k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: BWolf16V »

hej

dwie sprawy:

1)
dostalem zgode i potwierdzenie od org cyklu imprezy ze moge zmienic rodzaj zasilania paliwa z mechanicznego na digi

wiec teraz pytanie czy ponizsza lista jest kompletna ?! czy czegos tam brakuje ewentualnie czy cos nalezy zastapic czyms innym !?

--
DIGIFANT II

-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....
-instalacja silnika PF lub PB
-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB
-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar
-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)
-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem
-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic
-obudowa filtra z GTI PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-switche(przełaczniki na przepustnice)
--

2)
skyrznia od g60 czy podejdzie do KRa chodzi mi o wymiane swoich wodzikow na linki
obudowa powinna pasowac z tego co kojarze
mocowanie bedzie inne skrzyni ale pewnie sie da to zrobic
powody wymiany dwa
- szpera
- linki
czy moze jest jakas inna lepsza wg Was do 16v niz od g60 ?!


i kolejne pytanie czy ktos ma cos z tego co napisane wyzej lub calosci na sprzedaz !?

:D
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2439
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: kostrzyk »

jak wstawisz do SLG to chłopaki Ci ogarną, a skrzynie chyba każda od 4 cylindrowca powinna pasować, kwestia mocowań, chyba najlepiej dobrać sobie pod przełożenia jakie potrzebujesz.

nie lepiej jakiś megasquirt zamiast digi?
Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: Kamil »

Albo chociaż digi I? ;)

Listwę, z tego co wiem, można zaadaptować z 1,8T, tylko przedłużki trzeba dorobić, ale rozstaw wtryskiwaczy pasuje.

Przy zakupie digi II uważaj na temat immobilisera - bywa upierdliwy, a w niektórych kompach się pojawiał.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: BWolf16V »

no SLG bedzie sie opiekowac autkiem ... powiem szczerze ze sam nie wiem co lepiej zrobic nie do konca sie znam co bedzie lepsze do auta juz pisalem do Pawla ze pozostawiam im wolna reke zobaczymy co wymysla narazie maja duzy kociol u siebie wiec grzecznie czekam a nie ukrywam ze chcial bym tez porad od Was bo nie jeden z Was juz przerabial te kwestie

imo zawsze mozna wywalic
w 3 osobowkach pozbylem sie imo bo zaczynalo platac figle ;)

co do skrzyni nie wiem czy i tak nie bede przerabiac przelozenia glownego i biegow jakiegos miksa robic bo skrzynia od g60 fabrycznie konczy sie chyba na cos ok 240km/h a tyle mi nie potrzeba max to jakies 160-170km/h wiec bedzie sie nia trzeba pobawic zeby zmniejszyc predkosci na danych przelozeniach zobaczymy ... koncepcja padla na g60 bo sa dostepne jako skrzynie od abfa moze ale ona raczj jest dluzsza niz od g60 jezdzilem correm g60 i pamietam mniej wiecej jak chodzily predkosci na biegach i smigalem tez kilka razy abfem w ibizie i z tego co pamietam seat mial dluzsze biegi
chociaz minelo tyle lat ze glowy nie dam sobie uciac :(
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: luckash »

Możesz tylko digi założyć? Inne opcje nie wchodzą w grę?
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: BWolf16V »

wchodza wlasnie pisalem z SLG i proponuja stand alone a Ty Luckash co masz na mysli co bys proponowal ?!
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
luckash
Początkujący
Początkujący
Posty: 194
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:26
Lokalizacja: Bartniczka

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: luckash »

Też SA albo coś innego
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2763
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: spirit »

Ja mam inną propozycję, silnik ADL z seata. Jest to 1.8 na elektronicznym wtrysku o mocy 129 kucy, podmienić jedynie kolektor na taki od ABF z VW żeby nie było oznaczeń seata na kolektorze. Majkel ma taki silnik w swoim sciro, możesz wypróbować czy warto go wsadzać do siebie.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: BWolf16V »

spirit pisze: 05 maja 2017, 12:45 Ja mam inną propozycję, silnik ADL z seata. Jest to 1.8 na elektronicznym wtrysku o mocy 129 kucy, podmienić jedynie kolektor na taki od ABF z VW żeby nie było oznaczeń seata na kolektorze. Majkel ma taki silnik w swoim sciro, możesz wypróbować czy warto go wsadzać do siebie.
zmiana bloku silnika glowicy nie wchodzi w gre
regulamin zawodow mowi jasno ze blok silnika i glowica musza byc z okresu produkcji danego modelu auta
czyli wszystko co bylo robione do konca produkcji '92 roku np ABFa nie moge bo ruszyla produkcja w grudniu '92 o ile pamietam a sciro mk2 robili do jakos miesiac wczesniej :(

wiec silnik moze byc tylko KR i PL
dlugo analizowali czy moge zmienic system zasilania paliwem i okazalo sie ze moge wiec teraz musze dzialac :)
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
Awatar użytkownika
Kamil
Kapitan Bomba
Kapitan Bomba
Posty: 2832
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
Model: Scirocco II
Numer GG: 5363528
Lokalizacja: Warszawa

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: Kamil »

Ja tam uważam, że ADL byłby głupim swapem, nawet jakby można było. Po co zmieniać cały silnik, żeby dostać efekt w postaci tej samej mocy, skoro zmianą wtrysku przy mniejszych kosztach i mniejszej ingerencji można zrobić parę koni przyrostu?

Jeśli nie zamierzasz iść w dalsze modyfikacje i potrzebujesz tylko niesrającego się wtrysku, to możesz pomyśleć o jakiejś śwince (na fb profil K-jet killers - goście sprzedają zestawy do konwersji na EFI z wtryskami, wiązką, listwą, przewodami, wstępną mapą itp. itd.), ale nie będziesz miał możliwości potem upgrade-u na cewki na przykład. To tańsza opcja.
Jeśli chcesz mieć pełną programowalność i możliwość obsługi paliwa, zapłonu i turbienie w razie czego, to chyba tylko SA Cię ratuje. A wtedy masz szeroki wachlarz ;) Emu, VEMS, Ottomotive też ma jakiegoś SA.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Awatar użytkownika
BWolf16V
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 428
Rejestracja: 19 sty 2017, 13:22
Model: Scirocco II
Lokalizacja: LDZ

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

Post autor: BWolf16V »

bedzie SA zewnetrzny to juz chyba decyzja zapadla :)
turbo napewno nie bedzie wsadzane ale max z tego 1.8 16v w N/A ile sie da chcial bym wyciagnac
VW Scirocco Mk1 '75 1.5 -> 1.8EX // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 DX LPG // było
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V US // było

--
VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16V (projekt #ClassicCup) // jest :twisted:
ODPOWIEDZ