik nie z przodu skrzyni a z tyłu silnika pod kolektorem wydechowym - to łapał dużo ciepła. Nieraz nie sposób było go trzymać ręką. Nie wiem co dokładnie było w tym rozruszniku ale jak wymieniłem na inny to problem ustał. Ale u mnie chyba jednak była inna usterka bo jak był ciepły to nieraz wogóle nie mógł przekręcić silnikiem albo kręcił tak pomału że nie dawał radę zaskoczyć.
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Odp: problemy z odpalaniem gdy goracy silnik
dzieki no nic pozostaje mi to szczegolowo posprawdzac:)