nawiew
Re: nawiew
jutro spróbuje, zobaczymy, ale czy na trzecim nie powinien chodzić i tak jeśli by to był rezystor?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: nawiew
Powinien. Pod warunkiem, że kable są ok.
Kable najlepiej posprawdzać miernikiem, na sygnalizacji zwarcia. Ewentualnie czy na końcu kabla przy wentylatorze przed rezystorem po włączeniu pojawia się zasilanie.
Kable najlepiej posprawdzać miernikiem, na sygnalizacji zwarcia. Ewentualnie czy na końcu kabla przy wentylatorze przed rezystorem po włączeniu pojawia się zasilanie.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: nawiew
niech ktoś mi powie skąd idzie plus do przełącznika nawiewu bo ja podłączyłem na krótko do przełącznika + i do silniczka -, to zaczął kręcić
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: nawiew
Pewnie ze skrzynki bezpieczników.
A o co chodzi z tym plusem we włączniku i minusem przy wentylatorze? Dałeś masę do wentylatora bezpośrednio z aku, a plus bezpośrednio z aku do gniazda od włącznika?
A o co chodzi z tym plusem we włączniku i minusem przy wentylatorze? Dałeś masę do wentylatora bezpośrednio z aku, a plus bezpośrednio z aku do gniazda od włącznika?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: nawiew
w sumie to żeby nie ciągnąć długich kabli to minus podłączyłem sobie pod silniczek wycieraczek, a plus do włącznika podciągnąłem z zapalniczki, i nic nie widać i działa normalnie, ale chciałbym to zrobić bez tych dodatkowych kabli, z tego wynika że odcinek od przełącznika prędkości do wentylatora nie jest uszkodzony, tylko do przełącznika nie ma zasilania +, a minus też się rozłączył
- Da`an
- Zaawansowany
- Posty: 562
- Rejestracja: 24 lip 2008, 11:17
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10213433
- Lokalizacja: Ankamaty/Gdańsk
Re: nawiew
Teraz ja
Od kiedy mam Sroczkę zawsze działały tylko dwie prędkości wentylatora, 2 i 3. Nie przeszkadzało mi to zbytnio wiec nie ruszałem tematu.
Dzisiaj miałem taką sytuację: dmuchawa chodziła z 15 minut na 2 biegu, chciałem przełączyć na 3 bieg ale nie dało się przekręcić przełącznikiem, jak trochę poruszałem to poszło (jakby było sklejone) i teraz mam tylko 2 bieg Wyciągnąłem pokrętło i wydaje mi się że w jednym miejscu jest jakby lekko podtopione. Czyżby przepalał się włącznik od dmuchawy? Nie ukrywam że w taką pogodę dmuchawa chodzi praktycznie cały czas.
Można to kupić nowe / pasuje od czegoś innego?
Od kiedy mam Sroczkę zawsze działały tylko dwie prędkości wentylatora, 2 i 3. Nie przeszkadzało mi to zbytnio wiec nie ruszałem tematu.
Dzisiaj miałem taką sytuację: dmuchawa chodziła z 15 minut na 2 biegu, chciałem przełączyć na 3 bieg ale nie dało się przekręcić przełącznikiem, jak trochę poruszałem to poszło (jakby było sklejone) i teraz mam tylko 2 bieg Wyciągnąłem pokrętło i wydaje mi się że w jednym miejscu jest jakby lekko podtopione. Czyżby przepalał się włącznik od dmuchawy? Nie ukrywam że w taką pogodę dmuchawa chodzi praktycznie cały czas.
Można to kupić nowe / pasuje od czegoś innego?
Było:
- Mercedes W123 300D
- Audi B2 Coupe 1.8 GT
- Audi B2 Coupe 2.2 GT USA
Jest:
- VW Scirocco Mk II 1.8 EX (Moja Sroka)
- Mercedes W123 300D
- Audi B2 Coupe 1.8 GT
- Audi B2 Coupe 2.2 GT USA
Jest:
- VW Scirocco Mk II 1.8 EX (Moja Sroka)
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: nawiew
pasuje od bardzo wielu starszych modeli vw. kosztuje jakieś grosze.
Ja u siebie chcę i to przerobić na przekaźniki bo oprócz świateł i silnika spryskiwaczy to też największy prądożerca i obciążenie dla biednego włącznika .
Ja u siebie chcę i to przerobić na przekaźniki bo oprócz świateł i silnika spryskiwaczy to też największy prądożerca i obciążenie dla biednego włącznika .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: nawiew
Podnosze
Czy owy rezystor można gdzieś nabyć bo póki co w sklepach z cześciami VW rozkładają ręce, czy pozostaje rzezba?
Czy owy rezystor można gdzieś nabyć bo póki co w sklepach z cześciami VW rozkładają ręce, czy pozostaje rzezba?
(][__][_]===W===[_][__][)
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: nawiew
Od wszystkich starszych modeli audi i vw powinien pasować. Ważne, żeby dorwać nieupalony. Nie trzeba zaraz szukać nówki.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: nawiew
No właśnie jak to jest z tym opornikiem rezystorem, bo mi mija 18 miesięcy i znowu padł miałem od Passata B3 4 biegowy, ktoś od czegoś już brał ? pzdr
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
Re: nawiew
Bezpiecznik termiczny się upalił, wina tkwi pewnie w dmuchawie, wentylator łożyska pewnie już niedomagają, zlutowałem cyną zamiast niego, wiem krytyka spadnie
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
Re: nawiew
czemu jak już dobre 3 godziny ciągle chodził jak z tymi łożyskami w dmuchawi szybko je idzie dostać dużo dłubania ?
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
Re: nawiew
Ja Cię rozumiem, Jak spłynie czyli działa bo taki zamiar jest a cyna ma podobną temperaturę co do termika
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A