witam, mam gaznik 2e i od jakiegoś tam czasu faluja mi obroty, tak mi sie wydaje jakby iskre gdzieś gubiło na świecy, bo te falowanie wygląda mi normalnie na chwilowe przygasniecie silnika. Gdzieś wyczytałem, że za obroty silnika odpowiada to:
zostało to dziś wymienione..... Efekt - żaden. Tak więc wkurzony zacząłem grzebać przy podciśnieniach (wężyki wszystkie powymieniane były), odłączałem jeden, potem drugi i tym sposobem doszedłem do takiego stanu:
po odpięciu rurki która idzie z tej części odpowiadającej za obroty silnika do zaworka zwrotnego - dalej łaczy sie z większym przewodem (który idzie do serwa)- nic sie nie działo, ale :) po odpięciu samego zaworka zwrotnego obroty są ok, lecz troche za wysokie. tak więc ominąłem ten zaworek i bezpośrednio rurke pod większy wężyk. Obroty spadły troszke i narazie jest ok.
Moje pytanie jest takie:
Do czego jest zaworek zwrotny? co sie stanie jak go nie bedzie? czy wzrosnie zuzycie paliwa, bądż czy moze dojść do uszkodzenia silnika/gaznika?
Dla tych co nie wiedzą, oto fota zaworka zwrotnego (zworek sprawny-puszcza powietrze tylkow jedna strone)
gaznik 2e / falowanie obrotów
Odp: gaznik 2e / falowanie obrotów
gazior 2e - nigdy nie wiadomo o co mu chodzi :lol:
ja przez jakiś czas jeździłem bez tego zaworka i nie odczułem jakiejś różnicy, nic się nie porypało
ja przez jakiś czas jeździłem bez tego zaworka i nie odczułem jakiejś różnicy, nic się nie porypało
-
- Początkujący
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 gru 2007, 21:00
Odp: gaznik 2e / falowanie obrotów
miałem podobnie falują Ci obroty bo przepustnica się otwiera i zamyka co chwil albo jest padnięta proponuje wyregulować mieszankę. Ja tak zrobiłem i jest ok, musisz dać trochę wiecej paliwa z dyszy wtedy nie bedzie się dławił i przepustnica nie bedzie musiała się otwierać(przepustnica ma się otwierać przy wyzszych obrotach) . ale to nie wiem czy na 100% CHYBA... :)